IKLAN BERBAYAR

Monday, July 26, 2010

BENARKAH MANJIT SINGH ADA RAHSIA ?

hari ini peguam benggali bernama manjit singh tunjuk besar kepala.dia kata nak penggal kepala anuar shaari kerana dedahkan kaitannya dengan anwar dan petra.dia berani tunjuk besar kepala dengan memanggil anuar shaari 'malay bastard'..

tepat jam 12 tengahari esok, kita tengok siapa sebenarnya bastard, banggali atau melayu !?

10 comments:

Anonymous said...

"BASTARDS SINGH\"

agbr47 said...

Raja yang tidak berwajah Melayu, tak berjiwa Melayu. Di gandingkan dengan pengugut dan talibarut kepada seorang alat yahudi. Maknusia-maknusia paling BASTARDS dalam negara.

agbr47: Mahukan politik yang membela negara dan menolak petualang negara.

Anonymous said...

kalu mcm anuar ibrahim pun bastards jugaklah sbb dia malay kan....

Anonymous said...

CELAKA PUNYA BENGGALI NAK HINA MELAYU!!KRRROOOIIHHH PTUUIIII!!!!BABI!SIAL!HARAM JADAH!!

Anonymous said...

Musibat&lahanat punya singh..

Anonymous said...

dia sengaja menyalakan api kemarahan org melayu

JenGLoT

Anonymous said...

salam GAP ..

lawan tetap lawan , dedahkan segala apa yg tersirat dengan singh sekor ni ..jangan disimpan walau sehabuk , kita tengok siapa bastard , kita lihat siapa bangsat sebenarnya !

celaka , berani dia panggil malay bastard ?

Anonymous said...

Dulu-dulu hanya seorang singh sahaja di Tanah Melayu yang datang naik tongkang. Namanya Just Want (One) Singh. Tetapi, tah macam mana, bengali sorang tu boleh tetiba dapat anak dan dia pun terkejut beruk. Lalu dinamakan Ajaib Singh. Lama kelamaan Singh ni menjadi banyak spt hairan singh, baluwan Singh, dll. Tetapi bila dah ramai-ramai tongkang pun pecah maka kesianlah mereka yang jadi karam Singh! Di Kota Kinabalu singh yang karam tadi sudah pening berpusing-pusing, jadilah Karamunsing!

Anonymous said...

semua ni menunjukkan...org india bukan dalang tapi rmai org india terpedaya...... the real perpetrator in this country is The Singh!

Aku,Pasbuih Dan Siamang said...

yang lebih bastard puak2 pas