Tuesday, August 24, 2010

KELUARGA PUAKA !


makin melampau makin kurang ajar. hari ni dalam utusan dipaparkan gambar indon pijak bendera malaysia, siap buang najis sekali. puncanya kerana 3 rakyat indon ditahan pihak berkuasa malaysia.

aku cukup yakin sikap biadap segelintir rakyat indon ini banyak dipengaruhi oleh kempen menanam kebencian yang dilakukan oleh satu keluarga politik bernama anwar ibrahim.dorang sanggup pijak bendera malaysia pasal ini keluarga anwar anak beranak boleh perlekehkan negara ikut suka hati kepala dia je !

tu sebab kaduk indon ni sanggup naik junjung ! pernah tak korang dengar pemimpin pembangkang indon burukkan negaranya sendiri kat malaysia ? tak pernah tapi si puaka anwar banyak kali buat !


memang ia adalah berlainan isu, tapi siapa rakyat malaysia yang paling kuat cucuk kebencian rakyat indon terhadap pemerintahan malaysia ?

anwar berkali-kali merosakkan imej negara. apa juga cara dia kasi basuh otak rakyat indon agar benci dengan kerajaan malaysia.

4 ogos lepas, anak dia yang tak sedar diri nurul izah pertikai dasar DEB dan sistem pertahanan negara. ini dua beranak memang petualang bangsa, tak sedar dek untung dan memang manusia paling dahsyat sanggup melanyak negara sendiri demi kepentingan politik sempit.KLIK SINI

NURUL IZAH DAN ANWAR !

kalau dah tak suka sangat dengan negara malaysia, pergi berambos la ! brengset ! kami sanggup untuk berbeza pendapat dalam politik, itu perkara biasa. tetapi kalau dah sampai caci dan maki hamun negara sendiri di tempat orang, adalah baik korang satu keluarga berambos dari malaysia la !

puaka betul la korang anak beranak !

34 comments:

Shahrul said...

aku pk ... cam biasa .. menteri amaran hanya akan kata ...
"kami akan bertindak tegas" ... " kami sedang perhati" ... dsb ... macam itulah selalunya ....

BETULKAH UNDANG UNDANG TIDAK MENGENAL SIAPA ???

Anonymous said...

YAA KITA TIDAK MEM"BUTUH"KAN MANUSIA PENGKHIANAT SEPERTI BAPAK ANUWAR AL JUBORIANG TP DIA SAJA YG MEM'BUTUH'KAN ORG LAIN IKUT PINTU BELAKANG! PEGI JAHANAM SAMA INDON TOTOK!!..HARKK PTUIHHH >:(

Anonymous said...

Menteri Amaran akan kata,

"Kkkkk...
Eeeee...
Ttttt...
Aaaaa...
Rrrrr....

Ttttt...
Aaaaa...
Kkkkk...
Uuuuu...
Ttttt..."

Anonymous said...

indon tu pijak bendera malaysia tak kan kita nak diam je..

Anonymous said...

patutnya org indonesia ludah je muka keluarga ni. mana ada org dlm dunia ni yg sanggup kutuk negara sendiri. cuma keluarga ni je yg sanggup.

keluarga PUAKA.

arm

Megat Alam Gempita said...

1.Bukan semua orang Indonesia sejahat seperti yg digambarkan. Namun kerana kemiskinan, lemah akidah dan kebulur duit golongan harbi Cina khatolik-nasionalis, ambil kesempatan dgn mjadikan Malaysia sasaran melampias kemarahan.

2.Dah banyak persundalan keluarga Anwar PR dengan golongan ini, Ezam banyak cerita. Anwar pun selalu main bontot setiap kali ke Indonesia. Anwarlah punca hubungan serumpun seagama Indonesia -Malaysia tak baik. Nasib baik Gus Dur dah mampos!!!

3.Kita doakan supaya Allah memberi pengajaran kepada golongan haprak Indon ini seperti mana bala gempa bumi di Bandung n Padang tahun lepas di bulan Ramadhan.

4.ko kencing bendera aku, Allah bahkan negara ko, ko pijak bendera aku, Allah hentak bumi ko, ko pijak bendera aku Allah koyak-koyakkan negara ko, Kalau ko lempar najis kat aku, Allah tenggelamkan ko dengan najis lumpur,tengoklah Insya Allah.

5.Sabar dan berdoalah rakyat Malaysia, Allah bersama orang yang benar, gempa bumi n malapetaka dahsyat akan melanda Indonesia tak lama lagi. Ops Bersih pun tak lama lagi...show no mercy to Indon!!!

kisah hidup said...

ape yg pasti diorang sume ni bukan wat demonstrasi sebab diorang nk wat..tp ade hidden hand yg menabur wang untuk sesiapa yg melakukan demonstrasi..agak2 wat mcm kt palestin ok x..tiap kali diorang wat demonstrasi camni, kite attack ngan roket, cam palestin attack israel 2...geram tol aku..

Anonymous said...

Bro. Kenapa Anwar dan Nurul selalu turun ke Indonesia? Tidak lain dan tidak bukan kerana untuk buat pelaburan dan mendapat connection yg kuat di sana. Tanya lah kepada Bro. Ezam dia pasti tahu perkara2 ini. Anwar memang talibarut Yahudi zionist, mereka menggunakan Anwar sebagai agen untuk Asia Pacific, membuat Network dan kuasa untuk bila2 saja di aktifkan untuk kerja2 yg menguntungkan Yahudi neocons. Yg heran kenapa perisik2 Kerajaan kita dalam kementeriaan Amaran Dalam Negeri tidak melakukan apa2 tindakan terhadap CIFUT BABI yg sudah terang yakyah suloh seorang barua Yahudi zionist. Matlamat Yahudi neocons adalah untuk menakluki Malaysia, Indonesia, Thailand dan menjadi negara di bawah telunjok mereka. Agama, Bangsa dan perlembangan tidak ada apa2 makna buat mereka. Inilah si cIFUT BABI buat agenda Islam liberal, Reforbasi, demokeraksi, ala CIFUT BABI anak beranak. Memang si CIFUT BABI keluarga songsang, sudah lah berkahwin dgn Kak Jijah bawa lari ke sempadan Thailand. Lepas dapat anak, yg meragukan hari lahirnya? Kerana gelagat dan perangai Belaiu sekeluarga, lihat lah masyarakat kita hari ini, anak2 bangsa suka lari kahwin, Anak2 bangsa yg sudah suka perbuatan terkutok dan menjijikkan iaitu liwat, suka kepada lobang taik, lobang najis, lobang jubor, anak2 bangsa yg gemar menjadi gay, seks sesama jenis,anak2 bangsa sanggup menjadi pengkianat negara dgn membcorkan rahsia2 negara, hanya mencontohi idola mereka CIFUT BABI anak beranak. Insaf dan bertaubatlah ahalul2 bahalul dan pencacai2 Parti bermata Dajjal, jangna merelakan diri anda dilaknat dunia dan akhirat.

Anonymous said...

Ibarat anak mencaci keluarga dirumah yang diterajui ibu-bapa yang mendidik dan memberi kasih sayang ketika mereka masih kecil
hampa sekali dengan anak beranak PUAKA

nazli said...

Ibarat anak mencaci keluarga dirumah yang diterajui ibu-bapa yang mendidik dan memberi kasih sayang ketika mereka masih kecil
hampa sekali dengan anak beranak PUAKA

Anonymous said...

Sabar GAP darah aku pun tengah mengelegak ni.kalau dekat ngan aku mau kena penampar aku.ni lah kesan kebodohan Pak Lah dan KJ

dr butiq

Anonymous said...

salam GAP...

manelah peginya suara Pm 1mesia nie??? takkan senyap jooo....rakyat asing tu bakar bendera mesia oooii..... Hishammudin pon takkan senyap jeee??? Nazri Aziz mana?? tak bersuara ponn bila Indon2 nie bakar bendera Mesia....dah kecut teloq kaa pemimpin UMNGOK nie...atau dah selesa sgt ngan kedudukan memasing......tiadatindakan terhadap Zahid Hamidi, bila beliau dituduh jual rahsia negara.....siapa pengkhianat Negara sebenarnya...

barisan pemimpin Puaka!!!!!!hancur negara dek perangai mereka nih....

Anonymous said...

nurul izzah mmg puaka tu negara sbb dia keluar ikut pintu belakang..huh

Anonymous said...

bukan saja puaka, malah hantu, lansiaq, jembalang semua tu depa belaka.

Anonymous said...

bukan saja puaka, malah hantu jembalang dan langsiaq pun depa juga.

Anonymous said...

Jika ini benar Nyahkan keluarga makNyah dari bumi malaysia...

joecharlie said...

Ni kepala bapak kau dan ni kepala bapak aku haa kalau berani pijaklah...patutlah indon negara ke73 terbaik dunia berbanding Malaysia ke 32 jauh tu dari semua segi kalau takda keluarga puaka ni mungkin ke 21 kot lepas singapork yang separuh luas dari negara Melaka.

guntur said...

Memang betul,sejak kena tendang pasal kantoi liwat 1 lagi aljuburi memang sentiasa membusuk dan memburukkan nama negara di mana saja dia pergi.Dia ni memang pengkhianat besar!

Masa kes orang gaji indon kena dera dulu bila ditanya oleh wartawan indon di jakarta,aljuburi cakap perbuatan mendera maid indon memang menjadi perkara biasa berlaku di Malaysia.Kan ke sial tu!

Kumpulan bandera indon yg goblok ni memang cari makan dengan buat demonstrasi.Pihak penaja dia aku suspek ada bau2 illuminati yg mempunyai agenda tersembunyi untuk melaga2kan Malaysia-Indon.Yang untung nanti tentulah s'pork dan kafirun termasuklah kafirun yg ramai di Malaysia yg nak take over Malaysia.

Bila hubungan Malaysia-Indon buruk apa2 hal jadi dlm negara takde backup dr negara jiran indon.Api permusuhan ini mudah saja dimarakkan dengan mentaliti indon yg rata2nya sempit dan masih belum lupa dengan kempen ganyang Malaysia oleh sukarno dulu.

Anonymous said...

Semakin hampir Anwar akan ke Sg Buloh, semakin banyaklah isu-isu akan ditimbulkan, baik di negara ini atau pun di Indonesia.

Golongan di Indonesia itu adalah dikhuatiri golongan yang diberi upah oleh Anwar untuk menimbulkan isu-isu yang boleh mengalih perhatian orang ramai dari kes liwatnya.

Anonymous said...

keluarga puaka ni mmg satu hal..satu hal lagi pemimpin tak der teloq kabinet negara ni yg tak tau nak jawab dan ambil tindakan berkesan pelbagai isu masakini......semak...semak....:(

Anonymous said...

indon ni memang bangsa biadap
bangsa tak sedar diri
bangsa tak kenang budi...

x sedar yang setiap kali negara diorang ditimpa bencana malaysia yang datang hulur bantuan semua...

tetap jugak nak bermusuh dengan malaysia...nama je rumpun yang sama...

Anonymous said...

Tuan,
Minta pihak polis siasat siapa disebalik tindakan biadap tersebut. Mereka yang memburukkan negara diluar adalah penderhaka. Lucutkan kewarganegaaan mereka. Kerajaan berhak bertindak demi untuk menjaga keamanan negara. Negara tak rugi jika dibuang seribu yang tak setia pada negara demi menjaga 20 juta yang masih sayangkan negara.

manbp said...

setuju GAP...
berambus lagi baik...
lucutkan saje kerakyatan sape2 yg buruk2 kan negara
duduk sini pon menyusahkan orang lain buat ape !!!

usin said...

1-2-3 lekup, jantan, betina tunggu nak lingkup.

usin said...

1-2-3 lekup, jantan, betina tunggu nak lingkup.

Anonymous said...

Bukan puaka lagi.. celaka, sial, babi tonyok, gampang, asyik menyundal je, ni la jadinya keluarga Al-Juburi nie. Lepas nie korang plak boleh pindah ke indon. Ada pun tak menyenangkan, kalau takde terasa tersangat aman.

Abu Garcia said...

ini keluarga bangsat. mungkin dah begitu peel luar tabieenya sejak turun temurun. wajar dikenakan tindakan keras seperti lucut warga negara atau penjara sepanjang hayat kerana memerangi negara malaysia.

Anonymous said...

Mana bangsa lain tak malu untuk menghina bangsa melayu dan negara kerana ada guru yg mengajar untuk menghina negara buakn puaka lagi anak beranak jembalang tanah macam ni nak jadi PM kahh tuiii habis negara di jual nya,Indonesia negara miskin rakyat nya banyak merempat dan minta minta dinegara org tak tahu malu lepas tu buat hal di negara org kalau bolih kita pula pijak dan bakar bendera mereka mari kita pijak bendera indonesia kita nak tengok siapa yg akan meleting.

Anonymous said...

SEKELUARGA MELAKUKAN PERKARA2 YG AMAT KEJI.

Parti kelentong Rakyat

BAPAK RAJA L***

IBU PELINDUNG RAJA L****

ANAK PENDOKONG RAJA L****

HABIS JADI SERUPA, BERCAKAP BOHONG, MENJAHANAMKAN NAMA BAIK NEGARA...

sedey...

Anonymous said...

aku percaya ini umno punya keje,
sebab sekarang ni umno semakin terpencil..

pkr simata satu said...

Tak pernah lagi berlaku dalam dunia hanya disebabkan berbeza parti seseorang itu dihalalkan untuk memburuk2kan negaranya.Malah kita tak jumpa pun tokoh2 politik pembangkang indon mengutuk2 indon bila melawat Malaysia.

Cuma anwar ibrahim anak beranak saja yg ada perangai sial pengkhianat serupa ini.Percayalah cuma keluarga puaka ini saja yg buat apa yg orang lain tak sanggup buat iaitu MENGKHIANATI negara sendiri!

Anonymous said...

Dah duga dah baka babi ni punya kerja.....disana asal ada ongkosnya semua bisaa pak....Malang sungguh pasal keluarga babi ni semua jadi kela kabut....Induk babi dah melahirkan banyak baka babi di Malaysia ini.......

Anonymous said...

Minta GAP dan bloggers yang lain kasi detail dimana anak beranak keluarga babi ni berada,kerja dimana dan selalu melepak dimana apa perbuatan songsang yang mereka buat... selain dari 3 ekor induk babi....kita kasi ajar cukup-cukup anak babi yang lain....perhatikan semua tindak tanduk anak babi yang lain kasi publish satu donia...

Anonymous said...

bukan keluarga puaka broo..tp keluarga pukimak!








-are u ok?-