Friday, April 30, 2010

NIZAR MENGHASUT : TAKKAN SATU JE LAPORAN ?

pagi tadi di shah alam 3 orang mewakili melayu,cina dan india telah membuat laporan polis terhadap nizar gila kerana cuba menghasut agar cina dan melayu bergaduh..KLIK SINI

3 ? mana pergi pemimpin umno perak ? zambry tak suruh pemuda umno perak buat repot ke ? dah selesa sangat ke zambry ? mana ketua pemuda umno malaysia ? mana pergi ketua pemuda umno selangor ? ketua pemuda bahagian ? ketua bahagian umno tak rasa ke ucapan nizar merbahaya ? ketua wanita ketua puteri mana ?

mana chua soi lek ?mana wee ka siong ? mana t mohan ? mana samy velu ? mana kamalanathan ? mana kayveas ? mana pemimpin 1malaysia ?

halo kamu dah selesa dengan pangkat dan darajat yang kamu ada ke sampai tak sensitif langsung dengan ucapan merbahaya nizar ni !? kerusi empok dan sejuknya aircond harrier tu takkan buat kamu malas nak bangun dan buat repot polis ?

24 comments:

a ali /46sekupang said...

semua depa ini banyak kerja atau mungkin setiausha belum bagi paper untuk dibaca,itu yang lambat nak ambil tindakan.GAP on heater sikit bagi cepat melompat.

Bani Tanjong said...

Anwar Barua Yahudi, Nizar Keparat Barua Cina Babi.

Anonymous said...

BN ni bermula zaman dolah badawi sampai ke najib mmg pondan skit bro..sama mcm menteri KDN. sbb tu pakatan kencing rakyat naik tocang!!

Mr. K said...

hahaha pondan...kalau mcm tu lantik aku jadi PM aku akan laksanakan pemerintahan tentera diktatorship

inilah maknanya ahli2 politik x bukak internet x baca blog... kisah ni dah ada sejak kempen PRK Hulu Selangor

so now you see... BN politician never learnt... never hearing blogger like us

bigben said...

Menteri KDN dan Timbalan dia pun sama saja. Yang sorang bila bercakap tersengih-sengih, yang sorang lagi bila bercakap macam seminggu tak makan. Langsung tak dak semangat. Aku pun heran. Depa ni tak dak telor ka? Atau tunggu telor nak menetas. Macam si Kaki Juboq tu, patut dah lama kena angkut pasal terang-terang I.S.A.

Anonymous said...

Nizar telah mula dilupakan rakyat...masyarakat telah bosan dengan perangai dia..tu yang dia mula nak buat hal utk tarik perhatian supaya orang tak lupakan dia..buat dont know aje lagi baguih lama-lama dia akan reput sendiri...jgn bagi fokus pada dia..sebab itu yg dia mahukan....lupakan si nizar..banyak perkara yg orang melayu perlu lakukan daripada membuang masa melayan si reput tu...biarkan dia reput perlahan-lahan dan akhirnya hilang dari ingatan masyarakat....wallahualam

Anonymous said...

NIZAR BAKAL pm LEPAS NAJIB KAH KAH KAH n JUGA

Akazi is HERE said...

salam hormat bro

aku rasa nizar ni patut kene pasung jek. pastu gantung tejuntai atas pokok yg byk kerengge. biarkan kat situ barang 2,3 mlm amcm?

ekekeke

jiwakita said...

salam....

sebanyak manapun report dibuat...polis tidak buat siasatan berasing kerana initipatinya sama..
satu lapuran sudah memadai untuk polis buat siasatan jika ada bukti
akan dipanjang ke peguam negara...

jangan ikut nafsu pembangkang..buat
banyak report hanya untuk 'gempak' semata...kerana akhirnya yg lain "rubbish" sahaja...

yg penting tindakan polis atas report bukan banyak mana report dibuat...

jiwakita said...

salam....

selalu sangatlah...orang melalak je
kita respon...buat 'dek' pasti dia
malu sendiri! lainlah dia 'tergolek dog' ke...boleh kita pakat gelak sakan...

Anonymous said...

GAP panaskan isu tian chua langgr orang hari tu... sebab panas betul hati.. saya mula minat baca blog sebab isu itu dulu.

joe said...

Aku rasa aku tak salahkan pemimpin2UMNO dalam hal ini,kerana mereka tak tahu pun berita ini ada disiarkan dalam blog. Tapi yang aku rasa perlu disalahkan atau dihukum pancung adalah Ahmad Maslan (orang Benut tapi dapat datuk dari Melaka). Dia yang menghasut rakyat Malaysia supaya jangan baca blog. Kalau baca blog jadi GOBLOK.
Dulu masa dia jadi wakil rakyat aku pun suka kat dia sebab aku pun orang Pontian. Rasa bangga yang tak terhingga. Tetapi apabila dia dilanti menjadi Ketua Penerangan dan Timbalan Menteri (dapak datuk lagi), mulalah dia naik minyak. cakap2 dia pun dah mula menyindir2.
Come on Mat... amit2 jabang bayi ojo kaget!

HH said...

Hello Bro,

Hai, hang perli AirCond Harrier aku ka :-)

Nasib baik aku bukan ada jawatan
dlm UMNO, cuma ahli hangit umno.

Boh puak-puak yg ada jawatan dlm UMNO ni, depa dok syokkkkk x habis2.

Umno Perak ni memang dok main teloqqq.

JANGAN minta MCA & MIC masuk campur,
sbb bila Cina/India hentam Nizar(Melayu),
kita akan bela Nizar pulak
sbb Carik-carik Bulu Ayam.

MCA/MIC dok diam-diam, sbb kami Adik Beradik Melayu nak bertumbuk.

Frm HH

kingnek said...

Kalau korang nak tahu, yang buat aku pelik, si pemimpin2 UMNO ni nak tapis fitnah PR sebenarnya senang, blog seperti GAP, Unspinners, PISAU dan lain2 banyak dah membongkar tipu daya mereka.

Tapi banyak pemimpin UMNO ni lembik2 dan lembap. Nak bukak com baca blog2 pro-BN pun malas. Dah lah tak bagi duit sikit kat diorang atas kerja keras mereka tampis si Anwar agen yahudi dan DAPigs.

Tapi GAP, kau nak harap si ketua pemuda UMNO, tak payah lah. Dia tu musuh dalam selimut, takkan lah kau tak tahu GAP. Si Najib, kalau BN dah menang PRU13, mesti lekas2 buat pelan untuk buang Kuda Jew tu dari UMNO secepat mungkin.

Mungkin sekarang bahaya lepaskan si kera jantan tu tapi mesti dibuat lepas PRU13.

GAP, Allah SWT lihat kerja kuat kamu menentang anasir anti-Islam, teruskan perjuangan. Si UMNO tak bagi duit tolong bayar kos harian takpe, pedulikan. Pahala banyak GAP, bole tolong kamu nanti di akhirat, inshaAllah

ALLAHUAKBAR!

kingnek said...

Kalau korang nak tahu, yang buat aku pelik, si pemimpin2 UMNO ni nak tapis fitnah PR sebenarnya senang, blog seperti GAP, Unspinners, PISAU dan lain2 banyak dah membongkar tipu daya mereka.

Tapi banyak pemimpin UMNO ni lembik2 dan lembap. Nak bukak com baca blog2 pro-BN pun malas. Dah lah tak bagi duit sikit kat diorang atas kerja keras mereka tampis si Anwar agen yahudi dan DAPigs.

Tapi GAP, kau nak harap si ketua pemuda UMNO, tak payah lah. Dia tu musuh dalam selimut, takkan lah kau tak tahu GAP. Si Najib, kalau BN dah menang PRU13, mesti lekas2 buat pelan untuk buang Kuda Jew tu dari UMNO secepat mungkin.

Mungkin sekarang bahaya lepaskan si kera jantan tu tapi mesti dibuat lepas PRU13.

GAP, Allah SWT lihat kerja kuat kamu menentang anasir anti-Islam, teruskan perjuangan. Si UMNO tak bagi duit tolong bayar kos harian takpe, pedulikan. Pahala banyak GAP, bole tolong kamu nanti di akhirat, inshaAllah

ALLAHUAKBAR!

Esperalzi said...

Abdullah Badawi sedekahkan sebahagian negara Malaysia kpd Brunei free of charge, lepas tu dia boleh kata negara kita TAK RUGI!! Aku rasa Dollah ni kena pi sekolah rendah dan belajar apa makna RUGI!

Kita sudah hilang KEDAULATAN ke atas wilayah itu, itu UNTUNG ke? Kenapa tak sedekah saja seluruh SABAH pd FILIPINA, sedekah jugalah KEDAH pd SIAM atau JOHOR kasi saja kat SINGAPURA..banyak sikit pahala!!

Negara kita dah lebih kecil hari ini berbanding 2008 krn Dollah dah serah sedekah kpd Brunei wilayah2 laut kita di SARAWAK bernama Blok L dan Blok M. Konon bila kasi kat Brunei wilayah2 itu, Brunei tak lagi akan tuntut LIMBANG tp dilaporkan hari Brunei berkata Limbang tetap dituntut..

Apakah pemimpin2 macam Dollah ni tak ada perasaan kasih dan sayang ke kpd negara? Aku TAK HALAL dunia akhirat walau setitik air laut dan sebutir pasir negaraku MALAYSIA disedekah pd negara lain tanpa izinku dan izin seluruh rakyat Malaysia!!

Esperalzi said...

Betul! Malaysia di bawah Najib tak ada beza dgn Malaysia di bawah Pak Lah. Mereka kedua TAKUT pada Cina. Aku khuatir dari ketakutan ini maka Najib juga akan londehkan lagi org Melayu supaya kain yg telah telah londeh dapat diserahkan pada Cina..

PAS sekarang pula tak ada beza dgn DAP. Satu undi utk PAS adalah satu undi utk DAP. Lihat saja perangai harmajadah NIZAR.Tak lama lagi pemimpin2 PAS akan solat jemaah di tokong2 Cina dan kuil2 Hindu utk menseragamkan diri mereka dgn Cina dan India...

Dilapor dalam akhbar The Star pemimpin2 Cina tuduh PERKASA dan KHIR TOYO racist hanya kerana mereka ini tegur org Cina yg tak sokong BN di Hulu Selangor.

Org Cina Malaysia dah macam Yahudi. Yahudi tak boleh ditegur langsung. Tegur saja terus penegur dituduh ANTI-SEMITIK dan dunia, termasuk US dan Eropah sgt takut dgn gelaran 'ANTI-SEMITIK'. Tp Yahudi pula boleh kutuk sesiapa sj tanpa org berani labelkan mereka apa2..

Cina Malaysia pun sama. Tegur saja mereka kita dituduh RACIST. Mereka lebih teruk dari Yahudi krn sebut saja MELAYU sudah cukup mereka kata kita RACIST. Tapi mereka pula boleh tuduh kita Melayu apa saja tanpa sesiapa berani tuduh mereka racist. Pemimpin2 Melayu dlm UMNO, PAS dan PKR sangat takut dgn label RACIST dari Cina ni, jadi mereka akan terus TATANG Cina sampai Melayu semua mati..

stratus14 said...

HIDUP NIZAR!!!!

Lantak la orang tuduh ko nak menghasut ke? Peduli aper. Memang betul aper najib wat cam tu? Dia tu kan presiden UMNO-APCO, parti perkauman tertua dan terlapuk di Malaysia. So, automatik najib benci orang cine ngan india.

HIDUP NIZAR!!!

Rampas kembali Perak dari tangan MB Keling tak sedar diri tu.. Orang2 melayu kat hulu ko tak payah pujuk la, diaorang simpanan tetap UMNO-APCO.. BN suka orang melayu bodoh sebab kalu yg cerdik, diaorang tak sokong BN..

Esperalzi said...

stratus14: eloklah tu! Melayu SIAL sokong Melayu SIAL! Melayu PUKIMAK macam kau memang tak sedar diri. Hidup kau dan mak pak kau semuanya atas KUOTA Melayu...scholarship Melayu, tanag rizab Melayu, masuk UiTM Mlayi.

Esok bila Cina DAP kuasai negara ni, kau dan suku sakat kau akan kerja kat kilang buat kertas calit taik Cina. BANGSAT macam kau dan NIZAR memang sukat makan taik palat Cina dan calit jubo diorang. Keling2 si Zambry Perak masih kat tangan Melayu, SEPUKI2 MAK Melayu macam ko dan NIZAR BABI tu Perak DAP punya

Aku harap pokok kelapa hempap rumah malam ni waktu kau tengah tidur, biar kurang sikt Melayu macam kau kat bumi Malaysia ni...

PAKATAN RAKYAT THAILAND said...

Org tak Sunat Mai dah, 13mei pun betui gak. Anwar Pngkianat Negara betui gak ! Nizar bila2 masa blh msk pnjara, betui gak, apa nk susah! - PAKATAN RAKYAT THAILAND KUNING -

PAKATAN RAKYAT THAILAND said...

Org tak Sunat Mai dah, 13mei pun betui gak. Anwar Pngkianat Negara betui gak ! Nizar bila2 masa blh msk pnjara, betui gak, apa nk susah! - PAKATAN RAKYAT THAILAND MERAH -

Anonymous said...

DAP = Devil Advocate Party

Anonymous said...

DAP = Devil Advocate Party

Anonymous said...

DAP = Devil Advocate Party