IKLAN BERBAYAR

Tuesday, September 28, 2010

KERISMUDIN BUKAK MULUT LAGI..TAPI ?

KUALA LUMPUR 26 Sept. - Tohmahan kononnya Tun Dr. Mahathir Mohamad ingin kembali menjadi Perdana Menteri terbukti tidak benar sama sekali dengan penafian bekas Perdana Menteri itu.

Naib Presiden UMNO, Datuk Seri Hishammuddin Tun Hussein berkata, penafian tersebut jelas menyangkal fitnah yang dilemparkan pihak tertentu sebelum ini.

"Apabila tuan punya badan sudah sahkan, jelas apa yang digembar-gemburkan sebelum ini tidak berada pada landasannya, tidak berpijak pada bumi yang nyata.

apasal kerismudin gelabah dan cepat-cepat keluarkan kenyataan menjawap dakwaan tun m mahu kembali ? kenapa dia tak sepantas ini bila kes namawee dan FB yang jelas menghina ALLAH keluar ?

memilih isu atas kepentingan undi ke kerismudin aka menteri amaran aka H20 ? kerismudin, kau akan aku tumbangkan pada pemilihan agung umno nanti. ini janji aku !

3 comments:

cafemlm.com said...

Betul tu GAP..

DS najib dah salah lantik menteri..

aku pun dah bosan dengar nama dia

Ramai orang dah jadi kurang ajar

gara gara terlampau banyak amaran

Sepatutnya letakkan dia kat

kementerian yang paling banyak

bagi amaran..iaitu

KEMENTERIAN SAINS DAN ALAM SEKITAR

Kat sana dia bolih bagi amaran

angin kencang..laut bergelora..

amaran keras ..nelayan jangan

turun ke laut..

cafemlm

melayusakithati said...

suda la kerismudin...
toksah main wayang la..
macam la org ramai x tau..

pemilihan umno akan datang..ko x yah sibuk2 calonkan diri..
ko pon bukan tahu buat kerja..
ko ingat jd menteri kdn tu...beri amaran aje ke..
gara2 ko la...melayu d hina..
bole blah la...ko

alexnader razmi said...

kerana nak menjaga hati bangsa lain..bangsa sendiri jadi kambing hitam....