Thursday, August 19, 2010

OOI !. PRESIDEN ANTI ZINA SELANGOR ?

ooii !
kah kah kah !

malam tadi aku nengok telebisen !
berita jam 8 !
buletin utama !

ooii !
kat skrin telebisen bawah ada tulis !

KERAJAAN SELANGOR NAK LANCAR KEMPEN ANTI ZINA !

oooii !
kah kah kah ...

tujuannya nak elak kejadian buang bayi !
ok ok..aku paham suci murni plan tu..

semalam aku sempat jumpa adun pakatan selangor..tanya komen dorang pasal kempen anti zina. ini jawapan dorang..

siapa nak jadi presiden anti zina pakatan selangor ?

...eeerrr... ooiii..
aku rekemen minah kat gambar bawah ni boleh tak ?

kalid gereja setuju tak ?
ana..hallelujah !

hasan ali ok tak ?
ana take beer..hik hik..

suhaimi raja pasir apa komen ?
ambo tengah korek pasir ni..

ronnie liu ok tak ?
tengok surat la abang..letterhead pandamaran gua ok lo !

teka siapa aku rekemen..
siapa lagi bukan ratu kangkang !
elizabeth wong presiden..
timbalan presiden rakan sezina dia helmi..

4 comments:

Unknown said...

kalo eli kang kang jadi presiden nya....maybe CSL jadi ajk pun ok jugak

Anonymous said...

sokonggg ..Eli kangkang memang layak jadi presiden Anti Zina ! dia ada pengalaman , ada kepakaran , ada visi , dan paling utama dia memang dah tak suci !

Pstttt ..tengok gambar Eli tido , montok beb ! cuma bulu ketiak dia rimbun sgt la , kutu babi boleh mengawan dalam tu , membiak dan berdatuk cucu ,
lagi satu , pose dia tido mengereng , alamak , sebiji macam anak babi , tengok perut dia tu , iskkk !

Anonymous said...

Selangor je ke nak buat kempen Anti Zina ? apa citer dengan kedah , p pinang ?

rasa2 , presiden kelab utk p pinang sapa layak ? utk kedah sapa plak ?

mat sabu ? mahfoz ? Husam ? Badrulamin ?

kingnek said...

Eli Kang Kang dan CSL kalau jadi presiden anti zina, aku rasa, Malaysia nye populasi akan melonjak beberapa kali ganda, terlalu banyak bayi dibuat wo! :D