IKLAN BERBAYAR

Saturday, September 25, 2010

PAKATAN SELANGOR BERJAYA TARIK PELABORAN RM50 BILLION !

kah kah kah...

ari tu nik ajis bukan main bangga lagi kerajaan pas kelantan dapat sumbangan RM4 billion..aku taknak cakap banyak la.. buta-buta je kena bodoh..kah kah kah..

tapi pelaboran yang pakatan selangor dapat ni orignal. RM50 billion untuk kalid gagap manage ekonomi. anwar ibrahim selaku punai-sihat ekonomi yang berjaya membawa pelaboran besar di selangor ni..

kah kah kah..pakcik kayo !

6 comments:

Anonymous said...

kah kah kah kah.. lawak betuiii...

mangelak said...

horey !! horey !! horey !!
kayo..kayo..kayo...
caya la pakatan...
bole bg undi la lagi..ha..ha..ha..
kah..kah..kah..

Anonymous said...

Lucu!

Dengar khabar wang 1.6billion yang Khir Toyo tinggalkan dulu dah tinggal sikit je...

Tapi tak pelah ini ada 50 billion.

udanggalah said...

Kena simpan duit tu,SYABAS nak saman kena lawan..

ISAC said...

Wow!!! Kalau betul Menteri & Timbalan Menteri MITI kena resign lah...

Jangan sampai nanti Tan Sri Khalid nanti kena culik sebab penjenayah nak kan wang tebusan RM 50 billion, sudah lah...

Todd said...

Kena simpan duit tu,SYABAS nak saman kena lawan..