Tuesday, April 13, 2010

PRK-P94: AZMIN ALI GEMBIRA ZAID DIPILIH !

apa lagi yang lebih menggembirakan kekasih hati anwar iaitu azmin ali apabila zaid ibrahim akhirnya dipilih menjadi calon pkr untuk prk hulu selangor.

sah, anwar tetap dan akan senantiasa menuruti desakan kekasih hati si azmin ali. azmin tahu zaid bakal terkubur di hulu selangor.

azmin ali tahu zaid punyai latar belakang dan masalah yang cukup besar. zaid pernah menyaman kerajaan pas kelantan kerana isu hudud dan negara islam,zaid kaki hik hik hik,dia kepala liberalisme,penyokong bar council yang pro murtad dll..

dengan kelemahan ketara zaid ibrahim, azmin ali mengarahkan anwar untuk memilih zaid sebagai calon. azmin tahu kawasan melayu di hulu selangor punyai latar belakang islam yang cukup kuat..jika kredibel zaid diketahui orang melayu hulu selangor,maka kemungkinan besar zaid akan kehilangan undi melayu.

azmin tahu bloger pro umno akan memanipulasi dan mengoptimakan semaksima mungkin kelemahan zaid ibrahim.

dengan tewasnya zaid ibrahim, maka perancangan anwar dan azmin dalam menguasai pemilihan tertinggi pkr akan terlaksana. anwar masuk penjara dan azmin menjadi timbalan presiden.

30 comments:

Anonymous said...

KENAPA JANGAN SOKONG UMNO

1.Islam Tidak Menjadi Dasar

Sejak awal lagi penubuhan Umno ialah untuk melawan Malayan Union sahaja. Bukan untuk mempertahankan Islam. Islam hanya alat, bukan sebagai satu asas dalam perjuangan. Kalau Islam sudah menjadi asas perjuangan, tentu mereka akan merujuk kepada Islam dalam semua hal.... See More

2.Dasar Umno yang pragmatis (ikut suasana)

Kita pun tidak tahu apa dasar Umno yang pakai sekarang, Islamkah, Melayukah, mempertahan tanah airkah. Cuma seperti yang pernah disebut oleh YB Dr Fuad Zarkashi sewaktu menjadi Ketua Penerangan Badan Perhubungan Umno Johor, perjuangan Umno hanya untuk perut sahaja.

3. Islam hanya kuda tunggangan Umno

Ia bukan menjadikan Islam sebagai pedoman. Peralatkan Islam untuk kepentingan politik. Mereka akan menggunakan program agama sekiranya suatu kawasan kuat agama contohnya di Pantai Timur, Kedah dan Perlis .Sehingga Tan Sri Muhyiddin mengatakan undi BN juga masuk syurga ketika kempen di Manik Urai.

4. Akhlak yang tidak senonoh dengan skandal perempuan seperti yang berlaku kepada bekas ahli parlimen Gombak, ahli Parlimen Ampang Jaya dan Ketua Wanita Umno Kelang. Kebetulan mereka ini tidak bernasib baik kerana media dapat tahu..

5.Matlamat masuk Umno ialah untuk mengumpul kekayaan sebanyak mungkin. Sikap kebendaan yang sudah berakar umbi dalam Umno sukar untuk diubah. Memegang jawatan sebagai tiket untuk kaut keuntungan. Pemimpin makan isi pengikut makan tulang.

6.Umno Tidak Membela Agama. Kita boleh melihat apa yang Umno sudah lakukan untuk membela agama. Orang murtad Umno diam membisu

7. Orang Agama (ulama’) Umno hanya subang tembaga. Peranan golongan agama hanya untuk menjadi peluru melawan Pas sahaja dan tidak lebih daripada itu. Peranan mereka hanya untuk tukang baca doa, tahlil dan marhaban. Mereka bukan dijadikan rujukan untuk mengemudi negara. Sebaliknya sijahil yang menjadi kepala, manakala si alim menjadi pengikut. Apabila ini terjadi banyak dasar yang bertentangan dengan Islam telah berlaku.

8.Dasar Umno putera bukan bumiputera. Menindas sesama bangsa hanya kerana berlainan ideologi, akhirnya telah menempatkan bangsa merempat di bumi sendiri. Sebab itu DEB gagal mencapai matlamat pemilikan ekuiti bumiputera sebanyak 30%. Kenapa gagal walaupun ¾ jamaah menteri Melayu Islam, Pegawai melayu. Jawabnya kerana dasar Umno putera.

9. Diskriminasi terhadap kerajaan yang sebangsa dan seagama di Kelantan sebagai satu contoh yang ketara. Apakah layak Umno hendak mendakwa mereka sebagai tulang belakang orang Melayu. Apakah slogan kalau kuat Umno maka Melayu akan kuat menjadi realiti?

10. Khianat bahasa sendiri. Umno sudah membunuh bahasa sendiri sebagai bahasa ilmu. Sudah berbilion wang negara hangus untuk projek Methematik dan Sains dalam bahasa Inggeris pada tahun 2003. Berjuta anak Melayu dan rakyat pendalaman menjadi mangsa.

11.Politik khianat bangsa. Yang penting ialah kuasa, samaada mengorbankan kepentingan agama dan bangsa lain bicara. Persempadanan semula dalam pilihanraya 2004, bagaimana Umno telah mengkhianat orang Melayu-Islam semata-mata untuk melawan Pas.

12. Umno mengajar rakyat rasuah dalam berpolitik. Mereka yang dipilih bukan berdasarkan kewibawaan masing-masing dalam mempertahankan bangsa dan agama. Mereka bukan menjadi pemimpin orang Umno tetapi menjadi boneka kepada tauke-tauke yang memberi wang kepada mereka akhirnya inilah yang memusnahkan bangsa dan agama.

12. Tun Musa Hitam mengatakan Umno dilanda penyakit “Ketuaan” ertinya Umno sudah sampai umur nyayuk yang sikit masa lagi sudah tidak kenal antara air milo dengan air longkang.

13. Tun Dr Mahathir mengatakan umno sudah busuk sampai ke usus.

14.Kewujudan PERKASA menunjukkan umno gagal membela melayu.

“DAMAINYA RAKYAT TANPAMU UMNO”

Cheguman said...

tingginya cita-cita Azmin...

dinleter said...

dalam politik tidak ada sesuatu yang berlaku secara sengaja, semuanya dirancang..anwar dan azmin, strategis, pakar putar alam, hipokrit, dan aktor terbaik dalam memperdaya masyarakat Malaysia..katakan tidak pada mereka, renung sejenak..tolak politik adu domba, politik susahkan rakyat dan hentikan fitnah yang direkacipta..kita punyai kekuatan untuk buat pilihan,

kingnek said...

Aku sebenarnya pun dah berpendapat begitu bila dengar si Zaid Ibrahim ni akan diletakkan sebagai calon di Hulu Selangor.

Kerana jika si Zaid togok kalah, senanglah Azmin mencabar kedudukannya dalam PKR.

Tapi ini juga memerlukan kemenangan BN, selagi seorang yang berwibawa diletakkan, PKR inshaAllah terkubur

TokJanggut said...

pergi mamposss PKR....Rakyat Hulu Selangor mahu Melayu UMNO jadi calon....MIC bukan tuan tanah.

16dap 16yahudi said...

16yahudi .16muka tebal hehe kali NI aku taknak komen. 80% rasanya BN MENANG.INSYALLAH. GAP aku pun tak jd tanding bebas. 16yahudi16dap tu nak tulis 50dalil kenapa Bn akan kalahpun takpe. aku nak cuti 2mingu .YES..

Pakteh said...

Sesuatu yang boleh difikirkan ialah anwar buat U turn 360 darjah. Zaid hanya dicalonkan, bukan lagi hantar kertas pencalonan.
Pakteh rasakan Anwar hanya test market dan akan ubah calon sprt Dr. halili bila tiba hari penamaan. Ini boleh berlaku kpd org yg terdesar sprt Anwar.
Namun jika akhirnya zaid juga yg terpilih, syabas Azmin n Bye2 Zaid.

Anonymous said...

Saudara Gap dan saudara-saudari blogger Melayu-Islam yg berilmu,

Salam. Semuga ALLAH SWT sentiasa merahmati kita semua.

Saya menyeru kepada semua blogger Melayu-Islam yang berilmu yang melayari blog GAP ini jangan melayan 1Malaysia-1Israel dan kita abaikan mereka serta yang sewaktu dengannya.

Kita mempunyai banyak aggenda yang masih belum selesai. Kita masih banyak kerja lain yang berfaedah daripada melayan mereka-mereka yang sememangnya telah dibutakan hati mereka oleh Allah SWT untuk melihat kebenaran walaupun mereka berada ditengah-tengah kebenaran tersebut dan masih mengecapi kebenaran tersebut.

Mereka perlu melihat keadaan disekeliling. Apa yang LKY telah, sedang dan akan melakukan usaha-usaha untuk menghapuskan Melayu-Islam diRimaupura. Apa yang musuh-musuh Melayu-Islam telah, sedang dan akan lakukan untuk menghancurkan Melayu-Islam diMalaysia. Sedarlah diri. Jangan syok sendiri menghentam sesama sendiri mengikut aggenda orang lain.

Saya sekali lagi menyeru kepada kesemua pembaca-pembaca Melayu-Islam yang berilmu, teruskan JIHAD kita. Allah SWT bersama-sama kita jika kita sentiasa memegang tali ALLAH SWT.

ALLAH IS GREAT.

Jimmy Hillhead.
Sg Rengit, Penggerang, Johor
(On a site visit)

Unknown said...

Be End pun dah tak membela nasib rakyat dahh... yang depa bela pun, juak2 dan kroni2 jea... yang lain gi mampus la...

yeahh.... kita kuburkan Be End di Hulu Selangor...

bila si cina kat Penang tolong, kata dia komunis...

bila benggali tegur, kata lawan Raja...

macam mana nak maju kalau minda masih ke belakang...

lu pikir la sendiri...

gondrong. said...

wooittt baca yang ni bhai...

"Beta mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan syabas dan tahniah kepada semua wakil rakyat kerana genap dua tahun selepas pilihan raya umum, semua Yang Berhormat bersemangat dalam memberi perkhidmatan terbaik," titah baginda.

Baginda juga menganggap kejayaan dalam dua tahun ini ialah prestasi tadbir urus kerajaan Selangor hingga mendapat pengiktirafan Sijil Tanpa Teguran daripada Ketua Audit Negara pada tahun lalu.

Pengiktirafan itu sekali gus meyakinkan Sultan Sharafuddin bahawa kerajaan negeri pada masa ini, dapat mentadbir Selangor dengan baik.

Titah baginda, kerajaan yang baik, telus dan bertanggungjawab yang dilaungkan kepimpinan kerajaan sekali gus membentuk paradigma baru dalam menyampaikan mesej keadilan dan kesejahteraan kepada rakyat.

Baginda turut gembira kerana kebanyakan program yang dilaksanakan oleh kerajaan negeri dapat merakyatkan ekonomi Selangor melalui pelbagai pendekatan yang dibuat.

Antaranya ialah Pakej Rangsangan Ekonomi Negeri Selangor, program SPIES, pengagihan 10 peratus keuntungan kepada mereka yang berhak, pemuliharaan dan pembangunan Sungai Klang, skim pinjaman mikrokredit, pembagunan sukan melalui Majlis Sukan Negeri Selangor dan pembangunan projek teknologi.

Baginda bertitah demikian ketika merasmikan Mesyuarat Pertama Penggal Ketiga Sidang Dewan Undangan Negeri Selangor Kali Ke-12 pagi tadi.

Sultan Sharafuddin bertitah kepada semua wakil rakyat supaya dapat memberikan khidmat terbaik selari dengan amanah yang diberikan rakyat.

"Beta berharap Dewan ini menjadi medan terbaik untuk menyelesaikan pelbagai isu melibatkan kepentingan rakyat. Mulakanlah dengan niat untuk bekerja dengan jujur, ikhlas dan betul dan berilah kerjasama yang perlu kepada pimpinan Menteri Besar, Tan Sri Datuk Abdul Khalid Ibrahim," titah baginda.

lu pikir la sendiri..

merah said...

Blogger 1 Malaysia-1 Israel..

PAS pun 2x5 juga..lebih teruk dari UMNO..

Anonymous said...

Apa keturunuan agaknya 1Malaysia-1Israel ni ye.. Besar kemungkinan anak haram Lim Kit Siang kelahiran Lee Kuan Yew (dari Singapura) yang mempunyai penasihat Israel Laknatullah tu). Kamu tahu tak? Kalau tak ada UMNO negara Melayu ni tak wujud. Kamu tak kan menikmati kehidupan yg ada sekarang ni. Kau ni lebih baik jadi rakyat S'pura ke! Australia/Thailand ke! Baru kamu akan tahu tinggi rendahnya langit. Orang Islam dinegara berkenaan tidak dipandang oleh bangsa-bangsa tersebut malahan ada yg mereka bunuh begitu sahaja. Apa tidaknya tengok sahaja diSelatan Thailand. Buta ke mata dan hati kamu. Di Singapore? Azan Masjid hanya setakat dalam Masjid je.Pada adat, jika tidak wujud UMNO, keturunan kamu dah lama jadi macam orang Asli Australia.. tahu tak. Ingat.. Allah SWTlah yang mengizinkan UMNO memerentah MALAYSIA ni yang memerdekakan Persekutuan Tanah Melayu bukan PAS/DAP/PKR. Bila bercakap gunakanlah otak kepala bukan guna kepala lutut atau kepala...satu lagi tu yang telah menimbulkan masalah kepada pemimpin PKR tu...faham

Megat Alam Gempita said...

Salam kekanda GAP...

hasil penyusupan aku ke dalam kem PKR ...ada isu yang besar bakal digunakan oleh media-media upahan Nuar Assontot di Indonesia utk serang kerajaan Malaysia berhubung konsep Satu Malaysia.

Perkara ini dilakukan dalam perbincangan Assontot Al Juburi dengan kutu-kutu haprak disana sewaktu menghadiri Forum Demokrasi Sedunia di Jakarta pada 11-14 April 2010. Ia juga dibincang semasa hari pengumuman Zaid Tongang diumum jd Calon Hulu Selangor.

Isu ini akan diputar belit oleh PKR kononnya Malaysia tiru Indonesia dan APCO kununnya terlibat. beberapa agen yahudi juga bersetuju isu ini boleh digunakan untuk mengeruhkan semula hubungan Malaysia - Indonesia sekaligus memberikan political mileage kepada PKR.

Tapi ingat ...
Di Malaysia
Satu Malaysia: Rakyat Didahulukan Pencapaian Diutamakan diperkenalkan pada 1 April 2009 oleh YAB PM Dato Seri Najib sebaik sahaja menjadi PM

Di Indonesia ada juga
Satu Indonesia: Masyarakat Didahulukan Pencapaian Utamakan Untuk Indonesia - diperkenalkan oleh Gabenor Yogjakarta di Yogjakarta pada 19 Oktober 2009.

Harap ambil perhatian!!!

Unknown said...

aku boleh bet buat pkr atau pakatan pembangkang ni.zaid ni memang ramai orang tak suka kat dia ni.dah lah orang luar pulak tu.majoriti memang banyak untuk BN.ramai orang pas tak suka dia ni.

Anonymous said...

slm bro gap,aku memang sokong perjuangan ko..tak betul kita cakap tak betul..tak kira umno ke pas ke dan terutamanya PARTI KELENTONG RAKYAT!!!tentang blger 1malaysia 1 israel ni..kta anggaplah dia ni HINGUSAN POLITIK,tak tau apa pun...main ikut2je..!!!pada semua yg masih menyokong BN tu..harus diingat masih bnyk lg kerja yg harus dlakukan utk memenangi hati rakyat!!!moga BN berjaya di hulu selangor nanti..!!

16Nalakulapan 16Magnum said...

hoi 16Sposor Luar Negeri..

CUBA TENGOK MUKA ANUAR, PERHATIKAN BETUL2 WAJAHNYA YANG SERIUS HENSEM SKET TU..DAH TUA UBAN PUN TAKDE..

DIA KATA 20 30 40 ...MANA ADA..
DALAM DIAM2 DIA TIPUN SANA, TIPUN SINI, DR ZAMRY PUN KENA...muka tebai..

YANG ADA sorang je KAT PERAK...tupun masuk pkr sekejap..SIAP BUAT KENDURI LAGI BEB...

ANUAR TAKADE PULUH2 TU..YANG ADA 50 ,TAPI TU MP AUSTRALIA.. punye..

KUAT MENGELENTUNG RAKYAT OOO...

lu pikir la sendri..

INGAT TU MUKA SERIUS JE..MUKA HENSEM JE ..TAPI KUAT NGELENTOONGG...
SELEMBAR JE..

ANUAR BLAH DEWAN KERANA TAK TAHAN
'MUKA MANA NAK LETAK' - masa tu masyAllah...malu bercampur nak ketawa sendiri terbahak2..campur geram ngan Zahrin..

haiya...lu pikir la sendiri...

lu pegi jaja 1Malaysia 1Israel kat mana2 blok..give a hint..anuar resah gelisah...1Malaysia ma...terasa..kesatuan ooo..terasa harmoni brather... TERASA TENTERAM beb..

tu sebab dia serang kat point penting brother... TAPI BROTHER LA kan (yg dok tolong jaja 1Malaysia 1Iisrael nikan) mendedah niat jahat paling dalam kat hati saudara...

dengki Najib berjaya...
tapi secara tak langsung mendedahkan niat hati kecewa kerana 1Malaysia BERJAYA..



hang ingat ni....>> 1Malaysia NAJIB YANG PUNYA

1ISRAEL tu ...>> HANG PKR YANG PUNYA..(Hati hang sebusuk israel tu)..budak2pun kena bom mati..

dia juga bengang ngan apco kerana itu agaknya NAJIB Berjaya...

kalu aku la..yang tak kisah pangkat2 ni...aku mesti bengang ngan DR.mAHATHIR..tapi dr.mahathir tak kena usik pong..

Yang dia nak... jawatan tu...berkorban Agama, Bangsa & Negara..

Unknown said...

Bro GAP,

Menelusuri iltizam dan cetusan rasa Najib selaku nakhoda bangsa dlm merobah persepsi terhadap Umno dan negara sudah meyakinkan kita bahawa ahli Umno ada rasa keinsafan dan mahu berubah.

PRK Hulu S'gor ; Dgn meletakkan Zaid, bermakna Anwar bertarung berani mati kali ini.Pelbagai strategi sudah pasti akan digunapakai, by hook or by crook! Yg pasti obor perjuangan Anwar semakin layu kini dgn pellbagai tekanan dialaminya. Kemenangan kali ini cukup didambakan demi menyemarakan semula api perjuangan ke Putrajaya.

Namun jika dilihat dari sudut berbeza, sebenarnya Anwar tersepit dlm memilih calon hingga terpaksa mengkambinghitamkan Zaid.Berasaskan teori Azmin, memang ada asasnya kpd roh perjuangan PKR. Sebenarnya Zaid masih lembik ubunnya dgn PKR, sungguhpun dikata Anwar lelaki berprinsip tapi pengikut PKR ramai yg sinis pd Zaid. Masakan juga seorg yg dilihat sgt open minded dan pernah berbalah dgn Pas dpt diharapkan memenangi pengundi melayu/islam di Hulu S'gor? Anwar sendiri pasti tau, AMK sendiri menghrpkan ketuanya menjadi MP. Sesungguhnya bagi Anwar, biarlah Zaid dikorbankan asalkan Azmin dan pengikut setianya akan sehidup semati dgnnya.

Anonymous said...

SAUDARA 1 MALAYSIA-1 ISRAEL,DAH KALAU TAK SOKONG UMNO KITA NAK SOKONG PARTI MANA YG REALITINYA HEBAT PERJUANG ISLAM??

PARTI PAKATAN RAKYAT BOLEH KE..???

PARTI PAS TU LAGI BOLEH KE.....????

SEDARLAH SIKIT BUMI MALAYSIA NI KECIL JE...RAKYAT YANG BODOH MACAM .....JE YG TERMAKAN HUJJAH SAUDARA TU!

YG KECEWA MELAYU JATI

kingnek said...

GAP, toksah lah kau layan 1 Malaysia-1Israel ni, buang masa aje. jangan cetak apa yang dia tulis, aku memang tak baca pun, dah malas, menyemakkan blog kau aje

Anonymous said...

1malaysia 1israel
hujah politik macam tin kosong.
tiada isi.Pasut boleh kata damai hidup tanpa UMNO.....masa dia tulis artikel tu pun UMNO lah (dengan kuasa ALLAH)yang menjaga dia sejak dari merdeka lagi....
hipokrit atau tak kenang budi...

tamingsari said...

Kawan2 jgn marah budak 1M 1Israel. Dia cari makan. Setiap komen dia dibayar 23 sen. Kalau kuat dia kutuk Umno dia dapat bonus 5 sen. Kita tak mampu nak bayar dia sebanyak itu. Yg sanggup bayar dia PR. Kesiankan dia. PR memang cari budak tergencat akal untuk buat komen.

Tengok nama yg dia pakai dah tau ada 'wayar lus' atau skru yg tak ketat. Kita ramai2 doakan dia cepat sembuh dari badi PR.

Lagipun budak ni dicipta untuk menguji kesabaran kita terhadap orang bodoh.

Anonymous said...

Sdr.Kingnek,

Jangan kecil hati dgn Bro GAP. GAP bersimpati dgn nasib 1Mlysia 1Israel.
Kerajaan pun beri keistimewaan pada warga kurang upaya. GAP prihatin terhadap spesis jenis ini. GAP berjiwa besar tapi kadang2 kalau dah lebih kurang ajar bagi penendang tamil je kat dia Gap. DUUUUSHDEBUB.

merbok said...

bro..mic nak jugak palahangguk.. eh palanivel.. apa komen? err jadi tak jadi ni bertanding calon bebas??

kesian dia said...

Nasib baiklah 1M 1israel penyokong pembangkang. Kalau dia sokong kita buat malu sepanjang hayat. Sebab kau tengok cara dia berhujah aku yakin dia sendiri tak faham.Ini betul2 kes syok sendiri tahap tolol.Cuba bayangkan muka dia mesti terbayang wajah yg tak hensem. Kan kan kan?

Bersyukurlah yg dia bukan penyokong Umno. Budak ni jenis perasan dan beranggapan kebodohan
suatu anugerah.

Anonymous said...

1 M'SIA-1ISRAEL

KAMU NI SATU ABUK PUN UMNO TAK BAIK, WAIMA ANJING YG NAJIS PUN ADA PERKARA BAIK YG DILAKUKAN,,,KAMU,,KAMU MEMBACA TAPI TAK FAHAM,KAMU DENGAR TAPI TK TAHU ,KAMU LIHAT TAPI TAK PANDANG KAMU BEROTAK TAPI TAK FIKIR , KAMU TAHU TAPI TK PEKA ,KAMU ADA HATI CUMA ADA SATU PERASAAN ,,,BUSUKNYA PERASAAN KU ,,,HANYA INILAH MILIK KEBANGGAAN KU ...KALAU DAH BENCI PEWANGI PUN DIANGGAP BUSUK TAPI JIKA SUKA TAHI AYAM PUN KAMU ANGGAP WANGI,,,,BEGINILAH AKU INSAF ,,KAMU PUN INSAF

Unknown said...

@Jimie Hillhead,
aku setuju pandangan engkau tentang
1 Israel - 3 Jubo
jangan di ulas tentang komen2 nya
malah JANGAN DI BACA

@Gap
komen dari 1 Israel - 3 Jubo
engkau siarkan...nanti dia kata engkau "bias" pulak

akhirnya, bila tiada yang bagi respon terhadap
1 Israel - 3 Jubo

akan wujud le nama lain yang di gunakan....ha ha ha

@Jimmie Hillhead
engkau punya otak memang geliga..
kita main psiko aje
yang aku perasan dah hilang

@najib antantuya pembunuh kejam
@b$j#n ( dia terbalikkan nama PM )
tapi aku rasa ke tiga tiga nya orang yang sama....

nama dirahsiakan kerana AUKU said...

1malaysia. agaknya DAP je kot pejuang melayu dan islam yang sebenar-benarnya bagi kamu, kan?

Skandal Politik said...

Salam Bro,

Lawak giler beruk bila ada orang percaya dengan blog RPK yang menjadi pencacai al juburi dan dibayar beruk itam.

Kesian.

sejarah hitam sekor beruk klik sini

mamat said...

JANGAN DIUNGKAP 1MALAYSIA LINK DENGAN 1ISRAEL ...ITU YANG DIA NAK..BROTHER...

OTAK AKAN LEKAT ingat 1 malaysia ingat 1israell..

ALA MAMAT PSIKO NI..wa brother paham yg tersirat tu..

TAKKAN KITA NAK TUKAU 16mALAYSIA PULAK..

mari kempen 1Malaysia bukan 16Malaysia.. `1muka bukan 16muka

kingnek said...

betul jugak eh, kalau si 1Israel tu sokong kita, iaitu kumpulan anti-Anwar lagi berbahaya, kebodohannya boleh menjejas perjuangan lawan yahudi.

Selamat .. . .