IKLAN BERBAYAR

Thursday, June 24, 2010

AYUH RAKYAT,JOM JOIN FB GAP !

jika kamu :

sayang islam ASWJ (ahlul sunah wal jamaah)
anti murtad
sayang bangsa melayu
sayang malaysia
anti anwar
anti pkr
anti pas
anti dap
anti pemimpin rasuah
berani perjuangkan hak rakyat
berani bercakap yang hak
berani menegur pemimpin umno

yang kesemuanya untuk kepentingan agama,bangsa dan negara !

ayuh join facebook kelab penyokong gerakan anti pkr. sebarkan pada sahabat melayu cina india sikh kadazan dusun dll ! KLIK SINI

10 comments:

Anonymous said...

Salam GAP,

FB takdak.... jadi komentator tegar disini pun kira ok lah yee...


-Melayu Bangkit!!!-

Frodo Baggins said...

wa xder FB, tp wa sokong blog ni!
good luck bro GAP.

Anonymous said...

GAP betul ke dengar khabar Azmin dgn kunco kunco nak voting out Khalid Gagap dlm masa terdekat? Baru dpt call dr kenkwan yg berita ini bakal mengakhiri riyawat jawatan MB Selangor.

Anonymous said...

syabas pada blog GAP kerana tidak membenarkan anjing2 pembangkang merayau di sini.sedap sikit kita nak baca hujah2 blogger tentang kepincangan pembangkang.tahniah sekali lagi bro.keep up the good work!

Anonymous said...

INGAT JIKA JUMLAHKAN FB SILA TAMBAH 1. kalu campur member kat atas tu +3 le. ..PELIWAT BANGSA..!

kisah hidup said...

camne la bro GAP dpt info ek..respek kt lu la bro..huhu..

Anonymous said...

FB ni macam fobia sikit le...buat masa sekarang ni belum sampai seru kot untuk ber FB ni.
Tak pe le,,jadi pak layan pun OK kot..?yg penting,puak sesumpah tahu yg mereka tu meroyan gila kuasa sampai sanggup jadi `PELACUR TEGAR`

TAKE BEER!TAKE BEER!itu le kata kata pok lebai talam dua muka.sikap macam ketua umum sesumpah mereka.

by aramak

Anonymous said...

Salam Bro GAP...

Aku bukannya tak mau join GAP..tapi 'pengetahuan' saudara tentang penggunaan Nama Allah dalam gereja tu terlalu naif sangat la bro...aku bukanlah pandai mana,tapi aku telah mendalami dan mengikuti kuliah termasuk dari Ustaz yang tak berpolitik..Jawapan mereka semua sebalik dengan saudara...Di Sabah san Serawak telah meluas dan sudah lama di gunakan...Sebetul nya kita gunakan untuk menghentam mereka...Ini point terbaik untuk kita berdakwah dengan Kristian...Gunakan sebaik mungkin,jangan BRO GAP menunjukkan akan kejahilan Agama Untuk mennghancurkan musuh....

Just perkongsian...(Percaya kepada kitab - Taurat,Zabur,Injil dan Al Quran...Kitab terakhir adalah Al Quran yang membawa ajaran Islam...) thats means Islam adalah Agama 'terkini' yang Allah S.W.T ikhtiraf...Makna nya kitalah yang Islam Di ikhtiraf...Maka Gunakan peluang sebaik ini untuk berdakwah..

Harap saudara mendalami lagi Agama Terkini iaitu Islam sedalam dalam-dalamnya...Saudara akan bangga menjadi penganut Islam,kerna Islam itu 'syumul' mencakupi semuanya termasuk Politik,Pengurusan,Perniagaan dan Hukuman keadilan...

Wassalam.

Esperalzi said...

Anonymous June 25, 2010 2:58 AM:

Kata dulang paku serpih, kata GAP kamu pun lebih. Sebenarnya kamu pun tak apa2 tentang isu penggunaan kalimah Allah, sebagaimana halnya dengan semua pengikut2 PAS. Kamu sekadar menjadi burung kakatua mengikut apa saja tutur kata pemimpin2 PAS kamu seperti Khalid Christian Samad..

Mana2 kita pergi, orang2 PAS guna 4 alasan saja kenapa orang Kristian boleh guna kalimah Allah: (i) Kalimah Allah dah beribu2 tahun digunakan oleh orang2 Arab Kristian (ii) Kalimah Allah dah lama digunakan di Indonesia (iii) Kalimah Allah dah lama digunakan di Sarawak dan Sabah dan (iv) di dalam Al-Quran tidak ada larangan menggunakan kalimah Allah..

Semua alasan2 ini adalah alasan jahil. Ada sebab kenapa alasan2 ini merupakan alasan jahil. Kamu sekadar menggunakan asas agama untuk mempertahankan penggunaan kalimah Allah tetapi langsung tak pakai alasan2 lain selain alasan agama.

Elok kamu pelajari dan dalami isu penggunaan kalimah Allah sebelum kamu "nasihat" GAP berbuat demikian. Yang JAHIL adalah kamu dan PAS..

Orang2 Islam Malaysia, termasuk ulamak dan mufti, bahkan ulamak PAS sendiri, bukan menentang penggunaan kalimah Allah oleh Kristian secara semberono dan sebarangan. Ada alasan2 kukuh tapi kamu tak tahu kerana kamu terlalu jahil..

Aku akan ulas lagi di sini tentang ini nanti...

Anonymous said...

saya pernah terbaca ayat yg maksud nya "sucikan lah nama tuhan mu".. agak-agaknya dgn kita menyamakan Allah dgn kepercayaan yahudi dan nasrani ni ...bertepatan tak ?

Jika tiada nas yg tepat..kenapa kita nak memberi kelebihan pada mereka.Tetapkan saja le hak kita.setidak-tidak dlm hati jgn berkata ye!TAK SALAHKAN.?

by aramak