Wednesday, September 22, 2010

KUMPULAN PRO ZAID BUKA LANGKAH !

sejak 2 hari lepas nik nazmi balaci azmin ali secara terbuka menyerang zaid ibrahim. serangan dilakukan dalam bentuk yang pelbagai termasuk twitter.

nik nazmi bekas setpol menteri besar selangor kalid gagap. dia diterajang keluar daripada pejabat menteri besar kerana disyaki menjadi agen 'mata dan telinga' azmin ali.

umpama bulan jatuh ke riba, jawatan setpol yang begitu berkuasa telah dilucutkan dengan sekelip mata oleh kalid gagap. apa pun kewibawaan nik nazmi 'menduduki hirarki pangkat' dalam pkr tidak mahu di pandang lekeh oleh bosnya azmin ali.

nik nazmi telah dilantik menjadi pengarah komunikasi pkr. kerjanya memegang pembesar suara dan memegang walkie talkie dalam parti, lebih kurang begitu kata orang kampung.

jawatan itu dirampas daripada johnson chong, dari kem sivarasa,latifa koya dan syed husin.

puak serpihan parti prm ini menyokong zaid ibrahim.

johnson chong sudah panas hati apabila nik nazmi berkali mengutuk dan memperlekehkan zaid ibrahim. karektor asssasination ini melampau kata johnson chong.

pandora box sudah terbuka. pertembungan puak munafikin dan kafirin dalam pkr sudah tidak dapat dibendung lagi...

hancur hancur... semalam aku ronda sekitar lembah klang. banyak baner calon tersidai menyemakkan mata digantung di sepanjang jalan.

teruknya pemilihan pkr, sampai bertanding jawatan bahagian pun ada baner kat tepi jalan. semuanya gila nak rebut jawatan. mana tahu boleh jadi calon pru ke 13 nanti..

nik nazmi bapaknya orang besar. bapaknya salah seorang yang terlibat dalam kes anwar menolak permintaan kerajaan pas sewaktu kepala munafik ini menjadi menteri kewangan dulu.

ceritanya begini. nik ajis minta peruntukan perbelanjaan daripada kerajaan pusat (menteri kewangan ) anwar ibrahim untuk meluluskan projek membersihkan seterusnya membekalkan air bersih kepada rakyat kelantan.

nik ajis mintak. anwar kata pergi mampos. bapak nik nazmi yang bekerja dengan kerajaan pun merayu kat anwar. anwar kata mampos la pas...

lepas anwar dipecat nik ajis minta lagi peruntukan untuk membersihkan loji dan seterusnya membekalkan air berkualiti kepada rakyat kelantan.

leo moggie seorang kristus. tak sampai melihat rayuan demi rayuan yang nik ajis buat. akhirnya perkara ini dipanjangkan kepada tun daim zainudin. tun daim dan tun mahathir terus lulus kan permintaan nik ajis tanpa banyak songeh.

ini fakta sejarah. belajarlah dari sejarah. walaupun umno dan pas tidak sehaluan tetapi kepentingan rakyat mereka tetap dahulukan. bukannya macam sundalan politik macam anwar.

pas mudah lupa apa yang pernah anwar lakukan. nik nazmi bapaknya orang kerajaan. dia lupa sejarah itu. hari ini watak-watak macam nik nazmi banyak kedapatan dalam kelompok melayu yang tak sedar diri.

2 comments:

berita lembah pantai said...

Yang bestnya anak si Nuar pun turut sokong Zaid. Di lembah pantai anak si Nuar ni mengorak langkah dengan geng-geng Cina Indianya menolak orang Melayu yang dah lama menubuhkan PKR lembah Pantai!

Baca sini untuk skandal-skandal politik di Lembah Pantai.

Mungkinkah ini sebab Nurul Izzah nak mandikan Md Zaman di Lembah Pantai?

NUAR BERAHI BEKAS BANDUAN said...

Heeee selain walkie talkie dan pembesar suara jangan lupa CAMERA SULIT...yang sampai sekarang senyap jerk