Friday, July 2, 2010

GAP 2 JUTA HITS, TAPI NAMA BLOG DIJAJA !

salam sahabat yang dikasihi. blog gerakan anti pkr telah mencecah 2 juta hits tepat jam 1 pagi 2/7/10 hari jumaat. waktu blog ini mencecah hits sejuta pun berlaku pada waktu yang sama, 1 pagi hari jumaat.

aku perlukan lebih ramai lagi bloger-bloger pejuang yang baru.kerana aku yakin lebih ramai bloger lahir, lebih banyak ilmu dan percambahan ide baru akan keluar.

bulan april 2008,waktu mula aku menulis blog tak pernah menjangkakan hits akan sebegini tinggi. rakan bloger yang sama naik dengan aku masih lagi menulis dan terus aktif melanyak kiri kanan. bloger taipingmali,abe mie terjah,AIDC,angin perubahan,dr novandri,pewaris melayu.

selepas itu muncul lebih ramai bloger pejuang yang tak mampu aku nukilkan kat sini. tengok kat ruangan link bloger cukup. mereka lebih perform dalam tatacara pertahankan maruah islam dan melayu. kamu hebat.tkasih.

tetapi pencapaian kita ini masih tidak memuaskan aku. memang benar,jika dikumpulkan jumlah pembaca untuk kesemua blog,kita boleh cecah puluhan ribu pembaca sehari.

tetapi hati aku masih tak puas. di luar sana ada 4 juta pembaca internet di lembah klang sehari. kita kena penetrat (tembusi) market pembaca atas pagar yang lebih besar jumlahnya ini.

4 juta pembaca internet di lembah klang adalah satu kelompok market baru yang besar. disini aku melihat peluang. kenapa aku kata kita wajib serang lembah klang ?

sebab sebahagian mereka ini bukan permastautin tetap.ini semua golongan penghijrah luar yang datang bekerja di sini.serang mereka ,bila balik kampung waktu mengundi mereka akan bagitahu keluarga dan sanak saudara betapa baruanya pemimpin melayu dalam pakatan.

bloger baru mesti terus bertambah. aku galakkan karya politik kamu. kepada pembaca dan pengkomen tegar aku amat alu-alukan kamu terjun dalam penulisan blog. banyak komen yang aku perhatikan lebih baik kupasan dan ilmunya.

ADA ORANG JAJA NAMA BLOGER .

sudah kedengaran daripada banyak pihak, akan nama-nama bloger ini dijual kepada pemimpin tertentu. senang cerita, si barua ni mendakwa bloger ni bawah jagaan dia !

nama blog gerakan anti pkr tidak terlepas daripada pencabulan hak intelek ini.

ini manusia takde maruah,takde harga diri. mengambil kesempatan di atas susah payah orang lain, hasil dia kebas ! memang zalim sungguh manusia ini. aku dah dengar benda ni setahun yang lepas dan maklumat datang daripada sumber yang berlainan platformnya.

kepada pemimpin yang percaya bloger ini dibawah jagaan orang tertentu pun satu hal. kenapa tak jumpa kami direct jika benar kamu nak bantu kami. email bloger kan ada.

kepada pencuri yang takde maruah ni,hentikanlah kegiatan yang tak berguna ni. duit haram bagi mak bapak, anak isteri korang makan, tak takut ke ? kepada pemimpin yang ikhlas nak bantu bloger tu,tolonglah bertindak cerdik sedikit dengan menghubungi kami direct .

tunggulah, manusia ini dalam pemerhatian mikro kami..kalau kantoi,jagalah kamu.jika raja petra tinggal di rumah kalimullah pun aku boleh keluarkan bukti,apatah lagi cerita sebegini.

kepada yang tahu cerita benar ini, tolong bagi maklumat tambahan kepada aku. gapkembali@yahoo.com.

17 comments:

radens albanjari said...

salam tuan tanah,
tahniah wak berikan atas prestasi GAP capai 2 juta hits.

Anonymous said...

SLM BRO...PEDAS BERAPII TUUU HUHUHU

Nasionalis1982 said...

tahniah GAP..semoga perjuangan kita dirahmati dan diberkati.

Demi Islam dan Melayu.

Anonymous said...

Antara yang suka jaja nama2 blog kita untuk sebat duit masuk poket sendiri adalah UMB sendiri. Ini dilakukan oleh ajk UMB. Nama2 pun kita tahu.

Pernah berlaku sumbangan ikhlas Ku Nan untuk blogger di curi oleh seorang bloger palsu yang banyak main di Facebook bernama rafi atau kadang2 dipanggil Aimie.

Kami turut dengar orang2 Noh Omar pun mula nak konon berdekat dengan blogger tertentu. Dah main jaja nama2 blogger tertentu. Sesama kita tahu blogger2 tersebut adalah bebas dan independent.

Kita pun tahu grup Noh Omar hanya jaga Kita Gempur. Takpa rezeki masing2. Janganlah nak pura2 berdekat dengan blogger2 untuk curi idea.

Noh Omar diketahui adalah penyamun yang kedekut taik masin. Dia susah nak keluar duit dan hanya fikirkan diri sendiri. Bukan peduli dia kalau Selangor tak dapat tawan balik.

Tahniah GAP!

Juga Blogger Terkenal

Detguaq said...

Tahniah dari blogger kerdil di utara.

Anonymous said...

Salam Bro GAP,

Tahniah bro kerana 2 juta hits. Satu manifestasi tentang kredibiliti blog ini. Semakin ramai yang mengikuti media baru alam maya ini.

Inilah akibat dari populariti blog ini, mesti ada pihak yang mengambil keuntungan. Dasar orang tidak bermaruah!!!

Teruskan perjuangan bro, semoga akan lahir ramai lagi bloggers Jihadis untuk Agamanya, Bangsanya dan Negaranya.

Allahuakbarrrr...

-Melayu Bangkit!!!-

Cucu Tok Selampit said...

Dear GAP,

I know you through blog speare and met you personally. I'm feel proud to be in the same side of this battlefield. Congratulation Bro. May our fight to the nation last forever.

Khairul Rizal Osman.

putra merdeka said...

salam bro
TAHNIAH!!!

Anonymous said...

teruskan perjuangan demi utk kebenaran bro!

Anonymous said...

TAHNIAH BROOOO..............WAAAA CAYA LUUUUUUUUUUUUUU..........pweeeitttttttttttttt.........

Anonymous said...

TAHNIAH! Syabas GAP dan teruskan menulis, membongkar, mengkritik dan berjuang menentang yang bathil, walau siapa dan walau dimana jua dimuka bumi Malaysia yang satu ini, mahupun jika menyorok dimana-mana di muka bumi yang kecil ini, GAP hambat dan GAP telanjangkan untuk tatapan anak bangsa Malaysia demi Agama, Nusa dan Bangsa! Tahniah sekali lagi atas capaian yang tinggi. Ia membuktikan ramai yang sokong,tak sokong, suka, tak suka tetapi terus ikuti. sertai dan menyaksi sumbangan GAP kepada perjuangan untuk kebenaran!

Melayu Pasir Gudang said...

Salam GAP Tahniah atas pencapaian, teruskan usaha murni melalui sifat-sifat SIDDIQ, AMANAH, TABLIQ DAN FATONAH. Itulah sifat yang aku percaya di amalkan oleh kita semua sebagai bloger yang ingin melihat kebenaran tanpa sempadan politik dan kaum. Hentam tetap hentam.Lawan tetap lawan walaupun kadang-kadang kita tahu kita akan kecundang di sebabkan tangan-tangan syaitan dalam kerajaan. Aku bangga dan berterima kasih kerana GAP sanggup terima bloger picisan macam melayupasirgudang menempel didalam ruangan yang gah seperti Gerakan Anti Pkr.

Kepada mereka yang mengambil kesempatan terhadap kami kononnya sebagai perantara Pemimpin tertentu untuk survival politik.Awas balasan setimpal akan menunggu kamu.

GAP KEMBALI said...

tkasih wak albanjari. aku kerap mengikuti pandangan anda.

PARPUKARI said...

SALAM BRO GAP! TAHNIAH SEBAB DAH 2 JUTA! KASI LANYAK SAMA DEPA BRO!

MEMANG ADA BANYAK HARAMJADAH DOK JUAL NAMA SEMUA BLOGGERS, KATA MEREKA BLOGGERS NI BAWAH JAGAAN MEREKA DAN MEREKA SAPU SEMUA!

SEMOGA MEREKA YANG BERBUAT DEMIKIAN DILAKNATI TUHAN!

TERUSKAN PERJUANGANMU BRO! GO FOR 3 MILLION BRO! YIHHHHAAAA!

Anonymous said...

Teruskan bro aku selalu ikut perkembangan nya aku percaya lepas ni kita akan berjaya membawa balik sinar pada org melayu dan islam itu sendiri aku ucapkan terima kaseh pada bro GAP,GAP tetap di hati aku terus mencuci otak aku.

Anonymous said...

lord reid dan juak-juak PR tak nak comment ke..?dasar bewak kepala dapig.

jeles..jeles..dah dasar kedekak pendengki,tak boleh tengok org maju.Dah lah diri sendiri tak nak kedepan,tu yg cakap macam org baru keluar hutan.

Taniah Bro..


by aramak

PAPA GOMO said...

mantap GAP....tahniah atas pencapaian yang memberangsangkan ini.

errr ada ke yang jual nama lu GAP...depa ni memang BANGSAT...anak haram.

Takpa GAP, pembaca boleh menilai kita ni....