Sunday, April 25, 2010

1683 ???????



kita menang majoriti 1683 !!!! aku sedekahkan segala usaha aku ni selama (24 jam 10 hari berkempen) terutamanya kepada allahyarham sudin YBK ! tak lupa kepada kesemua penyokong dan pembaca gap ! ayuh kita bangkit dan terus LAWAN ANWAR ATTATURK DAN PAKATAN HARAM ! demi islam demi melayu demi malaysia !

90 comments:

Anonymous said...

kat berita utama tv3 kiraan lagi beb. baru sat lintas langsung. debaq lagi selagi SPR sendiri tak umum.

Al-Dzulfiqar said...

bro,nape result kt brite harian plak jd mcm result malaysiakini awal2 td?

Anonymous said...

tahniah Bro Gap!!!

satu perjuangan yang tidak akan sia-sia!!!

hidup BN!!!

1 malaysia rakyat didahulukan
pencapaian diutamakan!!!

doncin cai said...

TAHNIAH UNTUK ENGKAU GAP

Anonymous said...

TAHNIAH UNTOK SEMUA....



"Gomo Lagi GAP GOMO"

Melayu Berwawasan said...

BN majoriti 1035 undi tunggu 16 peti undi lagi...harap harap bn menang.

Buaya-Merah said...

salam bro GAP...

Taniah GAP...

tidak sia2 perjuangan mu GAP...hehe

HIDUP UMNO.....

www.buaya-merah.blogspot.com

Anonymous said...

Alhamdullilah... kita menang... moga BN makin bangkit menentang parti pakatan haram 1Israel...

perlop 2

"Orang Jelai" said...

Tahniah GAP...hanya Allah sahaja dapat membalas jasa Tuan dalam menegak kebenaran..

Anonymous said...

salam bro gap,

alhamdulillah!!!
syukur pada Allah s.w.t.

usaha mu tidak sia-sia bro gap.

1 malaysia!!!

yan17 said...

BN MENANG MAJORITI 1700 LEBIH TAHNIAH BRO.....

Anonymous said...

1MALAYSIA KRONI DIDAHULUKAN,
RAKYAT DIKETEPIKAN!

SELAMATKAN MALAYSIA!!!!

Anonymous said...

Tahniah Bro GAP.Syukur Alhamdulillah. Hidup BN. Hidup Bloggers BPN semua. Macamanapun marilah kita sama - sama sedekahkan AlFatihah kpd Allahyarham Sudin YBK. Semoga rohnya ditempatkan dikalangan Muslimin terbilang....Amin..

Anonymous said...

Allah Hu Akbar!
Allah Hu Akbar!
Allah Hu Akbar!

Teruskan perjuangan anda... insyaallah kita akan berjaya.

PengundiMasaDepan said...

aku bersyukur akhirnya BN merampas kembali parlimen Hulu Selangor. mmg berdebar2 tunggu keputusan rasmi.

tahniah BN!

kini, masa utk menunaikan segala janji yg diberi. diharap Mr. Kamal akan cuba sebaik mungkin untuk berkhhidmat utk masyarakat Hulu Selangor. janganlah pandai ckp saja. tunjukkan yg BN benar2 pilihan yg tepat utk rakyat Malaysia.

Anonymous said...

Yeeaaaaaaa BN menang!

haidirsening said...

tahniah untuk gap dan semua yang telah berusaha menjayakan kemenangan bn dengan cemerlang

haidirsening said...

tahniah untuk gap dan semua yang telah berusaha untuk kemenangan bn dengan cemerlang

little napolean said...

cayala bloggers.serangan anda semua berbaloi dan kepenatan terbayar dgn kemenangan ini...BN will always in my heart....

tamingsari said...

TAHNIAH GAP.
BOTOL SUDAH PECAH DAN KUDA PATAH KAKI.LEPAS INI RAMAI BLOGGERS YG MELOMPAT JADI KATAK. ITULAH CAKAP ORANG2 TUA TAKNAK DENGAR SEKARANG APA DAH JADI. PADA JUAK2 PAS DAN PKR PI BELI 1683.RM10 BIG RM.10 SMALL.KAH KAH KAH.
TERINGAT LAGU TUDUNG PERIOK... kain yg buruk buat menyapu si air mata...

Anonymous said...

Alhamdulillah...akhirnya Allah tunjukkan kebenaran...Mana DSAI,Zaid,Nik Aziz & Lim Kit Malam muka pun tak nampak???naik stage nak umum Undi pun xda...Maner Doa Nik Aziz???For GAP Thanks A Lot coz byk bg info terkini utk tatapan aku...

Edah said...

Alhamdulillah...
yea!!!!!!!!!!!!!!!!!!
=)))))))

Anonymous said...

Tahniah kepada BN dan semua pengundi yg waras yg masih sayang kan Mesia dan ingin hidup aman makmur.

Kepada GAP ucapan terima kasih kerana segala penat lelah telah berbaloi.

penyokong gap said...

Alhamdulillah, syukur pada Allah, semoga pintu hati manusia yang keras kepada kebenaran akan terbuka nanti dan kembali menyokong UMNO. Allah akan sentiasa memelihara bumi malaysia kita dari tangan-tangan manusia yang tidak ikhlas dan berniat jahat. Allahuakbar! Pilihan raya yang lalu sekadar ingatan kepada UMNO untuk terus berubah dan kekal relevan kepada orang melayu. Hidup Melayu Hidup Umno. Cintai lah ISLAM.

Anonymous said...

Menang sorak kampung tergadai... nanti MIC nak balik Menteri kerja raya tu... datuk Shaziman putih mata la nanti....

Anonymous said...

tahniah BN,Dato Najib and all bloggers.... BN minta tolong jangan mess up lagi pastu org lain pulak kena cuci sampah sarap yg ditinggalkan

Anonymous said...

salam..ini adalah kebangkitan orang melayu.. alhamdulillah... tapi aku confuse lah ngan undi cina nih...gap tolong komen sikit..
lobuy

doncin cai said...

a'a'a ku
t,t,tak
s,s ,sangka
siapa yang bercakap ni

Anonymous said...

jangan seronok sangat...pas ni kena keje keras bila rakyat dah pilih tu....dan kita kerja keras lagi utk PRU13

kingnek said...

hahaha, mana si Umno-Apco? Mana Chairman Kaga? Mana 1 Israel? Mana Putra, mana Hashim?

Anda boleh menipu seseorang setiap kali, tapi tdak boleh menipu semua orang setiap kali!

Haramjadah punya superliberal Zaid Ibrahim sudah kalah, nampaknya, Allah SWT, Tuhan sekalian alam telah menyelamatkan Malaysia lagi, alhamdulillah!

Dulu si liberal Husam Musa pun kalah ketika dia berniat jahat hendak tumpaskan puak ulama. Si Anwar pula beberapa kali tewas dalam cubaan hendak menjadi PM.

Allah masih sayangkan Malaysia, cepat lah terus bertaubat dan berdoa agar dajjal2 kecil ini terus kalah, amin

Anonymous said...

Tahniah dan terima kasih gap atas usaha yang tak henti-henti..

ISAC said...

Tahniah untuk kawan2 yang sanggup bertungkus-lumus di HS.

Kawan dan rakan2 yang X dapat pergi, "bantu" dari jauh...

Teruskan perjuangan!!!!!

pribumi perkasa said...

Awal2 kiraan adalah dari kawasan majoriti cina dimana BN kalah teruk di semua kawasan cina.Tapi apabila kiraan di kawasan majoriti Melayu bermula jumlah undi yg memihak kpd BN telah top up abis kekurangan undi di awal2 tadi.Sebab itu BN menang pada akhirnya.

Kesimpulan yg kita boleh buat kaum cina masih menolak total BN dengan lebih 80% menyokong pembangkang.Manakala orang2 Melayu 65% hingga 70% menyokong BN.Orang2 india pula jika diperhatikan dari jumlah majoriti BN yg cuma tidak sampai 2000 kemungkinan cuma 30-35% india saja yg menyokong BN sebenarnya.

Sekiranya india sudah kembali menyokong BN sudah tentu jumlah majoriti lebih besar diperolehi.Ini adalah kerana secara kasarnya jumlah pengundi 50-50 antara Melayu dan bukan Melayu(india+cina).Bagaimanapun ada sedikit perubahan positif sokongan india kepada BN cuma momentumnya masih belum cukup kuat untuk diterjemahkan di kertas undi.

Oleh itu seperti yg aku katakan sebelum ini,penyokong setia BN masih dikalangan orang Melayu.

BN kena mengambil hati Melayu dan bumi lebih kalau mahu menang 2/3 dlm PRU13 nanti.Kaum2 lain tidak mudah 'digula2kan'.Mereka akan secara automatik akan kembali kepada BN sekiranya ekonomi negara baik di bawah BN.Melayu jangan disuruh berkorban lagi.Sudah sampai masanya BN menjaga Melayu sebaik mungkin kerana tanpa Melayu siapalah BN!

*post mortem kasar ini adalah merujuk kpd statistik jumlah undian yg diperolehi mengikut kawasan majoriti mengikut kaum.

Tahniah Gap & kawan2 semua... said...

TAHNIAH TAHNIAH..TAK SIA2 PERJUANG BLOGER SEMUA...

WALAUPUN AKU HARAP MENANG DALAM 3000 LEBIH...

TAPI NAMPAKNYA KAUM CINA MASIH BELUM TERPULIH DENGAN PEMIMPINAN MCA BARU..

(MUNGKIN AGAK BARU)..SO LEK you have to think something la..

TO MIC..SAMY VALUE..you must understand 'still protest to umno not to put Malay there even 50% Malay
only 17% indian.. you must admid this..

.

Anonymous said...

terima kasih GAP
perjuangan hang demi untuk ugama, bangsa , negara dan generasi masa depan. perjuangan murni itu akan allah balas dengan kemurahan rezeki dan ketenangan jiwa. Insyallah.

Anonymous said...

PKR leaders show their true colours, not a single face seen at the dewan when result was announced. No respect to their party workers and also their die hard supporters.

Its time for their supporters to abandon them. BN for Malaysia.

Anonymous said...

dlm suka menang dan ucapan tahniah pada semua, jgn lupa bagi tahniah dan tima kaseh kat Tun Dr M yang jugaturun kempen.... Tima kaseh Tun.

Johari said...

Syukur pada Allah subhanahuwataala diatas kemenangan BN. Alhamdulillah.

GAP majoriti sebenar ialah 1725 bukan 1683.

Tahniah GAP kerana telah bekerja kuat.

WAN: GEMBIRANYA.. said...

TAHNIAH...MENANG 1RIBU LEBIH PETANDA BAIK PADA DAYA MOTIVASI & DAYA JUANG KITA..

SO CALCULATION DATOK NAJIB CONSICE..(JANGAN RIAK DATOK)
TAPI KITA ADA HARAPAN DENGAN DATOK NAJIB..

SAUDARA AKU KATA..DATOK NAJIB NI SAUDARA..
BAU BACANG PUN BAU BACANG LA..

bangga aku...DAN TERLEBIH UTAMA HARAPAN BEEB..

BUKAN TAKUT NEGARA DIJAJAH SINGAPURA..

TAPI TAKUT PEPERANGAN BEB..
CAM THAILAND PUN AKU TAK NAK BEBB BAJU MERAH BAJU KUNING.. TAK SUDAH2 BEB..RAKYAT MATI BANYAK2..PULUH2..TAK masuk yang dulu2 lagi..

YANG JAHAT PEMIMPIN MACAM DSAI.. Naik cepat jadi TPM 11 TAHUN TAK BERSYUKUR..NAJIB KENA AMIK DEKAT2 30TAHUN BEB..still bersabar gak ngan paklah..walaupun anuar kasi damage habis2 masa paklah jaga..(aku respect la ngan najib akan kesabaran dia)

ingat anuar.. kalau muyidin..ko dah lama duduk dlm cell la.. (jenis tak mengenang budi punya manusia..)

.

Anonymous said...

Tahniah GAP. Teruskan perjuangan untuk mencari kebenaran supaya minda dan hati orang Melayu tidak menjadi "buta, pekak dan bisu"!! Supaya orang Melayu akalnya cerdik dan bijak. Supaya orang Melayu tidak jadi taksub dengan pemimpin yang dajjal!!

Kepada orang UMNO kejayaan ini sangat berhaga untuk terus berjuang untuk memperbetulkan keadaan yang telah diputar belitkan oleh si putar alam dan kaki temberang yang telah menghuru-harakan orang Melayu sehingga berpecah belah.

Pemimpin UMNO yang dah tak guna lagi mesti dikenal pasti dan dilanyak ke longkang.

Kepada orang Cina dan India kita tahu apa yang ada dalam hati mereka.Terpulang kepada mereka sama ada mereka terus nak menjadi pembangkang atau bersama UMNO/BN.

UMNO tidak akan hilang di dunia. UMNO akan terus kekal dulu, kini dan selamanya .........!!

Anonymous said...

Tahniah kepada UMNO walaupun calon adalah dari MIC. Aku tidak nampak credit perlu diberikan kpd MIC dan MCA.

Dari dulu lagi lebih dari 3/4 orang Cina dan India tidak sokong calon BN. Buat apa bagi peruntukan besar2 untuk ambil hati kaum tsb sedangkan dgn kos yg sama UMNO boleh tarik 10x ganda orang Melayu/Islam untuk menyokong BN.

Dalam kempen baru baru dimana Semi-Value dan Chua Solek?

Kpd Zaid Berahim...
Sedar diri sikit. Kamu tidak diterima oleh sebahagian besar orang Melayu/Islam. Atas tiket UMNO kamu kalah, atas tajaan PKR pun kamu kecundang. Untuk menang kamu kena masuk DAP. Kalau kamu tanding guna lambang roket ditempat majoriti Cina pasti menang. Aku pun boleh kempen untuk kamu....

Last but not least. Million Thanks GAP. U have done ur part.

1Israel 3Parti PKR, DAP * PAS said...

yeeeah malam ni aku tidur lena...

harap2 zahid pun tidur lena...

dia JADI sumpah ke tak tu..

TOLONG SAPA CRITA SKET NANTI..!!


1Israel 3Parti PKR, DAP & PAS

.

Saya said...

tahniah kpd GAP dan blog yg mmberikan info. perjuangan anda sudah berjaya...tahniah

Anonymous said...

Terima Kasih GAP aku tabik spring kat GAP teruskan perjuangan hancurkan pakatan rosak tinggal 2 lagi anak ibrahim patut di singkirkan buat semak kat negeri Selangor.

Anonymous said...

salam gap. maaf kalau apa yg saya sampaikan keterlalouan..saya sedar saya melayu tapi apa pun saya tabik spring kepada semua jentera BN, ada yg berjahit ada yg d baling ada yg pengsan ada yg muntah ada yg d maki hamun dan ada yg mcm2 juga lerrrr...tapi apa yg saya nak ckp kan ialah walaupun tak sampai sebulan dato seri chua memegang kepimpinan MCA dia mampu juga mengurangkan jumlah undi cina..tak sia2 juga dato seri Liow tong lai berhempas pulas dan kurang tidur beberapa hari, saya tahu hakikat jurang undi kaum cina masih kurang skit tapi peningkatan ada juga lah ketara, apa2 pun tdk lupa juga buat presiden gerakan yg tak senag duduk dan cukup d perah tenaganya..andai kata ada 5 hari lagi mybe kita mampu lagi meraih undi kaum cina skit..apa yg pasti yb KAMAL tlg yerr ingat kaum india dah mula d sisi BN jng hampakan mereka..ingat yg kerja d felda tu ada yg sakit ada yg serba kukrangan daif..tlg ubah kehidupan mereka..tq makal sakti dan dato nala..apa2 hakikat org melayu the best u all memang bijak dan berfikaran pajang..melayu kena satu hati cina kena satu hati dan india juga kena satu hati..so terjadi lah satu gagasan 1 malaysia..apa yg pasti saya kagum dng konsep 1 malaysia..jommm terbang ke swk..masa kuburkan DAP pula selepas PAS dan PKR....

Anonymous said...

AKMAL menaip:

SALAM,Nah wahai dato safieh u kenal dah kah siapa GAP? ini lah bloger jalanan yg bermati2 tak cukup tidur ini lah bloger yg pokai miskin bloger melayu yg tdk byk songgeh..bloger yg dah nak hampir runtuh tangga dia turun naik pejabat mara memohon pinjaman utuk beniaga U tak layan..jari bloger ini lah yg bersama2 papagomo,house pk,pisaunet,garamnis,unspiner bla bla2 maaf byk dah lupa nama blog lain yg pro kerajaan..merka lah yg bersengkang mata menekan pc 24jam menolong parti..ndak minta d byr tapi tlg lah mereka niiiiii..sabar yerrr GAP pasni awak byr tidur yerr 10 hari tu tak cukup tidurrr oh ya masa kubur the next partiiii

PIKIR DALAM DALAM said...

Anonymous said...

undi melayu dah swing. tapi undi cina masih solid kat PR. bila najib dtg mereka angkat bendera BN tapi bila zaid dtg mereka angkat bendera PR. memang jahat puak2 mereka ni.

jom boikot kedai depa di ulu s'gor.

April 25, 2010 11:02:00 PM GMT+08:00


===================
KORANG KENA PIKIR MENDE NI SERIUS...

OLEH KERANA CARA MEKA PIKIR BUSINESS BUSINESS BUSINNESS..

KITA PIKIR AMAN AMAN AMAN

KITA KENA AJAR SKET PUAK PUAK NI..

SAUDARA AKU DULU JUAL ROTI...hantar kat kedai depa(terkenal la kat town)

BILA TIME DATANG NAK SERVICE LG..DEPA KATA TAK LAKULAH..(taknak amik lagi).. then DEPA AMIK(pulang balik) dari KAT BELAKANG STORE..patut la tak laku.. padahal punya dekat kilang roti....

(penjual roti tu KELUARGA2 KUAT AGAMA TU..penyokong2 pas lagi)

SO KORANG PIKIR BAIK2..

NEXT: kat tesco korang tau betapa susah 'org tengah ni nak lepas kan produk2 melayu kat dalam' kena tax lebih2 oo'..baru dapat masuk ... dah tu bila masuk harga dah tak dapat bersaing..last2 mati jugak...

tambah2 la .. BELI KAT KEDAI MARA,, MAIDEN..PRODUK2 TEMPATAN..tolong org melayu kita..depa susah kat bawah sana....

atleast kueh2..kerepek rm1 tu pun jadilah..


.

Anonymous said...

hARAKah duk diam je spnjg mlm ni xde berita mengutuk..hehe..dah kalah duk diam dah..haha...ke tgh susun idea nk cr alasan kalah tu...

Esperalzi said...

Aku nak trima kasih kat hang GAP tp semua orang dah pun buat tu. Apa pun??? TERIMA KASIH banyak-banyak! Lega aku rasa, tadi sedih juga bila aku ingat BN kalah lepas aku baca sumber Berita Harian dan Utusan Malaysia. Aduh lega! Malam ni tidur aku nyenyak, semua yang aku makan rasa sedap, pas ni aku nak pujuk pak mentua aku tinggalkan parti wali selipar tu! hehehe!!

Anonymous said...

TAHNIAH GAP...TAHNIAH BN

Teruskan perjuangan sampai si setan PKR semua tumbang ... PKR tumbang DAP jadi babi hutan ja, PAS pulak jadi Beruk kat kampung ja. MALAYSIA aman damai dan makmur...

Kepada semua Warga BN jangan lupa apa yang dijanji perlu dikota ..jangan jadi macam PKR ... PR13 Sedang menanti....

Anonymous said...

TAHNIAH GAP...TAHNIAH BN

Teruskan perjuangan sampai si setan PKR semua tumbang ... PKR tumbang DAP jadi babi hutan ja, PAS pulak jadi Beruk kat kampung ja. MALAYSIA aman damai dan makmur...

Kepada semua Warga BN jangan lupa apa yang dijanji perlu dikota ..jangan jadi macam PKR ... PR13 Sedang menanti....

Anonymous said...

TAHNIAH GAP...TAHNIAH BN

Teruskan perjuangan sampai si setan PKR semua tumbang ... PKR tumbang DAP jadi babi hutan ja, PAS pulak jadi Beruk kat kampung ja. MALAYSIA aman damai dan makmur...

Kepada semua Warga BN jangan lupa apa yang dijanji perlu dikota ..jangan jadi macam PKR ... PR13 Sedang menanti....

DaddYcooL said...

thank you GAP.
I love you even so as not much as DSAI love saiful once

warganegara said...

sebagai kesimpulan.. terima kasih GAP.. kerana anda telah menukar cara serta taktik yang disediakan.. anda berani meletakkan gambar itu walaupun anda menyedari itu merupakan tipu segalanya.. segala pemilihan calon untuk PRK ini bukan dilihat kepada calon tetapi PERIBADI calon.. suka saya gambarkan dengan melihat perkembangan sejarah serta permainan polititk di MALAYSIA.. PEMIKIRAN masyarakat MALYSIA masih lagi di tahap ini.. iaitu LOW CLASS FOR MIND.. anda mungkin mengetahui tentang perkembangan ini.. org MELAYU terutama anda merupakan sebilangan besar orang yang lemah dalam mentafsir perkembangan ini.. org MELAYU masih lagi disogokkan dengan kemewahan dan kewangan.. x percaya.. PM anda telah menyediakan kewangan sebanyak RM 50000 kepada peneroka felda.. andat tahu itu bukan.. masalah peneroka felda tealh lama berlalu dan ader dalam TV mana ntah ( mgkn kerajaan ) Kerajaan telah menyelesaikan masalah yang berlaku sejak 20 TAHUN dahulu.. time 2 saper yang memerintah n kenapa baru sekarang terhegeh2 memberi janji PM juga mendakwa klu peneroka nak RM 160000 mereka kena tukar kerajaan selangor ini kepada dibawah BARISAN NASIONAL.. untuk menangkan perkara ini.. ini lah permainannya.. anda pula sebagai blogger pula meletakkan benda ini sebagai satu wadah dalam blog anda.. tindakan anda ini boleh menyebabkan anda dikenakan hukuman tapi dalam negara DEMOKRASI INI.. jangan risua.. SEMUA SELAMAT.. bukan permainan politik yang dimainkan tapi permainan PERIBADI yang dimainkan.. anda bernasib baik juga sebab anda POR KERAJAAN.. oleh itu RAKYAT MALAYSIA telah anda tipukan.. hanya gambar sahaja.. anda telah menghukum pihak tertetu.. kenapa anda x nak buat perbandinhan antara pembangkang dengan pihak yang lain yang turut meneguk benda yang sama.. saya nak cetusan itu sama ader gambar itu pun tipu juga.. tipu klu anda tidak mengetahui benda ini.. beraper banyak RAKYAT NALAYSIA yang anda telah tipu terutama di hulu selangor.. rakyat disitu kelas rendah seperti anda kecuali yang mempunyai akal yang waras.. saya nak tengok dalam PRU nanti isu ini dimainkan dan anda merupakan pencetus kepada "PERMAINAN PERIBADI POLITIK" ini supaya terus menyelongkar perbadi calon.. bukan dasar yang dilakukan.. itu merupakan jani yang hanya tinggal janji.. saya bukan org politik seperti anda.. saya adalah WARGANEGARA MALYSIA.. bukan RAKYAT MALYSIA.. diharap anda approve KOMEN INI kepentingan kita bersama.. "BERSAMA MEMULIHKAN PEMIKIRAN RAKYAT KELAS RENDAH DI MALAYSIA"

Frodo Baggins said...

big hug semua ..

masa untuk bekerja!
yeehaaaa ~~~

GAP KEMBALI said...

aku nak tido...nanti aku buat artikel khas ttg post mortem hulu selangor.post mortem paling ganas akan aku buat..

tk semua..doa anda aku hargai..ingat perjuangan ini MILIK KITA,jadi kita kena martabatkan semula islam melayu dan maruah negara di tempat asalnya semula..

KHAS UTK CRYING TEDDY MALAM NI said...

Dah latu gap.ko dah keja terlebih kuat.. aku pong nak tido jugak..cuma sikit je..


KHAS UTK crying teddy malam ni.. said...

MELAYU kalu dulu setiap kali YAHUDI ISRAEL BUAT HAL..ATAU MANA2 NEGARA laknatullah hina Nabi ..ini tangan akan BOIKOT....

DAH SAH2 CINA TERUS BETRAY MELAYU YANG BERI KERAKYATAN PERCUMA..

INGAT KATA DRMAHATHIR TAK ADA NEGARA2 MAJU,, NEGARA MEMBANGUN PUN ..ADA SEKOLAH CINA DALAM NEGARA ASING SPERTI DI MALAYSIA.. NI..

BETAPA BAIK MELAYU..???

KINI TERNYATA cina PASTI AKAN SOKONG ANUAR.(kita semua tau bukan dia suka sangat pun..tapi anuar TERSEPIT..tp memang layak bagi anjing tersepit..Paklahpun dia gigit balik..macam anjing masa nak makan ngedeng2 mintak.. masa nak mexxx tu.... melantak2..)

MAKA AKU SERU SEMUA MELAYU YANG UNDI BN HARI NI KASI AJAR SEMUA KWSN CINA YANG Majoriti SOKONG PR TU...

BOIKOT BARANG MEREKA.. JGN BAGI MUKA LAGI.. kita ajar mereka sebelum PRU13..ni..

KALU PUAK PAS TERUS TERHEGEH2 nak pegang lilin goo on..akidah di tangan korang,korang pilih sendiri..

BAB BANGSA Hang tak banyak expertis dan pengalaman berharga..

orang2 tua kata kaum cina berarak depan rumah XMB...MELAYU BODOH.. melayu bodoh.. melayu bodoh...

ELOK LA TU...sekejap je 13mei69..

sekarng ni dlm hati je (MEKA xlafazkan)..ANUAR BODOH...ANUAR BODOH..ANUR BODOH..)

DAP sudah pegang kerandot anuar.. Kapal sudah boleh lentur macamana dia sukapun... dia suruh TOBOT.. Sikitpun Anuar TAK BUNYIK!! sah2 penakut kat kapal da..

Kat ZulNordin yang berjasa dlm barisan peguam kes dulu, dia boleh bagi peludah... INI ORANG TARAK GUNA..

hari ni atleast dia dapat muka balik pasal jual bangsa, jual agama, dan jangan lupa dia pernah jual negara....

ada sorang veteran umno komen lebih kurang gini...heran..ringgit naik dan terus mencanakk naik..anuar ibrahim boleh lagi tergelak-gelak..dia Menteri kewangan..

..dulu aku sangsi dan sinis melihat dr mahathir..

skrang aku dengar dia berucap..sebak..aku tabik spring kat Panglima Perang Veteran ni..


..aku dah buat silap dulu..


..

Anonymous said...

Mr GAP

Tahniah kerana usaha dan penat jerih anda sudah berbaloi

Keep up the good work.

Salam perjuangan

Anonymous said...

Gap

Sekalung budi untuk anda dan rakan rakan bloggers pro gomen yg lain.semoga allah membalas jasa jasa korang semua demi memartabatkan bangsa melayu ditanahair Malaysia tercinta.

Dalam kita bersuka ria dgn kemenangan di HS ini nasib siseful jangan pula kita lupakan.Beliau juga memerlukan sokongan dari kita .kesian kat dia dah berapae kali tengguh daa.

Anonymous said...

Alhamdulillah kita menang besar...
Baru aku tahu, rupa-rupanya doa'Nik Ajis di depan Kaabah masa tunaikan ibadat umrah agar BN kalah di Hulu Selangor tak dimakbulkan Allah.....dan barulah aku sedar bahawa doa' orang yang amat dizalimi itu (orang Islam UMNO) telah dimakbulkan Allah. Syukur alhamdulillah. Amin! Usah menangislah Nik Ajis..........

Peneroka said...

Simple formula org cina di HS,

Dari undi India yg sokong Melayu baik undi Melayu yg ikut cakap Cina (DAP lah tu)

Tahniah to all Bloggers,

This strategy has to be continued until PR13.

1) Blogs perlu mematahkan serangan parti lawan (lebih cepat dan berkesan)
2) Blogs perlu terus mendedahkan penipuan Anwar Ibrahim. Upload dalam YouTube paling penting.
3) Blogs perlu terus meng'educate' generasi baru tentang strategy kotor pihak pembangkang
4) Media perdana (TV3, Utusan, NST etc) perlu focus memaparkan tugas2 rasmi/kejayaan Perdana Menteri dan ahli Menteri yg lain. Media perdana kurangkan focus terlampau pada politik. Supaya rakyat tidak melihat sebagai propaganda Kerajaan. Serahkan pada bloggers untuk menahan tohmahan Parti Kelentong Rakyat.

Tahniah! Tapi perjalanan masih berliku dalam menangani Pengkhianat Negara ini.

Anonymous said...

Shukur Alhamdullillah.
Kepada semua pemimpin Umno/Bn, ingat bahawasanya kemenanagn ini adalah titik tolak kebangkitan semula Umno/BN selepas kepahitan/pengajaran dari PRU12. Jangan abaikan amanah rakyat, jauhi dari rasuah dan banyak2 lah tawadhok dan jangan sesekali takabur.

Anonymous said...

Sy ucapkan syabas d thniah kpd Dato' Seri Najib d seluruh jentera BN d atas kemenangan besar d HS.Kemenangan ini boleh d katakan kemenangan unt suma rakyat Malaysia yg cintakan negara. Sy amat kagum d truja dgn strategi yg d jalankan, d ini bermakna PM kita amat faham d prihatin kpd rakyat luar bandar, terutamanya org Melayu.Pendekatan ini jg lah dapat melumpuhkan d membenam PR yg ketandusan ide d cara. Pedulikan PR sekiranya mereka kata BN guna taktik itu d ini, PENTINGnya kita MENANG! KITA menang! PM Najib sebenarnya punyai sifat kepimpinan yg tidak dpt d tandingi oleh haprak2 PR bedebah tu. Hidup BN! Hidup BN!

basic 2009 said...

mokhtar ...


kepada UMNO, BN & GAP
Tahniah !!
Tahniah !!
Tahniah !!


teruskan usahamu GAP ...
kena tambah artikel banyak2 setiap hari
... sebab perang siber ini adalah paling BERKESAN !!!





sekarang kepada NikAjis
situa kutuk tak sedar diri ...


hoi NikAjis !
kau kena banyak bertaubat ...
tak lama lagi kau tu nak mampus !!!




DAP + PKR + PAS = bodoh + bangang + sial + jahanammmmm !!!!!!!

ejarll said...

alhamdulillah kemenangan milik BN..

ingat!!!!!!!!teruskan bekerja untuk rakyat...

jangan lupa janji2 pilihanraya...

apa pn tahniah buat semua yang terlibat dlm kemenangan ini...

bro gap,

tugasan masih belum selesai...

Anonymous said...

Ibrahim Ali berkata pilihan raya [Ulu Selangor] kali ini juga memperlihatkan penolakan kaum Cina terhadap kerajaan.

‘‘Walaupun kerajaan telah memberi layanan kepada mereka, balasan yang diterima masih tidak seberapa.

‘‘Mereka masih belum berterima kasih kepada kerajaan BN dan ini jelas membuktikan bahawa pengaruh MCA dan Gerakan terus ditolak oleh masyarakat Cina,” katanya.


komen: Buat apa lagi UMNO melayan masyarakat kehendak masyarakat tersebut yang majoritinya tidak menyokong kerajaan pusat. UMNO perlu memberi tumpuan dan jaga hati orang Melayu/Islam...

BERSATULAH MELAYU/ISLAM!

Anonymous said...

Salam Bro gaGAP...

Tahniah aku ucapkan pd BN terutamanya MIC, kerna berjaya mendapat semula kerusi parlimen hulu s'ngor..dgn kerja kamu org2 MIC yg tak terlalu bertungkus lumus mcm melayu UmNGOK yg bodoh tu, berjaya menang kerusi tersebut...dan kau jugak GAP, berjaya juga berita2 FITNAH yg kau jaja, w/pon citer sebenar kau tahu & sembunyikan....

Jgn jadik mcm UmNGOK-APCOCO,beria-ia berkempen untuk org lain,lepas tu ngaku kemenangan ini untuk agama Islam & bangsa melayu...mana logiknya tuh????? ada calon bangsa melayu dari BN bertandingkah??? bodoh & bangang....tahniah & jilatlah lagi bontot HINDU Kamalanathan tuh....demi kamaruk nak berkuasa kat Parlimen tuh.....

ikhlas
-Najib Altantuya-

Punk5 said...

to anon: April 26, 2010 1:13 AM

ko high class sngt ker? denial ass! pyh la nk tunjuk high thinking ko kt sini. same old shit lame excuses..

tahniah GAP.. xsia2 kn prjuang ko. buktikn ape yg kite patut buktikn..

p/s: dieorg ni ade jer alasan.. itu la, ini la.. kalo kedah, slgor, penang dieorg dpt kite xde lak nk bising2.. stop whining, & just face it..

Anonymous said...

ORG CINA X SOKONG BN DI HULUSELANGOR.
MEREKA MASEH MENYOKONG SOSIALIS DR DAP.
TARIK BALIK KEMUDAHAN N PERUNTUKAN MEREKA!!!!

Assaad said...

Salam GAP, Salam 1 Malaysia.

Syabas jentera-jentera BN, Blogger-blogger dan penyokong-nyokong BN yang bertungkus lumus menjayakan kempen di Hulu Selangor sehingga BN mencatatkan kemenangan.

Semuga usaha Anda semua dapat menyelamatkan Malaysia dengan maju, berharmonis, bersatu padu dari anasir yang hanya mempunyai kepentingan dirinya sendiri.

Kerana kerja keras dan bersepadu inilah telah membuahkan hasilnya. Semuga di PRU 13 nanti Anda melakukan yang sama dan lebih gigih lagi.

Syabas DS Najib dan TPM, datuk-datuk telah menyemarakkan lagi langkah yang telah mula melangkah.Selamatkanlah Malaysia, berjaya dan makmurlah 1 Malaysia.

"Betulkanlah Yang Biasa
dan Biasakanlah Yang Betul".

Saat Jais
www.treat-cure.com
http://saatjais.wordpress.com
http://saatjais.formor.com

Anonymous said...

Tahniah GAP atas kerjasama yg hang berikan dan jugak rakan2 bloggers yg lain. Aku bg pihak Arwah Sudin dan keluarga, ingin mengucapkan rib uan terimakasih diatas segala kerjasama dan usaha yg telah korang korbankan utk kemenangan ini, hanya tuhan saja yg dpt membalasnya.

Secara peribadi, aku sendiri berpuashati dan penat jugak berjuang ditempat dan kawasan ku ini, dan aku tujukan jegak kemenagan ini khas buat arwah, kerna dia pernah berpesan dgnku, bahawa tujuan utama ketika itu adalah berjuang utk menawan semula Hulu Selangor utk BN....tak dpt aku gambarkan betapa gembiranya hati dan perasaan ku semlm, pabila mendapat keputusan di BSB dan Kg BSB, kami tlh menang....

Aku berasa sungguh terharu dan sedih kerna arwah tidak ada bersama-sama ku utk menerima keputusan kemenangan itu....

Oleh itu, aku bermohon serta berdoa, agar semua rakan2 blog, bloggers dan sesiapa saja yg mengenali beliau, agar dpt panjangkan doa serta sedekahkan surah agar rohnya berada dikalangan orang2 yg beriman...

AL-FATIHAH......Amin...

Bro Azman, BSB

Anonymous said...

BERHARAO DS NAJIB DUIT BALANCE 49 RIBU TU CEPAT BAYAR SIKIT....OTAI FELDA

kingnek said...

walau dalam kemenangan ini, jelas Cina mengkhianati niat baik Najib yang terpaksa bekorban undi Melayu Islam semata-mata untuk mengambil hati mereka.
Mereka boleh bermain permainan ini dan mengaup keuntungan yang banyak, namun sampai bila mereka boleh bermain permainan ini sebagai musuh dalam selimut, hati-hatilah orang Cina, jangan sampai kemarahan orang Islam tak dapat dikawali lagi.

Ini amaran untuk orang Cina:
The Chinese better be careful now, the BN top dogs now realise all the sacrifices towards the Malays that they have made is being ignored and taken advantage by the Chinese.

You can play that game, and play it well so far, but u can't play that game forever, the Chinese might end up losing everything in the end.

azman said...

Assalamualaikum sdr GAP

Memang berbaloikan!!Alhamdulillah dan juga kpd blogger yg seangkatan dgn GAP, tahniah bro...

Tak sabar nak tengok post mortem yang GAP sediakan tu.dan ape kata chua soi lek dan kho so kon.

Anonymous said...

TAKBIR!!!ALLAHHUAKBAR!!HIDUP ISLAM!HIDUP MELAYU!HIDUP UMNO!

ManLemang said...

Salam Dr.

Kita tak boleh terlalu gembira dengan kemenangan ini.


Jika kita lihat dgn keputusan sebelum ini (tolak PRU12). Majoriti kemenangan BN biasa adalah lebih drpd 10 ribu.

Ini ditambah pulak dgn jumlah yg keluar mengundi adalah sedikit semaloam 75%++.

Mana lagi 16K pengundi. Apa masalahnya? Adakah kerana mereka ni masih marah pada kaum india yg berkeras maukan UMNO bertanding di situ?

Saya rasa Najib kena lihat perkara ini.

Kemenangan 17++ di sana bagi saya adalah memalukan (maaf bukan maksud saya tak suka kita menang, tapi kerana majoriti yg teruk kali ini).

Sebenarnya bagi saya kemenangan ini bukanlah kemenangan BN secara total. Tetapi kemenangann Najib. Saya nampak dialah yg bertungkus lumus turun padang, kesana kemari melihat masalah rakyat.

Kalau tak kerana dia, saya yakin kita akan kalah lagi.

Saya kata begitu krn saya adalah salah seorang pengundi di situ pada hari itu.

Teruskan lagi usaha, saya hanya mendoakan kita akan berjaya dgn lebih besar lagi lepas ini utk PRU13 di semua negeri.

Anonymous said...

PRK HULU SELANGOR DAH PUN HABIS... TAPI KES ANUAR KAT MAHKAMAH TAK HABIS LAGI... JANGAN BERHENTI, WAHAI ABG2 BLOGGER SEKELIAN... CUTI REHAT TU SEHARI JE CUKUP LE...

Anonymous said...

Syukur kepala bapak hang...
Pak hindu jadi pemimpin kamu, kamu ucap syukur... kurang akal ke..
Tak ada lagi ke bangsa melayu islam...
cukuplah rasa bangga tetapi bukan ucap syukur...
tak kena pada cara walaupun betul..

esuk minta pak hindu tu baca yassin buat kenduri tahlil kesyukuran atas kemenangan itu..

sedarlah wahai melayu islam.

--anak melayu didikan umno.

naDim'IQ said...

tQ GAP & gang..

dah kerja kuat bRo, rLx dulu.. pasni ada keje lagi kat SIBU, apa lagi modal PKR ekk?? nak tunggu POSTing kerjakan PAS.. kepimpinan ULAMA?? sape yg IKTIRAF Nik ANU** ulama?? tokoh ISLAM dunia pun Xde yg kenal dia.. kita DIG plak Nik ANU Ajiz punye CERT!!

naDim'IQ said...

warganegara said...

"saya adalah WARGANEGARA MALYSIA.. bukan RAKYAT MALYSIA.."

hmm... lu ni HINDRAF agaknye, LOW CLASS 4 MIND?? lu HIGH CLASS sangat kot sampai dah terCUCI ngan ANU**.. hang ni sedara ZAID BERAHIM kot.. jgn EMO bRo, ISLAM dulu then MELAYU.. bukan FREE THINKER like??

Anonymous said...

pembangkang masih kuat menang 20k lebih

tamingsari said...

Anon 5:19

Macamlah PKR takde india jadi calon. Kt Kapar Klang india jadi Ahli Parlimen . Kau nk kata apa. Kawasan tu melayu majoriti. Hujah jgn sampai nampak bodoh. Dah kalah redha jelah.Memanglah pahit tapi telan buat taik.

Anonymous said...

CUCU MAMAK KUTTY ORI PUNYA buat komen kt blog Penghuni Gua.Punyalah disiplin.Takde maki hamun. Dah insaf agaknya.Tak caya gi tengok dan ucap tahniah.

Jimi Rashdan Bin Jamaludin said...

biar la, pas tak pernah ajaq depa bersyukur.. susah senang kita tetap bersyukur, allah sentiasa suruh kita bersyukur setiap masa, menang ka kalah ka, bersyukurlah kita masih aman sejahtera, kita negara malaysia bukan tanah melayu lagi, ada india ada cina, betapa bodonya penulis harakah suro kamalanathan suro jadi imam.. suro la kit siang tu dulu.. hahaha..

Saya Rakyat Malaysia said...

Alhamdulillah BN menang..

PKR yang rasis letak calon Melayu.. Kalau berani, letaklah calon Cina. Memang takde telur.

DS Najib, saya merayu kepada anda agar membuka mata, memasang telinga.. Orang Cina sudah tidak sokong BN.

Jagalah hati kami, saudara Islam kamu. No 1 agama kami, No 2 bangsa kami, barulah no 3 negara kami.

Janji kamu 3juta untuk menyuburkan lagi sekolah cina untuk memecahkan lagi perpaduan negara Malaysia patut ditunaikan. surat yang dijanjikan keluar, sudah kah?

Malaikat said...

1725 beruntunglah org digerakan hati untuk baca ayat 17:25 . ayat utk anwar dan/atau najib.

KHAS pd DS NAJIB said...

WAHAI DATUK NAJIB. PAHAM TAK! ORG CINA TAKAN SOKONG BN. KO BG LAH 30juta kat skolah cina. persatuan meka kuat dan link busines ekonomi yg kuat. juta2 pun meka tak heran d.najib. lebih baik bg sekolah agama kat JAIM TUN RAZAK NI. YB melaka janji sekolah baru. rupanya siap xlama lg boleh pakai sampai darjah 3 je. PERBEZAAN INI MENYEDIHKAN ! KAMI la mati2 SOKONG BN d.NAJIB, BUKAN CINA TU ! yb melaka kedekut taik hidung masin. TOLONG KAMI DATO NAJIB,TOLONG ANAK2 KAMI DS NAJIB!! Salurkan duit tu kesini!

naDim'IQ said...

khas untuk PENJILAT JUBOQ...
-Najib Altantuya-
April 26, 2010 10:15 AM

Petugas UMNO kerja keras untuk memastikan calon MIC dari BN menang coz nak elakkan PR terus GULAKAN RAKYAT.. kami BERSATU untuk memastikan KESEJAHTERAAN MALAYSIA, negara aman senang r nak BERIBADAH & BERMASTAUTIN.. yang hang dok jilat JUBOQ ANU**war, sauk lidah ngan KIT SIAL, cium kaki KARPAL & makan taik GOBIND Xper?? ULAMA DIKTATOR TEMBERANG ko dah HALALkan??

p/s; Syukur coz MALAYSIA berjaya diselamatkan, kekal aman dan RAKYAT BERSATU!!! bukan nak suruh KAMAL jadi IMAM or BACA DOA.. mayB hang pernah berIMAMkan KIT SIAL kot??

maddy said...

Tahniah gap !!!

Tahniah BN menang dan teruskan perjuangan utk agama ,bangsa dan negara yg kita sayangi ini.

paparem said...

ehmm apa pun no tu pasti menjadi satu keramat ...