IKLAN BERBAYAR

Thursday, June 24, 2010

PKR SELANGOR HANCOR ! 2 KEM DIDEDAHKAN !


KLIK SINI

3 comments:

Anonymous said...

eeeiii nyampah tul aku tengok gambar zuraidah bodoh hodoh tu. tukar la gambar dia GAP. letak gambar chimpanzee pun takpe tapi letak nama zuraidah bodoh tu bawah gambar tu.

Anonymous said...

Salam Bro GAP,

Sayembara bermula...mohon GAP susun plak kambing-kambing al-gagapi... kira vs la...hehehe...

UMNO Selangor, apa tunggu lagi? nak tunggu KP balik dari overseas ke?

-Melayu Bangkit!!!-

Anonymous said...

Yang kita semua pelik kenapa la org bijak pandai ,lawyer2 ni semua buta hati dan perasaan. Takkan tak perasan pembohongan terang2an nuar al-juburi yg budak kecik pun tau. Tak berani sumpah tu pun dah kira tak masuk akal