Wednesday, April 28, 2010

NIZAR MAINKAN ISU DARAH CINA ! TANGKAP MASUK ISA !



aku dapat sms semalam. minta aku publishkan kenyataan nizar semasa kempen prk hulu selangor.

kamu dengar baik baik ceramah beliau. dia menghasut orang cina untuk membenci melayu. depan orang cina dia kata najib akan banjirkan darah orang cina di kuala lumpur !

hoi malaun, dah takde modal politik ke sampai kau terpaksa mainkan isu rasis maha perkauman waktu berkempen ! aku mintak si nizar yang mainkan ucapan paling merbahaya ini dikenakan akta hasutan atau masukkan dia terus dalam ISA !

kenapa perlu kau sebutkan najib (melayu) nak banjirkan darah orang cina di kg baru !!?

KDN polis sila tahan nizar bawah ISA. lebih baik kamu sumbatkan satu orang penghasut ke dalam ISA daripada dia terus menabur fitnah memainkan isu darah melayu darah cina demi mencapai cita-cita sempit politik gila si mangkok ni !

pakatan rakyat telah mencerminkan wajah sebenar mereka. pas telah melahirkan nizar, sanggup memainkan isu api perkauman demi kemarukkan kuasa !

ayuh rakyat sila buat repot polis terhadap kenyataan si penghasut yang sengaja mahu menimbulkan hura hara antara kaum ! KDN sila tahan nizar bawah ISA !

48 comments:

Anonymous said...

KDN sila tahan Berahim PERKASAM kerana mainkan isu perkauman. Mari ramai2 kita buat laporan polis

mae1000 said...

Darah Cina Nizar masih tebal ....

joe said...

Perkara ini tidak boleh dibuat main main, sangat merbahaya kepada negara Malaysia. KDN sila ambil tindakan yang sewajarnya. Aku sangat benci Nizar yang dah tidak siuman lagi.
Allahuakbar.

Apai Ngelai said...

Salam bro,

Aku rasa dia ni yang patut kena keris orang melayu... yang di pi hasut orang cina benci kat melayu pasal apa? Agak2 masa dia ucap tu dia lupa yang dia tu islam tapi cakap macam orang takde akal.

Oh Me said...

Kurang hajar betul Nizar ni...Biadap betul dia ni.

Kuasa punya pasal sanggup menggadaikan maruah bangsa. Apa punya oranglah Nizar ni.

Anonymous said...

cilake ko nizar..mmg patut la family ko sendiri tk suka ngan sikap ko nie.perangai macam bangsat.kalu mak ko tau cm nie la sikap sebenar ko.mungkin dari ko lahir dulu mak ko da tanam ko hidup2.bangsat punya orang.

Anonymous said...

kalau dah anjing DAP anjing jugak la.untung DAP dapat anjing2 setia mcm ni.

Anonymous said...

sesiapa yg ada video beliau tolong lah buat laporan polis, berbaktilah kepada negara jangan tunggu lagi, sebelum agama bangsa tergadai.

Anonymous said...

ISA!!!
ISA!!!ISA!!!
ISA!!!ISA!!!ISA!!!
ISA!!!ISA!!!ISA!!!ISA!!!
ISA!!!ISA!!!ISA!!!ISA!!!ISA!!!
ISA!!!ISA!!!ISA!!!ISA!!!ISA!!!ISA!!!

Anonymous said...

Ini macam punya orang pun ada.. PAS oh Pas.... insaf lah...

? said...

Jangan risau nanti hishamudin bagi AMARAN lah tu.

HH said...

As'kum Bro,

Gerakan Anti PKR atau Pisau atau Geng2 Perak, gi buat laporan polis. Baru berkesan.

This is serious matter, Bro.

Kita x mau Melayu talibarut,
macam Melayu talibarut Jepun.

Kita mau Melayu bersatu, kita x mau
Melayu Hapraq.

Frm HH

Anonymous said...

(AMAT AMAT MERBAHAYA)betul sedih melihatkan bangsa ku jd mcm ni kerna kuasa..Harap pihak yg bertanggung jawab dpt melakukan sesuatu pada si penderhaka...apa bangsa pun akan terbakar apabila bangsa lain ckp psl ni..TANGKAP..TANGKAP..TANGKAP

Anonymous said...

dengar cerita si nizar ni pun keluar dari p.n.t.t cina juga.tak heran lah dia berperangai macam tu...

muyun

anak_desa_3 said...

Aku tgk nizar ni macam kepala komun is.menakutkan..patutnya orang cina sendiri patut balun si nizar ni.bangang

kembara said...

http://ridhuantee.blogspot.com/

kembara said...

Kalau tangkap kan nanti ada orang pulak nak bagi fatwa.

Melayu Berwawasan said...

yerlah orang cina tak boleh berfikir ker apa akan berlaku kalau betul betul berlaku....sepatut orang cina kat situ membantah ini isu kaum.baru betul.bergini ker ahli PAS..masyallah.pembangkang memang suka kalau malaysia huru hara.

Anonymous said...

kerajaan kalau tak bendung perangai nizar ni mau jadi rusuhan kaum, harap-harap menteri dalam negeri dan ketua polis negara tahu ni, sapa yg ada email mereka tolong lah hantar kat mereka supaya siasatan dan tindakan segera dapat dilakukan sebelum parah.

Rahman,Ahchong,Muniandy said...

sedih

Anonymous said...

Entahnya... dulu masa geng kapala lembu, cepat je ambil tindakan. Ni si"LAMBAI_LAMBAI" sial buat hal... sampai sekarang senyap jer....
GAP mainkan isu ni sampai sijahanam ni ke tindakan....

inilah produk...

PASberg 4 ALL
ISRAEL 4 ALL
PISS 2 PASberg BUSTARDDD.....

Anonymous said...

KDN tidak bolih berlembut dgn orang macam nizar ni..Tangkap dan terus sumbat dalam ISA kalau ada bukti yang kukuh..jangan tunggu macam Hindraf,dah nak merebak seluruh negara baru nak kelamkabut..Orang cina pun,jangan dengar kata2 penghasut macam ni..bahaya besar dan negara akan jadi haruhara..Tidak ada siapa yang untung..ini celaka punya kerja Nizar..Tok lebai Nik aziz jangan keluar fatwa yang mengarut..

Anonymous said...

KDN tidak bolih berlembut dgn orang macam nizar ni..Tangkap dan terus sumbat dalam ISA kalau ada bukti yang kukuh..jangan tunggu macam Hindraf,dah nak merebak seluruh negara baru nak kelamkabut..Orang cina pun,jangan dengar kata2 penghasut macam ni..bahaya besar dan negara akan jadi haruhara..Tidak ada siapa yang untung..ini celaka punya kerja Nizar..Tok lebai Nik aziz jangan keluar fatwa yang mengarut..

Anonymous said...

KDN tidak bolih berlembut dgn orang macam nizar ni..Tangkap dan terus sumbat dalam ISA kalau ada bukti yang kukuh..jangan tunggu macam Hindraf,dah nak merebak seluruh negara baru nak kelamkabut..Orang cina pun,jangan dengar kata2 penghasut macam ni..bahaya besar dan negara akan jadi haruhara..Tidak ada siapa yang untung..ini celaka punya kerja Nizar..Tok lebai Nik aziz jangan keluar fatwa yang mengarut..

yan17 said...

cocok je bontot dia dgn keris.....baru hantar ISA

PERANG SALIB MALAYSIA ! said...

ORG YG LAHIR SELEPAS 1969 mereka tak tahu . LEPAS CINA MENANG PILIHANRAYA, CINA BERARAK RAMAI2! melayu bodoh, Melayu Bodoh, Melayu Bodoh! Maksud mereka ketika itu BANGSA MELAYU amnya termasuk Melayu Pas! termasuklah keturunan Nizar ! ulang : termasuk keturunan Nizar. Lebih2 lg Melayu 'Pas'!. Maka dgn cepatnya 13mei69. Masa tu pantang ada org mati! tak kira melayu atau cina ! 2melayu mati. KEJAP LG 2cina mati. Ibarat Bom Berantai ! Kalu aku crita korang nanti tak dpt mkn! CINA T.Melayu msti TERIMA HAKIKAT !!

PERANG SALIB MALAYSIA ! said...

ORG YG LAHIR SELEPAS 1969 mereka tak tahu . LEPAS CINA MENANG PILIHANRAYA, CINA BERARAK RAMAI2! melayu bodoh, Melayu Bodoh, Melayu Bodoh! Maksud mereka ketika itu BANGSA MELAYU amnya termasuk Melayu Pas! termasuklah keturunan Nizar ! ulang : termasuk keturunan Nizar. Lebih2 lg Melayu 'Pas'!. Maka dgn cepatnya 13mei69. Masa tu pantang ada org mati! tak kira melayu atau cina ! 2melayu mati. KEJAP LG 2cina mati. Ibarat Bom Berantai ! Kalu aku crita korang nanti tak dpt mkn! CINA T.Melayu msti TERIMA HAKIKAT !!

kingnek said...

Gap, kan aku dah kata, puak Erdogan dalam PAS ni sangat berbahaya kerana mereka tergolong dalam kumpulan munafik, mereka berpura2 Islamik tapi sebenarnya benci Islam.


Dan si Nizar ni adalah anggota kumpulan tersebut, jadi sebenarnya dalam PAS, sudah berpecah dua, kumpulan yang lain mahukan perpaduan Islam, iaitu kumpulan ulama diketuai Abdul Hadi Awang dan Nasharudin Mat Isa. Erdogan diketuai Husam Musa dan Khalid Gereja Kuil Samad.

Walaupun si Zaid Ibrahim tu peminum tagar, dia tak pernah berpura2, dia mengaku minum arak.

Si munafik ni lain, mereka tidak akan mengaku buat salah, sebijik seperti perangai Anwar.

Kita nak perang PAS boleh, tapi perlu ingat dalam PAS pun ada sahabat perjuangan (kumpulan ulama) dan juga musuh dalam selimut (Erdogan), kita perlu bezakannya

b0te said...

CELAKA CELAKA BETOI KAMU NIZA
sanggup kamu menghasut kaum tiong hua hanya untuk kuasa BULLSHIT !!!!!
PUKIMAK MAK KAMU....
kita dah hidup aman sejahtera....
GAMPANG BETOI KAMU

gap jangan tak approvekan luahan rasa masa aku

Anonymous said...

dasyat tullah nizar ni..awat jadi sampai tahap lagu tu..aku ni yg mendengar meremang bulu roma..kuang hajaq

Anonymous said...

Sepatutnya Nizar ni mampus masa accident tu dulu, Tapi Allah panjangkan umur kerana nak tunjukkan kat rakyat Malaysia inilah makhluk atau puaka sebenar bangsa MELAYU!.

Dimasa yg sama Allah nak tunjukkan kepada semua rakyat Malaysia inilah manusia MUNAFIK yang dizaman moden yg bakal menghancurkan bangsa dan agamanya sendiri.

Allah juga nak tunjukkan kepada kita semua rakyat Malaysia,bahawa org2 seperti ini akan mendapat tempat oleh pengikutnya,kerana Allah telah menutup hati mereka,dan butakan mata mereka.

Nizar akan menerima musibah kelak.Aku anak Malaysia yg berbangsa MELAYU dengan ini berkata CELAKA LAH KAU WAHAI NIZAR.
KAULAH MANUSIA PALING CELAKA DI BUMI INI.SEMOGA MENDAPAT BALASAN YG SETIMPAL DGN APA YG TELAH KAU LAKUKAN.

HANYA DISEBABKAN POLITIK,MAKA KAU TELAH MELAGA-LAGAKAN BAGSA KAMU SENDIRI, HANYA UNTUK MENDAPAT KESENANGAN DIDUNIA?.

HIDUP MELAYU..HIDUP ISLAM...ALLAHUAKBARRR....

Anonymous said...

Assalamualaikum,

Majlis Tertinggi PAS sepatutnya memikirkan semula peranan golongan erdogan dalam parti. Tindakan golongan ini amat membahayakan kedudukan Islam dan umat Melayu khususnya. Walaupun mereka boleh dikatakan golongan profesional dan intelek tapi tindakan dan tindakan mereka menunjukkan sebaliknya. Maaflah...... jika dikatakan golongan ini hanya mahu "JAWATAN & KUASA" bila menganggotai PAS.

( jika ada rusuhan kaum nanti, semua akan terima "HABUAN" baik dari PAS, PKR maupun UMNO bak kata orang " sapu habis ")

Anonymous said...

Assalamualaikum,

Majlis Tertinggi PAS sepatutnya memikirkan semula peranan golongan erdogan dalam parti. Tindakan golongan ini amat membahayakan kedudukan Islam dan umat Melayu khususnya. Walaupun mereka boleh dikatakan golongan profesional dan intelek tapi tindakan dan tindakan mereka menunjukkan sebaliknya. Maaflah...... jika dikatakan golongan ini hanya mahu "JAWATAN & KUASA" bila menganggotai PAS.

( jika ada rusuhan kaum nanti, semua akan terima "HABUAN" baik dari PAS, PKR maupun UMNO bak kata orang " sapu habis ")

Esperalzi said...

Nizar ni mak dia Cina, hidup di negeri Perak yg majoriti Cina, dia pun jadi Cina, dah tak rasa dia Melayu lagi. Dia lebih anti-Melayu dari DAP. Zaman dah terbalik sekarang, makin ramai Melayu/Muslim murtad macam dia..

Sebenarnya di zaman 13 Mei, semua Melayu, termasuk Melayu PAS, bermusuh dgn Cina sbb Cina dah istihar perang ke atas Melayu.Aku yakin mak pak Nizar pun bermusuh dgn Cina sbg mana lazimnya waktu itu..

Org2 Cina DAP dan Gerakan yg menang besar di Selangor, Perak, Kuala Lumpur dan Penang pd 1969 berarak besar sedang menuju ke Kg Baru utk sembelih org Melayu di situ dan utk bakar Kg Baru. Mereka langgar arahan polis supaya mengikut laluan perarakan yg dibenarkan polis tp mereka melencong dan menuju Kg Baru utk bakar kampung itu dan bunuh org2 Melayu. Kalau mereka menang hari itu, mereka mungkin juga akan ROGOL wanita2 Melayu krn rogol adalah satu instrumen perang utk menjatuhkan moral musuh

Cina2 ini membawa PENYAPU besar sbg simbol utk usir Melayu dari Malaysia, sepanduk2 yg mereka bawa menyeru supaya Melayu di usir dari Malaysia krn Malaysia, kata Cina2 itu, kini milik mereka

Kalau dah Cina menuju ke kg Baru utk bunuh, rogol dan bakar org2 Melayu, apakah Melayu tak boleh pertahan diri? Sudah tenttu Melayu terpaksa guna keris, walau pun karat

SEBENARNYA YG MAU BANJIRI DARAH DI PEKAN KUALA LUMPUR PD 1969 ADALAH CINA DAP DAN CINA GERAKAN YG MAU BANJIRKAN DARAH MELAYU. Kalau Nizar kebetulan ada di situ waktu tu, darah dia juga akan disimbah Cina ke atas bumi KL

Ini semua Nizar tak cerita di ceramahnya depan Cina.

Nizar adalah eorang Cina, sbb tu dia pilih utk burkkan Melayu dan lindungi Cina

Anonymous said...

NIZAR IN MELAYU BODOH BAHALUL!!! Nizar tamakhalubakan kuasa dan harta, dia gadaikan negara Melayu untuk bangsa Cina seperti apa yang berlaku di Singapura dan Pulau Pinang sekarang ini. Pendalang fitnah, pembohong liar, Nizar mesti di tangkap under ISA, di saman sehingga dia jadi bankcruptcy. Kenyataannya boleh mencetuskan pergaduhan antara dua kaum di Tanah Melayu ini dan mengakibatkan kemelesetan ekonomi di negara ini walaupun tanah Melayu ini lebih besar suburnya dari S'pura. Nizar pengkhianat bangsa dan negaranya sendiri, sama seperti Anwar.
Dari Temasek

Anonymous said...

YA ALLAH bila lagi Menteri KDN nak tangkap si Nizar dan sumbat dia dalam ISA sampai dia mampos.

Nampak nya KDN saja nak biarkan berlaku 13 Mei sekali lagi.Saya sebagai orang melayu dah hilang sabar. Nak buat apa lagi baru ditangkap bawah ISA.

Letih lah aku dengan KDN ni. Tak habis-habis beri amaran. Apa yang takut sangat hendak bertindak.

Esperalzi said...

Ini sedutan tentang Peristiwa 13 Mei dari website:

http://izinnikb.blogspot.com/2008/05/13-mei-39-tahun-sudah-berlalu-akhir.html

Website menyedut beberapa bab dari sebuah buku ttg 13 Mei. Ejaan dalam buku ni nampaknya masih ejaan lama


Muka 87
... Sebagaimana yang telah saya sebutkan di-atas tadi, keputusan2 pilehanraya pada kali ini telah memeranjatkan semua pehak parti2 politik. Saya perchaya mereka yang se-habis terperanjat sa-kali ia-lah DAP dan parti baru Gerakan di-atas kejayaan2 yang mereka sendiri tidak sangka. Mereka terus merasa sombong dan bongkak.
Dengan kelakuan sombong yang mereka tunjokkan itu, maka tidak-lah boleh hendak disalahkan jika pelawat2 dari luar negeri menyangka bahawa parti2 itu-lah yang telah memenangi pilehanraya2 itu pada keselurohan-nya. Parti2 itu dengan tidak berlengah2 lagi mengatorkan perayaan2 menyambut 'kemenangan' mereka.
Pada pagi Ithnin, 12hb Mei, Dr Tan Chee Khoon yang telah memenangi kerusi dalam kawasan Batu, Selangor dengan kelebehan undi yang besar, telah meminta kebenaran Polis untok mengadakan satu perarakan kemenangan oleh anggota2 Parti Gerakan-nya. Satu permit telah di-keluarkan dengan sharat perarakan itu melalui jalan2 yang telah di-setujui oleh polis. DAP pula telah membuat keputusan hendak mengadakan perarakan pada hari esok-nya, hari Thalatha, 13hb Mei dengan tidak mendapatkan kebenaran polis. Chadangan ini tidak di-teruskan. DAP telah champor sama dalam perarakan Gerakan.

Esperalzi said...

sambungan dari website:

http://izinnikb.blogspot.com/2008/05/13-mei-39-tahun-sudah-berlalu-akhir.html

Muka 90
...Sa-telah perarakan yang berlesen itu tamat, perarakan2 haram yang penoh dengan perbuatan dan kelakuan biadab dan samseng telah di-adakan. Mereka telah melanggar perentah2 polis, dan melalui jalan2 yang tidak di-beri kebenaran sa-hingga menggendalakan lalu lintas. Perasaan gila kemenangan telah memunchak dan tidak terkawal lagi, dan pehak Komunis pasti pula mengambil kesempatan menghasut dan menghangatkan perasaan mereka. Orang2 yang menang pilehanraya itu telah membuat satu kekhilapan yang besar, sa-kali pun mungkin mereka tidak bertanggong-jawab atas kejadian itu.
Perarakan haram ini telah masok ka-Jalan Campbell dan Jalan Hale, ia-itu jalan2 menghala masok ka-Kampong Baharu di-mana tiga puloh ribu orang2 Melayu telah hidup dengan rukun damai dalam kawasan mereka sendiri yang terletak di-tengah2 bandar Kuala Lumpur dari semenjak bertahun2. Jalan Hale ia-lah sa-batang jalan besar di-Kampong Baharu. Di-sapanjang2 jalan itu mereka telah bertempek sorak, dan apakala mereka berada di-kawasan orang2 Melayu itu, mereka telah mengejek2 dan menunjokkan kebesaran mereka untok menaikkan perasaan marah orang2 Melayu.

Esperalzi said...

Si apek longsi Nizar dari PARTI ASUTAN SYAITAN (PAS) yg bercakap Melacina (bahasa Melayu berpelat tebal Cina) yg sesekali direnjis dgn bahasa Cina betul, telah menyembunyikan sebahagian fakta dan menerbitkan sebahagian lagi ketika berucap menghasut org2 Cina supaya benci Melayu.

Taktik ini adalah taktik Yahudi yg suka mengambil sebahagian dari fakta dan menyembunyikan sebahagian yg lain. Akhirnya maklumat yg disampaikannya menjadi maklumat palsu. Khalayak Cina yg mendengar ceramahnya akhirnya terhasut dgn maklumat palsu anti-Melayu yg disampaikan Nizar A/L Jamalauddin ini..

doncin cai said...

niza beruk !
beruk niza !
keamanan bukan boleh nilai dengan duit kamu yang berjuta tu..
memang kamu ni binatang !
aku seorang racist, tapi racist aku bertempat
aku menulis bukan atas platform politik.....
aku menulis keatas tubuh badan kamu !
bukan pas bukan umno bukan dap semua bukan....tapi kepada binatang yang berak tak berbasuh bernama niza...
kamu sedo ke beruk ? pendengor ucapan kamu cuma kaum china
kalau niat kamu bercakap untuk kuasa....
aku memohon kepada Allah swt, agar menyedokan se ekor beruk ni... bahawa china, melayu, india, punjab, kadazan, murut, iban, orang asli etc
TIDAK MAHUKAN RUSUHAN KAUM !!!!
aku ramai kawan dari pelbagai kaum kami cukup bersyukur tinggal dan di lahirkan di bumi yang bertuah kurnian Allah swt ini
hey binatang ?
setahu aku zionist sahaja yang tak mabuk darah...orang yahudi pun ramai mengelakkan perkara begini (tolong betulkan, jika kenyataan aku ni salah )..itu orang, beruk !
tapi kamu ni binatang !!!
yang ibunya sendiri pun, di "naik" nya bila dah tiba musimnya
sohai...

agbr47 said...

Biadap, Jangan masuk Johor. Aku akan hadir di mana juga majlis dia. Aku akan lempar dia dengan telor busuk. Sebusuk hati dia.

agbr47: Tidak rugi hilang seorang pemimpin Melayu saperti ini.

Anonymous said...

bangkai punya nizar...moga jahanam lah hidop ko. dasar ejen komunis. dulu sebelum berlakunya 13 mei, ucapan beginilah yang kedengaran di kempen-kempen PRU. tak mustahil rusuhan lepas PRU-13 nanti.

Esperalzi said...

Aku pun hairan..bagaimana seorang yg terpelajar spt Nizar, yg belajar di universiti hingga ke luar negeri, boleh turun serendah itu, bahkan org2 yg hanya berpendidikan sekolah rendah pun tak akan merendah ke tahap serendah itu..

Malahan, keterpelajarannya lah yg membuatkan DYMM Sultan Perak terpikat utk melantik dia sbg MB Perak sedangkan partinya paling sikit menang kerusu DUN di Perak. Kalau ikutkan, PKR lebih banyak kerusi dan juga ada Melayu tp Sultan mau Nizar sbb dia seorang Melayu paling terpelajar di kalangan semua Melayu PR yg menang di Perak

Sultan Perak lah yg menjadikan Nizar bak selebriti hari ini. Sebelum Sultan melantik dia jd MB, tak seorang pun tahu siapa dia..

Jelas sekali Nizar lebih banyak bercakap ikut lubang jubor dari lubang mulut...

Ceramah dia bertujuan membuat Cina benci Najib dan Melayu tp ini membuat Melayu BN lebih benci Melayu PR, menambahkan lagi perpecahan Melayu.

Nizar telah memperkenalkan unsur baru dalam perpecahan Melayu yg mana N Ajis sendiri tak pernah buat, ia itu menghasut org Cina benci Melayu sedangkan modus operandi PAS lebih kpd menonjolkan UMNO sbg tak Islamik..

nizarman said...

nizar chong!!!! bagi je keris karat tu kat die....biar dia rasa...kalau dah pencacai dap begitulah jadinya....!!

nizarman said...

nizar chong!!!! bagi je keris karat tu kat die....biar dia rasa...kalau dah pencacai dap begitulah jadinya....!!

Anonymous said...

Nizar's international passport must be detained by the Malaysian Immigration Dept, NOW, DON'T BE LATE!!! He must be prevented from going abroad for his potential crime under pro-racial riots instigation and provocation. Before he runs away like Raja Petra, the government MUST DO SOMETHING FROM NOW!. His public speaking method can affect dangerous instability to the nation.
...Temasek

Esperalzi said...

Aku tak fikir Nizar akan ditangkap. Kerajaan pimpinan UMNO amat kecut perut dgn org Cina, lebih2 lagi dgn DAP. izar peliharaan Cina, boleh dikatakan dah jd Cina dari segi semangat, roh dan jiwa. Cina akan pertahankan dia..

KETUANAN CINA sgt hebat di Malaysia sekarang ini, jauh mengalahkan KETUANAN MELAYU. Di PULAU PINANG, undang2 tak bertulis menyatakan hanya org Cina saja boleh jadi KETUA MENTERI tak kira BN atau PR menang,menunjukkan KETUANAN CINA segar dan mekar di Pulau Pinang

Kebanyakan kedai2, gedung2, toko2,bangunan2, bisnes2, dsb...kecuali kedai makan Islam..di setiap kampung, pekan, bandar dan bandaraya di Malaysia dimiliki Cina. Cina menguasai sepenuhnya ekonomi Malaysia, menunjukkan KETUANAN CINA kental dan kukuh di sektor ekonnomi..

Di luar DUNIA CINA (China, Taiwan, Hong Kong, Macao dan Singapura), hanya di Malaysia sj org2 Cina berjaya memaksa negara tempat mereka migrasi menerima sistem pendidikan bahasa Cina. Sekolah Cina tidak boleh ditutup di Malaysia tanpa izin Cina, menunjukkan KETUANAN CINA kuatdan utuh di sektor pendidikan

Parti2 Melayu (PAS, PKR dan UMNO)berlumba2 dan bersaing2 utk menyeronok dan menceriakan pengundi2 Cina sehingga mereka telah mencapai tahap ANAK EMAS dan CHOSEN PEOPLE (manusia terpilih), menunjukkan KETUANAN CINA kukuh di maya politik Malaysia..

Mana KETUANAN MELAYU? Hanya mitos yg digembar-gemburkan oleh org2 Cina dan Melayu Liberal..



Orang Cina adalah Tuan, mereka anak emas, semua partie Melayu berlumba2 nak undi mereka. Oleh kerana Nizar kesayangan Cina, dia tidak akan disentuh

Org Cina tak boleh dikutuk, jika tidak anda akan terus dicap RACIST sebagaimana anada akan dicap ANTI-SEMITIK jika kutuk YAHUDI..

Anonymous said...

Nizar kata kat Najib lah bodohhh!!!!
Hammpa pi twist marah kat melayu apa pasal...

Otok dungu betul penyokong UMNO APCO kat atas tu!!