Monday, July 12, 2010

ANWAR DIBURU MOSAD DAN CIA !



hari ini heboh akan cerita kaitan anwar dengan CIA. anwar dikatakan menjadi alat kepada segala operasi CIA di asia tenggara.

perkara kaitan anwar ini didedahkan oleh gap seminggu yang lepas. anwar pergi ke washington kerana dia tahu CIA dan mossad dan cari dia.KLIK SINI untuk membaca pendedahan pertama aku.

aku keluarkan artikel bukan semberono sahaja, aku cabar anwar saman aku nafikan tuduhan ini.

(Bernama) - Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Seri Anwar Ibrahim akan dikenakan tindakan sewajarnya jika didapati mengancam keselamatan negara selepas dikaitkan menjadi alat kepada agensi perisikan Amerika Syarikat, Agensi Perisikan Pusat (CIA).

Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Hishammuddin Tun Hussein bagaimanapun berkata, pihaknya belum mempunyai maklumat dan perlu bergantung kepada bukti untuk mengambil sesuatu tindakan.

"Tak tahulah sama ada (alat) CIA atau tidak tetapi kita tengok banyak rahsia dia sudah terbongkar.

"Kita sebelum ini tidak tergamak cuba korek (rahsia) kerana cukup-cukuplah mereka sendiri menabur fitnah terhadap pemimpin-pemimpin kita tetapi kalau mereka tidak berada di atas landasan dan niat jujur akhirnya benda yang tidak baik akan keluar juga," katanya.

Beliau berkata demikian ketika diminta mengulas kenyataan seorang penulis blog terkenal di New York, Elaine Meinel Supkis yang mendakwa ketua pembangkang itu merupakan alat ciptaan CIA bagi menjaga kepentingan dan perancangan sulit Amerika Syarikat di Malaysia.

Hishammuddin berkata, beliau melihat tindak tanduk ketua pembangkang itu ketika ini hanya demi kepentingan politiknya semata-mata.

6 comments:

agbr47 said...

Kau orang buat seboklah. Tak lama lagi dia akan tinggal sebumbung dengan RPK di London. Dia akan bertunyit kaki. Habuk pun tak nampak dia pergi. Setidak-tidaknya tinggal di dapur Duta Iraq.

Menteri amaran takde bukti buat kenyataan. Buatlah, tak habis-habis buat amaran.

agbr47: Sumpah Saiful kepada sesumpah.

HANG JEBAT said...

MASALAH UTAMA SEKARANG HISAYMUDDIN BUKAN TAHU NAK BUAT APA, SUARA KEADILAN TERBIT PUN DIA BUAT TAK TAHU JE, BANGANG PUNYA MENTERI. CAKAP APA SAJA LAH ISU KE DIA HISYAMUDIN AKAN HANYA PANDAI BAGI AMARAN DAN AMARAN, PALING TIDAK DIA MINTAK SURAT TUNJUK SEBAB. ORANG MACAM NI AKAN MELEMAHKAN KERAJAAN DAN AKAN MENAMPAKKAN KERAJAAN YANG ADA SEKARANG BEGITU LEMAH DAN TAK MAMPU MENCEGAH SESUATU. JADI TAK SALAH RAKYAT AKAN MEMILIH SEBUAH KERAJAAN BARU...P/S MANGKUK HISYAMUDIN CEPAT LA LETAK JAWATAN KAU TU?

Unknown said...

sedih , menteri pada beberapa kementerian bercakap dan bertindak seolah2 bukan menteri , statement entah apa2 ...cakap tak berfakta , sekadar cakap untuk menampakkan ia ada hati nak cakap , cakap kosong ..

tindakan dan tingkahlaku terutama KDN sangat mengecewakan , rakyat hilang kepercayaan dan hilang rasa hormat , tahniah kerana mampu bagi amaran ..amaran dan amaran , sampai kiamat cuma mampu bagi amaran , ..

Unknown said...

Anwar diburu mossad dan CIA ? ye ke ??

mungkin ya , mungkin tidak ..

kita tengok dalam 6 bulan ini , kalau anwar masih pergi ke Us dan balik dengan bernyawa , bermakna dia saja buat cerita ni untuk menarik simpati penyokong ,

jgn lupa , kes arsenik , Hiv , sakit pinggang , sakit tungking , sakit nak mengawan itu semua helah anwar , taktik agar simpati tak lari , agar perhatian orang ramai sentiasa tertumpu padanya , maklumlah manusia anwar ni nak sentiasa dipandang , diingati orang ,

kalau Mossad ,CIA betul2 nak kasi padam anwar bukanlah satu perkara yg susah , sedangkan Yasser Arafat ..Mossad boleh kata tiada satu saat pun pergerakan Yasser arafat kami tak tahu ! semuanya dalam tangan ..

anwar sebenarnya dalam ketakutan , cemas , dan gelabah , anwar takut pada angan2 dan bayang2nya sendiri , ..
Tapi kalau benar mossad dan CIA nak kasi padam si Anwar , syukurrrrr alhamdulillah ...aku akan buat kenduri kesyukuran !!

Ular Menyusur Akar said...

rinandamku, aku pun fikir dia tak takut kepada CIA. Dia lebih takut kepada Saiful. Kalau dia lari bukan kerana CIA tetapi melarikan diri dari tahanan jenayah kalau sabit kesalahan.

CIA kalau dia nak bertindak, tak perlu nuar kat USA. Kat Malaysia pun dah ramai CIA kot. Kalau tak nuar tak boleh kerja.

Kita tunggu amaran "tidak akan berkompromi" dari menteri amaran.

agbr47: Kalau takde nuar kita masih ada Mahfuz.

Unknown said...

Hi Hishamudin2, memang hati kecik, amaran dari dulu sampai dah beruban... tindakan satu pun x de.. harap sengih je lebih... dulu cium keris pun minta maaf... ni pasal kepentingan negara pun nak bagi amaran lagi... man kreadibiliti Menterisorang ni....cuba cabar diri sendiri dan berani bertindak sekurang2nya ada keberanian dalam kaus kepimpinan anda... menyesal kalu dah bersara esok x berguna... malu anak cucu kemudian hari...renungkan lah wahai Hishammudin... Sedih agagknya Arwah Tun Jaffar Onn tengok perwaris dia selembut ini...