IKLAN BERBAYAR

Monday, September 27, 2010

SAH XAVIER SEBENARNYA SUDAH KALAH !

pemilihan pkr semalam adalah yang  paling kecoh di selangor . klang,subang,kuala langat,kota raja,pju,pjs,lembah pantai semuanya mengundang kekecohan melampau.

selepas berita peti undi dibawak lari oleh kumpulan xavier ke tropicana, aku bergegas ke sana.

aku sempat berbual dengan beberapa penyokong xavier..mereka mendakwa pihak lawan telah memulakan kekasaran. ada yang berkata xavier ditumbuk oleh gangster kotapan.

aku nampak xavier dalam balai polis di bawah pejabat keldaian pkr di tropicana. lagi haru sempat jugak aku bersalam dengan xavier...kah kah.

yang peliknya kenapa peti undi ini dibawak lari ?
lagi pelik sehingga jam 3 pagi gangster xavier masih mengawal pejabat pkr di tropicana ?

adakah cubaan menipu undi sedang dilakukan ? jika benar mereka mengamalkan ketelusan dan demokrasi sepatutnya pengiraan undi ini dibuat di depan kesemua wakil-wakil yang bertanding !

maklumat terbaru, kotapan yang bertanding lawan xavier untuk kerusi ketua bahagian akan mengheret perkara penipuan ini ke mahkamah. begitu juga bagi perebutan kerusi timbalan ketua bahagian yang ditandingi oleh adun sri muda dan kapten shaari !

jika beginilah gayanya nak ke putrajaya, alamat hancur lah negara !

12 comments:

Wira Kenyalang said...

Itu baru cabang PKR dan belum lagi pemilihan tertinggi parti. Agaknya sewaktu pemilihan tertinggi parti insiden sebegini pasti akan lebih meriah.

PKR - Parti Kian Rebah.

Selepas ini PASTI banyak lagi insiden kasar yang ditunjukkan PKR. Sama-sama kita tunggu.

Anonymous said...

jika beginilah gayanya nak ke putrajaya, alamat hancur lah negara ! btul tul GAP...

mcm corita Pramlee.... musang berjanggut ...bapak puspawani berkata:- belum pergi perang dah jatuh tersungkur....hahahah itu lah dia PKR.

puracendana

Anonymous said...

PKR menuju kehancuran.. sama2 kita sebarkan berita2 begini supaya pengundi atas pagar menilai sendiri parti puaka ini..

Anonymous said...

Sebenarnya ini Aney semua perang mau tawan pasir pasir Negeri Selangor..

Tak dapat minyak/balak, pasir pun pasir le..

Aney kedai makan India pernah bisik2 kat aku, itu Xavier bawak berguni2 pasir kasi distribute sama semua olang Selangor.

HantuPasir.

Anonymous said...

Kalah ke menang ke, aku sik peduli.

LEJUK DAH NANGGA TAIK MAHMUD AND GANGS.

MUN BABI STAND PEMBANGKANG, BABI KU UNDI.

KAH KAH KAH

HIDUP PEMBANGKANG

Anonymous said...

tak lama lg kuar la cerita kkecohan trsebut umno yg mnjadi dalang.Tggu dan lihat...

diorg punya hal umno jgk yg jd mangsa.Inilah demokrasi sebenar

Anonymous said...

Nasib baik si Nuar tak bertanding, kalau bertanding kecoh gakkan. Dia ikut stail Nik Aziz pegang jawatan yang tidak dipertandingkan. Lepas tu kata itu, kata ini, kutuk sana, kutuk sini.... kehkehkeh.

Anonymous said...

Aku tak boleh banyang kan macamana le peti undi boleh bawa lari kehulu ke hilir...teman rase peristiwa ni ada lawak,ada lucu,ada sedih dan yang pemilihan dalam PKR macam-macam ada...kah kah kah...lawak bodoh kah kah kah..anwar penipu kah kah...sekarang kena tipu balik kah kah kah....

Teddybear Cute said...

Ha, Umno dah kena dah.

Anonymous said...

Xavier buat report kat balai polis?? haii awak lawyer...pergi la buat repot dkt Majlis Peguam.. kata dah x percaya dah kat polis..la nih dok menyembah kat balai polis nk buat report... memamng dasar putaq alam punya orang

Anonymous said...

yg pasti dia orang ckap ada dalang,,dari dlm,,,media masa membesar besar kn cerita,,,salahkn pihak luar,,,ada orang dah bayar supaya buat kecoh,,salahkan kerajaan..lepas itu saman semua orang...alasan paling baik,,,,INI PERISTIWA TERPENCIL,,BUKAN MEWAKILI PARTI,,,

usin said...

bestnya. mesti syok tengok drama ni. lg kecoh lg best. tp dlm gambar tu betul ke pkr? mcm mic je. apapun lantaklah. pasni pening la pak polisi nak tulis berguni laporan polis. bro gap, ambik la kesempatan & luangkan masa ambik video kt mana2 balai polis.. kah!kah!kah. slamat jalan nuar, jumpa lagi!!!!