Saturday, July 24, 2010

GEMPAR KES TEOH BENG HOCK ! ADA PEMBELOT DALAM WAKIL KERAJAAN ?

siapa tan hock chuan ?

dia adalah wakil kepada peguam negara untuk mengendalikan inkues kematian teoh beng hock.

sepertimana dr pornthip yang dipertikai kan kredibilitinya dalam hal memberikan justifikasi kematian teoh beng hock, wakil kepada peguam negara iaitu tan hock chuan juga kabarnya diragui kredibiliti dan kejujurannya mempertahankan maruah kerajaan dalam kes teoh.

aku menerima maklumat panas ,menyatakan tan hock chuan yang dilantik sebagai wakil peguam negara telah membelot kerajaan !

maklumat telah memberitahu aku bahawa tan hock chuan telah 'menyembunyikan' surat berbahasa cina tulisan tangan teoh beng hock yang menyatakan rasa tidak tenteram/gusar/bimbang tentang masalah yang melanda beliau. kabarnya dalam surat tulisan mendiang teoh itu, dia menerima ancaman dan mahu membunuh diri.

sayangnya,tan hock chuan selaku wakil kepada peguam negara ini tidak langsung mendedahkan isi kandungan surat terakhir teoh beng hock untuk dijadikan bahan bukti kukuh menafikan penglibatan agensi yang dituduh (SPRM) kononnya bersubahat mahu membunuh teoh !

aku cabar tan hock chuan mendedahkan surat terakhir mendiang teoh di sesi inkues, jangan sembunyikan kebenaran dan jangan jadi talibarut kepada dap !

20 comments:

Anonymous said...

sial punya cina!pakat ramai2 nak tumbangkan kepimpinan melayu.kalau pembangkang menang,depa akan jatuhkan sesiapa saja di kalangan melayu dari menjadi pemimpin.melayu ditunggang sepanjang perjalanan sehingga mereka yg memerintah.dalam hal ni,tak ada DAPigs,tak ada MCA,tak ada GERAKAN..yg ada cuma CINA!!

Anonymous said...

cina tetap cina bebb. mana2 pun sama. cuma nik aziz je sayang kat cina tendang melayu islam. sbb dia perasan dia bangsa arab. walau kemetot , idung kemek. hahaha....

jumpa nik aziz jumpa arap. ludah muka nik aziz dulu. kahkahkah...

joe

Melayu Pasir Gudang said...

Pastikan Rejmen Askar Melayu 100 peratus orang melayu Islam tulen.

Hari ini apa sahaja yang ada bangsa pendatang nie, maka organisasi itu sudah tidak relevant lagi.Mereka akan terus bersatu tanpa peduli ideologi politik lagi yang mereka mahu sekarang menumbangkan dan menghapuskan kerajaan Melayu Islam. Untuk Dato Najib kasi lah lagi banyak-banyak peruntukan kat kaum anjing tersepit nie.PRU 13 nanti pasti semua tidak akan pangkah BN.

tebing tinggi said...

Anon 8:06

Jangan disialkan mereka 'cina',orang Melayu patut mencontohi mereka demi bangsa ,mereka tetap seia sekata.
Perchayalah Melayu tidak akan sampai ketahap kritikal seperti sekarang ini sekiranya semua orang Melayu sayangkan bangsanya,bukan 'Melayu angkat' jadi melayu demi kepentingan.


1sekolah >1bahasa >1Malaysia

AbgTuah said...

JIKA BENAR...MEMANG SIAL PUNYA...

Anonymous said...

bangun,bangun,bangun wahai ORANG MELAYU..........

sangtukangkata said...

baru tau ka itu cina macam tu.. kitaolang mau kongker ini malayu, kitaolang mau kasi melayu sengsala.. pepun itu mmg agenda diorang beb.. diaorang takkan puas kalau tak dapat kuasa 100% kat malaysia ni.. so kita apa bikin.. tgk jer, aduyai.. harap kita ksi ajar masa pru 13 nnti..

hangkedee said...

Parti Politik Yang menjaga kaum cina di Malaysia:

PAP singapork-cina
MCA-cina
GERAKAN-cina
DAP- cina
Saudagar cina-cina
Umno-cina
PKR-cina
PAS-cina

Kaum melayu?

Pas...?
Pkr...?
Umno...


Yang untung dan kaya raya cina.orang melayu berani dengan bangsa sendiri.Lihat lah bangsa ku.Kita akan jadi belacai orang cina.kita akan bergaduh sesama sendiri.Perhatikan semasa di Ipoh tempoh hari,kita diperkuda menentang Raja Melayu oleh orang cina.Kenapa orang cina tidak tidur dihadapan kereta Tuanku....?????KENAPA KITA SENDIRI MENENTANG RAJA YANG BEBANGSA MELAYU.kenapa tak nampak batang hidung mereka semasa itu.turut serta berdemo. Tak nampak kah lagi bangsa ku MELAYU.JANGAN di katakan ME......LAYU.Kita telah di perangkap oleh mereka.Kita telah menjadi boneka cina.Baik Umno mahupun Pas pkr.

Peneroka said...

Kerajaan Melayu Melaka juga rebah apabila pedagang Cina bersekongkol dgn Portugis. Portugis bersetuju memberi peluang perniagaan yg lebih menguntungkan dan cukai yg rendah kepada pedagang Cina.

Apatah lagi di saat Kerajaan Melayu Melaka yg lemah ketika pemerintahan Sultan Mahmud Syah dan perpecahan sesama sendiri.

Begitulah sikap mereka zaman berzaman. Bila ada peluang dan menguntungkan mereka, Melayu akan ditebas habis habisan.

Anonymous said...

Anon 12:23AM

Masa telah berubah, MELAYU Tidak akan bersatu kerana telah LAYU dan tenggelam dalam keDUNIAAN.




"Gomo Gap Gomo"

Anonymous said...

Bangsa Melayu berpecah disebabkan seorang Melayu PENDERHAKA SIAL SIPELIWAT TEGAR yang nak selamat dirinya dari dihumban ke Sungai Buluh. Sebab tu asyik nak tangguh bicara kerana PENDERHAKA SIAL ni yakin akan jadi PM selepas PRU 13 maka bolehlah digugurkan semua tuduhan. Bangkitlah Bangsaku Melayu hapuskan siPENDERHAKA SIAL ni dgn apa cara walau pun dgn pensil.

Anonymous said...

joe 0937
dlm blog ckp nk ludah muka tgna. Kalau ank jantan silakan dtg.kalau x lu gunting krandut telor lu bg mkn hanjing.kah3 aku takut n aku xbrani. Dr aku ludah muka tgna baik aku ludah muka lu joe tuih

joe jambul

Anonymous said...

joe 0937
dlm blog ckp nk ludah muka tgna. Kalau ank jantan silakan dtg.kalau x lu gunting krandut telor lu bg mkn hanjing.kah3 aku takut n aku xbrani. Dr aku ludah muka tgna baik aku ludah muka lu joe tuih

joe jambul

mohamed said...

I just have one rule of thumb.. never trust these kind of bastards in the goverment.

Qualification sometimes is not enough for a goverment job.

Anonymous said...

Tuan,
Memang dari dulu lagi saya dah katakan, DAP,Gerakan dan MCA dah bersatu untuk jatuhkan kuasa politik Melayu/Islam. Rahsia kepimpinan melayu telah didedahkan oleh Anwar. Peluang pun sudah dibuka pada cina. Peruntukan pun dah banyak, penyokong dikalangan melayu pun ramai. Ekonomi mereka dah pegang sekarang tunggu kuasa politik sajalah.

Syed anak Kedah

Wake UP! said...

Inilah dia perangai sebenar orang Cina.

Dia akan menyembunyikan perlakuan samseng dan kongsi gelap yang membunuh saksi SPRM.

rinandamku said...

kalau kita percayakan sangat cina , tak kira cina PAS ke , cina DAP ke , cina MCA ke ..cina GERAKAN ke , kita telah silap besar !!

kalau kita kata cina berjiwa malaysia sbb dorang lahir disini dan akan mati dikubur disini , kita silap besar !!

kalau kita 'terpercaya' dengan mulut manis sang cina , kita silap !!

kerana cina tetap cina walau dimana dan dimana ia berada , jiwa cina sentiasa hendak dan hendak lagi , tiada istilah redha dan puas bagi cina , ..tiada istilah cukup dan terimakasih !

matlamat cina sekarang ini ialah hendak menguasai malaysia , hendak jadi pemerintah malaysia sebagaimana disingapura dan Thailand , dengan berlakon sehabis baik dgn janji2 mulus kepada melayu PAS DAN PKR , PAS YG TERTIPU DAN TERPEDAYA maka lihatlah apa jadi dengan PAS ?

ingatlah , matlamat bangsa Cina kini adalah kesinambungan perjuangan Komunis dan bintang 3 dahulu , cuma mereka menukar wajah kepada cara politik ..

cina sebenarnya tak sekuat mana sekiranya Melayu bersatu , ...cina kuat kini kerana ada melayu yg sanggup jadi barua dan kuli batak pada cina menjayakan matlamatnya ,

rinandamku said...

kes TBH sebenarnya adalah permainan cina , ...demi melindungi diri dan takut rahsia terbongkar , mereka bunuh TBH !

apa dihairankan , baca sejarah politik cina bermula dari dinasti kuno , lihat apa dilakukan mereka , lihat filem2 mereka , baca buku2 sejarah cina , pembunuhan adalah perkara normal , bunuh satu nyawa untuk selamatkan 30 nyawa yg lain perkara biasa ,

lidah tak bertulang , tak sesekali memohon maaf , merasakan dirinya betul , tergamak lakukan apa saja , sentiasa ingin menang , kaki putar belit , ..
inilah sifat azali bangsa cina ,

Ujang said...

...cina tetap cina walau apa pun mereka (kecuali Cina Muslim), tidak jujur, penipu dan pembelot...maksudnya jangan kita jadikan orang kafir sebagai pemimpin kita!


Ujang UB44

Anonymous said...

Sejak merdeka sampai sekarang sapa yang memegang tampok pemerintahan, cinakah? Sendiri mau ingat SMS