Thursday, April 1, 2010

RAKYAT HULU SELANGOR 'TALKINKAN' PKR !










aku cukup tergamam dengan apa yang telah aku saksikan pagi tadi. memorandum rakyat hulu selangor membantah kebodohan pakatan selangor yang menidakkan pembinaan kampus uitm mendapat sambutan hangat.

lebih hangat apabila cadangan YBK yang mahu memajukan kawasan hulu selangor dengan cadangan membina uitm, telah disambut dengan cukup baik oleh penduduk bukan melayu hulu selangor ! india dan cina hulu selangor telah bersatu !

mereka menjustifikasikan hujah bernas, dengan adanya cadangan pembinaan kampus uitm oleh YBK, maka keadaan sosio dan ekonomi rakyat hulu selangor pasti meningkat.

pekerjaaan akan menjadi bertambah banyak,peluang perniagaan kecil atau besar makin berkembang,sewa rumah akan meningkat justeru mengurangkan beban pemilik rumah dll.

kamu saksikan sendiri kebangkitan rakyat. melayu cina india bersatu menentang kebodohan pakatan haram selangor !!!

ds najib, aku telah cuba sebaik mungkin untuk mempersaksikan kepada kamu akan 'denyut sebenar nadi' rakyat hulu selangor.

isu YBK telah menyebabkan rakyat bersatu ! mana pergi MIC ? mana palanivel ? sepatutnya pada saat inilah hero tamil mic datang menyatakan solidariti kepada tuntutan rakyat hulu selangor, bukan datang menjenguk muka tatkala mahu kan seat tradisi sahaja ! typical punya politician.

ds najib, kami takkan berhenti daripada memperjuangkan agenda besar rakyat hulu selangor. UMNO ADALAH PILIHAN SEBENAR RAKYAT HULU SELANGOR !

ds najib, aku dan seluruh angkatan bloger jalanan bukan umno berjanji akan bekerja lebih gigih lagi pada prk hulu selangor jika umno adalah calonnya ! ini janji aku, gap dan rakan-rakan.

sungguh aku tak main-main. perjuangan menghancurkan pakatan selangor sudah menjadi tanggungjawap kami. percayalah, prk hulu selangor insyaallah akan menjadi KATALIST kepada kebangkitan umno dan barisan nasional.

ds najib, pelbagai hujah dan kerja telah kami tonjolkan sepanjang minggu ini. pandanglah sedikit usaha bloger macam kami. aku tak minta bulan dan bintang. cuma aku mohon pandanglah usaha kami ini, kami berjanji akan memenangkan calon umno pada prk nanti !umno mesti menjadi calon pada prk hulu selangor !

27 comments:

Unknown said...

salam,

banyak dapat fulus...?

bro...ambik gambar jarak jauh sikit, senang kira orang yang berarak tu...

Anonymous said...

Tayadih Maysia...

Tak sayang pada bangsa ke? Leh tau tak awak ni bangsa apa krn membenci sekali pada orang melayu yang nak menuntut haknya??

Dari pertanyaan anda tuh saya dapat rasa andi ni kaki buat fitnah,prajudis bangsa dan salah seekor anjing2 yang suka menyalak malam2 bersahutan tanpa tau mengapa...maaf.

anakkulim said...

kalau majorati melayu 90 peratus atas berkuburlah pkr disin

Anonymous said...

salam bro gap,

kwn sokang 500%.
jom kita berdoa moga DSN terbuka pintu hatinya pilih calon dr umno. amin...
hidup YBK!!!
hidup perkasa!!!

kwn

Unknown said...

salam,Tayadih Maysia,
Apa punya org lah kamuni sikit2 duit.Mesti kamu spesis nuar berahim aljuburi.....

pandaqwer said...

@Tayadih Maysia
salam
fulus lubang jubo kamu !!!
aku kerja kilang, 3 shift...
tapi kalau GAP perlukan bantuan kewangan...pasti aku akan menyumbang setakat yang aku mampu...
GAP
blog engkau dah glamour wow....!!!
sumber aku mengatakan, mereka telah mengarahkan banyak "bejawak" spesies "boyang" dari galapagos dengan misi untuk mem provoke orang orang MELAYU yang super racist dan "menggodam" blog engkau agar tidak dapat berfungsi.....
salah seekor bernama "bejawak Tayadih" yang menjadi pengkomen pertama tentang tulisan engkau...
JANGAN DI LAYAN SANGAT BEJAWAK SEEKOR NI

gaGAP said...

Yang pastinya sebelum UMNO-BN taklinkan PR terlebih dahulu UMNO-BN akan beri gula-gula pada rakyat Hulu Selangor. Itulah skrip lama yang akan diulang tayang setiap kali adanya PRK. Hahaha!...

Anonymous said...

kesiannye ko GAP. merayu2 macam org bercinta pulak. ko dah jatuh cinta dengan mak ...mah ke? aku rasa ko jelah bertanding. kalu si palaniv atau yg sama warna dengannye jadi calon beeEN, ko jadile calon bebas..ada CAN duduk ngan awang perkasa kat parlimen nanti keh...keh....jgn mare GAP, GAP. mengarut betul blog ko ni. tapi aku suka baca, suka, sebab nampak ko menulis dengan penuh kebencian pada Pakatan Rakyat yang hebat ni. aku suka tengok orang yang tak suka Pakatan Rakyat ni merana, geram, sakit hati dan sakit mental. kesian, kesian ko ye. bye.

Generasi Pejuang Bangsa said...

PB sokong bro GAP !!! Jika UMNO dipilih baru bertemu buku dan ruas..

PB akan bersama GAP sebagai blogger jalanan akan berjuang habis-habisan di PKR Hulu Selangor demi kemenangan BN ...

tak pa la mai dari Penang pun tetapi perjuangan melawan Pakatan Haram ini harus kita utamakan ..

PB sanggup ambil cuti demi perjuangan kerana kaki sudah melangkah untuk berjuang ,tak mungkin akan berundur semula..

Anonymous said...

Tayadih Maysia!!!....biasanya kata pepatah melayu "kata dulag paku serepih,kata kepada orang dia yg lebeh".....kalau kau rasa kau boleh beli semangat rakyat ulu selangor dgn duit pergilah tanya pd setiap org penghuni disitu berapa juta seorang yg diterima oleh mereka disogok oleh umno....jgn lah kau nak memperbodohkan orang,cukuplah kau yg bangang seorang!!!!!...org bangang macam kau ni cakap bukan pakai otak kat kepala tapi cakap guna kepala otak yg penuh taik!!!kau lah sebenarnya musuh negara yg seharusnya ditanam hidup2 demi menelamatkan negara serta rakyat yg berbilang bangsa....

Anonymous said...

Aku tgk banyak tul melayu jadi anjing pakatan mengomen dalam blog kau ni GAP..tapi sedih, mereka2 ni tetap jadi anjing dan tidak sesekali menjadi tuan anjing..hehe

Local Fighter said...

Salam sahabat,

Ada 3 benda kalau dibina pasti berkembang maju disuatu kawasan :
(1) Pusat pendidikan tinggi
(2) Pusat komersial
(3) Pasaraya besar.

Pembinaan UiTM di Hulu Selangor pasti mendatangkan rahmat bukan sahaja kepada Melayu tetapi penduduk setempat bangsa lain.

YAB MB Selangor sekarang dah kelu lidah. Pasti malu tunjukkan muka masa kempen nanti takut kena baling telur..! hehe

PARTI BENCI MEMBENCI. said...

KITA BUKAN PARTI BENCI MEMBENCI (Parti dap-terutama kapal: perhatikan bgmana anwar sanggup meliwat perpaduan national 1Malaysia)..dia bukan tak tahu ada
1India, 1Worrld, [[KITA SEMUA DAH TAHU DAH..YANG DIA KISAH ANGKA 16 BUKAN SATU..]]

KATAlah MALAYSIAN UNITY PUN JADI..CANTIK.. pasti dia devert MALAYSIAN DEVERSITY..(Pecah belah)
[banggsa bussinessman DAP, sila perhatiankan baik2: bgmana anwar akan terus merosoakkan ekonomi negara]


PKR = PARTI BENCI MELAYU
PAS = PARTI BENCI 1ALLAH
DAP = PARTI BENCI MELAYU (JUGAK)

DAP & PKR RACIST..!!!

Siapa Raja Gula Sedunia said...

oii orang gagap kat atas..

kita bukan nak bagi gula2..tapi
KEK BLACK FOREST..YANG PALING SEDAP PUNYA LA..gula2 tak mainla..(itu anuar la)

ni tengah kontact neik aziz..tanya mana satu kedai kek tu..

[[[..kalau hang nak tahu 1September plus 6 tu..hari RAJA GULA SEDUNIA keh keh keh.. ]]]

Megat Alam Gempita said...

Lebih baik BN bagi gula-gula daripada Pakatan Kencing Ramai-Ramai (PKR) beri janji-janji kosong fitnah sana sini, habuk pun tarak...lepas ni bolehlah Al Gore beri fulus untuk spin isu APCO, liwat, Qardawi, MEB... di Hulu Selangor...tak caya nanti saksikan ia akan terbongkar jua...

Unknown said...

ha ha ha, Tayadih Maysia dah termakan kunyit dari lobang si gila 16 sept tu.... di jea yang sempurna. Orang lain semua salah.

Malayg sekali kerana berkawankan ulama terompah jamban dan si kaki lobang kunyit.

hai Tayadih teruskan mengila dan membodohkan diri sendiri. Tahniah.

tunsabanbalek.com said...

ala india cina tu dapat duit,tu pun tak sampai satu bas,YBK, hampa takan taktau sape punya saham besar bukan rakyat melayu yg punya tapi bos bos melayu .bejuang utk melayu aper kalau52 tahun terajui msia tapi melayu mundur aihk tuihh,apa yang korang fikirkan.blog nl berbayar ada gaji ,bikin fitnah

Oh Me said...

Kenapa semua yang menentang PKR dianggap dapat pulus? dibagi duit?
itu alasan yang dangkal ok...

masa dengan UMNO dulu siap yang paling kuat politik wang? hehehe..jgn lupa ye.

Takde politik wang itu orang tak boleh beat ghafar Baba woo...

Unknown said...

allo mat gaGAP,

lebih baik la gula-gula dari bagi air liur ke..air kaki ulamak terompah ke... lebih siut lagi bagi pecah stor kunyit..

C.I.F.U.Today?

Anonymous said...

Otak tayadih sudah diset duit je...x de benda lain klu family dia join skali pun dpt duit jugak...

Anonymous said...

Salam!

Walaupun aku bukan pengundi berdaftar P94 tapi aku pohon jasa baik DSN dan pengurusan tertinggi BN meletakkan calon UMNO di P94.

Kepada MIC, anda perlu berkorban dan perlu bekerja kuat lagi untuk meyakinkan bukan sahaja pengundi P94 tetapi seluruh Malaysia bahawa parti anda masih relevan. Aku yakin masih ada tempat untuk MIC dimasa depan.

Kemenangan BN memang tidak akan mengubah kedudukan tetapi sekurang2nya boleh menaikkan moral BN serta kehendak akar umbi harus diambil kira.

Kepada pemimpin BN, permasalahan di dalam PR bukan menunjukkan anda telah berjaya tetapi rakyat dewasa ini bijak menilai terutamanya di Selangor.

Kepada pengundi tepuk dada tanya selera!!!

wasalam

Anonymous said...

Salam,

Kepada penyokong BN,

Awas serangan teknikal DSAI dan konco2 nya (Walaupun buktinya elek pochik (Tak de pun )) di P94 nanti. Itu lah Anwar dari dulu sampai la ni, bila di tanya ada berkotak-kotak katanya, bila disuruh dedah dia mulalah "manage excuses" yang hentam kromo.

Kepada BN,

Idea2 anda memang bernas untuk memajukan Malaysia tetapi perlaksanaanya cukup lemah terutamanya penguatkuasaan. Hangat-hangat tahi ayam. Ada isu baru ambil tindakan. Harapan aku agar pemimpin2 lebih telus (bukan senang jadi pemimpin, sebab rakyat yang bagi mandat) dan aku yakin BN akan lebih maju dan memenangi hati rakyat.

joehan said...

salam.harap kali ni pengundi xslh pilih lg..to gagap ...dh byk tempt gov bg peruntukn n bantuan..tp sme tu xdiberi tumpuan sbb xde event ape2..ataupun org xpolitikkn..tp time prk tmpt tu jd tumpuan..so ape yg gov ckp akn jd perhatian n jd isu politik..sbb tu ko rs gov akn bg gula2 time prk..padahal sblm ni kt tmpt lain berlambak dh peruntukan..
kepada penduduk hulu selangor...halau PR dr hulu selangor..utk org melayu..beli telo byk2..time anwar lalu or bg ceramah je..korang lempar kt muke dieorg..nk lg best lempar telo busuk..sesuai dgn hati anuar..hati busuk...
go to hell with nuar,pkr n PR.

Pro-Demokrasi said...

mmg kita mahukan UMNO jadi calon di Hulu Selangor,...tp atas dasar kesetiakawanan dan konsep 1Malaysia yg diperjuangkan PM Najib,..kita sebagai blogger & penyokong BN akan tetap memberi sokongan 200% kpd jentera BN.
Kemenangan BN ke atas Pakatan Rakyat adalah lebih utama berbanding kemenangan parti tertentu...
Kita beri peluang satu suara dari MIC di dalam Parlimen,..barulah nampak komposisi yang baik antara kaum di sebelah barisan kerusi kerajaan,..
apa2 pun,...kita para blogger & penyokong Barisan Nasional akan bekerja keras untuk memastikan kemenangan kali ini!
HIDUP BN SELANGOR!!!

SAMY YG BIJAKSANA said...

APASALAHNYA MIC TUKAR KAT PENANG. SURUH DIA BUAT PROJEK KAT SANA. PAHAMLAH SIKIT ISU SEMASA. TENGOK PKR ANAU NAK LETAK MELAYU PALING KUAT : ZAID !

Aku Pun Nak Baling said...

yes aku stuju, org melayu pls sedia itik atau telur ular... kita tungu dia. dia ingat org melayu tak tau apa dia buat.. jaga ko.. kali ni kes liwat ko dah kuar.(selagi dia tak dpt beli saiful. selagi tula dia tanguh2,byk duit dia, cuba declare harta sket kalu betui tak bedal duit Yahudi )

Anonymous said...

pooraaahh...bela rakyat konon... bila BN/UMNO bela rakyat??? bila PAS menangn TRG, TOL d hapuskan.. BN/UMNO ?? kasi naik tol lagi adalaaa.. Y x bg tngok ke rakyat perjanjian konsesi pemngut tol????????? itu pun pacacai UMNOngok x nampak kaaa....ni la bahana bila mata hati sudah BUTA kerna makan sumber HARAM...kebenaran depan mata dipejamkan...