Monday, September 27, 2010

FOTO MENUJU PUNCAK PUTRAJAYA ! AMAN MAKMUR DAN ADA INSIDEN SODOM MENYODOM !

22 comments:

Anonymous said...

Sama-sama kita nyanyikan lagu "Menuju Puncak" ala versi AF.

Anonymous said...

Kerajaan Sodom Putarjaya..(hindraf a.k.a kalingga baru)

Anonymous said...

ape la nak jadi...mengata org lain bkn main pandai lagi.tgk dia lg teruk.klu jd pemerintah xtau la.setiap kali PRU kot gaduh.

Anonymous said...

jijik betul tengok binatang buas mesyuarat..!!!

Anonymous said...

DAH NAK MAMPOS

Anonymous said...

nampak semua ..ni baru pemilihan jawatan parti, kalau pemilihan raya cam mana .. pastu bila diaorang menang camne pulok .. sapa nak jadi PM .. jangan sampai ada yang mati sudah .. hehehe

Anonymous said...

byk nyer lembu2 hitam yer...ganaz2 lak tuh...hahahaha...

Melanau Blogger said...

ini akibatnya bila taksub dengan
'parti kroni rumahtangga' (PKR).

Anonymous said...

teng0k dah macam filem tamil daa...!!!hahahahah...melayu dalam nie pun dah pndai belakon...arahan anuar ibrahim sebagai pengarah..hahahahahah!!!!!

Wanredone said...

Ini semua kerja orang UMNO......Orang PKR mana nak buat macamtu......kah...kah...kah....

Anonymous said...

PKR: "Ini adalah pembohongan, ini semua kerja BN dan UMNO, mereka cuba menabur fitnah berlakunya perselisihan faham antara ahli parti kami!"

Pemberita: "Tapi bagaimana dengan gambar ini?"

PKR: ".. errr, BN dan UMNO buat fitnah kerana itu gambar ahli mereka yang bergaduh sesama sendiri."

Pemberita: "tapi lambang Keadilan jelas kelihatan di sana?"

PKR: "...err, oh ya, itupun pembohongan. Mereka sebenarnya ahli UMNO yang datang mengganggu mesyuarat kami."

Akhirnya sampai ke tua lah kita kena putarbelit oleh PKR. Hampeh betul...

Anonymous said...

perkataan br tu ''parti kroni rumahtangga''

warisantmk said...

Dari kekecohan yang berlaku, jelas sekali menampakkan SHORT-SIGHTEDNESS Anwar Ibrahim di dalam menjangka atau mengandaikan sesuatu.

Suatu masa dulu, Anwar cuba 'menggoda' 30 Ahli Parlimen BN untuk masuk Pakatan, dan mengikut jangkaan Anwar akan menumbangkan Kerajaan BN. Akibatnya, wakil-wakil Pakatan sendiri yang 'dapat idea' untuk tinggalkan DAP dan PKR untuk menyertai BN... Tumbanglah Kerajaan 'bawah pokok' Muhamad Nizar.

Anwar begitu GAH dapat menarik seorang Timbalan Menteri, Datuk Zaid, menyertai Pakatan. Akibatnya, Datuk Zaid dilihat jauh lebih berwibawa dari Azmin dan Azizah, malah Anwar sendiri. Untuk menimbulkan krisis 'credibility' terhadap Datuk Zaid, Anwar sekarang bawa cerita 'Trojan Horse'.

Suatu lagi kesilapan besar Anwar ialah MEMBUKA proses pemilihan kepimpinan tertinggi PKR kepada SEMUA DAN SETIAP ahli PKR, suatu langkah yang belum dibuat oleh mana-mana parti politik di Malaysia. Anwar ingin dilihat sebagai 'luar biasa', tetapi ini nampaknya akan menjadi punca utama KEHANCURAN PKR. Lihatlah bagaimana tidak bersedianya cabang Kelang di dalam menangani kehadiran lebih dari 3,000 ahli ke suatu dewan kecil untuk mengundi.

Kesilapan TERBESAR Anwar sehingga kini ialah bergabung dengan DAP yang mana ratusan ribu ahli-ahlinya adalah mereka yang TIDAK TAHU MENGENANG BUDI bangsa Melayu, yang telah menerima datuk-nenek mereka sebagai warga negara ini lebih 50 tahun yang lalu. Mereka ini ibarat 'bagai melepas anjing tersepit'. Anwar GAGAL menduga bahawa 'anjing-anjing' inilah suatu masa nanti akan menggigit bangsa Melayu.

Apa yang berlaku, insyaAllah ada hikmahnya.... Allah swt Maha Mengetahui, Maha Bijaksana.

Anonymous said...

Kalau dah kepala nya penuh dengan tahi habis satu badan bau taik itu lah PKR UMNO tak gila macam PKR gila kuasa dan jawatan bukan nak bela rakyat padan muka kau org dah cakap dah dulu kalau kau silap pilih parti jadi lah parti periuk 100cm.

Anonymous said...

Kalau dah kepala nya penuh dengan tahi habis satu badan bau taik itu lah PKR UMNO tak gila macam PKR gila kuasa dan jawatan bukan nak bela rakyat padan muka kau org dah cakap dah dulu kalau kau silap pilih parti jadi lah parti periuk 100cm.

lord ried pencacai PR sewel said...

patut selangor makin "maju" skng ni.. bile dipimpin oleh2 beruk2 makyeah! hahahaha... mcm ne org blh sokong beruk2 ni? heran aku.

Anonymous said...

Kalau nak bagi lebih panas lembu hitam tu perlu dijamu dengan air tapai, samsu , todi baru le terangkat semua kerusi, meja, bangku panjang dan sebagainya untuk menambah meriahkan lagi suasana dihari pemilihan nanti...

Anonymous said...

Berita tadi, bila Sec Gen PKR Nasutionnnn memaklumkan bahawa sebenarnya yang buat kacau dan huru hara didalam mesyuarat adalah "orang luar"....

Kelakar betul la si BADUT SARKAS nie, kalau busuk mesti orang lain, PKR mesti tak gaduh punye, sbb diorang semua ROBOT.... hahahahhaha

ANGAN-ANGAN mat juburi....

Anonymous said...

Masuk PAS lagi baik....

Anonymous said...

manusia ni umur 40 tahun, kalau tak berubah menjadi baik..akan teruklah. Inikan pula umur lebih 60 tahun...lagi gila jadinya.. Sepatutnya Anuar Ibrahim dah insaf lama dah atas tindakkannya...sekarang tuhandah tunjuk banyak. Sepatutnya tok2 guru dalam PAS bagilah nasihat kat Anuar supaya insafi diri..Jangan menyusahkan orang lain. Kalau mentadbir negara nanti, susah pulak satu negara. PKR pun dah tak mampu nak ditangani.. PR lagi tak mampu.. Malaysia lagilah tak mampu. Kesian ko Anuar! Tengoklah anak buah engkau yang ganas2 tu.. Naka salahkan orang lain lagi ke! Tobatlah..Tobat! Kembali ke pangkal jalan..redakan dendam..Mahathir pun dah pencen!

Anonymous said...

...tengoklah geng dalam gambar tu pon...semuanya mendung jer..memang kaki gengster...macam ni kalau dapat perintah Tanah Melayu punah...

Ujang UB44

rinandamku said...

ni namanya berarak mendung kelabu , terus tukar kaler jadi gelap gelita !

tengoklah siapa yg paling menonjol dalam gambar2 ni ?

Saifudin Nasution tu bodoh ! dia ingat rakyat boleh diperbodohkan bulat2 dengan kenyataan semacam itu ! dia ingat rakyat takda mata dan tak tahu membaca ?

Sejarah telah tercipta , sejak negara merdeka ..belum pernah kejadian sebegini gila berlaku dalam pemilihan mana2 parti , tahniah kepada PKR berjaya mencipta sejarah paling memalukan diri sendiri !

mana Anwar ? dia lari ke Indonesia ketika partinya sedang berantakan , tak berani dan tak mampu berhadapan dengan kritikan dan suara rakyat ?

mana Azizah selaku Presiden PKR ? ooo ..dia cuma patung hiasan dinding ! sekelumit pun tak bersuara , ..

hanya anjing paling setia yg disuruh menyalak !