Thursday, May 27, 2010

KONGRES : PKR AKAN KEMBALI PRO MELAYU ?

anwar mengakui pkr sudah jauh terpesong dalam hal membela perjuangan melayu.anwar tahu pkr sudah terlanjur melukakan hati melayu.anwar tahu pakatan tidak mampu menang jika ditolak secara total oleh pengundi melayu.

HATI-HATI

anwar memasang strategi.

kongres di kelantan akan menjadi pemangkin kepada kejagoan pkr membela melayu semula.tetapi seseorang perlu dikambing hitamkan untuk ritual ini.seseorang yang tidak ada penyokong grass root di kawasannya.seseorang yang dilihat sebagai pemimpin anti melayu.dengan pembelasahan kepada orang ini, kononnya akan menjadi pemangkin pengubat luka.

TETAPI

gerakan sebegini telah dibaca dengan mudah oleh kami.ini semua temberang politik maha belaka.kerana ramai pimpinan pkr sudah menghubungi kumpulan kami.menyatakan ketidak setujuan pelacoran politik oleh ketua umum sendiri

DAN

orang melayu sekarang bukan melayu yang mudah lupa lagi.kamu berjanji lah lagi dan lagi membela nasib bangsa dan agama ini.namun satu patah pun janji pkr sudah melayu tidak percayai ,KLIK SINI.

9 comments:

tamingsari said...

Dari dulu lagi Anwar sedar bahawa hala tuju PKR lebih kearah perjuangan bukan melayu. Hari ini dia nak jadi melayu semula.

Pas dah mula ambil rekrut baru dari bukan islam untuk menjadi ahli parti. DAP tak kisah sebab parti pembangkang dibawah bendera PR. Peranan DAP ialah menimbulkan isu perkauman sahaja. Ketiga-tida parti ini telah mula mengerakan tenaga dengan memberi tumpuan kearah PRU.13.

Nampak atau buta,ingat atau lupa,
hendak atau tidak Umno harus bangun dgn lebih aggresif. Permaslahan dalaman BN wajar ditangani segera. Wabak penyakit yg pernah menular sebelum PRU.12 telah mula meniupkan virus yg serupa. Sekiranya tidak dirawat dgn vaksin yg berkesan saya yakin kali ini 'ITS GOODBYE UMNO'.

naDim'IQ said...

janji masuk bilik ANU tau ar kotakan..
janji pada MELAYU?? dari ABIM ke UMNO then masuk jel, mane penah BELA MELAYU!! begai kekayaan pada pak mentua & pak BERAHIm ada ar!!!

Esperalzi said...

PKR mana boleh jadi pro-Melayu, prostitute Melayu bolehlah kot. PAS pun dah semakin tak pro-Islam, masakan PKR boleh pro-Melayu..

Kalau PKR dan PAS dah kembali menjadi pro-Melayu dan pro-Islam, larilah nanti penyokong2 bukan Islam dan bukan Melayu mereka..

Sebenarnya ada hikmah di sebalik PKR dan PAS dah tak pro-Melayu dan tak pro-Islam. Orang2 Melayu/Islam akan meninggalkan mereka, lama kelamaan mampus mereka..

PKR dah ditinggalkan satu demi satu pemimpin2nya, termasuk mereka yang merupakan antara pengasas dan pendiri PKR seperti Ezam, dsb..

Last2, cuma Cina saja yang sokong PKR..biar padan muka mereka. Melayu dah tolak mereka, Cina pula cuma nak kongkek dan conquer mereka bagi memenuhi agenda Cina..

joe said...

kenapa kongress pkr dibuat dikelantan?

kingnek said...

walaupun PR ni memang dah terpesong dari Islam, orang Melayu yang aku jumpa tetap habis-habisan puji si PR ni.

Ada yang kata, si Anwar ni dah kaya, tak perlu jadi PM, tapi kononnya berjuang untuk rakyat.

kah kah kah, si Anwar ni kan gila kuasa, orang macam Musa Hitam, Ghafar Baba dan Tengku Razaleigh pun, bila dah tahu kalah, akan angkat tangan mengaku kalah, memang ditakdirkan tidak akan menjadi PM.

Si Brader anwar ni lain, rakus perjuangan dia, sampai sanggup jadi barua yahudi. tapi orang PR tak akan percaya, kerana dendam kesumat dari syaitan dah merasuk fikiran mereka.

Anonymous said...

Tak pe lama kelamaan nanti PAS dah jadi parti cina secara total sebab hard core dan pengasas PAS dah merajuk dan keluar parti beramai-ramai....
Tak usah mimpi le nak perjuangkan Negara Islam dan mengatasi isu murtad....
Riwayat PAS dah sampai ke penghujung jalan

Anonymous said...

Tak pe lama kelamaan nanti PAS dah jadi parti cina secara total sebab hard core dan pengasas PAS dah merajuk dan keluar parti beramai-ramai....
Tak usah mimpi le nak perjuangkan Negara Islam dan mengatasi isu murtad....
Riwayat PAS dah sampai ke penghujung jalan

Anonymous said...

Akhirnya Serambi Mekah ditakluk oleh KAUM NABI LUTH

Anonymous said...

Ada seorang kawan yang dulu memang neutral dalam bab politik ni . .Tapi semalam cara dia cakap sudah berubah . .seolah2 mula berpihak kepada PR. . .Dia kata " Pemompin Melayu PR akan tetap mebela hak keistimewaan melayu dan raja2 melayu tapi tidak mahu diwar2kan kerana nak jaga pengundi2 cina. .Nanti bila PR dah dapat kuasa baru cerita lain . . Tujuan PAS nak kerjasamam dgn DAP adalah untuk berdakwah pada orang cina ..." Wow pada mulanya 'termakan' jugak aku . .tapi bila teringat Konvension PKR di Kelantan dua tiga hari lepas . .rupa2nya jentera PKR dan start brain wash orang2 atas pagar ni . . .Tolong lah DS Najib . .jangan cool sangat . .Kami tak sanggup tengok Anwar rampas puterajaya . .bubuh pee lah menteri 'mangkok' mana pun asalkan depa dari UMNO...