Thursday, August 19, 2010

KETUA AMK PERTIKAI SULTAN JOHOR ?!


kurang ajor punya pendek ! KLIK SINI

15 comments:

Anonymous said...

Bukti jelas yang DAP, PKR dan PAS sudah tidak menghormati lagi Agung dan Sultan Melayu.....adakah ini tanda awal Malaysia akan menuju negara Republik? Siapa Presedent Pertama Republik Malaysia kalau bukan Anwar?

Anonymous said...

dia ni aku tengok pun dah kesian bro, tapi perangai alahai, kalau jadi adun, kena gelak je..kehkeh

Anonymous said...

puki si pendek ni!

wareeddeen said...

dia ni memang bukan stkat pendek tapi pendek akal dan jatidiri

Anonymous said...

Salam

En. GAP / blogger semua, saya lama layari blog berkenaan ATBM, byk info utk smash kepala para chauvinist cina/india berkenaan pendatang.... riwayatmelayu.blogspot.com ... byk info yg amat2 berguna...

Bingai @ Bangang said...

mohon titah Paduka Tuanku haramkan si pendek ni masuk Johor

Aku Yang Bingai
Erti Sebuah Kasih Sayang di Tendang Terajang

Anonymous said...

aku tunggu saat si pendeeek ni kena tendang keluar dari pkr je nanti,kat mana dia nak pergi selepas tu,masuk pas kot!masuk dap pun bisa..

agbr47 said...

Kalau nak ladang yang luas dengan hasil mahsul yang lumayan dan di berkati Allah, kena tebang dulu hutan belukar yang panjang dan yang pendek.

Jahanam punye pendek.

agbr47: Si pendek penjahanam budaya dan bangsa. Anak Johor tak akan berdiam diri.

kingnek said...

aku rasa, si Pendek ni kalau diharamkan masuk Johor pun mesti boleh lepas kastam, pasal pegawai kastam tak nampak dia lalu . . . terlalu ketot!

Anonymous said...

Samsul mangkok vs Cikbad vs jonah OKB!3 stooges!

Anonymous said...

yang patut diharamkan di johor
adalah umno..itu wang asj bila mahu kasi pulang..

dah belasah wang orang melayu johor,lagi mahu cerita banyak...

tak payah lah nak cerita malaysia
nak jadi republik...bagi saja johor
kat singapork..

Anonymous said...

mohon lalu jap tuan

anon 4.48
bkn fikir nk ng johor pd singapork..aku nk terajang ko tu terus keluar dr tanahair ni.Harap Paduka Sultan Johor baca ko punya komen ni...jenis manusia mangkok hayun...aku dpt ko atau rakyat Johor dpt ko tau le ko langit tinggi rendah. dasar hampeh berambus le ko g le kat singapork ko tu...

tuan blog..
rakyat Johor tak akan biarkn si pendek bangang lagi bahlol tu. dia ingat boleh lepas ya...tak perlu Tuanku pun..rakyat Johor pun boleh ajar bangsat sorang ni.apalh jenis melayu bahlol mcm ni pun ada jugak. anta je dia g tamil nadu baru satu kelas dgn dia...

Anonymous said...

anon 4:48
kau tahu apa yang sedang berlaku dijohor..

aku bagi 15 tahun lagi,singapork
akan kuasai johor..aku bagi nasihat
jangan salah kan dap pula nanti..
macam di penang..

umno johor kalau tiada kaum cina..
dan cina singapork..dah lama berbunuh sama sendiri...

itu saham asj yang mb johor kasi
kebas,sila pulang kan balik.

Anonymous said...

anon 4:48

lawak lah kau ni..ketinggalan
kapal..sekarang ni pakatan rakyat
semakin kuat di johor.

Anonymous said...

anon 4:48

lawak lah kau ni..ketinggalan
kapal..sekarang ni pakatan rakyat
semakin kuat di johor.

August 21, 2010 3:25 PM

YALAH NON ATAH TU..

KALU DAP KUASAI JOHOR BERCANTUM LA DUA TU..DENGAN PAP YANG LAIN..APA LAGI..(NAMAPUN ADIK BERADIK KARIPAP..OK LA TU..)

NEGERI DAH BANYAK PENDATANG ASING..BAGI LAGI KUASA PADA DAP..HAI TINDAKAN BIJAK KE..??