Friday, April 23, 2010

TUN M SINDIR ZAID DAN ANWAR ATTATURK !










tun mahathir sindir zaid ibrahim (tentang kuda judi dan minum arak) dan anwar attaturk.

gambar ahli pas kuala kubu baru hj arif kamarudin @ pak tam dan 25 veteran pas keluar parti dan masuk umno. nampaknya mereka akui perjuangan sorga pas adalah palsu.

gambar ketua AMK ulu bernam khanif khan keluar parti masuk umno. masyarakat india pula masuk MIC. ADUS PEDIHNYA..KLIK SINI

8 comments:

mthago said...

siapa yang menang?

http://mthago.wordpress.com/2010/04/23/local-election-in-hulu-selangor/

Murasaki said...

did u know what is "attartuk" means?

Anonymous said...

BN menang dengan kelebihan 20ribu -35ribu undi

-PAKATAN 3Parti Israel- said...

Pilih Kamal BN Kuat NAJIB KUAT Melayu Tak Cemas ! Pilih Zahid DAP Kuat, Kit Siang Kuat, L** K*** Y** Makin Senyum Kuat. Dana Lg Kuat. Melayu Cemas. Kaum TEGANG. Antara Agama Tegang. BANK DAN PEMODAL CEMAS. CINA INDIA RUNSING, BUSINES TAK JALAN. CONCLUSION: PANGKAH LA PKR, MALAYSIA TERUS TAK AMAN. -PAKATAN 3Parti Israel-

PEMERHATI said...

Salam bro GAP,

aku pun nak sindir gak lah...
kalaupun nak bagi nama kat kuda tu, janganlah namakan "kelantan" kampung keramat bagi nik ajis dan PAS.Tak senonoh lah ko ni Zaid...

Lagi satu....
kepada saudaraku Anuar, kalau nak jadi PM pun, ajaklah YB2 kat parlimen tu lompat!
Ini tak, ajak pula si Zaid(bekas senator yg dipecat dari UMNO) masuk.Manakan kerusi pembangkang nak bertambah...

Jalak Lenteng said...

Habislah Anwar....tiap hari org keluar parti. Lepas tu kena sumpah pulak tu.
Tak lama lagi bungkus la Pkr..
siapa2 yg taknak terbungkus sama..lebih baik cabut cepat sebelum terlewat.

Melayu Pasir Gudang said...

Tahniah TDM. Moga allah panjangkan umur dan sentiasa didalam peliharaannya.Ceramah yang bersahaja tetapi jelas maksudnya.

Demi Kesejahteraan dan Keamanan rakyat tidak ada parti lain yang mampu melakukannya melainkan BN yang di tunjangi oleh UMNO dan orang-orang melayu.

Anonymous said...

Tak payahlah BN menang dengan majoriti yang sebesar itu anon 9.16PM. Cukuplah menang dengan selesa.

Penyokong BN