Thursday, April 1, 2010

WAJAH ANAK YATIM (YBK) YANG DIMUSUHI PAKATAN SELANGOR !



ini program YBK.program ini berlangsung pagi semalam,sewaktu aku dan det melakukan upacara melawat kawasan parlimen hulu selangor bersama beberap penduduk.

program yang diberi nama majlis kesyukuran sempena 20 tahun penubuhan YBK. bukan sekadar itu sahaja, dalam majlis ini untuk kesekian kali anak-anak yatim lepasan SPM ini diberikan peluang untuk melanjutkan pelajaran di universiti.


bila pak latif,pengetua asrama kasih YBK mengumumkan satu persatu jurusan kemasukan anak-anak yatim ini, aku macam tak percaya. terlalu banyak jurusan teknikal yang luar biasa akan mereka pelajari.hebat !

tahniah anak bangsa ku, ya mungkin kamu tidak berapa mengerti akan permaslahan dan keperitan besar yang sedang pengerusi YBK dato zainal sakom dan kakitangan sedang hadapi..

aku salute terhadap seluruh kakitangan YBK. muka dorang tetap tenang walaupun kalid gagap dan seluruh barisan lanun adun pakatan sedaya upaya merampas hak anak bangsa.

aku tak mahu cerita banyak. perhatikan satu persatu wajah anak kejayaan anak bangsa. kemudian kamu perhatikan pulak kesundalan mainan politik adun melayu dari pakatan selangor. rasa-rasa siapa yang mahu kamu lempang ?

12 comments:

jitu said...

first...aku nak lempang cifut cibai tu dulu..pastu sigagap tu biar dr gagap sampai tak blh ckp langsung...musibat punya haramjadah..hangpa pelingkup anak melayu tambah2 anak2 yatim..babi punya pakatan....

Anonymous said...

lempang je si gagap tu... eh betul ke anwar kata bontot saiful leper?

Akazi is HERE said...

salam hormat bro

tau ke khalid gagap nak bezakan antara wajah anak2 yatim dgn wajah muka samseng yb fakatan? melainkan dia tu mmg buta hati perot!

ekekek

Anonymous said...

GAP.. anak2 inilah yang ditakuti pengganas Pakatan Rakyat yang rakus merobek hak2 org melayu.

Pengganas2 PR takut bila anak2 ini dewasa kelak mampu menjadi golongan pemikir dan professional yang terus-menerus mendokong artikel 153.

Anonymous said...

Dato Zainal Abidin Sakom adalah seorang yang perihatin dengan anak yatim maka tidaklah hairan dia dipertanggungjawabkan dengan YBK Selangor.

Selain itu dia seorang yang rajin bekerja, berhemah tinggi, mesra rakyat dan berpendidikan agama.

Saya kira dia adalah sesuai untuk menjadi calon bagi PRK P094 Hulu Selangor yang akan datang nanti.

Saya percaya sekiranya Dato ZAS diberi kepercayaan untuk menjadi calon di Hulu Selangor, dia akan mendapat sokongan padu daripada pengundi-pengundi di kawasan tersebut dan BN akan menang besar InsyaAllah.

BAHANA DAP said...

DEMI KONGSI KUASA NGAN DAP. KO SANGGUP PUNAHKAN ANAK YATIM. INGAT DEMI KUASA LAH.. KAU AKAN TERPAKSA ROSAKAN BANGSA MU DENGAN TANGANMU.. DEMI KUASA KO AKAN ROSAKAN LAGI AGAMAMU TAKALA KO BERKUASA SEMALAYSIA KELAK. KO AKAN ROSAKAN SEMUA KERANA KO AKAN TERPAKSA JUA. APALA YANG AKAN KO BUAT NANTI THD BANGSA DAN AGAMAMU. HABIS JAHANAM BANGSAKU DEMI KUASA DAP. DEMI PENGARUH DAP. Keranamu DAP !! CIS !!

KUDUNG TANGAN AKU KALAU UNDI PKR said...

Pakatan Selangor memang cari penyakit. Anak yatim terinaiya oleh puak2 takde hati perut ni. Diaorg dah takde rasa kasihan gamaknya...kalu jadi pd anak diorg sendiri mcmanalah agaknya. Tapi kalu jenis takde perasaan, kita takleh nak ckp apalah. Aku harap anak yatim berdoalah...mintak pd Allah agar pemerintahan Pakatan Selangor cepat2 berkubur...doa anak yatim mudah2an termakbul...anak yatim terinaiya pulak tu..lg la cepat makbulnya

Unknown said...

jom buat kempen lempang kalid gagap..lempang sampai bisu..

Anakbukitgantang said...

GAP dan pembaca semua

Mohon dedahkan ni-apa agenda sebenar VC sesumpah UiTM-kata dimulut Agenda Melayu, tapi tindakanya yang telah disenaraikan semuanya macam nak musnahkan Melayu dan Uitm-padanlah buat diversion isu kubur, rupanya Uitm (Tanah YBK yg nak dijadikan kampus Uitm diusiknya) ini lagi nak musnahkan satu satunya Uni yg bagi pelajaran murah pada anak bangsa

Baca artikel ni dan tolong pakat rami ramai tanya soalan cepumas kat VC sesumpah malam ni di ASTRO AWANI 502 JAM 10 MALAM

http://anakbukitgantang.blogspot.com/2010/04/apa-agenda-vice-chancellor-uitm.html

VC Sahol di 502 jam 10 malam ini- Mengubah Destini Anak Bangsa .



Laporan dan keluhan dari warga UiTM mengenai VC ini ialah VC ini bercakap pasal agenda Melayu tetapi tindakan tidak serupa bikin malah amat merosakkan Melayu dan Islam di UiTM


Terkini, sudah 7 orang Profesor Melayu dibuang/diturunkan pangkat, Mereka yang dibuang atau diturunkan pangkat adalah pejuang Melayu di UiTM.

Di khabarkan juga mereka ini dibuang dari Institut Pemikiran Dan Kepimpinan Melayu (IMPAK) . Penolong Naib Chancelor IMPAK- Dr. Shireen Haron - yang mana hasil kajian beliau menolong UiTM memenangi Anugerah Cemerlang Sektor Perkhidmatan Awam bagi tahun 2008 juga diturunkan pangkat.

Terkini-IMPAK yang amat strategik dan jadi think tank kajian strategik Melayu diberikan kepada seorang India Muallaf bernama Vijayan Abdullah


Juga dikhabarkan bahawa hasil kajian IMPAK dan Institut lain dlm UiTM diberikan kepada DAP- VC baru juga telah memasukkan kroni DAP dalam UiTM dan sekarang ketua Parti itu dikhabarkan ada direct access kepada resource / staff UiTM. Ini kerana sudah ada staf UiTM yang dimarahi oleh pembangkang kerana menjalankan kajian untuk meningkatkan kedudukan sosio-ekonomi Melayu-nama akan saya bekalkan jika ditanya!

Kajian sosio-politik ini melibatkan kajian Pilihan Raya Kecil setelah PRU12!


Senarai Prof Uitm yang diturunkan pangkat / dibuang adalah (seorang setiap minggu supaya tidak ketara) adalah berikut:-


1- Dr Shireen Haron-Penolong Naib Chancellor IMPAK


2- Dr Mat Zin Akib-AJK UMNO Jeli Kelantan-Dekan Fakulti Sains Pentadbiran


3- Dr Rahmah Rashid-Pengarah Knowledge Advancement, InQKA


4-Dr. Rosmin Pengarah Hal Ehwal Pelajar

5-Professor Madya Radiah Ghouse- Felo Institut Melayu


6-Professor Madya Fairoz Salleh-Felo Institut Melayu


7-Professor Madya Norhayatee Ahmad-Pengarah Intec


Kesemua mereka akan digantikan dengan Prof Bukan Melayu- saya mohon PM Najib siasat perkara ini.

Nampaknya impian PR menjadi kenyataan dengan penyusupan agen ke dalam Uitm.

Bukti terkini, yang mungkin di overlook oleh orang kerana pelbagai isu diversion yang dimainkan oleh gang PKR ialah kerjasama dengan university ini di sini http://www.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2010&dt=0206&pub=Utusan_Malaysia&sec=Terkini&pg=bt_22.htm
- petikan ini akan saya siarkan dibawah

Di khabarkan juga VC ini berselindung disebalik kegiatan Agenda Melayu tetapi tindakannya amat berbahaya kerana amat bertentangan dengan Agenda Melayu untuk memartabatkan bangsa Melayu- Malah Perhimpunan Anjuran Besama GPMS-UiTM yang dianjurkan pada 13 Mac di Sabotaj -khabarnya kordinator UiTM untuk projek ini yang asalnya Legal Advisor UiTM ditukar kepada seorang Profesor hijau yang masih belajar nak membuat perhimpunan sehebat itu. Venue yang disediakan di Kompleks sukan hanya boleh memuatkan 500 orang sahaja, dan sudahnya objektif sebenar untuk menyebarkan secara ilmiah Artikel 153, Perlembagaan Persekutuan kepada masyarakat UiTM terhad kerana populasi kumpulan sasaran yang kecil.


Tanyakan soalan bagi mengenalpasti apa tujuan sebenar beliau supaya dapat dijelaskan fenomena cakap tak serupa bikin ini

BAHANA DAP SUDAH DATANG OOO said...

PASAI UITM AGEN DAP SUDAH MASUK UITM
.KALU BENARLAH...TULAH AKU DAH KATA...

DEMI KONGSI KUASA NGAN DAP. KO SANGGUP PUNAHKAN ANAK YATIM.

INGAT DEMI KUASA LAH.. KAU AKAN TERPAKSA ROSAKAN BANGSA MU DENGAN TANGANMU..

DEMI KUASA KO AKAN ROSAKAN LAGI AGAMAMU TAKALA KO BERKUASA SEMALAYSIA KELAK.

KO AKAN ROSAKAN SEMUA KERANA KO AKAN TERPAKSA JUA. APALA YANG AKAN KO BUAT NANTI THD BANGSA DAN AGAMAMU.

HABIS JAHANAM BANGSAKU DEMI KUASA DAP. DEMI PENGARUH DAP. Keranamu DAP !! CIS !!

HARAP SIASAT DULU Vice Canselor yang dikatakan AGEN DAP TU...SIASAT DENGAN TELITI..(ZAMAN NI PENUH KEBENARAN DAN JUGA FITHAH..Jaga2)

BAHANA DAP SUDAH DATANG OOO said...

PASAI UITM AGEN DAP SUDAH MASUK UITM
.KALU BENARLAH...TULAH AKU DAH KATA...

DEMI KONGSI KUASA NGAN DAP. KO SANGGUP PUNAHKAN ANAK YATIM.

INGAT DEMI KUASA LAH.. KAU AKAN TERPAKSA ROSAKAN BANGSA MU DENGAN TANGANMU..

DEMI KUASA KO AKAN ROSAKAN LAGI AGAMAMU TAKALA KO BERKUASA SEMALAYSIA KELAK.

KO AKAN ROSAKAN SEMUA KERANA KO AKAN TERPAKSA JUA. APALA YANG AKAN KO BUAT NANTI THD BANGSA DAN AGAMAMU.

HABIS JAHANAM BANGSAKU DEMI KUASA DAP. DEMI PENGARUH DAP. Keranamu DAP !! CIS !!

HARAP SIASAT DULU Vice Canselor yang dikatakan AGEN DAP TU...SIASAT DENGAN TELITI..(ZAMAN NI PENUH KEBENARAN DAN JUGA FITHAH..Jaga2)

merah said...

anakbukitgantang,
eh betul ke ni..ini bukan perkara main2..khalid nordin kena tguk ni..kalo betul, drp mana advice yg pm dapat itu hari untuk amik orang ini jd vc..rosaklah melayu jika mcm ni..perkasa kena tguk hal ini..minta ada yg panjangkan perkara ini ke saluran tertentu..habis tu warga uitm terutama pensyarah2 lain tu diam saje ke..runtuh uitm, runtuh melayu..masyaAllah..selamatkanlah uitm ni dari sebarang manusia durjana yg pandai bermuka2..vc yg dulu dh baik, kenapa tak sambung kontraknya ye..adakah kerajaan "bimbang" dgn smgat melayunya yg brkobar2 ? Sampai begitu sekali?