Monday, September 27, 2010

NURUL IZAH ANAK PUAKA PAKAI PENGUNDI HANTU DI LEMBAH PANTAI !

 pemilihan PKR Lembah Pantai kecoh apabila tercetusnya pergaduhan yang berpunca daripada pihak yang mencabar anak puaka iaitu Nurul Izzah membuat bantahan kerana dipercayai pasukan anak puaka cuba menipu proses pemilihan yang berlangsung hari ini.

Mereka membantah kerana jumlah kertas undi yang di keluarkan dengan pengundi yang berdaftar untuk mengundi tidak sama.

Sekumpulan lelaki yang dikatakan pengawal anak puaka bertindak menyerang kumpulan yang membuat bantahan tersebut.

Polis terpaksa dipanggil untuk menyuraikan keadaan yang masih tegang sehingga kini.

Semenjak bila pula puak-puak puaka ini percayakan polis ?
petikan artikel rbf..

9 comments:

Anonymous said...

POKEMON!!!!! punya anak beranak, asyik meliwat kerjanya. Ishh ishh ishh ishh ishhh melalak lalak di dalam dan luarnegara pasal integriti, demokeraksi, ketelusan, wow hebat!!! Tetapi sudah terang takyah suloh, mulut sama macam bapa dan ibunya, bau bangkai, terkutok dan menjijikkan. Inilah kalau mak bapak kencing bersepah, anak2 kencing tak beristinjak. Ishh ishh ishh ishh Nurul...Nurul, rupa elok tettapi hati, perangai, gelagat macam pokemon juga. Kalau memang mak bapak keparat lahant penkaianat barua Yahudi zionist, anak sendiri perangai macam Yahudi. Harap2 jangan ada anak2 bangsa yg bersengkong dan menykong pokemon, keparat dan lahanat anak beranak sendrian berhad ini kerana ingatlah azab Allah menanti kepada merka2 yg menghancurkan agama, bangsa dan negeara sendiri.

Anonymous said...

Masa susah cari polis, masa senang kutuk polis...

Raveneye said...

Al-kisah.....

Anonymous said...

depa ni cakap tak serupa bikin.
telus konon pundek depa. moga Allah akan tunjukkan lagi kebenaran. orang lembah pantai kena la buka mata jangan bersubahat dengan pengkhianat negara seperti nurul izzah ni. dulu muka comel sekarang ni seri pun dah hilang dek kerana dendam kesumat yang ada dalam diri tu.

Anonymous said...

APA PULAK NAK PANGGIL POLIS.. DALAM HAL PKR NI.. PKR BENCI POLIS.. SEJAK AZALI PENUBUHANNYA...KETUA UMUM ANTI POLIS.. SEMUA TAHU.. BIARA LAH MEREKA BERPARANG...MINTA DAP SIASAT.. PAS BACAKAN TALKIN... ...

Teddybear Cute said...

haha, inilah dia pejuang demokrasi.

Bahtera Merdeka said...

Kita sangat berharap orang ramai dapat menyedari bahawa politik Nuar Berahim hanyalah politik kepentingan diri sahaja.

Tidak lebih dari itu.

ejarll said...

Tahniah PKR,

para penyokong PKR xnampak semua nie xtau la...

jgn asyik butakan mata dan hati...

rinandamku said...

Ternyata anak Anwar , ezzah ..dalam kesesakan dan terdesak , dia tahu akan tewas , akhirnya terpaksa menipu !

sanggup menipu untuk kekal dlam jawatan , sanggup menipu untuk kekal dalam kedudukan !

anak siapa dia ni ? anak Anwar !!

mana Anwar apabila kes ini meletup ? dia lari ke Indonesia melapangkan fikiran kerana tak berani dan tak mampu menjawab segala yg berlaku ! disana dia menabur pelbagai fitnah dan menyemai kebencian sesama Islam dan bangsa melayu Nusantara ,

Ini bermakna PKR tidak boleh dipercayai langsung , apa yg Anwar cakap selama ini hanyalah auta semata2 , ternyata Anwar [PKR] lebih teruk dari segala yang ada ,