Monday, April 12, 2010

PRK-P94: AHMAD MASLAN DEDAH RAHSIA NAJIB!






tadi aku hadir di majlis sumbangan kepada pelajar-pelajar cemerlang sekitar hulu selangor oleh YBK. pelajar sekolah menengah dan pelajar sekolah rendah antara yang hadir.

pelajar melayu,cina dan india yang cemerlang telah dipilih untuk menerima sumbangan. yb ahmad maslan pertama kali hadir di YBK. ahmad maslan mengakui YBK antara isu paling hangat dibincangkan dalam politik malaysia..

buat pertama kali aku melihat perubahan besar yb ahmad maslan. dia sudah mengurangkan ide akronim, lebih banyak memperjelaskan isu semasa melalui fakta..

ahmad maslan beberapa hari lepas menyerang pkr. mencabar pkr untuk mencalonkan orang india sebagai calon pkr di hulu selangor. yb kapar dari pkr iaitu manikavasagam bersetuju dengan ide ahmad maslan..

anwar terperangkap dengan ide simple ahmad maslan..tahniah kepada yb ahmad maslan,serangan sebegini yang kami suka !

ahmad maslan sewaktu majlis telah mendedahkan rahsia ds najib. katanya, jika selangor diperintah oleh barisan, maka pembinaan uitm di serendah akan dikembalikan semula. ini janji ds najib kepada seluruh penduduk hulu selangor.

aku yakin mesej ini akan membuatkan rakyat hulu selangor melompat gembira. projek uitm serendah kelolaan YBK ini akan melonjakkan ekonomi rakyat. melayu cina dan india akan mendapat tempias besar projek ini..

dato zainal sakom, yang senantiasa tenang dalam mengharungi dugaan dari kalid gagap dan pakatan selangor berjanji akan berjuang habis-habisan mempertahankan maruah YBK ! kami bloger dan seluruh rakyat bersama mu dato zainal, alang-alang menyeluk perkasam biar sampai kepangkal lengan.

jadi, buat permulaan hulu selangor adalah pemangkin kepada kebangkitan BN !

17 comments:

Hashim said...

Kami nak juga Muhd Muhd Taib jadi calon BN di Hulu Selangor....kalau tidak kami undi Melayu Bebas......mana Perkasa yang dah jadi Perkasam,

Anonymous said...

salam,

tadi aku pegi makan tenghari kat hulu selangor. saje2 je nak jenguk2. satu perkara yang nyata aku tengok memang mod rakyat disana akan memenangkan calon BN. patut lah khalid gagap gabrah semacam aje.

InsyaALLAH BN akan menang!!!

Melayu Pasir Gudang said...

Tahniah BN inilah perjuangan kita mengembalikan HAK kepada yang mempunyai HAKnya. BN sahajalah yang mampu mengembalikan hak YBK kepada anak-anak yatim seluruh Selangor. BN mesti menang P094 untuk membolehkan YBK ambil semula projek pembinaan Kampus UITM di serendak.

PR menang tiada apa pembangunan yang akan di bawa ke hulu selangor.

Anonymous said...

aku harap rakyat hulu selangor akan buka mata. ambil contoh shah alam, bangi, gombak etc... kalu ada ipt dikawasan tuh, secara tak langsung ekonomi setempat akan meningkat maju.. aku yakin, rakyat hulu selangor berani buat perubahan demi kesenangan anak cucu mereka dikemudian hari...

Melayu Pasir Gudang said...

Salam.
Hanya Allah tempat kita berserah. Ayuh semua pejuang bangsa kita adakan sembahyang hajat agar allah memberikan kemanangan kepada BN. Semoga dengan kemenangan itu YBK akan dapat balik tanahnya dan kampus UiTM akan kembali ke Serendak.

Kalau PR menang lagi di Hulu Selangor.
1. Kedai arak dan jualan arak akan menjadi business utama.
2. Rumah urut dan sex akan dibuka 24 jam, 7 hari seminggu dan 365 hari setahun di hulu selangor.
3. Surau-surau dan masjid tidak di benarkan pasang speaker.
4. Orang melayu boleh sembahyang di gereja dan orang bukan islam boleh sembahyang di surau atau masjid.
5. Kongsi gelap dan samseng mendapat kawasan baru.
6. Aktiviti meliwat di benarkan di hulu selangor.
7. Hulu selangor akan mendapat penasihat ekonomi yang bertuankan Yahudi.
8. Hulu selangor tak perlu ada Polis,sebab polis akan tembak siapa yang dia tak suka.
9. Hulu selangor tak perlu ada Polis,Badan Kehakiman dan SPRM sebab PR tak percaya pada polis,badan kehakiman dan SPRM.
10.Hulu Selangor akan dapat pakar bedah Prono yang di import dari Thailand.
11. Semua tuntutan IFC akan di laksanakan di P094 hulu Selangor.
12. Kalimah allah boleh di gunakan oleh semua orang Hulu Selangor tanpa mengira agama.
13. Anak-anak perempuan yang belum datang bulan di cagarkan / di nikahkan dengan ahlul Pakatan Ajaran Sesat.
14. Wakil rakyat boleh langgar pelajar dengan kereta lepas minum arak.
15. Kelab tak pakai seluar dalam akan ditubuhkan oleh Eli di Hulu selangor.

GAP KEMBALI said...

melayu pasir gudang

brilliant

gondrong. said...

apa punya bodoh 'melayu pasir gudang'ni tulis...

woitt... x skola ka apa..??

bro, jangan jadi bodoh piang beb..!!

kalau tulisan korang sama gak mcm juak2 sana tu, standard korang kat mana beb..!!

nak tulis pun bagi la fakta2 yang masuk akai...

selama ni dah lebih 50 thn BN memerintah benda2 tu dah ujud pun... ada juak2 BN nak mengurangkan/basmi benda2 tu...

lu pikir la sendiri...

apa punya mangkok hayun la lu bhai...

Loliz Kochie said...

Xsabar nak tau keputusan PRK Hulu Selangor kali nie kalau PR memerintah kita da tau cmner teruk result dy bak kata abg2 kat atas apa pula kalau BN perintah..
Minta2 lah UMNO/BN menang..
bole kita tengok:-
1.Kedai jual beli enjin jet pejuang dan kapal selam anti selam..
2.Pembunuhan rakyat asing,terutama mongolia
3.letupan2 bom c4..
4.kandang2 babi dijadikan museum negeri..
5.pesta rasuah juta2..
6.pembangunan & projek tanpa henti oleh kaum kerabat sendiri..
7.rakyat h.selangor banyak yg bukak gerai2 kecil(tambah pendapatan sbb minyak mahal)
8.mana tau dapat tengok ceramah2 kutuk ulama' secara terbuka ke..lg best..(sabda Rasulullah maksudnya:sesiapa yg mencaci para alim ulama' umpama dia mencaci aku)
9.sistem cukai2 baru akan dikuatkuasakan bagi menampung kos pembangunan dan kos duit poket pentadbir..
10.KALAU DAPAT TENGOK TOKOH2 UMNO jadi imam/bilal masjid lg best..(KALAU LAR)


p/s kalau BN dan PR gabung memerintah mmg hancur terus lah Hulu Selangor..hue3~~

Sokong Hashim said...

PASIR GUDANG , NO 14 tu tak valid. macamana nak langar pelajar itm? Sebab itm PR tak kasi buat. TUKARKAN DAPAT LANGAR BUDAK SKOLAH ULU SELANGOR! Keh keh keh

Al Johari said...

Apabila TPM umumkan nama calon BN pada 15hb April nanti, semua penyokong BN hendaklah patuh dan sokong calon tersebut.

Kalau tidak, maka 15 perkara yang disebut oleh MELAYU PASIR GUDANG akan berlaku di Hulu Selangor.

BERSATU TEGUH BERCERAI ROBOH

Anonymous said...

Salam Bro GaGAP..

wah..nampaknya uMNGOK sudah memulakan kempen p/raya hulu s'ngor...sudah melanggar arahan SPR nie....tak habis2 Pengerusi mangkuk YBK mengharapkan sukungan uMNGOK demi nak menyorokkan perbuatan & kebejatan dia menjual tanah2 milik YBK untuk kepentingan syarikat nya sendiri...patutlah mangkuk tu beria-ia tak mahu serahkan YBK pd MB selangor...ade onar dah dibuatnya ghupenya... UmNGOK memang suka org2 yg bermasalah sebegini....nak tanya gak la pd pengerusi mangkuk YBK tuh...masa zaman Khir toyol-(si pencuri harta rakyat selangor nie) dulu, apsal tak mintak peruntukkan dari anak toyo tu untuk dibuat kununnya UITM ke..pembangunan ape kee kat tanah milik YBK??? apsal bila jatuh ketgn pemimpin selangor sekarang , baru nak meroyan??? nak sorok yeee jahat sendiri....

pastu buruk2 kan pemimpin selangor sekarang.....sudah laa mangkuk Sakom...w/pon kau bertenggek kuat ngan uMNGOK, tetapi rakyat selangor rata-rata dah tahu perbuatan & kejahatan kau selama menerajui YBK tuh........

Pesanan untuk Melayu Pasir Gudang plak...tak payah nak memburukkan negeri selangor ngan provokasi murahan kau tuh...kebanyakkannya yg kau cakap tuh kebanyakkannya ada di negeri johor...maklumlah dekat ngan singapura@israil...dan tolong selamatkan tanah2 negeri johor dari penguasaan rakyat & pemerintah singapura@israel yg dijual oleh pemimpin agung umngok kamu.........

ikhlas
-Najib Altantuya-
p/s GAP, banyak komen aku kau tak siarkan..takut kee kebenaran diketahui??? tolong siar yee...tq

KEMPEN Yg TakNak Kita Dengar ! said...

AKU TAK PENAH DENGAR KEMPEN TERKINI ALA2 PAS: BARANG SIAPA ORANG ISLAM YANG MEMANGKAH PKR. MAKA SEGALA DOSA LIWATNYA DAN ZINA SEKIRANYA BELIAU TIDAK MAHU MENAFIKAN SEPERTI YG DIDAKWA OLEH MUSUH2 POLITIKNYA, DOSA2 BESAR TERSEBUT HENDAK TAK NAK TERPAKSA PENGUNDI BERSUBAHAT BERSAMA2. KECUALI ANUA DAN SAIFUL BERSAMA2 DLM MASJID YG SAMA MENYUNJUNG QURAN BSUMPAH LAKNAT BSAMA2."JIka saya anua ada wat seks tak senonoh sepanjang hidup saya Nescaya sy kembali ke penjara dan TIDAK JD PM SELAMA2NYA"

KEMPEN Yg TakNak Kita Dengar ! said...

AKU TAK PENAH DENGAR KEMPEN TERKINI ALA2 PAS: BARANG SIAPA ORANG ISLAM YANG MEMANGKAH PKR. MAKA SEGALA DOSA LIWATNYA DAN ZINA SEKIRANYA BELIAU TIDAK MAHU MENAFIKAN SEPERTI YG DIDAKWA OLEH MUSUH2 POLITIKNYA, DOSA2 BESAR TERSEBUT HENDAK TAK NAK TERPAKSA PENGUNDI BERSUBAHAT BERSAMA2. KECUALI ANUA DAN SAIFUL BERSAMA2 DLM MASJID YG SAMA MENYUNJUNG QURAN BSUMPAH LAKNAT BSAMA2."JIka saya anua ada wat seks tak senonoh sepanjang hidup saya Nescaya sy kembali ke penjara dan TIDAK JD PM SELAMA2NYA"

doncin cai said...

@najib antatuya
engkau jangan kata " tak berani siarkan tulisan engkau...takut kebenaran di ketahui "
semua yang engkau tulis telah siarkan..
kita mencari KEBENARAN brader....
tapi pembaca boleh menilai apa yang engkau tulis....
nama engkau pun dah cukup bagi rakyat untuk menilaikan, zulkifli nordin yang "masuk ayo" tu pun, TERPAKSA MENYATAKAN KEBENARAN, WALAUPUN IANYA PAHIT
pandangan kamu dah berkulat/fungus
terdapat 3 microorganism yang boleh membunuh jika di abuse kan
1. bakteria
2. virus
3. KULAT
kulat,
pembangunan tidak boleh di lakukan se kali gus...positive le sikit, brader...tidak terfikir ke dalam kepala hotak engkau bahawa kiranya projek atas atas tanah YBK ini memang telah di rancang lebih awal... kemudian selangor dapat kepada khalid lady ga gagap.... jika engkau positive...engkau tidak akan attacked pengerusi YBK.. pada aku kita jangan kaitkan beliau, tetapi lihat lah muka anak2 yatim yang di bantu oleh YBK
engkau kena rasional dan bukannya emosional dalam perkara ini, aku nak engkau tengok mata anak engkau,
kalau engkau bujang, lihat mata anak saudara engkau....
sekarang engkau bayangkan pula, jika engkau jadi Pengerusi YBK...
apa tindakan engkau bilamana yayasan yang engkau terajui di inaya oleh politician tidak kira le dari umno, pkr atau pas....
kulat,
kita bukan kaya untuk menubuhkan sebuah yayasan macam dilakukan oleh million/billionare di negara2 maju...nak tak nak, kita perlukan bantuan dari kerajaan negeri/federal..merujuk kepada negara kita, kaum lain dengan mudah menubuhkan yayasan, sedangkan kita cuma berbangga dengan yayasan al bukhari yang membantu MELAYU dalam semua aspek
terima kasih banyak2, untuk yayasan al bukhari
kulat,
kalau engkau mampu, tubuhkan satu yayasan...maaf, aku sangka buruk pada engkau....although engkau mampu, dengan cara engkau punya tulisan....engkau bukan seorang yang jenis menolong orang lain, tetapi engkau gemar mencari kesalahan orang lain sedangkan orang yang engkau caci, hina itu, engkau tidak tahu apa niatnya...
(ini bukan kerja kita, tentang niat individu2)
kulat,
secara ikhlas aku mendoakan dari Allah swt, agar engkau menjadi multi millionare one day nanti...kalau di makbulkan, terpulang le pada engkau, untuk mempergunakan kekayaan engkau
HIDUP MELAYU PASIR GUDANG !
ikhlas
ikhlas

Anonymous said...

GAP, ko tlg kabor kat Khalid gagap tu, mana janji2 P/raya lepas....suruh dia tgk balik Manifesto dia dulu, apa yg dia dah bagi...aku dok menunggu dah 2 tahun lebih ni...mana elaun anak2 sekolah, elaun ibu2 tunggal, elaun ibu2 yg berenti keje kerna jaga anak kecik, sumbangan khairat kawan aku yg kematian ibunya dari tahun lepas lg....apa nak buat pekasam ke ape....nak aku senaraikan lg ke???????....Kata biznessman, ckp tak mau kalah, apa yg dia dah buat kat s'gor ni, penyamun hak rakyat lg ada....baghal...

odieneology said...

SEMOGA HULU SELANGOR DIPERINTAH KEMBALI OLEH BARISAN NASIONAL!! HANCURKAN PAKATAN ROYAK LEBIH!!

Anonymous said...

leh cayer kerr.. cian btul org HULUUURRR SELANGOR.. anak cemerlang plak 2 dipilih.. abis 2 anak cemerlang yang ditempat lain cam ner plak.. nak kena tggu ader YB yang dah nak MAMPOS baru nak bagi.. anak2 cemerlang.. sabo lah yerr.. ini mainan bagi parti yang tggu masa nak bagi kat anak2 cemerlang duit pasal calon dorg sah nak MAMPOS..