Saturday, April 24, 2010

NIK AJIS CARI PASAL DENGAN SULTAN !


jangan melampau la pakatan. jangan melampau la nik ajis ! dulu masa sultan kelantan gering kau langsung tak melawat sultan kat singapura. bila sultan kelantan balik kau pura-pura sakit sembunyikan diri..

hari ini kau nak cari pasal pulak dengan titah tuanku sultan selangor ! jangan kurang ajar dengan sultan melayu ! JANGAN BIADAP DENGAN SULTAN AKU !

pengundi melayu dan semua pengundi hulu selangor,AYUH TOLAK PAKATAN BIADAP !

sultan selangor arahkan agar masjid tidak dijadikan tempat politik.nik ajis yang biadap berkata arahan itu adalah peninggalan penjajah dan karut !

nik ajis buta sejarah.sultan-sultan telah 500 tahun mempertahankan islam di bumi malaysia. untuk nik ajis pertikaikan arahan sultan itu menunjukkan nik ajis ulamak buta sejarah !

40 comments:

Anonymous said...

GAP

Nik Ajit ni kalu kecek SETAN boleh jadi BISU..

"Gomo GAP Gomo"

Anonymous said...

serius aku tak paham kenapa otg tua nyanyok ni selalu nak compare diri dia ngan Nabi Muhammad S.A.W.. dia siapa?? setakat wali selipar p ceramah kat kelantan sudah.. jgn nak sibuk kat negeri org..

Syammil said...

mokhtar!

celako btul la pakatan ni..bukan semua org suka politik.org p msjd nk beribadat bkn nk dgr ceramah pas!! kalau semua masjid jd port ceramah.jangan trkejut kalau org menjauhi masjid..hampeh punya ulamak terompah ni!!

x hamPAS said...

Bila Tan Sri Hairussani Mufti Perak bercakap pasal politik, bergegarlah Nik Ajis kata ulama tak perlu campurtangan dalam politik ? Kalau orang agama bercakap pasal politik sokong kerajaan tak boleh. Tapi kalau ularmak hamPAS bercakap politik guna masjid, boleh pulak !

Cakap macam pokemon !

My Longest Yard said...

n.ajis ni kan ayah didik kepada nizar. dua-dua pertikai sultan.

Melayu Pasir Gudang said...

Wahai Semua Pengundi Hulu Selangor, bukalah mata dan pintu hati kalian agar dapat melihat kebenaran, bahawa sesungguhnya Sultan tuan-tuan di malukan di hadapan rakyat jelata negeri selangor darul ehsan oleh manusia yang betopengkan syaitan kononnya dari negeri serambi mekkah,negeri tadahan wahyu yang memang dasar anti Sultan Melayu kerana niat hendak berkuasa macam firaun.

Usir si syaitan ini dari bumi selangor kerana dia telah menghina Sultan tuin-tuan, kenapa masa dia berceramah tu tidak ada rakyat selangor yang naik pentas dan lempang saja si celako nie.

Esok hari penentuan hapuskan PR dari bumi Hulu selangor, Pangkah dacing untuk kesejahteraan.
Selamat Mengundi.

PASRAEL said...

Hidup N.Ajis dgn fatwa2 songsang kau,ni apa plak yg ko nak kata psl sembahyang jumaat yg dikhutbahkan oleh hassan ali,mesti sah nya wlu rukun x terlaksana.Hidup Pas ,hidup Israel-one Anua,many jubur.Melayu islam jgn tertipu ngan PAS,PKR,DAP=One Israel

Anonymous said...

kurang ajar punye n.ajis!!!
inilah akibatnya bersekududukan haram dengan kafir DAPig.
kalau sultan @ raja-raja melayu tak ujud mampus kau dipijak2 oleh kafir DAPig tu!!!
celako! celako! celako! punye n.ajis!!! kau mampus cepat lagi baiklah n.ajis!!!
kurang ajar orang2 hamPas ni!!!

Anonymous said...

kurang ajar punye n.ajis!!!
inilah akibatnya bersekududukan haram dengan kafir DAPig.
kalau sultan @ raja-raja melayu tak ujud mampus kau dipijak2 oleh kafir DAPig tu!!!
celako! celako! celako! punye n.ajis!!! kau mampus cepat lagi baiklah n.ajis!!!
kurang ajar orang2 hamPas ni!!!

Ms Pearl said...

I really hate Khalid Selekeh. Tak reti nak hormat sultan sendiri.

N.Azis? apa nak hairan? Sultan dia sendiri pun dia tak kesah.

KUANG KUANG KUANG ! said...

SUMPAH Bagi Pihak skali.. Zahid.. Kalu Anuar Nak Ngelat lg. WAJIB POLITIK bgmu Zahid, sumpah ngn Quran DEPAN NIK AZIZ . NAK TGK NIK AZZ sndri confident tak ngan ZAHID. Satu lg Takut dia kata Tak Sah plak !! -Mintak Bala @Pecah Perut Zahid Mcm Sayfool Baru Gua Caya-

Anonymous said...

betul ka sultan pertahankan islam?
cam kurang btol ja???

Anonymous said...

wahai...nik ajis!!!..kau tu ulamak syiah + wahabi.., kalau beginilah perangai ulamak pas...pergi jananamlah!!!...tak habis-habis nak menyusahkan orang orang...jangan nak tunjuk keras kepala kat selangor...ingat negeri kau ke!!...baliklah kat kampung kau tu...kau tu dah banyak dosa dengan umat kat malaysia ni...sedarlah sikit, rumah kata pergi...kubur kata mari.!!

Anonymous said...

xyah nyer dilayan org tua ni...dh nyanyok!!

Anonymous said...

xyah nyer dilayan org tua ni...dh nyanyok!!

ExPemudAJIL79 said...

X lame doh tu.Sampai masa doh k0t..Kta doakan je m0ga ALLAH x mengaibkan dia bla tiba saatnya nanti...Bila izrail dtang memanggil jasad terkubur di pmbaringan...(ikut rentak lagu rabbani tu) amin..

azman said...

Orang tua tu dah betul-betul nyanyuk,dulu bukan main lagi mengata dekat Tun yg Tun dah nyanyuk.Sekarang dah terbalik pulak,Tun semakin segar bugar dan lebih bersemangat, siulamak selipar pula semakin meraban tak tentu hala.Nampak sangat Allah itu maha adil.Belum padam Allah dah bayar balik kat ulamak selipar.Si hassan pula bukan main lagi nak jadi jaguh menentang maksiat dekat Selangor,tetapi sekarang dia pula menjadi barua sikepala maksiat.Cakap tak serupa bikin.Itu pun sipecacai-pecacai hamPas tak sedar2 lagi.SihamPas ni pula dah la sombong,bodoh pula.Akal ada taruh kat lutut.Selama-lamalah kau org jadi kuda DAP dan PKR.

Anonymous said...

kata datuk hj zainal sakom:
tinggalkan politik di gate masjid.

kata aku:
boleh nak berpolitik di dalam masjid, tapi bukan politik kepartian jumud taksub ala pas. kalau n.ajis ni, sultan sendiri pun org tua ni tak hormat, apatah lg sultan negeri lain. dasar ulamak trompah(aljuburi kata, bukan aku kata).

Anonymous said...

Ayuh rakyat Selangor!!!

Bangunlah kamu dan hambat makhluk setan ni keluar dari bumi Selangor.

Nik Ajis ni adalan setan bertopengkan manusia. Siapa yang nak berkawan ngan setan kalau bukan setan

mainstream007@yahoo.com

TR Technology said...

Dah lama monitor tindakan N.Ajis kebelakangan ni. Ternyata, sejak menghalalkan berkawan dgn syaitan, dia dah jadi SETAN BERTOPENGKAN MANUSIA!
Masjid dan surau adalah rumah Allah, dibina BN untuk orang Islam beribadat dan mengeratkan persaudaraan sesama kita. Bukan untuk tujuan politik perpecahan PAS!
Jangan nak samakan tindakan SETAN mu, dgn baginda Rasulullah SAW! Bawa mengucap dan bertaubat...sudahlah tu...umur pun dah lanjut.

Anonymous said...

Sudah terlalu banyak pihak Pakatan Haram Jadah melanggar undang-undang atau pun arahan kerajaan, dan terbaru anak haram jadah yang bernama nik aziz bin nik mat dengan biadap dan kurang ajar mengingkari perintah sultan selangor. haram jadah ni memang sial, sultan kelantan pun dia ingkar seelok-eloknya haram jadah ni dicampakkan kedalam tong najis aje.

Anonymous said...

Tak herankah dia nanti kencing dan berak dalam mesjid kalau dak nyanyuk politik.orang macm ne hanya tempat syaitan berkampong dan bersarang.mana ada cerita politk dalm mesjid?kalau nak cerita tentang dunia ceritalah di luar mesjid,jangan nak memandai!Dia fikir semua orang bodoh dengar cakap dia tu ke?

Anonymous said...

ambo nak tgk sejauh mana tindakan yang bakal di ambil kepada nik ajis...boleh jamin si wali ulama nik ajis ni kebal dari sebarang tindakan..

AbdulSamad said...

PKR akan menang??? baca di

http://mthago.wordpress.com/2010/04/23/local-election-in-hulu-selangor/

Esperalzi said...

Nick NAJIS A/L Nik Mat kini sebenarnya sedang diturun bala oleh Allah SWT. Allah SWT sedang menggerakkan mulut Nick NAJIS untuk mengeluarkan kata-kata yang anti-Melayu dan anti-Islam sehingga membuat orang2 Islam, termasuk orang2 PAS sendiri, menjadi benci pada Nick NAJIS. Kebencian kesumta yang Nick NAJIS taburkan pada UMNO kini dikembalikan Allah SWT kepada Nick NAJIS. Seperti kata pepatah orang putih, “what goes around comes around, what you sow is what you reap” yang bermaksud “apa yang kamu buat pada orang akan kembali kepada kamu jua, dan apa yang kamu semai maka itulah yang kamu akan tuai”. Aku percaya ramai orang2 Islam PAS yang turut merasa tersinggung dengan kata-kata lucah Nik NAJIS ni yang jelas mengHINA dan menDERHAKA pada Sultan Selangor. Nick NAJIS menghina dan menderhaka pada Raja Melayu tapi sanggup pertahan orang2 kafir DAP yang hina Islam atas alasan mereka tu kafir dan tak faham Islam. PAS akan hancur selagi Nick NAJIS berada dalam PAS. Dosa Nick NAJIS terlalu banyak dan boleh dibukukan. Pemimpin UMNO pun bukan semua baik, ada yang teruk juga, tapi seteruk2 mereka masih ada rasa saying pada bangsa (Melayu) dan agama (Islam), tak seperti Nick NAJIS yang ngaku perjuang Islam tapi sebenarnya tindaktanduknya merosakkan Islam. Nick NAJIS bukan asset dalam PRK di HS ini, tapi lebih sebagai bebanan. Orang Islam Selangor tahu macam mana nak menilai Nick NAJIS..

Abdul Ghani said...

Pengikut dia asyik kata TGNA tu wali dan ada yang mengatakan nabi.

Tu yang syok sendiri ingat dia lebih tinggi dari Sultan dan Raja.

Salam di kembalikan; Celako, celako, celako.

agbr47: Masih lagi terhiris dengan sumpah seranah adukataruna.

Anonymous said...

skrip main belakang lagi...pakatan haram nie mmg kejanya main belakang gamaknya???

Abdul Ghani said...

TGNA sentiasa menyebut Al-Quran di dalam menyokong pendapat dia. Orang saperti ini di gambarkan oleh Allah sebagaimana dalam Al-Imran: 7;
"Dia lah yang menurunkan kepadamu (wahai Muhammad) Kitab Suci Al-Quran. Sebahagian besar dari Al-Quran itu ialah ayat-ayat “Muhkamaat” (yang tetap, tegas dan nyata maknanya serta jelas maksudnya); ayat-ayat Muhkamaat itu ialah ibu (atau pokok) isi Al-Quran. Dan yang lain lagi ialah ayat-ayat “Mutasyaabihaat” (yang samar-samar, tidak terang maksudnya). Oleh sebab itu (timbulah faham yang berlainan menurut kandungan hati masing-masing) - adapun orang-orang yang ada dalam hatinya kecenderungan ke arah kesesatan, maka mereka selalu menurut apa yang samar-samar dari Al-Quran untuk mencari fitnah dan mencari-cari Takwilnya (memutarkan maksudnya menurut yang disukainya). Padahal tidak ada yang mengetahui Takwilnya (tafsir maksudnya yang sebenar) melainkan Allah. Dan orang-orang yang tetap teguh serta mendalam pengetahuannya dalam ilmu-ilmu ugama, berkata:” Kami beriman kepadanya, semuanya itu datangnya dari sisi Tuhan kami” Dan tiadalah yang mengambil pelajaran dan peringatan melainkan orang-orang yang berfikiran." [Al-Imran:7]

agbr47: Berserban bukannya ulama. Mentafsir Quran, DAP pu tau.

Anonymous said...

Sejak bila pulak org UMNO(United Musyrikin National Organisation) ni pandai gi masjid. Chit,yg najis gi masjid sampaikan derma tu bukan politik ke? Blh plak dia gi masjid,aii time gini nak tunjuk alim pooorrraaah. Hie GAP klu berani siarkan komen aku. Kerana seorang hindu habis zaid dimaki oleh kamu,kamu mmg gampang.

Anonymous said...

melayu pasir gudang ko buang la kopiah tu,pakai songkok lg baik nak cerita agama tp tkde ilmu.

bigben said...

Hai, mintak2 la Sultan larang N ajis jejak kaki ditanah Selangor. Baru dia tau, setan ko, menate ko, beruk ko... CELAKO CELAKO CELAKO

hanizam said...

penangan politik dalam masjid...dikhabarkan solat jumaat yang diimamkan oleh Hassan Ali tak sah sebab bacaan khutbahnya tak ikut rukun...sampai ada yang buat solat zohor je...

betul ke berita tu?? ngeri betul aku dengar...malang sungguh jemaah yang ada pada waktu tu...

Esperalzi said...

Melihat Nick NAJIS berdoa sambil kelihatan tunduk menangis seperti yg tertera pada caption yg juga mengandungi gambar DYMM Sultan Selangor tu, teringat aku ketika melihat di TV di US gambar Padri2 Kristian dari gerombolan PTL (Praise The Lord) berdoa sambil tunduk menangis.

Padri2 itu akan terketar2, menangis2, kedua tangan bertaut rapat, sambil berdoa2. Orang2 Kristian yang tertawan dengan lakonan Padri2 ni pun akan menyumbangkan bergantang2 duit derma yg membolehkan Padri2 ini hidup mewah, dgn jet2 peribadi dan mansion2 besar, malah ada sampai yang simpan pompuan dan pelacur sexy sampai meletup skandal, semua dari hasil derma agama

Nick NAJIS pun kelihatan berdoa sedemikian. Dia mungkin tak dapat berjuta2 dolar spt Padri Amerika, tapi pada asasnya tujuan dia sama juga dgn Padri2 Kristian, ia itu utk dapat berjuta2 undi...

tamingsari said...

Agama raja adalah agama rakyat. Apabila sultan2 tanah melayu memelok islam maka rakyat turut serta.Jasa sultan terhadap perkembangan agama tidak dapat dinagikan.Sejarah menjadi bikti. NA apa tau pasal sejarah.Pasal balak kelantan pun dia taktau.Yg dia tau merepek dan meroyan.

Dia dah jadi orang kuat DAP.DAP tak suka negara islam NA setuju.
DAP tak suka Umno NA setuju. Dah jadi surat khabar lama.

Anonymous said...

TGNA tidak bersalah. Dia hanya menjalankan tugas seperti yg diperintah oleh DAP. Kesetiaannya terhadap DAP wajar menjadi contoh kpd PKR.

Anonymous said...

dah kena dah...
CIFUT BABI + N.Ajis "The Kelate Pope" + Zaid "The Drunken Frog" = Orang Tua Bangka Kaki Todi Dan Taik Judi Yang Suka Meliwat

PA$berg 4 ALL
I$RAEL 4 ALL
PI$$ 2 ALL PASberg DRUNKEN BUSTARD.....

Amik kau. Rasa apa...???? Oren..???

Anonymous said...

Anonymous 1ISRAEL 3PARTI 16CITARASA said...

JOM MENGUNDI PAGI2...

NANTI LAMBAT2
GENG PAKAT BUAT2 MENYEMAK JALANRAYA

KASI JEM TRAFIK..HATI BUSUK TU..

Anonymous said...

CELAKO,CELAKO,CELAKO...N.NAJIS
ULAMAK TAH APE2..
MUKA NAJIS NGAN MUKA NUAR DAH NAMPAK SEAKAN2 SAMA.. CUBA KO ORANG PERATI.
ITULAH MUKA SETAN...

Din Trg.

Anonymous said...

KORG PLAK pertikai ajaran nabi dan Al-Quran.. POLITIK GAN AGAMA XDPT DIPISAH BAI

Anonymous said...

mari melayu semua..kita ancurkan ulamak palsu...kalu dulu kita pijak kepala lembu..hari ini moh kite junjung kepala lembu