IKLAN BERBAYAR

Thursday, September 30, 2010

MANGSA BELASAHAN EXCO PKR SELANGOR !

pesakit kat atas namanya kotapan. dia mencabar exco pkr selangor iaitu xavier jayakumar dalam perebutan jawatan ketua bahagian kota raja.

xavier mendakwa dia dipukul kotapan. tapi realitinya dia ok tak cedera.

kotapan mendakwa dia dibelasah xavier dan samsengnya. buktinya, dia dimasukkan ke dalam wad dan anaknya patah tangan.

xavier seorang doktor gigi, ada klinik kat kompleks PKNS shah alam. dia adalah adun sri andalas dan merupakan exco kerajaan negeri selangor.

adakah rakyat selangor nak iktiraf wakil rakyat mereka seorang kaki pukul ? apa nak jadi dengan masa depan negeri selangor, dapat wakil rakyat samseng.

7 comments:

Anonymous said...

spesis bangkai memang camtu....bewak makan bewak...hehe...kalu bg merintah m'sia agaknya ramai la yg kena cangkuk kemudian dikerat2 dan dibakar atas zink....ptuuuiih!

Anonymous said...

berani mai lah tempat melayu g pukul.. mau tak nampak jalan keluar nanti.. tuih...

Anonymous said...

salam GAP....

sikit tak caya aku drama hindu nie...sama mcm drama ketua pemuda uMNOK dulu,sape nama mamak tuh, anak2 marican gak laa...siap ngan kolar leher lagi, kununya kene pukulan tanpa bayang dari pembangkang....aparaaa.....

lagi satu, kau taknak citer ke si ZAID HAMIDI belasah seorg pemuda Melayu, sebab sudah ngorat anak pompuan si Zaid HAMIDI....siap bawak kaki pukul belasah budak melayu tuh....begitukah jenis Pemimpin Melayu yg bangsa UmNOK bangga-banggakan(kaki pukul rakyat) & pejuang Islam & Melayu kununyna...poorraaahhhhh

sialan semuanya....

Esperalzi said...

Ini semua gaya politik ganster ala Tamil Nadu. Tp penyokong2 Fuckatan Rosak tentu tak boleh terima kenyataan ini. Maka mereka akan terkial2 kaitkan peristiwa ni dengan UMNO. Apa pun UMNO mesti dikaitkan, konon ini semua bikinan UMNO. Atau dibandingkan dengan pemimpin2 UMNO.

Aku pun bukanlah peminat sangat dengan UMNO, cuma aku sangat meluat dgn PAS, PKR dan DAP. Tp jahat2 UMNO takde pukul memukul sampai masuk spital..seram bila aku fikir Malaysia di

Anonymous said...

'Kekecohan disebabkan pleh orang luar'... mcm sundal je alasan hahaha

usin said...

takutnya aku, silap2 pegi spital pulak...hehehe. drama drama.....

Anonymous said...

Sama je!!!!! majoriti ahli politik ni samseng2 belaka. tak kira la PR ke BN ke.... semuanya pantek... la ni tinggal nak kena pilih pantek yg kurang sikit tengiknya...