Thursday, June 10, 2010

HASAN ALI HARUS AKUI DIA PEMIMPIN LEMAH LAGI BACOL !


oh oh..hasan ali hari ini telah saman zahid hamidi,zainal sakom dan portal agendadaily kerana kononnya memfitnah beliau sewaktu prk hulu selangor.

dalam kandungan saman tersebut, hasan ali kata 3 individu yang disamannya itu telah mengaibkan,memalukan,menyebabkan imejnya tercalar kerana menuduh beliau menggunakan khutbah jumaat pada prk hulu selangor.

kah kah kah

hasan ali tercalar imej ? kah kah kah
hasan ali pas, malu kerana difitnah ? kah kah kah

boleh jalan la hasan ali. rakyat selangor memang dah tahu kau ni memang pemimpin bacol !

lupa ke akan kisah rampasan arak di seksyen 8 beberapa bulan lepas ?

MBSA rampas arak, ronie liu bantai MBSA.. kau pulak wahai hasan ali, bising-bising konon nak jadi hero islam..last-last kau peluk jugak ronie liu tu !

hasan ali, sudah terbukti memang kau hipokrit dan pemimpin bacol, jadi takpayahlah nak bising-bising kononnya maruah kau tercalar !

boleh jalan da !

16 comments:

Ashley Ahmed said...

Salam,

Sokong, berani sama Melayu saja, hari tu imej tercalar lagi teruk kenapa tak saman Ronnie beer tu.

Mohd said...

Rakyat mahu tengok bagaimana mahkamah melayan saman Hasan ini!

Anonymous said...

ha...
bole jalan la ngan dorang tuh..
ape islam yg dorang bole pertahankan...
nak hancurkan ade le..

Melayu Pasir Gudang said...

Salam bro GAP.
Aku dah tak heran lagi dengan puak peliwat nie semua. SAMAN merupakan punca pendapatan mereka,Ini strategi mereka untuk menghidupkan parti masing-masing, tanpa SAMAN mereka tiada sumber kewangan. Ilmu ini di turunkan oleh al juburi kepada semua pengikutnya. Aku harap pemuda UMNO rajin-rajinlah baca Haramkah dan Suara Keledai dan rajin-rajinlah SAMAN mana-mana artikel berunsur fitnah dan hasutan dapat jugak tambah pendapatan. Lets kita buat kempen JOM SAMAN. Mula-mula kita saman al-juburi kerana tak mengaku meliwat, lepas tu kita saman al-juburi kerana rancangan 16 sept.nya, Lepas tu saman lagi sebab kat hakim bahlol, lepas tu saman lagi kerana tak berani "sentuh" senator Ezam, kemudian saman lagi kerana tak berani "angkat muka" dengan Dato' nalakarupan. Fuyoooo.....sure jutawan kita.Ada siapa berani?.

Unknown said...

salam bro GAP ,

gendang hassan ali dah berbunyi , apakata kita jawab dengan kompang pula ?

nak kena sound skit 'ustad' ni ..tak sangka dia pun sama perangai dengan Yb lain , patutnya dia kena Pro , dalam ceramah asyik nasihatkan orang macam2 , diri sendiri tak ternasihati ,

Mr KY Jelly said...

...huahahahahahahah..Hasan..Hasan Ali kau masih fikir kau ni ada maruah, ada air muka, ..kau ni sebenar seorang pemimpin PAS-DAP yang lemahhhh, penikussss..cakap saja berdegar-degar tetapi berak taik lekat celah gelegar..hebat sungguh lihat lakunan kau bila marah kepada uncle Ronie..lepas tu peluk dia macam gay depan Aljuburi ..macam ini ke yang dikatakan pejuang Islam..

..moto PAS-DAP.."Islam hanya alat, jawatan diutamakan"...

Arif Omar said...

hasan ali? dia hanyalah barua sahaja.

tamingsari said...

Tak boleh nak pecaya langsung manusia jenis ini. Industri maksiat di Selangor berkembang pasal dialah.
Premis judi tak tutup.Kilang arak tak tutup. Rumah urut maju jaya.

Berucap pasal islam je kejenyatidak.
Kata pakar motivasi tapi diri sendiri takde inisiatif buat keje.
Berkawanlah dengan setaaaaannnnn. Guru ngan murid sama je.

Esperalzi said...

10 Metamorfosis PAS dulu dan kini..

(1) PASdulu parti WARAK, PASkini parti ARAK

(2) PASdulu parti HUDUD, PASkini parti HOODOO (nak tau apa itu Hoodoo, Google jer lah!)

(3) PASdulu parti AGAMA, PASkini parti SANGGAMA

(4) PASdulu parti kiblat ke MEKAH, PASkini parti kiblat ke MUKAH

(5) PASdulu parti TAKBIR, PASkini parti TAKEBEER

(6) PASdulu parti ULAMAK, PASkini parti PUK*MAK

(7) PASdulu parti MASJID, PASkini parti GEREJA

(8) PASdulu bertuhankan ALLAH MAHA ESA, PASkini bertuhankan ALLAH TIGA RASA

(9) PASdulu parti ASSALAMUALAIKUM, PASkini parti SHALOM ALEICHEM

(10) PASdulu KAFIRKAN ORANG, PASkini DIKAFIRKAN orang

Anonymous said...

DR HASSSAN ALI AKU DULU PENYANJUNG MU ...ERA REFORMASI DAN EHWAL ISLAM... SEDIH..BAYANGKAN JIKA INI AMERIKA..

Melayu Pasir Gudang said...

Hasan Ali dah berubah kerana politik. Dulu Hasan Ali, Ismail Kamus,Ustaz Tuan Ibrahim Tuan Man, Uztaz Harun din,Ustaz Taib Azimuddin dan beberapa orang pemuka melayu islam amat di hormati dan di sanjungi oleh semua umat melayu Islam tak kira ideologi Politik tetapi sekarang semuanya hancur kerana amalan "politik suku, agama suku". kerana kepentingan politik sanggup jual agama, kerana nak tumbangkan kerajaan melayu Islam dan sifat gilakan kuasa sanggup buat apa sahaja hatta melacurkan agama.Mereka ini nampaknya sudah pandai mengasingkan Islam dan Politik sebab itu kutu-kutu PAS cakap siang lain cakap malam lain. Jadi bukanlah UMNO yang mengamalkan politik suku seperti kata mudalilil am PAS tu,sebaliknya merekalah yang juaranya.Ketuk dulang paku serpih....

Anonymous said...

Salam Bro GAP,

Suatu ketika dulu, saya tak berani nak sentuh ulaumak-ulaumak dan al degil ustad dalam hamPAS nih. Sebab penampilan, apa yang mereka laungkan nampak ke arah kebaikan. So, terima jelah. Tapi bila skrg, bila dah dapat kuasa, rupanya mereka ini sekadar lantang bersuara, tak reti buat keje. Cube bygkan..kununnya berjuang untuk islam, nak tutup kilang pasberg, isu kecil rampasan arak oleh mbsa pun tak berani lawan. Kesian orang shah alam, ngundi Hasan yg bacol.

Mgkin inilah hikmah BN tersembam sungkur di Selangorku Tercinta. Mgkin Allah nak tunjukkan bahawa inilah sikap pemimpin PAS, yg asyik membangkang, bangkang, bangkang dlm apa jua isu. Pastu bagi kuasa, takleh tunai janji. Dgn ilmu agama saya yg cetek ini, klu tak silap orang yg mungkir janji itu adalah dari golongan munafik!!! Bro GAP, betulkan saya klu saya salah.

Bro Melayu PG, stuju. Masyyyuukkk.. Kita wat pelancaran JOM SAMAN. Tapi pemuda umno selangor lembab. Siput babi lagi cepat bergerak daripada Ketua Pemuda UMNO Selangor.

Esperalzi, metamorfosis yg menarik.

-Melayu Bangkit!!!-

azman1984 said...

org kat kampung sibuk hentam umno kafir...depa tak tau ape dah jadi kat bandar-bandar di selangor...pusat judi,rumah urut dah macam cendawan tumbuh...contohnya kat kawasan belakang klang prade,bandar baru klang,bukit tinggi da semakin banyak tempat-tempat maksiat ni...dulu susah payah kita hapuskan tempat-tempat mcm ni tapi sekarang??????????????

Anonymous said...

Salam Azman 1984,

Itulah realitinya apabila UMNO gagal menyampaikan mesej-mesej ini kepada segenap usia.

Umat Melayu Islam skrg ini sedang berhadapan dgn ideologi baru iaitu panadolisme - al harammu wal halalku, pimpinan ulaumak terompah hamPAS.

-Melayu Bangkit!!!-

Anonymous said...

Parti hampas ni bercakap... boleh lah...pada hal jadi burung kakak Tua pada gologan DAP/PKR...hahaha..Hassan Ali nak jaga maruah konon..chitt podah...muruah mu memang dah tercalar pun Hassan Ali...tak yah lah nak dijaga lagi...maruah telah tercalar disebabkan..ke bacolan kamu sendiri...Parti Hampas memang pengecut pada gologan cina DAP...

TGNA...lembik dan penakut..bab 2 senang di permainkan oleh DAP..
mcm ni ke nak memimpin Islam

Anonymous said...

WAHAI HASSAN ALI,

KETAHUILAH ENGKAU BAHAWA APA YANG MENGAIBKAN, MEMALUKAN DAN MEMBUAT IMEJ KAU TERCALAR ADALAH SEMASA RONNIE MENUANGKAN BERBOTOL-BOTOL ARAK RAMPASAN 7 ELEVEN KEDALAM HALKUM ENGKAU DAN YANG PALING MENGECEWAKAN SEKALI ADALAH KO BERTERIMA KASIH PADA SIRONNIE BANGSAT TU LANTAS DENGAN SEGERA SUJUD DIKAKI CINA SIAL ITU.

DAN KO MASIH LAGI MERASAKAN DIRI KO PEMIMPIN MELAYU ISLAM.

MEMANG SIAL ENGKAU NIHH !!!