Monday, July 12, 2010

VIDEO ROMPAKAN PASIR OLEH PAKATAN !


4 comments:

Ular Menyusur Akar said...

Rakyat Selangor masuk lubang? Baguslah, buatlah lubang besar-besar supaya mudah di kuburkan PKR kedalamnya.

agbr47: Masuk lubang besar sebelum di masukan kedalam lubang lahad.

Anonymous said...

Masuk akal ke, dalam 50 tahun habih tanah melayu digodam cina yg diimpot tapi tak ekspot2 oleh British utk jadi kuli lombong dan kuli angkat najis di Penang boleh jadi begitu kaya. Kalau tak tipu, rampas, rompak dan perbodoh orang melayu macamana boleh terlepas semuanya.

Sekarangni, orang melayu dalam PKR pun sekongkol sekali samun pasir. Bagus jugak melayu yg ini keluar umno dulu, pasal mereka ni penyamun, macam MCA dan DAP jugak.

Orang cina sekarang ada ke tegur tuan2 atau bertanya tuan2 dalam bahasa Melayu? Jangan harapla. Sekarang dia mintak 1 billion utk pastikan bangsa dia yg pendatang ni terus mendaulatkan bahasa dia. Baik minta 2 kerakyatan sekali. Jadi rakyat negara China dan rakyat negara Malaysia. Sini sapu, sana pun sapu. Depan hentam dan belakang pun hentam, macam si anu tu....

Hak melayu nak gagau...hak sendiri tak mau share...walaupun benda tu harta penipuan. Dulu 30 tahun dulu kakitangan kerajaan yg berjawatan tinggi depa yang sapu. Sekarang pun nak sapu. Macamana...dengan mintak banyak biasiswa dari JPA. Melayu yg bodoh ikut jugak cakap depa, nanti bila nak isi jawatan tinggi sapa lagi...depa ni la.

Ingatlah jugak, depa ni pun penyamun. Dapat biasiswa nanti 50% balik khidmat dgn kerajaan jadi pegawai tinggi dan 50% lagi menetap terus kat luar negara. Lepas tu kita bising tentang brain drain...kan ke bahalolnya kita.

Berapa peratus nanti yg sanggup berlapuk dikampung2 dan di pendalaman Sabah dan SARAWAK? Anak2 melayu dan bumiputera jugak...dan otakpun jadi beku..lepastu masuk PR hentam balik kerajaan.

ADUHAI....TOLONGLAH FIKIR2KAN

Esperalzi said...

Jangan risau...tak lama lagi Najib Alkentutnya, kasimselamat dan seangkatan dengan mereka akan datang dan memberikan justifikasi begini tentang isu pasir di Selangor..


Eleh, zaman Khir Toyo dan UMNO (UMngok bagi mereka)dulu pun banyak juga pasir dan tanah dikorek di Selangor, jadi apa nak kisah kalau berterusan di zaman Phuckatan Rosak? Reverse reasoning, itu taktik mereka..

Ke mana pasir ni pergi? Ke Singapura lah, ke mana lagi? Di zaman pemerintahan Phuckatan Rosak lah DAP akan amik sebanyak2 kesempatan untuk bantu Republik Cina Singapura dapat sebanyak2 pasir untuk lebarkan pulau Singapura yg hanya sebesar biji kacang, maklum saja Indonesia dan Malaysia di bawah BN dah hentikan eksport pasir ke Singapura..

minaq jinggo said...

sudah pasti nya pasir merupakan sumber pendapatan utama bagi para exco dan kerajaan negeri selangor. rasanya amat berat bagi sebarang tindakan yang kita harapkan akan diambil oleh mereka2 yang berkepentingan. pru13 dah dekat. makin dalam lah lagi lombong pasir yang mereka akan korek. yang pasti kawasan yang dikorek mesti dekat dengan kawasan perkampongan orang melayu. nilai hartanah kawasan melayu akan pasti jatuh merudum.