IKLAN BERBAYAR

Tuesday, June 29, 2010

YB SRI MUDA CARI PUBLISITI MURAHAN !

yb pkr adun sri muda nak saman umno kota raja.kah kah kah
kenapa dia nak saman umno kota raja ?
pasal umno kota raja bakar akhbar suara keadilan semalam.kah kah kah
adun sengal sri muda ni sensitif..kah kah kah
dia kata umno kota raja telah mengguris hati dia ..kah kah kah
akhbar fitnah keldaian rujukan muktabar dorang, sensitif kalau di bakar..kah kah kah


yb sengal ni sebenarnya dah tertekan..kah kah kah
pasal melayu sri muda dah tolak dia..kah kah kah
pasal melayu kota raja dah tolak dia..kah kah kah
pasal india kota raja dah tolak dia...kah kah kah
dia risau kalau kalah pru ke 13 nanti...kah kah kah

alahai yb sengal...ko lupa ke pkr jugak pernah bakar akhbar utusan..

siapa mangkok yang bakar utusan kat gambar ni ? ...KLIK SINI
umno ke pkr ? kah kah kah

sudahlah suhaimi. jangan cari publisiti murahan macamni..akuilah paper keldaian ni 0.5% je yang betul..itu pun ejaan je , fakta kosong penuh dengan fitnah..takde manafaatnya kau nak rasa terguris hati paper keldaian dibakar..

lebih baik kau bersedih hati pasal pkr dan pas dah lama lacurkan islam demi kepentingan politik binatang mainan anwar tu !AKU SARAN UMNO BAHAGIAN SELURUH MALAYSIA HARUS BAKAR PAPER KELDAIAN NI !

10 comments:

My Longest Yard said...

kita tanam dan kambus Suara Kejahilan.

Ahmad said...

bodohnya, aritu kan masuk paper UMNO Kota Raja tuduh dia tak buat apa2

Arif Omar said...

akhbar suara keadlilan tu sampah. wajar di bakarpun. di bakar dengan parti nya sekali. ada pun buat semak aje

Anonymous said...

bakar akhbar, baca akhbar terbalik .. apa yang tak pernah dibuat PR ?

Anonymous said...

Salam Bro GAP,

Hatiku kau guris luka... klu nak kira terguris, berapa ramai orang melayu terguris bila pkr bakar utusan. kira boleh saman gak ke?

Sri muda... aku tak terkejut klu ko wat camni, kerana inilah tahap iq kambing yg ada pada enko. Itu blum lagi di analisis penyokong2 fuckatan haram ko lagi. Hahaha... nak jadi hero ke? kene la. kene menang lagi penggal depan. byk lagi harta kat selangor blum balon lagi kan.

Ala, apa ada hal, takleh menang kat sri muda, dun jeram ada... rumah baru kat puncak alam la katakan... kete mewah brapa plak? skrg kene la jadi hero, kot2 azmin nak bagi jawatan no.2 kat selangor nanti...

Klu kalid gagap n azmin bleh bertukar-tukar, ko pun leh gak.... Padanla tetiba melolong....

-Melayu Bangkit!!!-

Anonymous said...

Yb sri muda ni buat lawak ,nampak sangat kebahalolanya , memang muka tak malu ..

siapa yg mengajar bakar paper ? PKR !! siapa yg bakar Utusan ? PKR ! siapa yg bakar hati melayu seluruh negara ? PKR ! siapa membabikan bangsa sendiri ? PKR ! paper siapa paling bohong dan fitnah ? paper PKR ! apa nama paper ? paper keldaian , apa? keldai ..K e l d a i !

patutlah perangai macam keldai bangang , ..

setuju , sangat setuju paper keldaian dibakar , memang patut dan layak dibakar pun , tiada guna punya paper ,hanya tahu menabur fitnah dan membohong , yg dia fitnah adalah bangsa sendiri , agama sendiri ,

paper keldaian cuma layak dibuat lap bontot lepas berak !!

patutnya bukan setakat paper keldaian saja dibakar , yb sri muda ,suhaimi pun patut dibakar sama , memang layak dibakar ,

Abu Garcia said...

hahaha bakar paper taraf kertas jamban pun yb nak sedih .... terguris bontot la pulak dah .... ntah-ntah depa anggap suara keldai tu setaraf kitab muktabar pe ke ....

apapun ...padan muka diucapkan kepada wartawan, editor dan pencetak akhbar suara keldai kerana bakal bangkrap sampai tua.... mana nak cari RM700 juta beb ...

Esperalzi said...

Sejak tak lagi sokong PR lepas 2008, aku dah tak baca lagi Haprakah dan Suara KeZaliman..dulu pra-2008,bukan main aku baca suratkabat dua beradik ni, maklum jer, waktu tu tengah kuat bercintan ngan diorang..sekarang aku dah cerai talak tiga ngan PR, sebelah mata pun aku tak hingin tengok suratkabar berdua yg sial ni...

Anonymous said...

memang kalau ikut logiknya ,bakar paper ni sebabkan dah tak berguna dan hanya layak jadikan umpan api.
Tak perasan puak keldaix2 boleh pulak ada perasaan ,sebab biasanya keldai ni buat muka dono je.
Kalau terjuris jugak,padan dgn muka hang,tu kira dah habis modal le tu ,dah tak ade isu nak cari glomour.Kalau air muka dah tahap penyapu,buat `tiger show` pun org tak pandang.

by aramak

Anonymous said...

YB sri muda ni mmg bangang...balaci cina.. wahai melayu PKR dan melayu PAS sedarlah... jangan tido lagi