Wednesday, April 28, 2010

NIZAR MAHU CETUSKAN RUSUHAN KAUM ! DEMI KEAMANAN,SUMBAT NIZAR DALAM ISA !



aku yakin,jika dap memainkan isu rasis dan darah cina pasti impaknya tak begitu kuat. tapi bila ada melayu dari parti pas sendiri yang menghalalkan konsep rasis 'melayu bunuh cina' di depan pengundi cina, maka aku yakin pengundi cina akan lebih yakin lagi pasal yang hentam melayu adalah dari parti pas sendiri.

mainan keris melayu dan tumpahnya darah cina dah melampau. dah melanggar adab berpolitik.nizar sengaja mahu mencetuskan rusuhan kaum ! nizar sengaja mahu mencetuskan api perkauman ! PAS SEMAKIN RASIS SANGGUP BUAT APA SAHAJA DEMI UNDI !

nizar mahu hancurkan keharmonian kaum di malaysia yang selama ini sudah cukup aman dan damai. pas sengaja membiarkan pemimpinnya bermain api,melaga-lagakan melayu dan cina..

apa nak jadi kepada pas ? aku bekas pejuang parti keadilan selama 10 tahun. dulu parti keadilan nasional sekarang pkr. dulu mereka ada barisan alternatif. arwah dato fadhil noor tak pernah sekelumit pun mengeluarkan apa apa ayat yang menyentuh sensisitivit kaum,apatahlagi mahu melagakan darah cina dan keris melayu.

hari ini mereka sudah terkeluar dari landasan. mereka semakin sial ! AKU DESAK NIZAR DITAHAN ISA DEMI MENJAGA KEHARMONIAN PENDUDUK BERBILANG KAUM DI MALAYSIA !

46 comments:

kamran said...

Kenapa lahanat ni nak api2kan semangat perkauman.Dia sengaja dengan niat nak mencetuskan ketegangan kaum supaya Malaysia tak stabil dan berlaku pergaduhan kaum.

Species macam ni bahaya kalau dibiarkan.Hisham jangan lembik hati lagi,jangan takut pembangkanglah.Ini masalah ketenteraman Malaysia keseluruhannya!

Anonymous said...

beri AMARAN saja lah jangan sumbat dia dalam ISA ... Menteri Amaran... kalau lah begini huruhara lah negara

sam said...

Ucapan nizar tu dibuat di sibu kan?Mentang2 Sibu tu tempat cina majoriti.Terang2 dia menghasut cina sarawak untuk membenci pemerintahan pusat atau pemerintah Melayu semenanjung iaitu najib.Sial betul manusia macam ni.Dah melampau sangat dah ni.Dia sanggup buat apa saja demi untuk mendapatkan kuasa dan menjatuhkan pihak lawan politiknya.Lagaknya tak ubah seperti syaitan yg nyata!

Aku yakin hishamudin akan bertindak iaitu memberikan last warning yg pertama!

Anonymous said...

NIZAR
JADI ANGKUH DAN RASA KUAT
SBB DIDUKUNG OLIH CINA , RASA DIRI SELAMAT SBB KEYAKINAN NIZA JIKA APA2 BERLAKU ORG CINA BACKUP
KEKEBALAN DIA RASA MACM KEKEBALAN RAJA . DIA PERNAH RASA SEKEJAP SEBAGAI KETUA NEGERI ,MB JADI DIA DAH RASA TERLALU HEBAT MASA TU DAH DUDUK DILEVEL ATAS JADI PERASAAN HEBAT MASIH ADA ,DITAMBAH DGN "EXTRA SOURCE" DARI ORG CINA ,PEMBANGKG MELAYU ,INDIA DLL DAN DITIUP DGN KATA2 PERANGSANG KOMUNIS DAN "NIZAAA APA LU MAU CKAP WA OLANG CHIN KASILU
kata org melayu,,,, HAI MO "NIZA LU HA LU CHIBAI ,,LU PO HOW LU MAFAN MA,,,,WA TA LU,,,LU CI TAU MA,,,,,
HISHAM TANGKAP SEMUA AHLI KELUARGA BAGI TEKIT PENERBANGAN KE TIBET KEMUDIAN BATALKAN Pssport dan KERAKYATAN,,,,JIKA DAH TAHAP MCMNI TAK MASUK ICU MSIA HANCOR,,,,,SHAM

-krisjawa lok3- said...

Gap,
nampaknya negara kita sekarang dah benar2 bebas..bebas apa saja hingga boleh berkempen dan berhujjah walau sampai tahap menggugat keselamatan dan keamanan dlm negara..
Kempen yang dibuat oleh si a**k h***m nizar tu benar2 nak membangkitkan rusuhan dan kekacauan kaum kalau tak dibendung dari skrg.
KDN tunggu apa lagi?? Dah banyak isu2 sensitif yang ditimbulkan oleh pembangkang dan individu2 desprate yang boleh menyebabkan kekacauan antara kaum terjadi. Janganlah nanti bila dah terjadi sesuatu yang buruk baru nak bertindak...atau jangan sampai rakyat berprasangka buruk dengan pak menterinya....Apakah pak menterinya bersekongkol dengan pembangkang nak melingkupkan kerajaan Malaysia yang ada skrg??

Anonymous said...

geram betul aku tgk muka anak haram jadah babi nie.tk dpt aku byg kan cm ne kalu anak haram jadah nizar anjing ni ade kt depan aku skang.mmg aku liwat ko tanpa pakai KY jely.biar bedarh jubo ko tu kene penagan 9inci setengah aku nie..cilaka ko nizar anjing.

Anonymous said...

Dari wall Bumiputera Berjaya : Salam perjuangan sahabat2 yg dikasihi dan dimuliakan..Datuk Zaid Ibrahim lancar kempen ‘Mengenali Pemimpin Anda’ dedah pemimpin BN.

KUALA LUMPUR, 28 April — Datuk Zaid Ibrahim telah gagal mempertahankan kerusi Parlimen Hulu Selangor Ahad lalu, tetapi sekurang-kurangnya gelanggang itu... memanfaatkan beliau — memperoleh idea untuk menggerakkan kempen “Mengenali Pemimpin Anda”. Datuk Zaid Ibrahim yang berhadapan dengan serangan peribadi sepanjang kempen pilihan raya kecil kerusi Parlimen Hulu Selangor memberitahu, beliau bersama Pakatan Rakyat akan melancarkan kempen itu bagi membolehkan rakyat tahu setiap inci tentang pemimpin mereka.Zaid, anggota Majlis Pimpinan Pusat PKR berpendapat sudah tiba masanya pengundi-pengundi mengenali dengan dekat dan mengetahui latar belakang pemimpin mereka.Zaid berkata, beliau mahu mendedahkan segala-galanya tentang seseorang pemimpin termasuk aspek tidak moral mereka yang digunakan Barisan Nasional (BN) di Hulu Selangor.“Anda melabelkan seseorang itu kaki minum tetapi pada masa yang sama (seolah-olah) mengecualikan pemimpin-pemimpin Umno.“Saya akan mendedahkan sikap hipokrit pemimpin-pemimpin Umno,” kata beliau pada sidang media khas susulan pilihan raya kecil Hulu Selangor Ahad lalu.

Anonymous said...

Ini bukan taraf pemimpin ini taraf orang gila ....aku rasa org yang siuman tak akan terfikirpun berbuat demikian....apadah jadi dengan mamat seorang ni dah memamng betul2 gila ke dia ni?????

yan17 said...

manusia yg dah lupa diri itulah nizar pencacai DAP.demi kuasa sanggup melakukan apa saja.inilah sikap pemimpin PAS.aku sokong sumbat dia dalam ISA

Tasek said...

Mcm biasa.. tiada tindakan pada Nizar.. amaran pun tak ader.. sedihnyer aku..

ggggerrrramm nye! said...

nizar siapa beb..dia ada lesen gila, kira tak makan saman punya!

Anonymous said...

kat kampung aku banyak tanaman rosak kena sondol dek babi, berani betul babi tu mentang-mentang dia tahu tak ada tindakan diambil...

Assaad said...

Salam GAP, Salam 1 Malaysia.

Sebenarnya fitnah, menghasut ini bukanlah perkara kecil. Kerajaan harus mengambil tindakan yang sewajarnya. Sebab itu pehak PR takut pada ISA. Jangan berlengah lagi. Lakukan tindakan. Kalau tidak Malaysia akan binasa.

Begitu lama kerajaan Malaysia, mendambakan keamanan dan kemakmuran seperti sekarang ini. Jangan jadi sekali lagi 13 Mei. Amat memeritkan dan menyakitkan.

Puak-puak Politik tidak kira apa aliran sekalipun. Berhenti dengan segera, fitnah dan mengadu domba. Penghianatan buat masa ini adalah seperti api yang masih kecil. Jangan bertangguh, lakukan sesuatu . Jangan Api menjadi membesar dan tidak lagi dapat dikawal.

DS Najib lakukanlah sesuatu demi 1 Malaysia. Jangan bertangguh....jangan bertangguh....jangan bertangguh demi Malaysia tercinta.

"Betulkanlah Yang Biasa
dan Biasakanlah Yang Betul".

Saat Jais
www.treat-cure.com
http://saatjais.wordpress.com
http://saatjais.formor.com

kingnek said...

Gap, kan aku dah kata, puak Erdogan dalam PAS ni sangat berbahaya kerana mereka tergolong dalam kumpulan munafik, mereka berpura2 Islamik tapi sebenarnya benci Islam.


Dan si Nizar ni adalah anggota kumpulan tersebut, jadi sebenarnya dalam PAS, sudah berpecah dua, kumpulan yang lain mahukan perpaduan Islam, iaitu kumpulan ulama diketuai Abdul Hadi Awang dan Nasharudin Mat Isa. Erdogan diketuai Husam Musa dan Khalid Gereja Kuil Samad.

Walaupun si Zaid Ibrahim tu peminum tagar, dia tak pernah berpura2, dia mengaku minum arak.

Si munafik ni lain, mereka tidak akan mengaku buat salah, sebijik seperti perangai Anwar.

Kita nak perang PAS boleh, tapi perlu ingat dalam PAS pun ada sahabat perjuangan (kumpulan ulama) dan juga musuh dalam selimut (Erdogan), kita perlu bezakannya

Anonymous said...

celako! celako! celako! si nizar celako ni!!! bangsat betul perangai dia ni!!! dah terlebih makan babi lah tu!!!
celako! lu nizar DAPig!!!

Jalak Lenteng said...

kalau ikut kepala aku...benamkan aje dlm sungai perak tu..tumpo yop kalu kena pantak selalu mcm ni

Anonymous said...

kalau xde ape2 tindakan kat pengkianat tu...
aku cadangkan hapuskan saja I.S.A tuh..
ade pon x guna...
ada akta x mau guna buat haper !!!
nak tunggu ada yg kena penggal kepala ke...baru nak bertindak !!!
bangang...bangang...bangang..

Mv Agusta said...

Bukan Polis tak mahu ambil tindakkan, yang pentingnya orang awam yang berada di kawasan ceramah yang mendengar terus dari mulut nizar buat laporan polis. Baru tindakkan boleh diambil, perlu diingat.. jika POlis sendiri yg membuat laporan dan tangkapan maka PR akan menjadikan ia sebagai modal politik. Mereka akan mengatakan polis menyalah guna kuasa kerana tiada seorang pun orang awam yang tempil membuat aduan menandakan adanya hasutan dibuat oleh nizar. Diharap selepas ini ada pihak yang punya keberanian serta memenuhi kateria diatas untuk buat laporan dimana-mana balai berdekatan kawasan masing2. Jika anda terus membuat komen tanpa tindakan maka kes ini akan berulang dan akhirnya pihak polis serta kerajaan pula disalahkan kerana tiada tindakkan keatas nizar. Inilah proses undang2 di Malaysia. harap maklum

Anonymous said...

si nizar tu saja minta ditahan ISA baru blh jadi hero pd kaum cina dan yg penting baru le tuan yg bela dia DAP kata bagus kita bela anjing ni garang ikut cakap tuan

Anonymous said...

pegi letak kain rentang "nizar cibai" besar2 depan rumah dia tak pun depan pusat khidmat masyrakat dia kat bukit gantang...

Adakah Pasal Nikmat Air Free said...

PAS NOW BUKAN SJ 'Bsekongkol ' tapi dah kira macam' 'BerSeKankang ' . DAP.. sukahati lu la.. janji undi free. kalu GAP lg best bg istilah 'Pelacur' trus !! POWER !

Adakah Pasal Nikmat Air Free said...

PAS NOW BUKAN SJ 'Bsekongkol ' tapi dah kira macam' 'BerSeKankang ' . DAP.. sukahati lu la.. janji sedap undi free. kalu GAP lg best bg istilah 'Pelacur' trus !! POWER !

Anonymous said...

nak kena accident lagi sekali baru insaf agaknya

Anonymous said...

Dah bayk org memperkatakan psal ni lebih lebih lagi bloggers...tapi belom ade pun satu laporan atau tindakan yg di buat...hairan jugak..nape ekk?

Anonymous said...

aku orang bukit gantang, aku tak tau pun ada pusat khidmat masyarakat yg nizar tubuhkan kat bukit gantang

Anonymous said...

ini soal keselamatan negara...
kena bertindak cepat sebelum parah...
polis kena buat tindakan berlandaskan undang2 dan kepentingan awam..
nak harapkan org awam yg berada dkawsan ceramah??
ini semua pengikut2 dia.. mkin x lapur kot..

Anonymous said...

NIZAR IN MELAYU BODOH BAHALUL!!! Nizar tamakkan kuasa dan wang, dia gadaikan negara Melayu kpd bangsa Cina seperti apa yang berlaku di Singapura dan Pulau Pinang sekarang ini. Pendalang fitnah, pembohong liar, Nizar mesti di tangkap under ISA, di saman sehingga dia jadi bankcruptcy. Kenyataannya boleh mencetuskan perkauman di Tanah Melayu dan menyebabkan kemelesetan ekonominya walaupun tanah Melayu ini lebih besar suburnya dari S'pura. Nizar pengkhianat bangsa dan negaranya sendiri, sama seperti Anwar.
Dari Temasek

wa tunggu lu balik laya.. said...

WAH DIA MANYAK PANDAI CINA CAKAP LO...

CAKAP MELAYU PLAK..kasi PELAT CINA ma....

WAH NIZAR mesti SAUDARA-MARA lu tengok ini video, lu punya latok..olang kampung malayu..


ini hali laya posa....lu tak boleh balik kampunglah..

lu balik konsi fat chai la bulan satu..ini tahun ramadan lu tak boleh malik kampung la nizar..

wa mesti bantai lu punyai lu punya kapala..kasi piceh punya..

lu manyak jahat dari cina juga..lo..

lu mesti ingat wa punya sedara sudah cina kasi potong kapala..

lu kasi ingat crita lama la...lu balik kg..laya nanti..wa kasi hantam sama lu..hamtam mati punya...

wa tunggu sama lu...

.

Anonymous said...

SATU JE AYAT KUAR DARI MULUTKU

BILA ABIH DIA CAKAP:

"WA..KITAPUN MANYAK TAKUT OO"..

DAH TERLALU AKU TAK SEBUT..SEINGAT AKU ZAMAN BUDAK2 JE..APA DIA..


+=====>>>> SIAL

Anonymous said...

Kalau dah namanya 'penjilat' dan 'pencacai' DAP kita nak kata apa lagi kat beruk yang sasau ney...
Buat report jer..biar dia rasa duk lam kandang besi sg. buloh tue diam2..ni dok merayau-rayau jap lagi ada orang yang kene gigit lagi ngan beruk ney..cepat kita reportkan jer...

Anonymous said...

ape niat nizar..???
kita sedia maklum...dia dah istiharkan mohon derhaka...
itulah niat dia....derhaka pada sultan...derhaka pada negara..
dia dah x iktiraf rukun negara
x setia pada raja dan negara..
secara otomatik x sah jadi rakyat malaysia..x layak dilindungi dan xde ape2 hak dalam negara ini..
ic nya perlu dibatalkan..
dia bole dikategorikan sebagai orang asing...kalo masuk negara ini mesti ader paspot..

Anonymous said...

CAM.. CHENPENG JE..

OO ITU CINA CAKAP APA DEKAT ITU DAP BLOG,

DEKAT ITU BLOG GUEN ENG PUNYA BAPAK..

TARAK CAKAP DENGAN MALAYU KA..


HAIAYAA LU MODOH LA...LU Pegi pulak la cakap dengan itu kampung punya olang..ITU CINA LIM KIT SIANG Kata apa pasal bible tak boleh dalam bahasa melayu... cakap lah ngan pakcik2 tu..apa hujah lim kit siang..

BELUM LAGI CRITA RACIST KAT BLOG DIA.. hang pi api plak orang melayu ..

..

Anonymous said...

Inikah dia seorang yang dikatakan profesional dan bertaraf Ir. (Engineer) sanggup menaburkan fitnah murahan.

Dasar tak sedar diri. tak makan dek untung. Dah la masa belajar kat UK pegi dengan duit kerajaan.

Nizar !!! Kalau kau tak nak sokong kerajaan aku tak kisah itu hak kau sebagai rakyat di negara yang demokrasi..

Tapi janganla kau nak datangkan fitnah murahan dan cetuskan ketegangan kaum. Orang macam kau nilah yang patutnya disula dan darahnya dibasahkan kat seluruh negara. Pengkhianat. Dasar Tak Sedar Diri...???

good man said...

It is undeniable that malays are stupid, incapable and lazy. Why don't they just humbly admit the facts and repent and learn from other races especially Chinese?

What is the point to argue here and wasting time again?

From the first onwards we were merely telling the truths. It wasn't us who think that way but their own Badawi as well.

All malays should go and read the newspaper, even Badawi is ashamed of maintaining the NEP after 34 years of implementing it and these malay baboons are still asking for it.

Even Badawi wanted them to compete on a level playing field.

So what does all these tell the world? It sends a very clear message that it is malays themselves who are incapable and lazy and they don't even want to admit it and make a change!

That is the biggest shame of all.

Can't you see, it is all back to square one. Year in, year out, some talk for half an hour, some one, some two. Some sing, many belt out their most recent released 'pantun'.

After all. Malays are good at that. Suggestions after suggestions, some good, some impossible to realize.

But, do you see any of these materialised? Hardly. Why, why and why???

Because the malays can never change. Never! Why?

The leaders forgot it or were they simply didn't want to address and admit that the actual disease is the malays and the remedy itself is also, the malays. They can never change. What is it about the malays?

Firstly as you all know, they are a lazy species. Since the beginning of time they have been like that. Even the encyclopedia called them as lazy people. I think those British with their accent tried to call them 'malas', and if you put 'y' in, it becomes 'malays'.

Embracing Islam make them a worse lot. Now they have a license to kill anything that gets into their way.

Malays are ungrateful lot. In reality, they just can't live or open their minds for others. When Mahathir said that they are complacent, they put him in jail. When Mahathir encouraged them to learn English language, they got angry with him, saying it is a 'bahasa penjajah'.

When other races 'maju', they got angry with them too. That was why at the end of Mahathir his regime, he said this, "I have achieved greatness as a prime minister, but I only fail in one thing, changing the malays."

Well, nothing to be surprised about anyway since Mahathir is not really a malay, and I guess that was why the malays were angry with him.

Drug abuse, hate, incest, liberal extremism (culture of miniskirts and gay marriages), murder, parochialism, racism, rape, religious fanaticism, snatch theft, spoilt bratty behavior, tribalism, wife abuse, child abuse, all that is associated with the malay race.

To them, malay is the biggest impediment towards building a truly Malaysian nation, and should be chucked into the dustbins of history.

A genetically flawed race cannot be fixed by politically. Nature will take its course and globalization will put them out to pasture.

What have we got now?

Brain drain, economic disparity getting wider, poor education system, racial segregation, widespread corruption, inefficiency and uncompetitive on the government departments and others.

Sad. Sad. Sad. The question asked by many of my fellow Chinese is this - Why can't you just tell the malay peoples to adopt Chinese culture which is superior?

From research, this peninsular was part of the Siamese empire way before these malays from Indonesia invaded it.

Still so thick skin, don't want to go back to Indonesia!

Anonymous said...

jangan lupa 13 Mei 1969......siapa dalang sebenar dalam rusuhan kaum? Siapa yg menghina melayu? siapa yg mencaci melayu? Orang melayu ada tahap kesabarannya.

Kalau ada orang cina yang tak sesuai dengan cara pemerintahan orang melayu....pulanglah ke kampung halaman orang cina ! yang asalnya orang cina!! keturunan cina!! kenapa cina di US tak bising dgn GOV. US? Kenapa cina britain tak bising ngan Gov. Braitain? begitu juga di Kanada, Australia, New Zealand.....?????????


Kenapa kita, Melayu nak jadi hero menangkan Cina? jangan ulangi sejarah melayu melaka....ingat!! Melayu Melaka..!!! tidak suka dgn pemerintah...benci dgn pemerintah..tak dapat pangkat & Kuasa....lalu..!!!!!buka pintu untuk bangsa penjajah..bangsa luar !!!! akhirnya.....hancur melayu.,!!!!

mmg buduh budak nizar ni....tak baca sejarah melayu ker. dahlah tak baca sejarah, fitnah lagi, cakap main suka mulut jer. Aku rasa elok si nizar pencacai tu ..masuk DAP drpd duduk dlm PAS.

sedih aku tgk melayu yg giler kuasa ni, sedih sangat...!!!

Anonymous said...

inilah salah satu contoh laungan azan yang diterjemahkan oleh apek nik aziz yang disebarkan oleh lidah syaitan2 pas.

nizar gila talak,,. kau gunakan kegilaan kau itu untuk melacurkan keluarga dan keturunan kau demi menjadikan kau seekor manusia syaitan yg terhebat.

cina tak sebodoh keluarga melayu kamu yang seronok digula2kan dan diperbodoh2kan.

tak cina hilang didunia, melayu nizar menjadi pemegang bendera dan poster org mati.

anakpas said...

nizar anak cina ni daging babi jer yang belum terang2 dia makan. kalau setakat minyak babi tu..dah berlemak dalam badan nya. nak dibuang kena tukar darah pulak. harap hj ady pecat jer supaya dia boleh masuk dap, tak ler memalukan orang islam dengan perangainya. kuman babi dah terlalu banyak dalam tubuhnya.

Esperalzi said...

Stadium Kg Baru dan Stadium Chin Woo..kalau tak silap aku dengar, itulah nama2 stadium yg disebut si Nizarovsky Jamludinowitz dlm video ni yg kononnya tempat Najib nak simbaj KL dgn darah Cina..

Nah, jelas si Nizarovsky ni berbohong! Takkan lah Najib boleh berada di dua stadium pada satu masa? Inilah akibatnya menjadi pengikut Nikveh Azizovitz!!

Esperalzi said...

Ni Zhar alias Nizarovsky: Motherfuker sonofabitch!Hijo de puta! Idioto! Bastardo! Besa mi culo, puto! La concha de tu madre! Mierda!

Anonymous said...

nizar tu dah gila talak..kesian die, tak usahlah ambik hati..biarkanlah die dlm dunianya sendiri...orang dah tak siuman macam nilah jadinya...nasib baiklah sekejap je jadi MB kalau tak, tak taulah apa nak jadi kat perak, dah lama dilelong negeri tu kat dap...nizar oh nizar... !!!!

yo said...

isa kan nizar!!!!

Anonymous said...

basahkan keris dengan darah nizar chong!!! nak sangat biar die rasa....

dina said...

Sebenarnya nizar ni gila talak sejak dia disepak keluar dari menjadi MB Perak. Sekarang ni dia mulalah merapu orang melayu bukan semua suka kat dia, jadi dia pun cari publisiti dgn kononnya menjadi taiko membela kaum cina dan india.

Sebenarnya dia tak sedar bahawa dia tu diperkuda oleh kedua-dua bangsa. sebab tu berucap diceramah HS baru-baru ni pelat cina.

Anonymous said...

Rujukan kpd penulis berbahasa Inggeris di dlm sinarai comments ini pada April 30, 2010 5:38 AM
"It is undeniable that malays are stupid, incapable and lazy. Why don't they just humbly admit the facts and repent and learn from other races especially Chinese? "
dan lain semua yg dikomennya.
Sekarang Melayu tidak bermalas-malasan lagi seperti dahulu. Sekarang Melayu sudah berubah terus maju kehadapan di Malaysia. Jangan kamu rujuk kerajaan Siam yg menakluk Tanah Melayu dizama sangat silam dahulu. Itu faktur tidak boleh dikira lagi. Semenjak 1957, Tanah Melayu sudah merdeka drp British colony, rujuk kpd selepas 13 Mei 1969.
Hei..GOODMAN BIADAB, jangan menulis di laman komen ini, jika kamu menulis berunsur perapian yg tidak siuman, orang Melayu ada adat tata-tertib, ugama dan kebudayaannya sendiri tidak boleh digadai dan menyerap kebudayaan social kecinaan dan kelainan bangsa dan ugama. Ingat GAGASAN SATU MALAYSIA JIKALAU KAMU MAHU HIDUP BERBAHAGIA DI TANAH INI.

Anonymous said...

Kenapa KDN tidak bersuara pasal anak haram ni,sedangkan kes Adik Amirul puak puak babi ni dok canang merata rata sampai kat kadang lembu,kandang kerbau,kandang babi habis dicanang kata polis kejam tapi bab Nizar KDN diam membisu kalau tak bolih ambil tindakan bagi kat org yg lebeh berani menentang puak puak ni lambat lambat terlalu lambat jgn sampai rakyat bertindak susah nanti.

Anonymous said...

x elok fitnah org lain...berdakwahlah kepd jln allah dgn hikmah..bukn mengta mcm ni...