Monday, May 31, 2010

GAMBAR PELIWAT BANGSA !

KLIK SINI

2 comments:

Mohd said...

Kita semua tak hairanlah. Kes liwat Anwar ini akan ditunda sehingga PRU13!
Sebab DAP nak memperalatkan Anwar utk jadi PM dari PR. Dah tu dgn kelebihan kerusi parliamen, kerajaan PR akan mula meminda Perlembagaan. Pada PKR dan PAS alright punya. PAS cuma berlakon shj utk memperjuangkan Islam tetapi sebenarnya PAS gunakan Islam utk mendapatkan kuasa politik shj. DAP akan mendesak supaya institusi Raja-Raja Melayu dihapuskan. Bagi Anwar ini adalah OK. Serupa juga dgn PAS yg memang tak menghormati pun raja2 Melayu (Ingat kes Pak Haji PAS yg berguling di depan kereta Sultan Perak hari itu?)
Bila institusi Raja sudah tiada, Malaysia akan diistiharkan sbg Republik of Malaysia. Lim Kit Siang akan jadi PM dan Anwar akan dilantik sbg Presiden Melayu yg pertama dan terakhir spt yg telah berlaku di Singapura.
Pembangkang Melayu akan dikenakan tindakan mahkamah bernilai ratusan juta ringgit oleh mahkamah yg memang pro PR selama ini pun. Bila dah muflis, dok diam ajelah orang Melayu. Maka bermaharajalelalah kaum Cina bila dapat kuasa memerintah Republik of Malaysia spt di Singapura hari ini.
Pada masa itu, orang Melayu akan dapat mimpi ngeri.
Melayu PAS menang sorak, kampung tergadai.
Melayu mudah lupa.
Allah hu Akbar.

Anonymous said...

saudara,
minta linkkan jurnal saya dengan jurnal saudara

www.letter4them.wordpress.com