Sunday, April 25, 2010

PULUHAN RIBU RAKYAT PENUHI CERAMAH TUN M,NAJIB & TSMY DI BKT BERUNTUNG !















33 comments:

Abdul Ghani said...

Tunjuk sikit gambar kat Stadium KB.

agbr47: Nak tenggok jumlah kerusi kosong.

Ms Pearl said...

i saw a girl with RED RETRO HAIR
in one of few pictures hmmm can you explain what exactly goin on there?

rie said...

mak aih... kalah jom heboh...

KONFEM HULU SELANGOR MAHUKAN PERUBAHAN!!!

reez said...

wahhh meriah giler..
rugi ar tak dpt join~

Insyallah BN akan menang besar..

bzz said...

sekeping gambar lebih bermakna dari dari seribu fitnah PKR... Hahahah

Anonymous said...

aiseh.. angle bro.. dapat amek gamba dr atas flat lagi cun.. hehe.. apapun terima kasih atas liputan. semoga BN menang hari ini.

Esperalzi said...

Alangkah best jika tiba2 Allah luangkan peluang satu pilihanraya kecil di Kelantan

Aku nak tau berapa kuat pengaruh Biskop Agung dan Wali Kasut Kayu PAS, Nick NAJIS, di Kelantan mutakhir ini. Kali terakhir PRK di Kelantan ialah di Manek Urai pada Julai 2009 di mana keputusannya ialah manik2 PAS hampir semuanya terurai dari tali bila parti itu menang cuma dengan 65 undi, merudum teruk dari majoriti 1325 undi pada PRU13

pribumi perkasa said...

Tadi buletin utama aku tengok najib selamba janji nak bagi sekolah cina tu RM3 juta dengan syarat BN menang.Aku bukan nak cakap pasal 'rasuah' pilihanraya sebab mana2 parti politik pun sama.Tapi aku tak puas hati sebab kerajaan terlalu mahu membodek cina sampai sekolah2 perkauman ini diberi peruntukan demi peruntukan,sekolah2 perkauman ini disuburkan sendiri oleh kerajaan semata2 untuk meraih sokongan cina!

Ini bukan sebab anti kerajaan tapi aku tak gemar pendekatan kerajaan yg meranapkan integrasi nasional melalui pendidikan.Nampaknya kempen 1 sekolah hampir pasti akan gagal dan rakyat Malaysia terus dibiarkan dengan jurang perkauman yang lebih besar lagi.

Bayangkan dalam masa 2 tahun kebelakangan ini saja lebih RM150juta telah diperuntukkan untuk sekolah cina!Cuba kita dengar dan perhatikan berita2 tentang bantuan sekolah2 jenis kebangsaan ini di media2,rasanya hampir setiap minggu kalau takpun hari kita boleh dengar dan baca!

Aku kira ini langkah ke belakang dalam memupuk semangat 1 Malaysia!Aku tengok najib sibuk dengan 1 Malaysia tapi tidak 1 bahasa,1 sekolah dan lain2 satu lagi tapi sebaliknya 3 bahasa,sekolah ikut kaum masing2 dan berbagai pendekatan yang bercanggah dengan konsep 1 Malaysia yg dia canangkan.

Kenapa kita membiarkan kaum bukan Melayu ini 'membentuk' Malaysia ini dengan mengikut acuan dan telunjuk mereka?

Apa salahnya kalau sekiranya BN kalah pada PRK ini disebabkan 90% cina dan 80% india masih tetap menyokong pembangkang,maka kerajaan BN menukar rentak dari 'memujuk','membodek' dan 'mengampu' kepada 'mengajar','menghukum' dan 'menunjukkan kuasa'.Ada berani?

tamingsari said...

Mari mari mari. Yang jauh datang dekat yang dekat jangan rapattt. Mari mari mariii. Ana bukan jual botol ana bukan jual kuda ana bukan jual agama. Ana jual parti ana jual lambang ana jual calon. Mari mari mariii. Ana jual BN ana jual Dacing ana jual Kamal. Mari mari mariii.

Ana takmau Kg.Buah Pala,ana takmau Haji Sponsor,ana tak mau belakang.
Ana mau pangkah ana mau undi ana mau BN menang.

Mari mari mariii.PKR pergi matiii.

kabuspagi said...

Salam satu Malaysia..

Di Harapkan BN akan Menang.. tetapi berdasarkan pengamatan kepada blog-blog Pro PKR kehadiran ceramah najib hanya sekitar 2 ribu dan kurang sahaja.. tapi bila tengok gambar tuan nih memang ramai dan lebih daripada itu dan khadiran di mini stadium pula kata mereka dalam 10 ribu.. emmmmmm.. memang lah mereka nak memperdaya pembaca mereka...

Anonymous said...

Alhamdulillah....

Solat Subuh said...

Percaturan Anuar Meleset kali ni.. Dia ingat BN akan bg PR menang kali ni mcm manik urai.! 2. Org2 Tertentu Sendri akan menguburkan Zaid jgak! 3. Tapi Kekuatan Zaid jgn ambil mudah! Dia bekas pegwai undang2 BN. 4. anua mayb terpaksa dgr ckp zahid 5. Kalu tdk lu kalah anuar 6. Zahid akan trus Hidup walau kalah kali ni, Jgn takut Anuar.. lwn tetap lwn

Chairman Kaga said...

MUHAHHAHAHAHHA
LIHAT KEPUTUSAN DULU IA

HE HE HE HE HE

Anonymous said...

Tolonglah masukkan ucapan penuh TDM di U-Tube di majlis tersebut.

Teringin sangat nak dengar.

Terima Kasih GAP.

Anonymous said...

Anonymous 1ISRAEL 3PARTI 16CITARASA said...

JOM MENGUNDI PAGI2...

NANTI LAMBAT2
GENG PAKAT BUAT2 MENYEMAK JALANRAYA

KASI JEM TRAFIK..HATI BUSUK TU..

Anonymous said...

salam gap mana satu ni betul? dlm blog mso pula bg pic lain kata puluhan ribu org brooo dah tetap menang broo adeii bengong gak lah kita org cari mana yg betulll...tapai apa paun insallah bn dah usaha terbaik mudahan blh menang..amin

alwaysopposition said...

wah pasar malam.. sure kecoh taman sentosa.. ke pesta handphone & it taman sentosa? huhuhu..

Anonymous said...

nanti mesti penyokong PR kata orang pi ceramah tu mesti nak makan2 kat situ. Hahaha! PR, pakatan perosak!

Anonymous said...

bro, saya tahu awak baca comment slalu, so tlg tgk page nie http://en.wikipedia.org/wiki/Prime_Minister_of_Malaysia


------>>aku dah lama tau dah :

TERBUKTI !! MAT2 PKR TERBUKTI HATI BUSUK

DEPA PEBURUKAN PM NAJIB KAT WIKIPEDIA
MEMANG DASAR BUSUK LA..

---- tak kenal tak benci ---

CEPAT MENGUNDI KALU ADA HAK..
KITA SUKA AMAN, TAPI KALU SELALU AMAN..MALAS NAK MENGUNDI..

MANA TAU DITAHAN OLEH PEGAWAI UNDI..ANDA PENGUNDI YG KE 10.000..HA DAPAT PAYUNG BN SATU..

CEPAT2 JGN TAK DAPAT..


.

Anonymous said...

semuga satu kejutan akan terjadi... sama2lah berdoa agar ianya benar2 terjadi kejutan...

Ghost Story said...

SEBENARNYA KALAU ZAHID MENANG BAGUS JUGAK...

KAWAN DIA AKAN TERUS JEALOUS
PARTI PKR AKAN BERPECAH LAGI..

KAWAN2 GENG AZMIN & ANUAR..KALAU KORANG PAHAM MEH MEH KITA PANGKAH DACING ..KALI NI JE...


TU sebab 1malaysia, hashim la, pencacai PR mana nak komen2 kat sini semendjak dua menjak ni.. ha aapa lagi..


.

UNDI JOM CEPAT PEGI.. said...

1ISRAEL 3PARTI 16HatiYahudi

HARAP SAPA2 ADA LORI KERETA TARIK
VOLUNTEER pleasseeee..

NAMPAK JE KERETA PAS/PKR
JEM TENGAH JALAN..KASI ANGKUT..CAMPAK MASUK SUNGAI.

menyemak je tinggal 2jam je lagi..


JOM CEPAT PEGI UNDI..AKU DENGAR ADA PAYUNG FREE,PEN FREE MACAM2 LA...


kabus pagi: kalu ko sangsi..senang je ko campur dua bahagi dua dapat la 6ribu orang...
.

UNDILAH BARISAN TAIK -no MIC said...

UNDILAH BARISAN TAIK -no MIC

MEREKA NI DAH DIBELi LAH brother..
aku dengo lebih kurang 16juta


Petang pukul 16:00 semalam ada sorang lg kuar ..aku dah lupa plak nama dia..

duit2 ni semua upco yg bagi.. jumlah semua dekat2 16bilion ooo

majoriti keluar bulan 9 brother..tak tahu kenapa..

1. Chandra Muzaffar (Timbalan Presiden Parti KeAdilan Nasional)

2. S. Nalla Karuppan (Ketua Bahagian PKR Kepong)

3. Ezam Mohd Nor (Ketua Pemuda PKR)

4. Anuar Shaari (Setiausaha Anwar Ibrahim)

5. Fairus Khairuddin (ADUN Penanti – Timbalan Ketua Menteri Pulau Pinang)

6. Zahrain Mohd Hashim (Ahli Parlimen Bayan Baru)

7. Zulkifli Noordin (MP Bandar Baru Kulim)

8. Zainur Zakaria (Bekas peguam bela Anwar, AJK Parti KeAdilan Nasional)

9. Ruslan Kassim (Ketua PKR Negeri Sembilan dan juga Ketua Penerangan PKR)

10. Nell Onn (Ketua Wanita Parti KeAdilan Nasional)

11. Jeffrey Kitingan (Naib Presiden PKR))

12. Marina Yussuf (Naib Presiden Parti KeAdilan)

13. Lokman Noor Adam (Setiausaha Angkatan Muda Keadilan)

14. V. Arumugam (ADUN Bukit Selambau)

15. Mohd Radzi Salleh (ADUN Lunas)

16. Badrul Hisham Abdullah (ADUN Pelabuhan Kelang)

17. Tan Tee Beng (Ahli Parlimen Nibong Tebal)

18. Sallehudin Hashim (Setiausaha Agung PKR)

19. Dr Halili Rahmat (Bendahari PKR Hulu Selangor)

20. Muhammad Zahid Md Arip (Naib Ketua Pemuda PKR)

21. Mohsin Fadzli Samsuri (Ahli Parlimen Bagan Serai)

22. Hamdan Taha (Timbalan Pengarah Pilihanraya Keadilan)

23. Dr Abdul Wahid Ahmad Suhaimie (Pengerusi Perhubungan Keadilan Pahang)

24. Jamaludin Abu Hassan (Pemangku Ketua PKR Padang Serai)

25. Mohd Hanafiah Man (Ketua Pemuda Keadilan Perak)

26. Fakhrul Azman Abu Bakar (Exco Pemuda Keadilan)

27. Shamsul Bahari Shamsuddin (Exco Pemuda Keadilan)

28. Rosli Mohd Johar (Naib Ketua Pemuda Keadilan Wilayah Persekutuan)

29. Zainuddin Awang (Exco Pemuda Keadilan Terengganu)

30. Datuk Bujang Ulis (Keadilan Sarawak)

31. Rusli Mohd Shariff (Naib Ketua Pemuda Keadilan Negeri Sembilan)

32. Jeffry Nizam (Exco Pemuda Keadilan Pahang)

33. Jamaluddin Mohd Radzi (ADUN Behrang)

34. Kapten (B) Mohd. Osman Jailu (ADUN Changkat Jering)

35. Tan Wei Shu (ADUN Bakar Arang)

36. Soraya Sulaiman (Ketua Penerangan Wanita PKR)

37. Roshanita Mohd Basir (Timbalan Ketua Wanita PKR Bahagian Bagan Serai)

38 . Datin Saidatul Badru Tun Said Keruak (Naib Presiden PKR) – Updated

39..semua pengikut2 SETIAP PEMIMPIN DI ATAS...


RAHSIA DEPAN HINDU SOKONG KUIL
RAHSIA DEPAN CINA SOKONG BUDHA
RAHSIA DEPAN GEREJA SOKONG KRISTIAN

DEPAN MASJID SOKONG ISLAM
DEPAN INDIA SOKONG HINDRAF
DEPAN CINA SOKONG KOMUNIS

semua RAHSIA DAH TERBUKA...
ADA satu lagi rahsia:

RAHSIA DEPAN MELAYU SOKONG DAP
KO KASI TEMPELENG MELAYU EZAM, ZAHRIN, ZULNORDIN, DR HALILI..dan hati aku juga! cukup terasa ko perhina 1Allah..

wahai DSAI yg cukup aku hormati dulu..

( APA yg ko janji dengan POPE, POPE tu...gereja dah kuar surat sokong anuar!@!!?%^*% )

Anonymous said...

GAP...KOO AMBIL GAMBAR EXPOSE TAK/?

Anonymous said...

org yang pegi tu dpt payung Bend tu

Anonymous said...

g mampos nik jajes da tok guru siam! muke cam siam, ade hati nak hina sultan aku. bangang sial nye org tua. bile la ko nak mampos. nak samakan diri dgn rasulullah saw. bangang xleh nak dibaiki!!! ko tu manosia biasa wahai baghal. bangsat tol org tua ni. lagi lama idup, lagi jadik bebal bangang!

Sayang Pada Rasuah Murahan said...

bro gambar dekat stadium sedih gilaaa bro..... kossongggg stadium KKB......

najibcomel.blogspot

ada gambar dekat stadium

PAKATAN HARAM pembohong!

pelopor said...

Gambar kat stadium KKB malam tadi memang ramai.Tapi bak kata MSO(wartawan pas)3/4 adalah penyokong impot dari luar.Itu biasalah modus operandi pakatang.Orang tempatan barangkali tak sampai pun 1000 orang.

BN boleh menang ribu2 majoriti jugak kot,insyaAllah.

xxx said...

dtg semlm x stadium KKB... x der tempat nk berdiri dah..

ejarll said...

alhamdulillah akhirnya BN kembali di hulu selangor...YB, sila teruskan janji dan kerja2 anda...

nazrirazra said...

Umno suda menang... baru orang tahu PKR takkan kemana

Anonymous said...

HARI PENAMAAN CALON: 17 HB
HARI MENGUNDI: 25 HB
MAJORITI: 1725

ALLAH MAHA BIJAKSANA.

Anonymous said...

kpd seluruh pembaca GAP dan penyokong UMNO@Yahudi@Israel.....anda renung dan fikirkanlah cara politin Parti Kebangsatan Melayu ni...
1. Tabur duit kpd org2 Melayu....Melayu jd hamba kpd Tuan2nya ( Pemimpin UMNO/APCO)
2.Bagi 3 juta kpd sekolah Cina semata2 nk dpt undi Cina.....ada bg 3 juta nkbela sekolah agama rakyat ...memang dasar yahudi dan anti islam...tu sbb kau org takut ada ceramah politik islam di masjid...takut org islam berilmu...
4.bg RM1K dulu....lps PRK janji bg baki....dasar penindas dan perompak...kes dh 16 tahun...baru ms PRK nk byr...kalau x da PRK kerat jari...kau org pun x dtg kat sg buaya....jd buaya kat bandar boleh lah...
5. Aku Melayu...Islam....sedih melihat bangsaku menjadi peminta sedekah kpd pemimpin2 UMNO yg merompak duit Felda berjuta2...kesian Melayu Felda...asyik kena kelentong kat pemimpin Parti KEBANGSATAN Melayu...
6.Aku yakin dan percaya...selagi Melayu bergantung hidup kpd UMNO untukhidup...selagi itulah UMNO akan menang di kawasan Melayu...org UMNO pun tahu...
7.Selagi Melayu tidak faham tentang agama yg mrk anuti...ISLAM secara menyeluruh...selagi itulah UMNO kan bernafas dan subur di hati org Melayu...
8.Selagi pengajian agama di masjid/surau disekat skop pengajiannya...hanya bab basuh kencing dan berak...bab mandi junub..bab rukun sembahyang...slagi itulah UMNO akan berjaya mengencing dan melumur tahi di atas kepala org melayu/islam
9.Selagi org melayu bangga dgn kekayaan pemimpin mrk...wlaupun hidup merempat dan keluar dlm TV mohon bantuan ...UMNO akan terus hidup di tanah Melayu...
10.selagi Islam tidak tertegak di bumi Malaysia....selagi itulah negara kita akan terus dilanda bala, musibah , kecelakaan dan kehinaan contoh....zina /seks bebas...setiap hari tanpa ada hukuman .....buang bayi.......spt di zaman jahiliyah....rempit...ni pemuda UMNO suka...nt bg duit minyakkat depa ni ...boleh tlg kibar dan pasang bendera DACING/ISRAEL( sama biru), ustaz/ulamak dihina...artis dijulang....
Oleh itu.....ingatlah wahai penyokong2 UMNO yg tua, muda, hidup hanya sementara..apa sgt yg nk dikejar....harta berjuta...istana besar...lihat arwah Dato Zek....rumah besar tp akhirnya mati tanpa sempat meikmati kemewahan yg dimiliki....sedarlah bangsaku....islam mengajar umatnya menegakkan agma...bukan bangsa....ingatlah doa iftitah yg kita baca dlm solat...." sesungguhnyasolatku dan ibadatku, hidu dan matiku hanya keranamu Ya Allah...bkn krn bangsa Melayu...
semoga kalian mendapat rahmat dan hidayah Allah s.w.t.....