Tuesday, June 15, 2010

SELANGOR BANKRAP 2012 :DALAM SETAHUN PELABURAN JATUH 42%.


fakta ringkas. cara-cara pakatan selangor meng bankrap kan wang rakyat !sumber MIDA gambar cilok dpd unspiners.

-mac 2008 pakatan haram selangor menguasai negeri selangor.
-theresa kok dilantik menjadi exco pelaburan,industri dan perdagangan.
-2008 dan 2009, setahun pakatan haram mentadbir selangor.
-2008 jumlah pelaburan diluluskan berjumlah RM11.8 billion.
-2009 jumlah pelaburan diluluskan berjumlah RM6.8 billion
-kemerosotan pelaburan 2008 berbanding 2009. RM5billion atau 42% nilai kejatuhan
-SIAPA MEMERINTAH ? SIAPA EXCO PELABURAN ?
-kerajaan pakatan haram selangor. exconya theresa kok.

-ADAKAH THERESA KOK GAGAL MENJALANKAN TUGAS SEBAGAI EXCO ?
-ya

SOALAN
apakah punca kejatuhan mendadak pelaburan masuk ke selangor ?

JAWAPAN
pasal cara kerajaan selangor menghantar theresa cari pelaburan luar adalah seperti berikut.
KLIK SINI


6 comments:

Megat Alam Gempita said...

Kekanda GAP n Bloggers BPN !!!

Kini DAP dan kafir Harbi dengan sokongan PAS dan PKR cuba memburuk-burukkan UMNO dan BN dengan menjadikan FELDA sebagai bahan kritikan. Ini kerana mereka sedar kawasan FELDA merupakan kawasan undi Melayu paling selamat bagi pemimpin Melayu-Islam UMNO. Buktinya dalam PRK Hulu Selangor lalu.
Saudara-saudara semua akan saksikan selepas ini banyak kritikan akan dilemparkan pada FELDA untuk meruntuhkan kepercayaan Melayu-Islam pada kerajaan sekarang. Ia adalah perancangan sulit Fuckatan selepas Muktamar Agung Pas yang lalu. Sila ambil perhatian!!!

Anonymous said...

Fvckatan Harbi akan kata; walaupun mereka cuma bawak masyuk $6.8 bil berbanding ngan UBN RM 11.8, jumlah yg mereka tarik adalah BARAKAHak & DIBERKATIkati oleh Mudalillul AmPAS! Itulah hakikat & kenyataan yg terpenting dlm perjuangan mrk ;)

Anonymous said...

Inilah hasil dan usaha penasihat ekonomi 1 ringgit yg berjaya mnjatuhkan pelaburan msuk utk selangor.Betullah spt tun mahathir ckp anuar tu masa jd mntri kewangan hebat presentation je,idea 000.Org lain tulis dia tukang ckp.Apa2 pon tahniah kpd slngor..

Diorg ni skg tgh pikir mcm mana nak salahkan krajaan bn sblm ni

Anonymous said...

Salam Bro GAP,

Terasa Mangkok mgkin merasakan dirinya berjaya. But, numbers don't lie. Apa nak heran, inilah akibat dari mempunyai punahsihat RM1. Maka, skala pelaburan pun menurun. Yang penting, hasil pasir cukup untuk makan suku sakat adik abang ipar duai bapak anak menantu. Mgkin juga kalid gagap akan berkata "saya tidak tahu yang pelaburan di selangor menurun". Bagi je alasan, mesti puak-puak kambing percaya. Yang penting, rakyat selangor bersetuju memberi kuasa pada mereka untuk merampas, merompak dan menyamun harta rakyat, kerena rakyat selangor ramai yang ber iq tahap kambing pandai skit. Senang diperbodohkan.

-Melayu Bangkit!!!-

bang anu said...

Bukanke anu war dulu kata kalau fuckatan jadi kerajaan dan dia jadi pm,RM1 trillion pelaburan sudah menunggu untuk masuk Malaysia(kemungkinan dr geng2 yahudinya).Sekarang ni apa dah jadi?Sekurang2nya Selangor sebagai negeri termaju yg dikuasai fuckatan takkan tak dapat bawa masuk RM1 billion pun?Apa cerita?Cakap macam pariah,habuk pun tarak.

Jangan kata dapat 1 Malaysia baru pelaburan masuklah.Ini cakap penipu,1 sen tak boleh pakai.Satu janji pun tak tertunai,negeri yg dah maju macam Selangor pun boleh melingkup kalau macam ni.Kalau dapat perintah Malaysia hampir gerenti abis jahanam negara dibuat anu war dan konco2nya.

Anonymous said...

pempuan jalang tu patut kita panggil teresa cock....