Friday, July 9, 2010

DAP & M'SIAKINI BUKA LANGKAH !


apa isyarat tersirat dalam gambar di atas. 5 babi mewakili 5 negeri tumbang .

dulu dia serang melayu.
dulu dia serang mahkamah syariah.
dulu dia serang hak melayu.
dulu dia serang institusi melayu.
hari ini dia serang institusi raja.

..............................................

nantikan serangan paling ganas gerakan anti pkr terhadap dap yang babi ! aku sedang membakar jiwa perjuangan aku. aku dibakar dengan kesialan mereka melanyak maruah kita.

doakan, dap dan malaysiakini akan kami hancurkan semaksima yang mungkin !

PERCAYALAH !
PERCAYALAH !
PERCAYALAH !
PERCAYALAH !
PERCAYALAH !

17 comments:

Anonymous said...

kasi ajar cukup cukup babi babi tu gap.lanyak depa tuh!!!
lahanat tu memang patut kena ludah.
krooooohhhh ..tuihhhh

Anonymous said...

aku bersamamu,,,tolong ulas ckit pasal ceramah yang hangat sekarang ni SELAMATKAN MALAYSIA,,,gile ke ape dia orang ni,,,x selamat ke malaysia ni,,,kalau x selamat apasal ramai pak itam, nepal ,myanmar dan mcm2 lag kat malaysia ni,,hentam ckit bro,,,

Anonymous said...

Salam Bro GAP,

Aku yang masih baru nih akan terus dan terus menyokong dan membantu selagi daya untuk hancurkan daPIG nih....

dap laknatullah!!!

Anonymous said...

hidup melayu..!!!!
aku di belakang mu GAP..!!!!

ghostWRITER said...

bila kita plak nak buka langkah?? ajar sikit si DAP ni...!!!

potong babi tak ajak anwar n nik aziz ker??

tamingsari said...

DAP ialah kumpulan cina yg ingin melihat Malaysia menjadi kacau bilau serta huru hara. Mereka tidak perlu diajar, mereka wajib dihapuskan dari negara ini. Ayuhistihar perang terhadap DAP.

Anonymous said...

Kepada sume orng umno,pas dan melayu pkr,ko orng ingat cina nak hormat ke kat ko orang.......
klu mereka ada rasa hormat orng2 cina tidak akn tipu sijil halal,buat mee hoon sambil bela babi,bela ikan tapi bagi makn dngn sisa babi kemudian pasarkan di di merata tempat,buat mee kuning letak asid borik lebih boleh jadi penyebab kanser,cuba tengok2 sikit sayor kat pasar macm mana kandungan racun yng dibenarkan.
Ko orng drive kat highway ko tengok lahanat nie ni klu bawak kerta besar cam mane dia drive dan minta laluan laju mcm sial....
Dulu kata datng tanah melayu nak cari makn je ,lepas tu nak kuasa politik kumudian nak samarata dan yg last mencabar intitiusi beraja.
Orng melayumempertahankan hak nya
seperti termaktub dlm perlembagaan
di tuduhnya rasist.
Macam2 lagi lah yg tak kena dngan
dia orang nie.
sialan pemakan haiwan babi nie!!!!
Kepada melayu yng tak sdar diri,pemakan belacan pegi la blog sial pemakn babi nie cam mana mereka tak puashati dgn orng2 melayu.

Jng jadi bodoh cam nik ajis dengar orng cina petik ayat quran dah kata faham islam..kita jgan kena tipu dgn lakunan2 lahanat nie tjuan merka melayu berpecah mereka lebih berkuasa!

BERSATULAH ORNG MELAYU SUPAYA TAK KENA BODOH OLEH BANGSA LAIN!!!!

Anonymous said...

Jangan bagi muka kepada babi babi tu,
Jangan bagi muka pada sekutu2 depa.
Aku menyokong GAP sepenuhnya.

Anonymous said...

Jangan bagi muka kepada babi babi tu,
Jangan bagi muka pada sekutu2 depa.
Aku menyokong GAP sepenuhnya.

Anonymous said...

masalahnyee...pemimpin PR yg melayu kecut telor...kekeke...Anu...war...sebuk dgn gila kuasanyee...PAS...sibuk dgn Islamnye...ape lagi kepala2x kominis..cina kafir bertepuk tangan lah..bab ini sudah kira baik,,bg PM kat Anuuuwar...bodek jee pasal agama...selamatlah...janji agenda mereka berjaya..mereka berdisplin..tak mcm melayu kecoh sekampung...nak harap dakwah PAS sampai kiamat dia org x akan hormat pada Islam...hidayah hanya dr Allah bukan dari Pas...sekarang ketut DAP pun bg mereka wangi..kekeke...

Unknown said...

dengan ini , aku bersumpah mengisytiharkan perang keatas DAP ,

sekali aku benci , aku benci selamanya , apa saja yg berkaitan dengan DAP adalah musuh aku ,

tdk dapat bapak DAP , cucu DAP aku balun , tak dapat anak DAP , bini DAP aku dajalkan ,

alang alang !!

anakbangsa said...

GAP slamat berjuang dan terus berjuang.doa sentiasa mengiringi kamu.PERJUANGAN BELUM SELESAI

Anonymous said...

INI MACAM KITA KENA KASI AJAR... APA LAGI MELAYU... KALAU MEREKA TAK BERAPA INGAT APA TERJADI 13MEI... KITA BOLEH KASI INGAT... AKU PUN TAK FAHAMLAH... KENAPA KITA BIARKAN MEREKA DOK PIJAK2 KEPALA KITA TAPI KITA NI TAK BUAT APA2... Y Y Y Y KENAPA KITA TAK NAK BERSATU... KEADAAN SEKARANG MEMANG MELAYU TERSEPIT... BANGKITLAH WEI...

Unknown said...

Anonymous said...
INI MACAM KITA KENA KASI AJAR... APA LAGI MELAYU... KALAU MEREKA TAK BERAPA INGAT APA TERJADI 13MEI... KITA BOLEH KASI INGAT... AKU PUN TAK FAHAMLAH... KENAPA KITA BIARKAN MEREKA DOK PIJAK2 KEPALA KITA TAPI KITA NI TAK BUAT APA2... Y Y Y Y KENAPA KITA TAK NAK BERSATU... KEADAAN SEKARANG MEMANG MELAYU TERSEPIT... BANGKITLAH WEI...

July 10, 2010 12:12 AM

Jawapannaya ada pada Nik Aziz, Anwar, Khalid Gagap, Zaid Ibrahim, Si Kitol KJ, puak2 PAS & PKR Melayu. Biar mereka jawab dlm kubur

anakbangsa said...

malangnya ada org melayu yg bersengkongkol dgn bukan melayu utk menjatuhkan bangsa sendiri.moga Allah membuka matahati mereka terhadap muslihat si laknatullah ini.marilah kita sama2 berdoa moga saudara kita sedar yg mereka telah dipergunakan utk menghancurkan saudara seagama mereka.

Kerajaan TROY said...

gap...kami aku sokong kamu gap...

Anonymous said...

tahniah!aku doakan kejayaan menghancurkan najis-najis yang mengotorkan agama bangsa dan negara ini.Pesan aku bertindaklah dengan akal bukan perasaan.Biar berfikir seperti yahudi,gunakan kebijaksanaan,pasti kejayaan di tangan kita!!