IKLAN BERBAYAR

Friday, June 25, 2010

UNDI RAKYAT YANG SIA-SIA !

baru 2 tahun 4 bulan selangor sudah tonggang langgang.gila bila bekas banduan dan penggemar hobi kaum sodom dilantik menjadi punahsihat ekonomi selangor. atas apa kriteria bekas banduan diangkat tarafnya menjadi penasihat ekonomi aku pun tak tau.

sekadar bijak orator bukan lambang dia punyai kepimpinan yang baik. moralnya hancur,akhlaknya boleh berubah-ubah,sekejap melayu,sekejap abim,sekejap pro baling,sekejap anti soviet,sekejap pas,sekejap umno,sekejap pkr,sekejap pro yahudi,sekejap pro murtad,sekejap anti melayu..

inilah lambang gila seorang pemimpin politik gila daripada parti gila yang dibarisi oleh pemimpin yang berotak gila.

perhatikan pada wajah pemimpin pakatan selangor,penuh dengan skandal . takde seorang pun yang boleh membawa harapan rakyat,menguntungkan islam dan menguntungkan melayu.

elizabeth wong..ohh aiskrim kangkang.
kalid gereja..hallelujah pas.
kalid gagap..tepuk dahi.
xavier..anti islam anti melayu.
theresa kok..cicit komunis.
ronnie beer liu..bapak komunis tapi pandai pakai kopiah.
tony pua..hancurkan islam.
sivarasa..ketuanan melayu mesti dihapuskan.
hasan ali..pelakon terbaik iklan rampasan arak.
suhaimi shafei..hancor.
yakop sapari..gila pasir.
azmin ali..kekasih awal dan akhir anwar.
dr mariah..jual ALLAH kat sibu.

aduhai..ruginya undi rakyat selangor !

7 comments:

Anonymous said...

laporan audit negara mengatakan
pengurusan kerajaan pr selangor adalah lah yang terbaik...

sejak pr memerintah selangor...sepi dari isu besar..
yang melibat kan billion rm...

aku tetap pangkah pr pada pru13...

sprm pasal tak mahu siasat taib?

SUARA RAKYAT KUNAK said...

Saya Rasa Kau Ni Buta Huruf. Bagus P Belajar Menghargai Kebenaran. Jangan Hanya Tahu menjaga Hal negeri Pakatan.

SUARA RAKYAT KUNAK said...

Saya Rasa Kau Ni Buta Huruf. Bagus P Belajar Menghargai Kebenaran. Jangan Hanya Tahu menjaga Hal negeri Pakatan.

Anonymous said...

Pandai betul al-juburi menampakkan mereka ni mulia, walhal lambang parti pun LUBANG DUBUR

Anonymous said...

Salam Bro GAP,

Undi rakyat pada mereka adalah untuk:

1. Kaut hasil pasir untuk kroni2.
2. rampas tanah YBK
3. Buka rumah urut
4. Buka rumah pelacuran
5. Hotel budget - untuk pelacuran
6. Arak dijual di kawasan melayu
7. 500k promosi Pengurus Besar PKNS. (mgkin akan jadi calon pru)
8. Buka Uitm utk bukan melayu
9. bela BABI, BABI dan BABI lagi..
10. quota melayu dalam segala hal dikurangkan.
11. Bayar bonus 6 bulan kat kroni
12. Bw masuk kroni kat PKNS, byr gaji tinggi sementara sempat habiskan harta anak syarikat negeri.
13. Buat mahkamah sendiri
14. Gereja boleh guna kalimah ALLAH
15. Makan angin guna duit rakyat, pelaburan no. 2.
16. Ajar anak2 melayu supaya derhaka pada Tuanku Sultan.
17. Selenggara kete lexus peribadi guna duit rakyat.
18. ...

Tolong saper2 sambung... tak larat nak tulih...

-Melayu Bangkit!!!-

agbr47 said...

Melayu bangkit,
Kenapa tak cukupkan 18 supaya sama banyak dengan ajaran dalam kita ajaran Nik Ajis?

agbr47: Tak payah sampai 18, sangkut 1 pun dah kira salah.

Anonymous said...

hheheeh bila nak bela rakyat yang tak ada kemudahan lif ( siap nak ugut bunuh pulakkk ) , air ,jalan,pasir,bantuan orang orang miskin dan rakyat bawahan....Masing gengan gaji berpuluh-puluh ribu...Punaisehat Selangor gaji RM1 hinggit je.....hehehe huhuhuhuh boleh caye ke gaji satu hinggit jer......???