IKLAN BERBAYAR

Monday, May 31, 2010

SERANGAN ISRAEL TERHADAP KONVOI !

zionis laknatullah telah menyerang kapal konvoi yang membawa bantuan bekalan bertan-tan makanan terhadap penduduk palestin. ambush para komando zionis di pagi hari adalah ulangan dasar bangsat menafikan hak rakyat palestin.

aku desak anwar ibrahim untuk mengetuai demonstrasi pakatan haram jumaat ini sebagai membantah kekejaman israel !

aku desak anwar ketuai demonstrasi di depan kedutaan amarika .

bukan pas, tapi anwar...anwar mesti pijak dan bakar bendera amarika dan israel. buktikan kamu bukan talibarut yahudi wahai anwar !

6 comments:

stratus14 said...

Pegi mampos la ko GAP. Asyik2 politik. umno ngan apco lagi berkait ngan israel.

Aku harap lepas ni ko mati kena langgar. Biar kurang manusia jijik, cibai, hina, tak berguna cam ko.

GAP KEMBALI said...

tkasih.pastikan aku dilanggar mati oleh anwar kepala munafik..

syahid ditangan binatang politik talibarut yahudi adalah idaman aku !

aku cabar anwar pijak dan bakar bendera israel dan amarika depan kedutaan israel ?

dia takkan berani !

kingnek said...

Jahanam punya Israel, 19 orang tak bersenjata dibunuh. Muslim lebih 1 bilion, tapi kerana perpecahan, senang saja dipijak dek yahudi keparat ni

UMNO dan PAS, lupakan sengketa, pergi protes besar-besaran!

ALLAHUAKBAR!

Anonymous said...

PAS MESTI DITIPU ANWAR LG? ANWAR TAKUT PAKAT DEMO?. APA LA AYAT DIA BG PAS NANTI! TENGOK LAH PAS MESTI TAK JADI DEMO PUNYA! SAPA TAKUT DEMO. DIA BUKAN UMNO. JIKA BUKAN UMNO DIA TAK LAYAK BERTANDING PILIHARAYA! SEBAB TAKDE TELUR.! (PAS PKR Jom DEMO! Jgn Takut, ANWAR TAKan berani pijak bendera Yahudi punya kah3.Ingat Sapa pijak bendera DIA DAH DIRASUAH 2JUTA TAU TAK)..kah3 hamas=hamPAS. PLO=UMNgO. FATAH=PaKahR. Yahudi=DAP! MeLAYU=RAKYAT PLESTIN. YasirArafat=Mahatir. RakyatPalestinJualMaklumat=PeliwatBangsa!

Anonymous said...

Salam Bro GAP,

Stratus14, jangan lupa suruh anuar al-liwatiwalyahudipasdapigyangkaujilati tu langgar aku skali.

Nyah kau dari bumi Malaysia!!!

-Melayu Bangkit!!!-

Esperalzi said...

MOSHE ALLON stratus14 YAVINSKY@setan14@stratus14:

STRATUS14@SETAN14: Dengar sini wahai Ashkenazi saudara Sephardim! Mula2 aku ingat nak maki hamun dan carut kau kerana kau maki hamun dan carut GAP.

Tapi fikir2, kalau aku maki hamun dan carut kau, aku sama busuk macam kau. Nak buat macam mana, orang kafir macam kau ni berguru denga guru syaitan bernama Nik Najis a/l Nik Mat.

Tok Guru kafir NIK NAJIS dan PASkafir dah ajar kau maki hamun, mencarut dan berdoa turun bala pada orang lain. Memang itu agama kau kerana kitab2 suci PASkafir memang menyuruh kau maki hamun, mencarut dan mintak turun bala pada orang Melayu..

@GAP: bila si Sephardim dengan nome de plume STRAUS14@SETAN14 ini dah sampai ke tahap guna perkataan "mampos", "cibai" dan mintak kau mati dilanggar, ini menunjukkan si kafir ni dan puak2 PASkafir dah naik desperate, gila, sasau, sewel serta marah pada kau kerana sudah tak tahan dengan pendedahan kau yang semakin merosakkan mereka.

Teruskan GAP! Dan tolong nasihat sama si Najib Tun Razak tu, aku pun dah mula tak seronok dengan dia walau pun aku tetap meluat pada PASkafir, PKRasuah dan DApenggana. Kita kena selamatkan UMNO bukan saja dari orang2 Fuckatan Rosak tapi juga dari orang2 UMNO sendiri..