Friday, April 23, 2010

ZAID IBRAHIM BERSUMPAH ESOK !

KLIK SINI

7 comments:

Anonymous said...

zaid ni caya kat ALLAH ke? org mcm dia akan sanggup junjung Quran nak dapatkan sesuatu. sumpah pada dia takda makna langsung. bukan zaman dulu sumpah jadi batu.... dia tu mcm nik ajis, apa pun boleh/halal asalkan dapat apa yang dia nak. cuba baca blog YB zul nordin terkini.... jgnlah buang masa gi ramai2 tengok dia bersumpah.

Melayu Pasir Gudang said...

Budaya sumpah dah masuk dalam badan Zaid, nak bersumpah apa tak bersumpah pun orang tahu dia nie kaki mabuk. Peringatan buat Zaid Ibrahim jangan main-main dengan sumpah nanti jadi sesumpah macam tok guru dia anwar al-juburi.

Goh Wei Liang said...

GAP. Zaid nak sumpah isu apa esok ? Haha. Suruh dia jemput DSAI sekali. Anwar belum sumpah lagi.

Anti Zahid said...

betul tu Goh . anuar and Seful kena sumpah sekali. begitu juga ngan Kelantan ni , Beliau kena bsumpah sekali dgn 'Kelantan' nya. Empat2 sekali sumpah!

wareeddeen said...

kalau zaid todi nak bersumpah ada dua cara :
pertama - mintak tolong dari si Bala Sumpah-Sumpah... di hebat sbb 2 kali buat sumpah yang berbelit belit.

kedua - mintak tolong dgn bos hamPAS iaitu Tuan Guru Nicky Al-Ajis... agar sumpah yang dibuat dapat dikategorikan sah atau tidak sebab time Saiful buat sumpah, towkay hamPAS kata tak sah. Oleh itu, Sah atau Tidak Sah Sumpah di dalam kocek Ulamak Terompah.

"Take Beer, Take Beer, Take Beer..."

jangan mabuk lagi said...

Zaid nak sumpah ke?KAHKAHKAH

Itu taktik ketua pengencinglah.Dia sebarkan khabar angin nak bersumpah,nak bersumpah supaya orang ingat dia betul2 ada bersumpah,last2 sepatah haram pun dia tak berani sumpah sampai ke sudah.

Kencing kencing jugak,sumpah tetap pun tak berani woo

Anonymous said...

sumpah zaid, dsai jd lumbang jamban. hahahahaha...d.s.a.i. dasar suka anak ikan.hahahahaha....