Friday, April 30, 2010

VIDEO IBU NORSIAH ! SEBARKAN



ibu norsiah mohon agar individu atau parti tidak mempolitikkan kematian anaknya,aminulrashid. hari ni dah kedengaran oputunis sengkek politik seperti mahfuz omar dan kalid gereja cuba nak manipulate isu...

dah buat kerja lain mangkok. biar keluarga ni concentrate kes malang ni.biar polis jalankan siasatan. pas kau jangan nak ambik kesempatan. lagi satu pesan keluarga, tolong bersihkan nama allahyarham daripada dilabelkan sebagai penjenayah/penyamun atau pesalah..

PAS PKR DAN DAP INGAT PESAN KELUARGA NI !

8 comments:

Semut Hitam said...

Al - Fatihah buat Allahyarham Adik Aminulrashid.
Semoga roh beliau dalam keadaan aman dan dilimpahi rahmat Allah S.W.T

Peneroka said...

Kalau kena budak Hindraf & DAPig

1) Mahu runtuh satu Malaya nie dikerjakan. Untung2 dapat political mileage atau sokongan undi

2) Habis semua kena saman (yg secara langsung atau tidak). Ketua Polis Negara, KDN, Kerajaan Msia, Penduduk Seksyen 11, Proton, TV3, Utusan, pokok, longkang... dapat juta2 senyap....

Apapun masih dlm siasatan. DAPig bising2, Polis Selangor silalah buat gerakan besar-besaran komplot maksiat Ronnie Liu the gangster.

SIARKAN said...

PAS ISLAM, TAPI TAK RASa HORMAT MACAM IBU SENDIRI ! MARI KITA SIASAT IBU 2 PAS NI, Bloger SAMBUT CABARAN! SIAPA IBU KALID NI, entah2 merempat tak. Atau dah jarang pergi KUBUR MAK AYAH, YELAH DAH sibuk politik. ! - SPY RAKYAT SEBENAR !

Esperalzi said...

Melayu-Melayu kafir dari PAS dan PKR serta Cina-Cina kafir dari DAP memang tak akan lepas peluang menghentam SELURUH polis Malaysia walau pun yg buat kesalahan cuma dua tiga kerat polis..

Kafir2 ni lupa kalau tak ada pasukan polis tak ada siapa yg akan selamat di Malaysia dari berbagai bentuk jenayah. Sedangkan ada polis pun kita tak menang tangan nak lawan penjenayah, baik penjenayah dalam mau pun dari luar negeri..

PDRM lebih baik jgn lagi melindugi org2 PAS, PKR dan DAP. Bini dan anak dara diorang kena rogol ker, kena rempit ker, kenan samun ker, toksah dok peduli..

Kalau esok ada tsunami musnah kawasan org PAS, aku sikit pun akan rasa sedih walau berjuta diorang mampus!!

Esperalzi said...

Tak dapat dibayangkan apa akan terjadi jika budak yg tersilap kena tembak dgn polis tu budak Cina...isu ini akan digoreng segoreng2nya sebagai isu perkauman.

Polis akan digambar dan digemburkan sebagai racist anti-Cina sedangkan apa yg berlaku adalah kesilapan polis yg tak disengajakan

Seluruh bangsa MELAYU LIBERAL dan bangsa CINA PELAMPAU akan buat bising satu Malaysia..

Semoga Allah lindungi bangsa Melayu dari kedurjanaan bangsa Melayu Liberal dan bangsa Cina Pelampau

Anonymous said...

Tak boleh view video tu.. Tlg check please..

bukit kepong said...

Masa zaman kominis dulu angguta polis banyak yg terbunuh putus kaki buta mata kerana terkena jerakap samar pihak kominis sehingga anak bini angguta polis dibakar hidup hidup kerana apa kominis mahukan tanah melayu ini jadi sampai sekarang mereka ini tidak akan puas untuk mencari kesalahan PDRM jangan silap sikit habis di selak nya tapi mereka harus ingat dalam PDRM pun ada berbagai bangsa menjadi angguta POLIS.Sekarang Kominis moden tidak berada dihutan sekarang berada di rumah rumah mewah berkereta besar yg jadi KM pun ada.

bukit kepong said...

Masa zaman kominis dulu angguta polis banyak yg terbunuh putus kaki buta mata kerana terkena jerakap samar pihak kominis sehingga anak bini angguta polis dibakar hidup hidup kerana apa kominis mahukan tanah melayu ini jadi sampai sekarang mereka ini tidak akan puas untuk mencari kesalahan PDRM jangan silap sikit habis di selak nya tapi mereka harus ingat dalam PDRM pun ada berbagai bangsa menjadi angguta POLIS.Sekarang Kominis moden tidak berada dihutan sekarang berada di rumah rumah mewah berkereta besar yg jadi KM pun ada.