IKLAN BERBAYAR

Monday, May 31, 2010

ZIONIS LAKNATULLAH : KENYATAAN RASMI PENGERUSI YBK

kekejaman tindakan askar zionis laknatullah membunuh hampir 16 orang sukarelawan konvoi bantuan kepada penduduk palestin mendapat reaksi daripada pengerusi yayasan basmi kemiskinan, dato haji zainal abidin bin haji sakom.sms ini diterima sebentar tadi.

'tindakan menyerang kapal bantuan (NGO) yang membawa bekalan makanan untuk penduduk gaza sehingga membunuh 15 orang sukarelawan, adalah tindakan yang melampau dan di luar perikemanusiaan.

kita menunggu menunggu negara-negara kesatuan eropah dan amerika syarikat untuk mengutuk perbuatan seperti pengganas ini.

bantuan yang dibawa adalah makanan dan ubat-ubatan untuk kumpulan dhuafa fakir dan miskin yang sangat memerlukan. pihak kami berharap agar desakan oleh kesemua negara perserta liga arab dapat dilakukan untuk mengutuk kekejaman ini.

bukan sekadar itu, kita juga menyesali tindakan negara mesir yang menutup ruang bekalan bantuan disalurkan kepada rakyat palestin melalui jalan darat. sebagai negara anggota kesatuan liga arab,mesir seharusnya memainkan peranan untuk membantu penduduk palestin yang teraniaya.

OIC seharusnya menguatkan usaha mendesak israel menghentikan sekatan bantuan kemanusiaan yang tidak bertamadun sepertimana yang telah dilakukan oleh mereka !'

4 comments:

fulisiakantora said...

A'kum semua...ALLAHUAKBAR!!! ALLAHUAKBAR!!! ALLAHUAKBAR!!! zionis yahudi mabuk laknatullah semakin melampau. NGO's telahpun memberikan respon masing2, pemuda UMNO pun sudah, anwar ibrahim pun... tapi aku agak musykil disini kenapa KERAJAAN NEGARA 'ISLAM' MALAYSIA belum lagi mengeluarkan apa2 kenyataan rasmi. Lagi lama kerajaan membisu, berbagai2 persepsi rakyat akan wujud. Kenapa bila rakyat kita yg di tahan sebagai tebusan oleh lanun suatu masa dulu dengan PANTAS kerajaan 'ISLAM' MALAYSIA bertindak!!! adakah kerana KAPAL yg ditawan itu mempunyai kepentingan kepada negara. Apakah situasi yg berlaku kepada PEJUANG2 INTIFADA-3 hari ini tidak sedikit pun mendatangkan kesan kepada negara dari persepsi kerajaan 'ISLAM' MALAYSIA??? ataupun kerajaan 'ISLAM' MALAYSIA ini sendiri adalah proksi YAHUDI LAKNATULLAH??? nauzubillahiminzalik. Tiba2 je aku hari ni teringinkan TUN MAHATHIR sebagai PERDANA MENTERI. Takbir!!!!

YAHUDI Pernah Takut ngn MELAYU!? said...

MASA DEPAN ALLAH NANTI SEMUA TELANJANG BULAT. TAKSEMPAT NAK TGK ANU ORANG. SEBAB TAK PAYAH NAK CAKAP NGERI MENGHADAP ALLAH....MASA KITA DILANYAK HIDUP2 OLEH YAHUDI LAKNATULAH...KITA MUNGKIN MARA BSAMA2 .THEn MENCARI PERLINDUNGAN BSAMA2. WAKTU KITA DIBAKAR HIDUP2, KITA MUNGKIN MATI DLM BERPELUKAN MENAHAN SAKIT. SYAHID LAH KITA...SYURGA LAH KITA..SEMUA..ayuh para pejuang !!

tamingsari said...

Kalau nak dimuatkan semua kenyataan rasmi dalam blog ini tak cukup ruang bro. Pening membaca perkara yg sama dari orang yg berdeza.

Anonymous said...

Salam Bro GAP,

Teks Ustaz Zainal mmg bernas. Fakir miskin, anak yatim dan warga tua yang hendak dibantu tapi hak mereka dirampas oleh rejim zionis al-liwati.

Sebijik cam cerita rampasan kat serendah.... hak fakir miskin dan anak yatim.

Hebat, selama nih kita ingat diorang ikut zionis, hari ini zionis dah ikut cara diorang...

-Melayu Bangkit!!!-