Saturday, May 29, 2010

PAS TAAT DAP:NIK AJIS KATA BN DAH BENGONG !





nik ajis kata bn sudah bengong pasal kerjasama pas dengan dap makin kuat dalam usaha martabatkan islam !..kah kah kah..tak boleh nak tulis laa.....kah kah kah kah kah ..woooooooo...KLIK SINI

11 comments:

Jalak Lenteng said...

n.aziz bengongkan umno..? Tapi kalu lihat n.aziz yg tongong masa ni...dia ingat muka mcm kit siang & karpal singh tu nak peluk islam ke?

tamingsari said...

Tolonglah Gap. Kah kah kah. Adeh! meletop perut aku. DAP pejuang islam...kah kah kah lagi. Pok Nik beri ceramah agama pakai dalil-dalil agama lain. ish ish ish. Budha bersabda...kah kahkah. Dewa Kali pernah berpesan,,,kah kah kah. Mengikut syariat tok pek kong....kah kah kah. Bila bukan islam dah masuk dalam parti agama...babi tak haram buat ahli Pas...kah kah kah.

Gulinguling atas tanah aku ketawa.

Anonymous said...

salam Bro GAP@pencacai UmNOO...

semamangnya UmNGOK sudah dan sememangnya bengong, bangang & tolol....tinggal masa untuk dikuburkan PRU13 nie aje....
isu yg kau ,GAP, mainkan ini hanyalah helah untuk mengalih perhatian rakyat terhadap pengumuman haprak menteri dari UmNGOK.....dgn bangga menteri haprak kau umumkan kenaikan minyak petrol pd thun ini jugak yeee....kenaikkan rega tepung,beras dan pelbagai barangan keperluan rakyat akan dinaikkan yee....
sememangnya umNGOK & penyokong UmNGOK haprak & tak habis2 nyusahkan rakyat jelata di mesia nie.....sudahlah tanah milik rakyat mesia digadaikan pd negara lain...demi nakkan duit haram...saham2 untuk org melayu Bumiputra dah habis dikaut oleh penyangak2 uMnGOK...ape lagi kelentong yg pemimpin bododh dari UmNGOk nie untuk kelentong rakyat mesia lagik.....judi pon dihalalkannya..BANGANG!!!!

betul kata Tuan GURU Nik Aziz-"mengundi UmNGOk adalah haram,berdosa & bersubahat"

-NJB Altantuya-

agbr47 said...

Aku ada baca kitab rujukan karya Nik Ajis terbitan mediawangsamaju.blogspot.com. Ajaran macam Quran juga. Di turunkan beransur-ansur dari muda sampai ketua. Ada ajaran yang membatalkan ajaran sebelumnya dan ada yang mengukuhkan ajaran yang sebelumnya. Dari ajaran itu memang jelas, hidup bagaikan roda. Bermula di atas dan turun kebawah. Dari menjadi pemerintah umat kepada pencuci kasut. Ajaran yang lengkap.

agbr47: Akibat terlebih spin.

Anonymous said...

SAPA TULIH NAJB ATUYA TU PNYOKONG ANWAR TAKSUB GILA. AKUPUN PENAH JD CAM TU. MALAH LG DASYAT DARI ITU,ZAMAN MAHAZALIM! SO KWN2 YG LAIN JGN AMIK HATI LA.AKU MASIH SEGAR TRINGAT SAAT2 TURNING POINT AKU. BIARKANLAH BUAT MASA NI MMG XBOLEH BUAT APA2PUN. wallahualam..(para pejuang yg lain.INGAT! dwaktu tentera kufar meninjau Tntera2 muslim.Mrk Tkejut btapa sufinya mrk dwaktu mlm!WAKTU KORANG TJAGA DWAKTU PG Sebutlah:TemaKasihTuhankuKernaMnciptakn ku.AkuSekali2TakMungkinDptMciptaDiriKu.KaulahTuhanYgMahaMncpta)

Anonymous said...

NJB Altantuya . . Hangpa puak PAS ni memang tak layak lansung memerintah negara . .Dalam Pakatan pun PAS hanya lah anjing DAP saja . .Bayangkan . .layak jadi anjing saja . .Kuda tu kira okaylanh . . .Anwar lansung tak sebut nak bagi jawatan TPM pada PAS. . Pasai Anwar tau puak2 PAS ni semua terbukti BALOL anak TOLOL ..cucu TOYOL . .Kalu semua barang mesti turun harga dan boleh naik . .Gaji mesti naik dan tak boleh turun . .Harga minyak dunia naik . .semua perkhidmatan kerajaan mau murah dan free . . Hang baik masuk KUBOQ la ..semua free . .kena balun pun free . .Awat orang PAS tak boleh kena balun dalam kuboq ka . .Nik Aziz hang nak mai tolong ka ! Nasib dia pun belum tentu lagi la ... HAPRAK

Anonymous said...

NJB Altantuya . . Hangpa puak PAS ni memang tak layak lansung memerintah negara . .Dalam Pakatan pun PAS hanya lah anjing DAP saja . .Bayangkan . .layak jadi anjing saja . .Kuda tu kira okaylanh . . .Anwar lansung tak sebut nak bagi jawatan TPM pada PAS. . Pasai Anwar tau puak2 PAS ni semua terbukti BALOL anak TOLOL ..cucu TOYOL . .Kalu semua barang mesti turun harga dan boleh naik . .Gaji mesti naik dan tak boleh turun . .Harga minyak dunia naik . .semua perkhidmatan kerajaan mau murah dan free . . Hang baik masuk KUBOQ la ..semua free . .kena balun pun free . .Awat orang PAS tak boleh kena balun dalam kuboq ka . .Nik Aziz hang nak mai tolong ka ! Nasib dia pun belum tentu lagi la ... HAPRAK

jangan jadi barua said...

Esok2 kalau pakatan menang dengan di ketuai oleh dap,habislah negara ni diqeqahkan oleh puak2 komunis dan liberal dap dan pkr.Pas parti tolol tu akan cukup berpuas hati kalau tidak dilucutkan jawatannya sebagai anjing yg setia.Ya anjing memang sifatnya begitu,setia kepada tuannya.Good dog pas..

Di bawah penguasaan komunis dan liberal ini nanti maka akan bertambah suburlah Islam dari kacamata pas.Hebat strategi pas,sanggup jadi barua demi untuk menjatuhkan umno dan menaikkan komunis dan liberal.Takbir!

PARANG KONTOT said...

tk usah dilayan niki ajis tu . org tua tu dah nanyuk . nti kita pun lkut nanyuk juga . HIDUP UMNO .

PARANG KONTOT said...

tk usah dilayan niki ajis tu . org tua tu dah nanyuk . nti kita pun lkut nanyuk juga . HIDUP UMNO .

Anonymous said...

Salam Bro GAP,

NJB Altantuya, kesian aku nengok enko. Agaknya, ko tak amik subject ekonomi masa spm dulu. mana ada dalam dunia ni barang keperluan yang makin lama makin murah. takkan nak aku pecahkan dari sudut macroeconomic dan microeconomic? Yang penting, camne yang seimbangkan dgn pendapatan kita. kene ada usaha dari kerajaan.

Itulah enko. ikut sgt ulardalamsemak terompah (pinjam ayat anwar al liwati) tuh.