Tuesday, September 7, 2010

HISHAMUDIN LIABILITI UMNO/BN .

musa hasan buat kejutan. dia dedahkan campurtangan KDN banyak menggangu kerja polis. patutlah banyak benda tak settle.

hishamudin adalah bangsawan umno. dapat jadi ketua pemuda umno kerana krisis 98. dia menang bukan kerana bertanding. hishamudin jadi naib presiden umno kerana ' bin hussein'. bukan kerana kredibel,kegarangan dan kemampuan.

minggu lepas aku balun hisham. ramai setuju. setuju kerana kelemahan hisham telah mengancam maruah islam,melayu dan umno.

hari ini, musa hasan telah mengesahkan akan kelemahan KDN. KDN bawah 'bin husein'. 'bin husein' lebih pentingkan undi cina di sembrong daripada menjaga maruah umno itu sendiri..

kerismudin...beramboslah.KLIK SINI

25 comments:

Anonymous said...

hishamudin, anda gagal

Arif Omar said...

yeah betul. keris pondan tu jangan cerita le

Anonymous said...

bro, semalam seorang melayu kena lagi, dalam utusan, sorang pegawai penyiasat ditukarkan serta merta kerana memarahi seorang WARGANEGARA yang tidak fasih berbahasa kebangsaan..siapa yang mempertahankan pegawai tersebut?saya simpati kerana dia menyatakan yang hak. kalau macam 2, jangan marah kalau lepas ni bangsa asing tak tau nak cakap bahasa kebangsaa.mohon gap dan rakan blogger ambil perhatian isu ini..sama kes dengan pengetua, kita wajib pertahankan saudara kita.

Anonymous said...

"menteri kdn sepatutnya kena orang bengis bila orang buat salah tengok terkencing-kencing takutnya" tapi kalau diterbalikkan apa jadi ya ?

hangkedee said...

La patut sekarang ramai sangat spesis spesis sotong.Mungkin bapa bapok ramai dalam Bn dan PKR

Anonymous said...

Perutusan awal Taming Sari,
Assalammualaikum W.B.T
Kepada semua pembaca blog Empayar Malaya, blog tersebut telah menjadi mangsa pengkhianat cyber dan disyaki pendokong Pakatan Rakyat dan juga seantero dengan blog Perisik Rakyat.
Walaubagaimanapun, Taming Sari tetap berusaha menulis semula dan membawa wajah baru dalam penulisan Taming Sari demi mendedahkan kepincangan di dalam Pakatan Rakyat dan membawa revolusi perdana bersama-sama sahabat-sahabat seperjuangan di dalam mempertahankan yang hak dan menghapuskan yang batil.
Sama-samalah tambahkan blog ini diruangan blog sahabat sekalian dan berikan sokongan padu kepada Taming Sari.
Wallahhualam.
-Taming Sari-

akupedulikhape said...

aku menunggu najib punya tindakan terhadap sepupu de yang lembek nih...payah oo najib nak buat decision..ditelan mati emak,diluah mati bapak...kena kumam je la...

Anonymous said...

Tapi aku dari dulu memang tak suka dia ni, muka pun dah nampak macam pondan. Kes keris dulu tu ingat tak? Mmmm... ini ke bakal pelapis pemimpin negara? Wahai Cik Shams, lebih baik u lepak kat loraong gelap cari pelanggan... hehehhe. Tak kuasa aku... aww... ponnn ponnn ponnn....

Anonymous said...

Bila DAH beristerikan KERABAT MEMANG RAMAI YANG BERKENAAN AKAN TERLIBAT?

Anonymous said...

hishamudin, apa respon anda?

Anonymous said...

betul tu. aku tak npk apa kredibiliti hisham. dulu zaman reformasi 98 dia menikus tak mau berdebat dgn mahfuz di ukm. apa la salahnya pergi bermain jurus satu dua. dia ni cuma garang bila org mau ambil tempat dia saja.

ingat dulu masa PKR kalah teruk masa p/raya 2004. hisham punya garang mcm anak kucing sbb ada ura2 org nak lawan ketua pemuda masa tu.

skrg tak dak apa2 tindakan diambil pada cina2 yg hina melayu, 100% adalah disebabkan hisham ni.

zek

melayulupalagi said...

jom kita mintak musa hassan pecahkan semua...bkn nax musnahkan kerajaan BN tp nax anak pak hussin tau apa dia sudah buat...

Pak najib susah payah nax betulkn pentadbiran kerajaan BN, tp masih ada menteri yg menjadi liabiliti dlm kesungguhan pak najib memperkasa serta memperkuatkn kepercayaan rakyat pd kerajaan BN.

menteri yg memegang portfolio besar pulak 2...

apa sudah jadi hisham??????

Anonymous said...

SELAMAT BERSARA TAM SRI..JASAMU DIKENANG...

Anonymous said...

taming sari, teruskan perjuangan

manbp said...

bro tlg bongkar...ape dia dah buat...
rakyat nak tahu..
ini khas utk ingatan org2 umno..
turunkan dia sebelom dia hancurkan msia..
memang nampak bahaya msia sekarang..
gara2 silembik tuh..

iKAnBUNtal said...

bro...tolong buat kempen turunkan dia...
sebelom dia musnahkan masa depan kita..

Anonymous said...

minta semua NGO's yang memperjuangkan hak hak melayu dan islam di negara ini,ramai ramai berarak ke Putera Jaya, jumpa PM Najib dgn membawa memo mendesak supaya sipondan sepupunya tu di lucutkan jawatan atau di tukar ke kementerian pembangunan wanita / lelaki lembut dan gantikan dengan Tan Sri Musa....amacam Melayu semua???

Anonymous said...

pada ikanbuntal..

kalau negara masih dibawah umno memang masa depan musnah teruk..

Anonymous said...

dulu kita kutuk k.j. now hishamudin. dimana anak mahathir tu? RASANYA BERDASARKAN SEJARAH. MUKRIZ JUGA PALING LAYAK JADI KETUA KDN !!

Anonymous said...

beliau kurang darah MELAYU

kingnek said...

Aku rasa, calon sesuai untuk jawatan ketua KDN adalah Mukhriz Mahathir atau Noh Omar, orang yang lebih tegas

Pilihan aku Mukhriz, dia ni tak peduli sangat cakap orang, macam bapa nya jugak, bila dia fikir tindakan betul, dia akan terus buat tanpa perasaan takut

Si Hishamuddin .... haiz

Kenn said...

IGP VERSUS MENTERI KDN

p/s:

Mohon masukkan blog saya dlm blogroll GAP?

http://kennvoices.blogspot.com

Kenn said...

Tima kasih GAP!!! Selamat Hari Raya, maaf zahir dan batin!

Anonymous said...

AKU TAK BERAPA BERKENAN KAT MENTERI AMAGHAN (AMARAN...IKUT LOGAHT DIA YANG TAK PANDAI2 BERUCAP DENGAN BETUL))NI SEJAK PILIHANRAYA KECIL LUNAS DI KEDAH DULU..DIA MASA ITU KETUA PEMUDA TAK BERTINDAK APA2 BILA GEROMBOLAN AHLI2 PKR MEMBULI UMNO MASA KEMPEN PILHANRAYA..NAMPAK SEPERTI PEMUDA UMNO MENIKUS (MEMANG PUN)...ORANG PUTIH KATA..COWARD..(DENGAR CERITA MASA TU DIA BERCUTI DI LUAR NEGARA)...AMAGHAN,...AMAGHAN..!!!!

Esperalzi said...

Hishamuddin, KJ dan Najib Razak adalah antara pemimpin2 Melayu UMNO yang gagal. Tak guna kamu semua marahkan Hishamuddin saja. Bagaimana pula dengan sepupunya yg jadi ketua UMNO dan PM?

Mereka semua ini jenis yang sangat takut kepada pengundi Cina. Sebab itu Namewee akan terus hina Islam dan Melayu dan aku sejuta kali pun dia hina Melayu, Raja Melayu dan Islam, Hishanuddin, atas arahan sepupunya, tak akan ambil apa2 tindakan..

Sebab tu aku sudah tak mau undi mana2 parti Melayu pun di PRU13 ni.