IKLAN BERBAYAR

Monday, September 27, 2010

PEGUAM PELIWAT DILIWAT PENYOKONG !

 r sivarasa adalah peguam kes liwat anwar. semalam di kalah teruk dalam pertandingan ketua bahagian pkr subang. 

kalau kalah sikit tipis takpe. ini kalah teruk. kat bawah ni keputusan undi pkr subang.
\
1) najmi 163 undi
2)shahrom 0 undi
3)shawal 6 undi
4)sivarasa 5 undi
5)nathan 13 undi

kenapa sivarasa ditolak penyokong pkr sedangkan dia adalah pegumbela kes liwat anwar ibrahim ?

adakah stail politik baru sudah mulai bertapak dalam pkr dimana 'simbol anwar' itu sendiri sudah tidak laku untuk diperdagangkan dalam senario politik sekarang ?

atau sivarasa sendiri tak turun padang menjenguk 'rakyat' yang kononnya diperjuangkan oleh parti keldaian rakyat ?

atau adakah ini signal penyokong pkr meminta anwar agar tidak lagi menangguhkan kes liwat yang isunya ini tidak dapat dipatahkan secara ilmiah oleh sebilangan penyokong pkr ? rakyat kebanyakan mempertikaikan kredibiliti anwar dalam mendepani isu liwat namun gerak balas yang dilihatkan oleh anwar adalah dia cukup takut untuk berhadapan dengan saiful yang begitu konsisten !

akhirnya peguam liwat telah diliwat penyokong pkr !


9 comments:

Esperalzi said...

Dalam NST hari ni...Zaid Ibrahim dah mula hentam Anuswar Ibrahim. Dia marah Anuswar ni bukan Presiden PKR pun tapi lebih kuasa dari Presiden si Wan Jijah tu. Kata Zaid lagi, kalau Anuswar nak sangat tunjuk kuasa, jadilah Presiden, maka bertandinglah utk jawatan Presiden, dan kalau menang kerusi Presiden, barulah boleh Anuswar tunjuk kuasa. Tapi dalam keadaan sekarang, mana aci Anuswar hanya de facto leader (ketua umum) tapi lebih kuasa dari Presiden. Kata Zaid lagi, Presiden tak sekali2 boleh berada di bawah Anuswar yg cuma ketua umum jer. (Alah...waktu malam kat atas katil gerenti Wan Jijah duduk bawah Anuswar, silap2 kena meniarap pulak tu bawah Anuswar!.) Semua ni Zaid muntahkan dalam interview dgn akhbar kesayangan PKR: Mingguan Malaysia/Utusan Malaysia!

Lapor NST lagi, puak2 anti-Zaid marah sangat Zaid cerita secara terbuka kat Mingguan Malaysia. Mesti pakai saluran tertentu kalau nak kutuk ketua, mana boleh cakap terbuka macam tu melalui media, boleh merosakkan PKR, kata puak2 anti-Zaid ni. Mereka mau tindakan tatatertib terhadap Zaid. Ziad pulak kata dia tak anggap Utusan Malaysia musuh, tu pasal dia "berborak2" dgn Utusan!

Aku masih ingat lagi waktu Zaid kat UMNO, dia kutuk UMNO kat media secara terbuka, orang2 UMNO pun ada yg marah2 kat Zaid. Tapi semua puak dalam PKR waktu tu sokong Zaid kutuk UMNO, konon itu hak demokrasi Zaid nak kritik UMNO secara terbuka. Puak2 ni tuduh UMNO tak demokratik dan berfikiran sempit krn tak izinkan Zaid kritik UMNO, macamlah mereka tu demokratik sangat. Kini bila Zaid kutuk PKR secara terbuka ketika berada dalam PKR, tiba2 puak2 PKR ni yg dulu defend hak demokrasi Zaid kini marah2 pulak, minta Zaid dihukum kerana bercakap kat media!

Tulah munafiknya PKR dan Fuckatan Rosak! Bila orang kutuk UMNO, mereka kata orang tu mempraktik hak demokrasi. Tp bila orang tu kutuk dia, orang tu mesti dihukum. Ini gambaran sebenar apa akan terjadi jika Fuckatan Rosak perintah Malaysia. Mereka akan hukum sesiapa saja yg kritik atau kutuk mereka termasuk guna ISA..semua ni mereka belajar dari Padri Besar PAS Nik Najis yg telah halalkan double standard macam ni..

Padan muka Zaid..sini tak laku, sana pun tak laku. Dulu bukan main syok PKR terima dia, seolah2 mereka rasa mereka dah malukan UMNO dengan mendapatkan Zaid. Ternyata Zaid adalah SHIT atau TAIK yg busuk lagi membusukkan di mana jer dia pergi. Eloklah UMNO teran keluar tongkol taik bernama Zaid ni, aku rasa jubo UMNO pun tentu terkoyak sikit sana sini waktu nak teran keluar Zaid tp berbaloi. Biar PKR jadi jamban atau ikan pedukang yg memang suka makan taik yg orang lain teran keluar..

JayBosS said...

Salam Bro! Gua makin confuse ni! Ini pemilihan atau Peliwatan? Sama ajelah tu, sama SIVArasa, sama ANWARata, hamtam ajelah ye!

Pemilihan Rimba ape ni? Rimba Terjun, hutan rimba, rimba belantara yang bakal merealisasikan Pemilihan Kroni Rimba? Yang bertanding tak ada penyokong tu, dapat 0! Dia pun tak ngundi diri dia ke? Calun luar, tarik diri, kan lagi gempak kalau bagi kat lotong ke, ape ajelah primat. Baguslah dasar sistem rimba PoKeR. Pemilihan terakhir sebelum ikonik aljubori bersemayam disinggah sana sini menuju kat sg buTloh...

Tahniah! Korang dah liwat peguam yang pandai sivaRASA tertonggang tonggeng tunggang langgang. Tahniah ganda 6+9 = 69! Korang memang bermaruah, 69 macam keluarga 69. Exco Eli wong cin ooo BUKIT teLANJANg mangsa korang yang kita orang respek banget! Padan muka dia dok sibok, lupa akar umbinya.

Percaturan bermaruah Penghuni Rimba. Yang utama kita bagi keutamaan, setakat penumpang kelas 3 macam dua ekor tu, tonggengkan terus. Senang nak.... depan belakang sama je! Selepas pemilihan parti korang, jangan lupa PRU 13 nanti bagi undi protes korang kat BN pulak! Iyerlah kalau korang tak suka dia, kita orang 1001 kali tak hingin...kat dia orang tau!

Anonymous said...

apa nak kecoh kecoh pasal ketua umum lebih berkuasa dari presiden? cuba tengok pas, sapa lebih ada kuasa? dap pun sama, termasuk pap kat s,pore

Anonymous said...

Bila la dia orang nak main dengan bom buatan sendiri atau nak guna molotov koktail baru real sesekali nak tengok jugak puak haram jadah kaki demostrasi lempar bom...nak tengok kalau ada yang dah tersangkut atas dahan pokok ke atau kat tiang letrik ka...baru ada trill....kaki hasut yang suka buat demo budak Hisam Rais mana dia pergi...telo dah masuk dalam perut kot....

Teddybear Cute said...

haha, takdak hero kah semua ni? Macam gambak hindustan saja pun.

Anonymous said...

sepatut dia dapat 12 undi aja sebab 7 lagi peguam repot sakit cif dia kapal singki sakit gaot..sebab tu undi dia cuma dapat 5...tak ada sumbanga apa pun.. sibuk nak cari publiksiti dan duit.. bela al jub...

Anonymous said...

sepatut dia dapat 12 undi aja sebab 7 lagi peguam repot sakit cif dia kapal singki sakit gaot..sebab tu undi dia cuma dapat 5...tak ada sumbanga apa pun.. sibuk nak cari publiksiti dan duit.. bela al jub...

rinandamku said...

akhirnya ..Zaid memuntahkan segala lahar yang terpendam selama ini , maka berbunyilah segala lontong dan kera bersahut2an , meminta zaid ditembak pakai senapang gajah dari pak sheikh aljuburi yang lari ke Indonesia tak berani menjawab , bacul berhadapan dengan kenyataan yg berlaku !

akhirnya ...sivarasa tersungkur dipintu mahligai impian , hanya mampu melopong melihat angka yang tidak pernah terfikir olehnya sepanjang pertualangan dalam PKR ! terbeliak mata hitamnya melihat angka yang memalukan diri , anak isteri dan keturunanya di Malaya ,

pun jangan lupa , drama baru bermula ..sivarasa adalah peguam peribadi Anwar , tak mustahil sang kancil akan berdendam dengan bapak buaya dimahkamah ! maka bersedialah wahai sang buaya menerima akhibat dari onarnya !

gabungan zaid , Sivarasa dan mereka yang kecewa itu akan menghantui anwar dan PKR , segala kemungkinan tdk mustahil akan berlaku !

Anonymous said...

Sejak sivarasa dapat 5 undi berita gempar didapati seluruh badanya kebas dan kaku..difahami sivarasa dah hilang deria rasa diseluruh badanya ..ini disebabkan kejutan 5 undi sahaja yang dia dapat...doktor mengesahkan dia kebingungan setelah ujian dijalankan deria rasa makanan yang sepatutnya mengunakan hujung lidah beliau telah meletakan makanan tersebut dihujung kote beliau...beliau betul2 keliru sekarang ini....