Sunday, August 8, 2010

FINALE SSDE DITAJA MALAYSIAKINI !

Dari KL/Subang/Puchong: Sila guna Lebuhraya Kesas hingga ke Plaza Tol Kemuning. Selepas tol , keluar di Persimpangan Kebun (persimpangan pertama selepas tol) , kemudian belok ke kiri. Dari sana lebih kurang 1.5 km ke lokasi ceramah. Sila ikut panduan petugas yang ditugaskan dan bendera-bendera yang dikibarkan di tepi jalan.

Dari Klang/Pelabuhan Klang: Sila guna Lebuhraya Kesas dan keluar di Persimpangan Kebun, kemudian belok ke kanan di lampu isyarat persimpangan tersebut. Dari sana lebih kurang 1.5 km ke lokasi ceramah. Sila ikut panduan petugas yang ditugaskan dan bendera-bendera yang dikibarkan di tepi jalan.

Jumpa anda disana, sana, sana.

3 comments:

Matt said...

FDI malaysia menurun tahun lepas, mungkinkah menurun FDI ni sebab rancangan Anwar nk 'rampas kuasa' tahun lepas? Dengar kata pelabur luar negara takut nk melabur pasal rancangan jahat Anwar tu menyebabkan ketidakstabilan politik di Malaysia, any comment?

Anonymous said...

Ha ha ha Malaysiakini dajjal jadi penaja utama tuh!

Anonymous said...

publisiti murahan dari gap, bayangkan kalau malaysiakini kata gap tipu, secara automatiknye nama gap akan di sebut di laman malaysiakini dan maka ramai lah akan melawat gap, teknik ini dinamakan teknik murahan, aku rasa malaysia kini tak termakan provokasi bodoh dari gap. guna la teknik lain untuk dapat perhatian.


hidup UMNO
hidup islam