Saturday, September 25, 2010

IZAH AJAK TUN M DEBAT : APAKATA ???

apakata kita hantar saiful bukhari azlan untuk berdebat dengan nurul izah. nurul izah nak bawak anwar pun takpe. 2 lawan satu ? amacam kawan2 ? rasa-rasa anwar ada telur tak ?

9 comments:

Anonymous said...

bawak jer sekali Keparat Singh, SN Nayar, Param, Latipah Pantat Koyak. 10 lawan 1 pun tak tentu Anwar berani. Siapa kalah kena ngaku secara terbuka, siapa yg benar dan siapa yang penipu

Anonymous said...

aku suka komen kat atas. tapi nak tambah, kalau Anwar kalah dia kena pakai tag "AKU PELIWAT" selama 100 hari. Kalau Saiful kalah tag dia "aku penipu"

Anonymous said...

ha..ha..ha..
mana anuwa ade telo...
dah lame da..sejak 2 tahun lepas.
xde beraninya nak lawan saiful..

a ali /46sekupang said...

salam GAP-menarik juga tajuk ini.Tok Wan hendak berdebat dengan cucu?,nampak tak sesuai sangat.Umpama satu tin susu pekat yang hendak dicampurkan dalam satu drum "emas hitam" apa yang kita dapat?.habok pun tarak.tetapi sebagai mana yang dicadangkan oleh GAP dengan saudara S, itu molek sekali.mungkin boleh Izzah boleh mendapat pengalaman mengapa bapa dia suka dengan saudara S.

Anonymous said...

aku setuju sgt

Anti Anwar Ibrahim (bukan ati PKR sgt)

Anonymous said...

Anuar berani ke dengan Saiful di mahkamah pun asyik nak lari je sebab itu sekarang dia tak guna isteri dia sebab isteri dia gagal tarik wanita wanita tua untuk sokong Anuar sekarang dia guna anak dia untuk tarik org muda untuk sokong dia masa kes liwat berjalan buat demo depan mahkamah dia ingat org skrg bolih percaya kecakap dia lagi dei maca lu simpan lah lu refomasi itu semua sudah basi dei......

Anonymous said...

Anuar berani ke dengan Saiful di mahkamah pun asyik nak lari je sebab itu sekarang dia tak guna isteri dia sebab isteri dia gagal tarik wanita wanita tua untuk sokong Anuar sekarang dia guna anak dia untuk tarik org muda untuk sokong dia masa kes liwat berjalan buat demo depan mahkamah dia ingat org skrg bolih percaya kecakap dia lagi dei maca lu simpan lah lu refomasi itu semua sudah basi dei......

Anonymous said...

Anuar berani ke dengan Saiful di mahkamah pun asyik nak lari je sebab itu sekarang dia tak guna isteri dia sebab isteri dia gagal tarik wanita wanita tua untuk sokong Anuar sekarang dia guna anak dia untuk tarik org muda untuk sokong dia masa kes liwat berjalan buat demo depan mahkamah dia ingat org skrg bolih percaya kecakap dia lagi dei maca lu simpan lah lu refomasi itu semua sudah basi dei......

Anonymous said...

anuar dah patut bersara dari merosakkan melayu dan Islam...perjuangan anwar tidak menguntungkan melayu dan islam! dosa anwar memecahbelahkan melayu sangat besar...