Thursday, July 1, 2010

AIDC DI MUKA DEPAN UTUSAN.

tahniah AIDC. liputan pendedahan awal blog AIDC tentang isu 'anwar tersungkur di kaki yahudi' telah mendapat perhatian media utusan. KLIK SINI.

aku mengulangi gesaan agar kajian politik blog AIDC dibukukan dengan kadar segera. cetak dan sebarkan kepada seluruh rakyat. sasaran utama adalah pelajar universiti awam dan swasta serta pengundi melayu. KLIK SINI untuk menghubungi bloger AIDC.

11 comments:

Anonymous said...

DSAI dgn DAP itu memang anjing yahudi..tahu menyalak jee...padahal..bertuankan yahudi..yg PAS lak berkokok jee lebih...padahal berkawn dgn anjing DAP...kekekeke

Anonymous said...

GAP...FYI.

http://newledger.com/2010/07/anwar-ibrahim-in-bad-decline/

Anonymous said...

Perlu dibukukan pasti laris macam goreng pisang...kalau nak senang edarkan dalam bentuk CD mesti laku....Hak cipta bersama boleh diulang cetak lagi....siapa setuju.....

Anonymous said...

Tahniah AIDC waaaaaaaa caya luuuuuuuuuuuu

Ali Abdullah said...

pendedahan tu pun tetap juga dinafikan PKR.... lagi satu jenis putar alam punya skill latang mali...

Anonymous said...

Pemimpin PKR akan menafikan dan telah pun menafikan berita tu. Tunggu Pemimpin PAS pulak bersuara..aku pasti dia orang menafikan juga perbuatan Al Juburi tu untuk kepentingan politik dan peribadi mereka. Kalau Pemimpin mereka menafikan apa tah lagi penyokong-penyokongnya yang bahlul lagi tolol. Mereka lebih rela ditipu dan terus ditipu oleh Al Juburi Anuar Berahim.

Anonymous said...

buku tu lepah siap minta anwar sahkan.

Anonymous said...

Tidak mustahil selepas ini Nik Aziz akan keluarkan cerita Nabi Muhammad S.A.W juga berkawan dgn Yahudi dan fatwa2 tak salah kawan dgn Yahudi.

Tunggu sajalah.

Setiap apa yg salah dilakukan oleh illegal partners (PKR & DAP) akan di "nuetralize" kan oleh Nik Aziz dgn hadis2 dan cerita2.

Tugas PAS dlm pakatan tak lain seperti Paderi untuk menyucikan dosa kawan2nya.

Peneroka

Anonymous said...

Salam Bro GAP,

Buat satu posting, usulkan gesaan agar kajian politik aidc dibukukan. Tapi kena combine dgn bloggers2 lain dan masa posting tu buat serentak. Kira macam usul mendesak la...

Amacam?

-Melayu Bangkit!!!-

Anonymous said...

ha..ha...laku ker kalau di buku kan...apa saja keluaran yang sangkut paut dengan umno...pasti tak laku punya....

kalau laku sudah pasti lama dah dibuku kan..nak buat cd..lawak lah..bagi free pon tak ada siapa nak...

penyokong dan ahli umno lagi suka beli harakah..

umno pengkianat...

captain said...

mahathir sendiri mintak maaf dengan yahudi kerana kenyataan anti semitismnya dulu.bg tau aku pemimpin umno mana yang berani kutuk yahudi..dgn amerika je dah ketar lutut.