IKLAN BERBAYAR

Thursday, September 30, 2010

FOTO MAHASISWA PRO PAKATAN

bantah AUKU.baring atas jalan.

ini konpem aperantis terbaik pas untuk mana-mana demo bantah sultan ! silap aribulan boleh bukak cawangan 'BENDERA' kat malaysia..

sejak kebelakangan ni kedengaran banyak rungutan dari ibu bapa yang bising anak-anak mereka tak dapat masuk universiti walaupun keputusan peperiksaan baik.

kalaulah boleh dikuatkuasakan lah , aku cadang ditukarkan sahaja pelajar-pelajar 'bendera' ni dengan budak yang tak dapat masuk universiti.

tak sedar dek untung, mak bapak letak harapan tinggi suruh belajar dan jaga mereka bila dah senang, tapi bila masuk universiti kena hasut dengan iblis terus terlentang atas jalan !  otak udang betul la .

55 comments:

Anonymous said...

nak buat camner, ramai anak puak2 pas yang kbykn dari kelantan, terengganu, kedah semua dapat masuk universiti mudah2...patut ikut merit mana boleh ikut kuota manjang...dah masuk universiti berlagak nak mampos macam pandai sangat...

Tamingsari said...

Inilah sebabnya PR begitu beriya mahu auku dihapuskan atau membenarkan mahasiswa join poltik.

Buka utk sokong kerajaan, tetapi hentam kerajaan.

Ni lah jenis mahasiswa yang tak reti nak berterima kasih.

Silap siapa?

pacat said...

mahasiswa lemah fikiran!

hangkedee said...

Hutang PTPTN tak mau bayar.apa duit hasil judi ke ?

Skuad Penembak Anjing said...

kehkehkehkeh.. belajar tinggi2 tido atas jalan.. hahahah.. setaraf org gila yang berlambak kat penang road, tak masuk U la kalau setakat pencapaian org gila yg diorang dapat.. hahahahha.. mari kita gelakkan genius jalanan nih.. hahahahahah... mcm org gila.. hahahaha.. org gila x yah masuk U pun boleh buat mcm diorang... hahahahhah..
hahahahahha..

mat jongang said...

Bebudak ni kulit tengkorak pun tak keras lg...banyak btul cekadaknya!...org suruh belajar dia bantai baring atas jln...kalu dah kebal sgt nape tak baring je ramai2 atas rel KTM tu..barulah real punya demo

Anonymous said...

terkeluar tajuk .... minta bro bawa isu ini


Melayu Buat Semua Salah, Cina Buat Semua Betul » (artikel mykmu)

la nie meh semua orang melayu pakat ramai-ramai buat laporan polis dekat syarikat-syarikat cina yang iklankan jawatan kosong wajib berbahasa mandarin sahaja kerana ini dikira rasis jugak serta kepada syarikat-syarikat cina dan yang seangkatan dengan depa yang melarang umat islam pi solat jumaat .... amacam ada bran ker woiiii...

Melayu Pasir Gudang said...

Salam
Mereka ini kebanyakkannya dari golongan manusia-manusia yang tidak dapat berfikir walaupun berkesempatan untuk belajar di Universiti, Puak pembangkang menabur janji manis kononnya bila memerintah mereka akan di berikan kebebasan yang maksimum kepada mahasiswa dan menghapuskan PTPTN menjadi sedekah.

Inilah mentaliti haramjadah yang tertanam dalam benak pelajar melayu. Masa nak mohon masuk U pusing keliling dunia cari cable (kes pelajar melayu yang lulus paras hidung) bila dah dapat masuk pelajaran tak di tumpukan, baring atas jalan, julang sepanduk bukan-bukan untuk menjahanamkan negara.

Mereka yang terlibat tu dah tahu keluar U nanti harapan untuk dapat kerja nipis pasal CGPA yang below 3.0 kena bersaing dengan budak lulusan SPM. Then berharap bila pembangkang menang dan merampas kerajaan maka dapat lah tukarkan pinjaman PTPTN jadi sedekah untuk mereka. Haramjadah dan dasar tak kenang budi.

Wes said...

Alah.. aku kalau jadi polis ke atau penguatkuasa senang jer, simbah jer orang yang baring kat jalan tu ngan air longkang ker, air kumbahan ker, gerenti lari lintang pukang. Ni mahasiswa yang buat demo ni taik kucing jer.

Anonymous said...

diorang masuk u pon sebab result cuup makan je ni...

kalau betul2 pelajar U yang masuk sebab layak...

dorang xde mase nak maen2 jadi mayat macam ni

lagi elok dorang tumpu kat study je...

ada pluang kerja ke baring2 atas jalan tu?..

silap2 kena tgkap polis terus ada rekod jenayah..lg susah nk dapat kerja adalah...

oh lupe..pejabat anwar sedia menerima mereka2 ni...

Anonymous said...

masa zaman aku study dulu bnyk jugak 'flyers', 'surat layang', 'notes' yang disebarkan untuk menghasut student benci kerajaan..pada masa tu pkr tak berpengaruh sgt..yg pasti puak PEMBANGKANG punya kerja.. student masa tu tak layan sgt benda2 mcm ni..kami amat bersyukur dapat melanjutkan pelajaran dan mengimpikan kehidupan lebih baik dimasa akan datang..tapi sekarang tak taulah..mgkin memang benar yg fitnah amat mudah dipercayai oleh anak2 muda masakini. Waimah sekarang dah berkuasa kat Selangor pun, ada Masjid time sembahyang Jumaat, ada lagi risalah2 kutuk kerajaan yg diedarkan..

aiman said...

Rugi dan malang bagi kerajaan dan pihak yang lain tidak dapat kemenara gading dan jutaan ringgit dibazir.Harapkan untuk menjadi insan kamil rupanya insan haprak dipilihnya. Sudah sampai waktu dan masanya kerajaan atau pihak berwajib mengena syarat yang lebih ketat dan sekiranya siswa siswi melakukan kesalahan begini secara automatik dibuang dan dihukum dengan denda kos kerugian dan maruah negara yang pihak wajib tanggung dan diaibkan.

Anonymous said...

Dia org nie study hard.. pas tu dpt masuk U. Dah dpt masuk U... jd bengaplah plk.. sengal btl..!!!

aiman said...

Sudah sampai masa dan saatnya pihak kerajaan mengambil tindakan sewajarnya dan mencegah agar perkara terkubur dan tidak digali semula. Kerajaan harus bertegas dan menghukum pelakunya dengan membuang dan mengenakan hukuman denda atas kerugian ditanggung kerajaan dan para peserta lain yang layak menjadi siswa siswi tetapi dirampas oleh mereka ini.

Perbuatan keji dan terkutuk ini sangat memalukan dan menjatuh imej negara dimata dunia bahkan ianya akan jadi satu idola dimasa datang jika tak dipatahkan. Sangatlah malang kepada kerajaan dan kepada yang berhak tetapi habuan itu direbut oleh pihak yang tak bertemadun ini. Tangan yang diberikan habuan akhirnya mereka cuba memotong dan melukainya.

Anonymous said...

apa la budak budak melayu ni,mak pak habih duit suruh lepa mengaji ekolah ,lepa lena ataih jalan,periksa taktau lulus ke dak ,kalaula kena buang apa nak jadi kat lepa dan keluarga .nak berpolitik bagi habis sekolah dulu,kesian mak pak.

Bijen M. said...

Ha ha ha hadoi lah.

usin said...

dorang ni memang x cukup sibuk dengan tugasan kt u. sbb tu dorang ni menyibuk. banyak sgt makan kepala udang, tu yg otak jadi otak udang. akademik je bagus, dpt u jd bengong. bg je peluang blajar kt u tu pd yg betul2 nk blajar. yg tergolek kt jln tu panggil stemrol kasi gelek. kan memang nk sgt kene gelek..

usin said...

dorang ni sebenarnya bongok. apa yg x kena dgn auku? aku dulupun blajar kt u jugak. xdepun masalah dgn auku. aku boleh buat je apa2 xtvt utk kebaikan aku. aku x rasa terkongkongpun. woi budak2 u yg bergolek atas jln, korang nk blajar mcm janji korang pd mak bapak ke nk mampus kena gelek stemrol. pilihan tangan korang sendiri. korang ni condong sgt kepada xtvt membangkang. apa2 bendapun sume korang nk bangkang... bingai tul!!!

Anonymous said...

sia-sia dianugerah Allah dengan kelebihan ada otak yang pandai tapi sayang tak cerdik. masuk U pun ntah2 guna biasiswa kerajaan BN pastu bersekongkol dengan pembangkang untuk hentam kerajaan balik. hutang PTPTN pun tak habis bayar lagi dah nak buat hal. ni ke yang nak diharapkan sebagai pemimpin pelapis di masa hadapan kalau nafsu amarah sendiri pun tak boleh nak kontrol sampai tak boleh pk logik ke dak tindakan yang di ambil. depa ni memang jenis suka baring tengah2 jalan. tak yah belajar la buat ngabih boreh yo!!!

Wak Jengkol said...

salam GAP

wak cilok gambo ni tuk posti seterunsya..nice pic

ajijasin said...

salam alaikum...

kurang ajarrrrnyaaaa budak budak ni...
tak tau dek untung!!!!!
orang suruh belajarrr...
belajar lah...

petikan CERITANYA ORANG MELAYU.

ORANG MELAYU
DULU KOSONG PERUTNYA
RINGAN TULANG SENANG DIBAWA BICARA
KINI PERUTNYA TAK PERNAH LAPAR LAGI
BERAT TULANG, PEMALAS
TAK BOLEH DIIKUT PANDAINYA

ORANG MUDA MULA ALPA
ORANG MUDA MULA LEKA
ORANG MUDA KURANG AJARNYA ENTAH MENGAPA
ADAKAH TELAH BIJAK PANDAI DARI YANG TUA

KATANYA
SEKALI MERDEKA SELAMANYA MERDEKA
TEPUK DADA TANYA SELERA
AKAN DIBUAT APA YANG DISUKA
MULANYA HILANG SOPAN DAN SUSILA
KE MENTARI TENGGELAM JUA
MEREKA MEMUJA MUJA TERKINJA KINJA
MULANYA HILANG SOPAN DAN SUSILA, MENDERHAKA...

aku lagi berbulu dengan budak2 lepasan UiTM yang menyokong pr...

kurang ajarrrr...
lupa diri...
dah lah bayar yuran 400/= aje satu semester...
mencekik mentekedarah free...
dapat hostel free...
semua disuap ke mulut tembolok...
ada hati nak tunjuk lagak...
kalau ada rupa pergi la, masuk IPTS...

bodoh tak boleh di ajar...
pandai tak boleh nak pakai...

Anonymous said...

ape kate check result masing2..kompom cukup mkn..mase buat demo ni student cine tgh study hard.. buang duit mak bapak je..

Anonymous said...

Nasib banyak le student tu sebab bukan kat Universiti aku. Kalau tak akan pastikan mereka ni flunk semester ni... Bukan susah, buat soalan trill sikit, sure kantoi la budak2 tu.. Aku seru pansyarah yang tahu dan cam budak2 ni, kalau depa kat kelas anta, sahutlah seruan aku... Biar sedaq sikit... Dapat masuk U pun tahap SPM kelas hampaih, guna duit PTPTN lak tu, nak act...

Ayoh pensyarah semua, sahut seruan aku.. kita kena ajar sikit budak2 marhein ni.. Masih belum terlambat untuk sedaq kan depa ni..

Anonymous said...

bodo nak mampus.. belajar habis duit je.. tak dapat kerja salah kan gomen.. bodo bodo.. belajar malas.. memantat pandai...cari awek korek je tau.. palat punya mahasiswa..

Anonymous said...

Saudara GAP,

Para mahasiswa ini BUTA, TULI, BODOH SOMBONG. BODOH tidak boleh diajar, PANDAI tidak boleh diikut.

Mereka tidak sedar diri mereka dijadikan BONEKA, PUPPET oleh mereka-mereka yang mempunyai kepentingan.

Mereka tidak sedar bahwa AUKU diujudkan untuk MEMBELA dan MELINDUNGI mereka daripada terus dijadikan BONEKA.

Thanks.

Jimmy Hillhead.

JayBosS said...

Itulah aku dah kata.... Nyawa anjing suspek lagi berharga dari budak jalanan! Cuba bayangkan, terlepas anjing suspek yg kelaparan mencari tuanya kat jel. Ternampak manusia bergelimpangan di jalanan mengganggu marathonnya....

Aku malas nak bayangkan! cuma nak tanya, kemana kan kubawa hati yg rindu...bila dikejar anjing gila... mati pun pegang BENDERA... Mengapalah anak menara gading masih bertradisikan totok totok yg goooblok bangetttt!?

tungkaran hati said...

kebanyakkan mahasiswa sekarang ini belajar saja tinggi tapi BODOO!
tak percaya! anda lihatlah sendiri...menakutkan!

Ms Pearl said...

GAP,

I suka ayat "otak Udang" tu. haha

Anonymous said...

rasa kalau bab baring atas jalan ni memang puak PAS

Anonymous said...

Kat UPSI ketua dia nama Zahar,MPP

Anonymous said...

xpernah aku dengar geng2 pembangkang kat U naik pentas terima award pelajar cemerlang..naik pentas bagi ucapan berapi2 tipu munafik ada la

kingnek said...

baring jangan tak baring! biar brader Anwar bin Ibrahim jadi PM! dan DAPigs jadi pemimpin kita! kah kah kah, apa yang mereka nak sebenarnya ni? kan bagus kalau berjuang untuk perpaduan ummah antara PAS dan UMNO, tak perlu lah baring atas lantai, buat malu aje!

Anonymous said...

Kenapa budak U dalam gambar tu buat tindakan BODOH dan BANGANG macam yang tidur di jalan tu. Sebab:
1. Mereka memang bodoh dan bangang kerana hari-hari makan mee segera (duit PTPTN habis beli handphone, motor)

2. Mereka memang bodoh dan bangang kerana tidak bertindak rasional. (Tindakan demo dan memberontak adalah tindakan orang tidak berpelajaran)

Kerajaan juga bodoh dan bangang.
Dah tau orang Kelantan, Terengganu dan Kedah jenis orang tak sedar diuntung. Lebihkan kouta kepada negeri di bawah BN seperti negeri aku.

Aku sentiasa sokong BN tetapi tidak berjaya masuk U. Walhal keputusan STPM aku boleh tahan.
Pengajian Am A, Bahasa Melayu B, Sejarah B, Geografi B dan Ekonomi C. Tak ok ke tu untuk orang kampung macam aku.

Walau bagaimanapun terima kasih kepada Naib Canselor UiTM kerana memperkenalkan program Destini Anak Bangsa. Harap UiTM lebihkan budak dari negeri diperintah BN.

Kalau bagi kat puak pembangkang, UiTM akan diberi kepada Cina.

Sepanjang hidup aku, belum pernah budak U Cina buat demo. Mereka belajar, belajar dan belajar.

Anonymous said...

Kenapa budak U dalam gambar tu buat tindakan BODOH dan BANGANG macam yang tidur di jalan tu. Sebab:
1. Mereka memang bodoh dan bangang kerana hari-hari makan mee segera (duit PTPTN habis beli handphone, motor)

2. Mereka memang bodoh dan bangang kerana tidak bertindak rasional. (Tindakan demo dan memberontak adalah tindakan orang tidak berpelajaran)

Kerajaan juga bodoh dan bangang.
Dah tau orang Kelantan, Terengganu dan Kedah jenis orang tak sedar diuntung. Lebihkan kouta kepada negeri di bawah BN seperti negeri aku.

Aku sentiasa sokong BN tetapi tidak berjaya masuk U. Walhal keputusan STPM aku boleh tahan.
Pengajian Am A, Bahasa Melayu B, Sejarah B, Geografi B dan Ekonomi C. Tak ok ke tu untuk orang kampung macam aku.

Walau bagaimanapun terima kasih kepada Naib Canselor UiTM kerana memperkenalkan program Destini Anak Bangsa. Harap UiTM lebihkan budak dari negeri diperintah BN.

Kalau bagi kat puak pembangkang, UiTM akan diberi kepada Cina.

Sepanjang hidup aku, belum pernah budak U Cina buat demo. Mereka belajar, belajar dan belajar.

Anonymous said...

Masa study sibuk baring kat jalan, dah grad nanti boleh ler baring kat rumah plak menganggur plak bila grade pun cukup makan.

Anonymous said...

Baring bukan sebarangan nih.. saja nak lepas tension paper kantoi!

rinandamku said...

Mereka yang buat perkara sebegini adalah mahasiswa BODOH , mahasiswa yang BAHALOL , mahasiswa yang GILA , mahasiswa yang BINGUNG dan KELIRU !! satu perbuatan yang sangat memalukan ...

mereka bertindak ikut nafsu , ikut hati , tanpa memikirkan untung nasib, buruk dan baiknya perbuatan mereka itu , ada otak dibodohkan , ada akal dilembukan !

apa faedahnya mereka berbuat demikian ? adakah akan mengubah apa yang telah tersurat dengan segera ?
tidak adakah cara lain yang lebih terhormat untuk meluahkan tuntutan dan menyuarakan permintaan ?

Kenapa mesti baring atas jalanraya ? jalanraya dibuat untuk kenderaan lalu , bukan untuk main baring2 serupa lembu bahalol tengah jalan ! kenapa tak baring ditanah perkuburan , atas pokok , dlam jamban ke ?

Ini mahasiswa bahalol pendek akal , ilmunya cuma dalam buku bukan dalam otak dan akal manusiawi , ini gambaran mahasiswa sampah bakal menganggur sampai mati , mahasiswa tandus yang tak sedar diri , bahawa esok akhirnya dia akan merayu menangis mengemis kepada kerajaan untuk memohon pekerjaan !

Inilah bukti dan kesan pengaruh 'orang tua2' puak PR yang baring dan menghalang kereta Raja Muda Perak , inilah bukti dan kesan ajaran samseng pihak PR , inilah hasil didikan dan ajaran Anwar si peliwat kepada generasi muda ,

Tindakan ?

Pihak Universiti wajib melakukan sesuatu kepada anak2 muda yang keliru dan celaru ini , mereka dihantar masuk U bukan untuk bermain politik , tapi dengan harapan para Ibu bapa agar sang anak berjaya dalam akademik , esok keluar U mampu perolehi kerjaya yang baik , jadi pemimpin dan penaung kepada keluarga , sekurang2nya jadi 'dahan' berpaut adik2 !

Pihak U harus mengambil tindakan kepada mereka , sesekali piahk U mesti membuat tindakan tegas demi kebaikan dan masa depan , juga maruah pendidikan dinegara ini .

Anonymous said...

satu2 perkara yg kebanyakkan budak U zaman skang hebat ialah.. berzina dan buang anak.. bab ni mereka( sebahagian) mmg expert.. x payah ajar2....

apalah dosa mak2 bapak2 dia org ni... disuruh jadi jagoan ilmuwan.. dia pilih jadi jagoan baring atas jln...

anak2 melayu plak tu.... geng2 mata sepet klu tgk gambar2 ni.. sampai ke telinga sengihnya...

ORANG KG said...

salam,

memang magkok ayun punya budak2 la ne berdemo ikut suka hati....ne mesti set2 CGPA bawah 2.5 ne...ataupun gang2 ne pelapis PKR kot.Aku masa belajar dulu pun tak heran pun gan akta ne...pasal teman dpd keluaarga susah...mak teman kata aset yg terbaik dia dah bagi iaitu pelajaran dan aku amat beterima kasih pada itm(uitm)memberi aku nikmat belajar di situ...sekurang2nya CGPA aku ada bintang masa gred.......la ne aku berpuashati...kerana asset yg d berikan membolehkan aku menguasai dunia perniagaan dan menguruskan sendiri serta berdiri d atas kaki sendiri....budak2 zaman sekarang nanti kalau hangpa tak dapat keja jangan dok asyik salahkan gomen..tapi kalau dah dapat keja gan gomen janagan asyik memonteng aje...pagi makan ,pukul 10 makan...sampai lah ke petang.....

penyokong perkasa

Anonymous said...

Mahasiswa mudah lupa

Esperalzi said...

Eh aku pun orang Kedah tau..tp bukan semua org Kedah sokong PASbodo. Tu yg sokong PASbodo cuma orang2 Pendang campoq sikit2 orang Baling, Pokok Sena dan Sik, daerah2 Kedah yg paling lembab, otak diorang pun lembab. Orang2 Aloq Staq macam aku tak peduli pun PASial ni. PRU13 nanti Mahfus Omar gerenti gulong tikar dan jatuh pokok! Jangan kurangkan quota ke U utk Kedah tp kurangkan utk Kelantan, tu pun kalau nak kurangkan. Orang T'gganu pun OK punya...

Anyway, aku rasa isu budak2 pro-pembangkang ni bukan ada kaitan sangat dgn negeri. Dah trend sekarang ni orang Melayu sokong pembangkang, nak buat camne? Tp adakah budak2 gila ni majoriti pelajar Melayu? Aku rasa di universiti sebahagian besar pelajar Melayu lebih suka belajar dari berdemo..

Aku sarankan pelajar2 pro-BN juga gembelengkan tenaga dan lakukan demo aman utk menunjukkan Universiti belum lagi dikuasai pembangkang..

Anonymous said...

mahasiswa melayu PR yg bodoh dan sudi dibodohkan..babi tunggangan dap..ade ke anak cina wat cam diorang buat ni..







-i like karipap bang nuar-

Anonymous said...

bila x sedar dek untung..
mcm ni lah jadinya..
bangsa lain dok kalut kejar ilmu ..
bangsa kita dok kalut baring atas jln..

manjawe said...

laa..aku cam xpecayala tu bebudak u...pesal bongok sangat jadik lembu tongangan pembangkang..
kalo aku ade kat situ sure aku langgar punye..
kok ye nak tido tu balek rumah la..bodo
hooii..korang ade otak ke takde ??
lembu pon ade otak..xmau tido atas jalan..nak mampos

Anonymous said...

aku ingat kalau dah masuk U tu dah kira kepala hotak dah cerdik, rupanya ada juga pelajar U ni otak pun tahap udang.Penuh taik kat kepala.

Apalah lah bingainya akal pemikiran diorg ni,kalau ajak reramai dok pergi menebas pun ada guna.

ingat mak bapak dia terlepas pandang kot.

: org kampung

Anonymous said...

kalau masih belajar belajar lah.. cakap masa belajar semua nak bersih, telus.. tp kat luar sana ramai yg masa belajar dulu kini da keja.. yang kaki rasuah, kaki betina, kaki makan dadah...sebab tu pembangkang nak gunakan pelajar ni.. mcm di korea.. Thailand.. apa Negara dapat...PTPTN pun tak mau bayar.. meka ingat undi pembangkang dapat semua free.. tengok kedah, selangor, penang.. janji tinggal janji...aku dulu pun sama jugak.. hati muda katakan...tp jika meka yg buat demo jika dibandingkan pencapaian pelajat bangs lain lagi baik...Keraaajn di katanya zalim.. ambil nama hantu2 ni dan black list mereka ni dari keja di mana jabatan kerajaaan...kat swasta tahu lah nasib merekaa..

Anonymous said...

kena tapis budak2 yg nak masuk u ni. kena lampirkan sijil TADIKA bawah KEMAS. sebab kalau penyokong PAS, kebanyakan mereka akan hantar anak mereka ke PASTI. Jd dr situ kita dah dapat tapis anasir-anasir busuk ni drp memasuki ipta. buat apa bela org mcm tu. ramai rakyat yg sokong kerajaan tak dapat masuk kerana anasir2 busuk ni.. den paling menyampah tgk muka budak2 UM yg buat hal ari tu... kalau buat kempem mcm kat namewee tu besh gak. jumpa je kejar je dia.

Anonymous said...

hampeh punya mahasisewel

Anonymous said...

utk pengetahuan anon September 30, 2010 11:41 AM n anon September 30, 2010 4:49 PM
budak2 u yg sokong pembangkang dtg dr pebagai negeri tp kebanyakan dtg dr kelantan..
jgn judge org kedah dan terengganu mcm tu ok..

Ular Menyusur Akar said...

Boleh tak dapatkan nama bebudak ni dan publish kat blog. Biar semua orang tau siapa bebudak ni. Mak bapak dia orang tu tak tau tu.

Kat Indon, orang yang buat macam tu, orang yang takde kerja. Penganggur, cukup di upah RM 10. Rupanya mereka sama taraf dengan pelajar universiti di Malaysia?

agbr47: Bingai punya anak-anak.

Anonymous said...

ni la mahasiswa otak kepala lutut..
time nak duit..mohon ptptn hak kerajaan,dah dapat duit,dibantainya kerajaan..barua sungguh...pakatan

Anonymous said...

Bila boleh bangkang kerajaan, kononnya mereka ni bijak pandai. kalau sokong pembangkang rasa mereka ni maju ke depan.
Pernah juga dulu jumpa ustazah lulusan Mesir yang 'benci giler' kat Dr M, tak tau apa yang PM tu buat kat dia?
Pernah juga jumpa golongan ni yang rasa mereka terlampau bijak kerana ilmu dunia dan akhirat mereka kuasai.
Tidak kah ilmu dunia juga anugerah Allah?

budak pas bongNgok said...

elok jugak d blacklist atau publish nama budak bahlol tuh..
sekurang2 nya bakal majikan kenal dgn mangkuk2 ayun tuh..
sape majikan yg sangup ambik dorang kerja..gila ke..kang demo kat opis lingkup syarikat..

fan said...

manusia mcm ni pun ada ka...

Anonymous said...

kau baring tak dapat apa2!! baik buat exercise lain untuk kesihatan. Mat Said di Terengganu kena kaji semula pemberian saguhati anak Terengganu ke IPT...Yang keluarga mereka telan lencana pembangkang tu, jangan beri satu sen pun! nak masuk U bukan main merayu-rayu kat YB2..tak ada duit anak nak belajar..tengok apa balasan! Tak kenang budi!Tak sedar diri.. belajarlah di sana. Orang lain masuk U dulu pada kau orang, tak macam tu pun.. berkejaya sekarang! Ada puak-puak Cina India buat gitu! Saki baki Anuar Berahim ni tak perlu mengaji kat U..balik ngaji pondok! baru reti berterima kasih!