Friday, May 21, 2010

BLOG BARU DAN KEPADA BLOGER BARU !

BLOG 1
blog rasmi pejuang anti rasuah nombor satu negara. ezam. (matilah lu nuar ) KLIK SINI

BLOG 2
kisah benar ybk.blogspot akan mengambil alih serangan terhadap segala niat jahat pakatan selangor yang diketuai oleh khalid gagap terhadap ybk.pendedahan maklumat akan dilakukan bagi menerangkan kisah sebenar. KLIK SINI

BLOG 3
lifeisnotafairytaledude.blogspot seorang pengkomen tegar.melayu kategori rasis.KLIK SINI

pengumuman gap.
aku tahu ada blog baru lagi yang aku terlepas daripada pandangan.maafkan aku. tolong letakkan komen dalam artikel ini.aku akan update dan linkkan blog kamu. ayuh kita kongsi ilmu,kongi maklumat dan padukan serangan terhadap anwar,pas dan dap.

7 comments:

Ms Pearl said...

GAP? notice tak? Dari Muda Sampai Dah Berusia Encik Khalid ni selekeh ler kan? - hmmmmmmmmm he needs image and fashion consultant :D

ikhlas: pandangan dari seorang wanita :D

HANG JEBAT said...

http://parti-islam-melayu.blogspot.com/

salm mohon kerjasama link kan blog saya

Wake UP! said...

Jangan ingat hanya DAP boleh rasis. UMNO pun boleh rasis. Ambik engkau.

PKR = Illuminati

Anonymous said...

Salam Bro GAP,

Terima kasih kerana terus menyebarkan blog-blog pejuang yang memegang janji memegang sumpah, menjadi TUAN di bumi MERDEKA!!!

Selangor Bangkit!!!

-Melayu Bangkit!!!-

GAP KEMBALI said...

MS PEARL

memang kalid diarahkan bomoh puaka nyiang rapek untuk selalu kelihatan selekeh. ilmu penunduk ..kah kah kah


hang jebat
dah ok.kasi balun kuat lagi.aku perlu ramai lagi askar melayu.

wake up
dah settle

anon
tk bro.kita ada tanggungjawap

Anonymous said...

Kami akan banyak berterima kasih jika boleh blog Kempen SSS dilinkkan -

http://satusekolahuntuksemua.wordpress.com/

Blog ini mahukan sekolah satu aliran (Satu Sekolah Untuk Semua - SSS), mahu mempertabatkan Bahasa Malaysia, meminta sekolah Cina dan India menggunakan Bahasa Malaysia dan kurikulum serta syllabus yang sama dengan sekolah kebangsaan, dalam rangka mendatangkan persepaduan jangka masa panjang dinegara ini.

Biasanya rencana rencana diblog ini menyokong penuh pendirian pemerintah tetapi sekarang sedikit risaukan bantuan wang dan sebagainya kapada sekolah Cina dan kemungkinan melemahkan DEB didalam MEB.

Terima kasih.

SSS Admin.

cafemlm said...

SALAM gap...

Pada pandangan aku PAS sedang berpolitik apabila memainkan isu judi bola.
Apakata GAP wat kempen kita gi demo ramai2 kat depan kilang arak kat selangor pada hari yang sama PAS wat demo judi bola.
Aku teringin nak tengok reaksi DAP dan PAS dalam isu ini.

cafemlm.com