Friday, May 28, 2010

WAN AZIZAH KENAL SIAPA SD JOHARI


wan azizah kenal siapa sd johari.wan azizah tahu siapa sd johari.wan azizah tahu darah pernah mengalir dari batang tubuh sd johari.

sd johari pejuang tulen anwar.dia pernah menjadi hulubalang anwar.dia pernah menjadi hulubalang ezam.bila ?sewaktu anwar dan ezam di penjara.

almarhum ustaz dato fadhil nor kenal siapa sd johari.wan azizah cukup cukup kenal siapa sd johari.tanyalah hampir kesemua ahli parlimen pkr dan pas, mereka pasti kenal sd johari.

sd johari nyawanya pernah hampir melayang sebanyak 2 kali gara-gara anwar

pertama di prk indera kayangan
kedua sewaktu pr negeri sarawak

pertama pernah dibelasah puluhan manusia sewaktu di indera kayangan.kedua tangannya pernah hampir putus di tetak semasa pr negeri sarawak.

semuanya dikorbankan kerana anwar.

tapi hari ini jika diberi peluang menebus dosa, sudah pasti muka anwar akan diludahnya.kerana anwar manusia paling sial pernah wujud di muka bumi tanah melayu ini.anwar gadaikan islam,anwar gadaikan hak bangsa.

kerana ini sd johari telah meninggalkannya.walaupun harta dan nyawa pernah dipertaruhkan demi anwar.sd johari tidak pernah sekalipun menyesal.malah dia bakal bangkit untuk melakukan penentangan terbesar terhadap anwar !

5 comments:

Anonymous said...

Teruskan perjuangan mu saudara yang Budiman Johan perjuangan menentang hak dan batil...Lupa yang lepas yang didepan perjuangan bangsa belum selesai....Semoga semangat Ezam mengalir dalam diri mu sebagai seorang pejuang...nyahkan keluarga pengkhianat ini dari bumi bertuah....

dubaque said...

Memang tepat sekali 'nyahkan keluarga pengkhianat dari bumi bertuah ini'...

hairan kenapa ramai yang masih tak sedar-sedar, ya allah berilah 'nur dan petunjuk kepada ahli keluarga itu yang telah membawa kehancuran dan fitnah dibumi yang bertuah ini
amin88x

Anonymous said...

syabas GAP meniti terus untuk menegakan kebenaran hingga kapuncak.

Anonymous said...

GAP. GEMPUR GAP !! BIAR KITA TELANJANGKAN MANUSIA HAIPOKRIT BERSELINDUNG DISEBALIK BERSERBAN MENIPU BANGSA MELAYU HARI INI...LIDAH MEREKA IBARAT LIDAH BEWAK!!!BERCABANG2 MENGIKUT SELERA POLITIK PUKIMAK MEREKA.

Anonymous said...

dia macam racun..bila dicampur dengan air..racun itu mulai tak kesan dan tawar.tetapi dia tetap racun yg perosak.DAP dan PAS bagaikan air untuk mencairkan racun itu supaya tak nampak macam racun.DAP mengharap org melayu sokong perjuangan mereka melalui racun perosak ini.kerna DAP sendiri tidak dapat "pergi depan" tanpa sokongan org melayu.org tak faham jika PAS dan PKR dalam pakatan..melayu sebenarnya tidak kuat.yg kuat ialah DAP,kerna DAP jadi 1DAP.PAS/PKR jadi 2melayu.kecualilah PKR bubar jadi 1PAS barulah ada kekuatannya atau PAS jadi 1PKR.ikatan Pakatan tiada ada jaminan.