Friday, October 15, 2010

DEMO PAS. POLITIK OTAK UDANG


pas memanglah manusia hipokrit. lagi dia tunjukkan dalam media bahawa mereka kononnya pejuang islam,lagi terserlahlah pekung  hipokrit mereka.

konsert adam lambert dibantah pas malam tadi. demo diketuai oleh ketua pemuda pas nasrudin dan segerombolan jihadis palsu  pas.

kualiti dan kredibiliti bawaan politik pas semakin memualkan aku. bagaimana solusi politik yang selektif pas sanggup lakukan demi meraih secebis undi politik.

kuman seberang mata nampak, gajah depan mata buat-buat tak nampak. 

jika benar pas anti gay,sewajarnya pas turut sama mendesak agar anwar berani untuk berhadapan dengan saiful dalam kes liwatnya. anwar tidak perlu menggunakan segala helah dan alasan untuk lari dari tanggungjawap dalam isu dia meliwat saiful.

kenapa pas sebagai rakan sekutu 'peliwat politik' anwar tak mendesak untuk anwar jangan lagi menangguhkan kes ?

atau setidak-tidaknya meminta anwar bersumpah sepertimana saiful berani bersumpah ?

tolong bertindak dengan lebih profesional lah pemuda pas..tak habis-habis dengan ide kuno  menyelesaikan masalah hanya dengan mengadakan demo. 

pas banyak bercakap pasal kebangkitan islam, tapi kurang mentelaah ilmu menyelesaikan permaslahan umat. pergilah tiru cara hasan al banna selesaikan masalah lorong-lorong di mesir. 

mungkin kan kamu ketemui jalan solusi yang lebih berilmiah selain demo dan demo..

tipikal pas, sungguh membosankan rakyat. politik otak udang.

13 comments:

Anonymous said...

mcm mane depa buleh kate adam lambert gay kalau die tanak bersumpah. mungkin konspirasi najib & rosmah kot?

Anonymous said...

gap.... anwar dh tentu tentu bapak gay 8 kali tak pakai kondom sondol bontot saiful tak nak protes pun....PAS sebenarnya suka bapak gay jer...sahabat gay dia org tak suka...

Anonymous said...

wakil GAMIS di benarkan buat pemantauan masuk ke dalam stadium untuk menyaksikan konsert, tapi tak jumpa apa-apa kesalahan pun.. namun tetap beri alasan remaja yang hadir berpakaian tak senonoh pulak.. yang banyak hadir pun bangsa Cina...

Anonymous said...

udang otak..........otak udang.............memang udang, memang tak ada otak.............. asal otak je udang, asal udang je otak tak guna = dgn BODOH

Pena Agenoz BERBISIK... said...

Salam Ukhwah

Maaf PAB berkata2 :

PAB pohon Pemuda PAS lebih efisyen memperjuangkan ISLAM YG SEBENAR. Bukannya isu yg agak remeh...

Tapi itulah PAS...Bercakap mcm islam berapi2...tapi buatnya dok...

Megat Alam Gempita said...

Fuckatan ni mementingkan mulut, perut dan bontot.
PAS - cakap ikut sedap mulut, asal boleh mengumpat dan maki hamun dialah juara, asal boleh makan meskipun dimajlis orang pun dia melahap pastu mempitnah konon kena tipu. Dibagi makan orang tapi memburukkan kembali org tersebut.
DAP - Asal perut para harbi ni kenyang halal haram dia balun meskipun melanggar undang-undang dan merampas hak orang lain. Memang buta perut betui.
PKR - ditubuhkan kerana pemimpinnya main bontot, ahli-ahlinya adalah dari kalangan najis-najis politik yang dibuang oleh BN. Bila cakap je bau macam bontot, skandal berterusan pun kerana bontot.

Esperalzi said...

Tang ini aku kena sokong PAS...walau pun aku selalu hentam PAS, bahkan aku kafir2kan mereka..

At least PAS berusaha menunjukkan rasa marah kpd pertunjukkan di Malaysia oleh seorang penyanyi GAY, Adam Lambert, yg di Amerika Syarikat sendiri dipandang jijik dan diharamkan dari acara Good Morning America oleh stesen TV ABC kerana terang2 di khalayak ramai mempamerkan aksi GAYnya tanpa segan dan malu.., mencium bassist lelakinya di mulut, melakonkon aksi fellatio (isap peler)secara olok2 di depan penonton..

Bayangkan Adam Lambert lakonkan FELLATIO di Malaysia! Sudah tentu dia lebih teruk dari HAJJAH INUL DARATISTA (Daratiada?)yg dah pun ke Mekah tu! Kita dah bankan Inul di Malaysia, kenapa kita izinkan Lambert di Malaysia?

Dan skrg dia dibenarkan berada di Malaysia. Bagi aku kalau PAS buat yg betul, kita bagi semangat kat dia. Tp kalau dia buat yg tak betul dan menyalahi Islam, kita hentam dia habis2san walaupun terpaksa kafirkan dia..

Diharapkan bermula dari tunujuk perasaan mereka terhadap Adam Lambert, PAS akan mula membetulkan semula semua kesilapan2 anti-Islamnya yg mula semarak sejak PAS "menang" besar di PRU2008..

Anonymous said...

memang bongok puak puak haramjadah ni...

Aku tengah tengok bajet ni, kau nak tau bro, lepas ni dia orang akan interview raja liwat...

dia akan kata, bajet untuk beli undi lah, pkr akan bagi bajet lagi baik lah, kalau dia jadi PM gaji semua orang akan naik 100% la...

Pokoknya, dia janji macam biasa lah... memudahkan diri dia sahaja... untuk menaikkan konek dia sahaja, untuk meliwat jantan dan betina, anak ikan dan anak haram, macam dia jugak...

Tak caya, tengoklah nanti!

Anonymous said...

Pas dah hilang kredibiliti. Dia bawa masuk kafir dalam masjid boleh pulak tu.. awat tak buat demontrasi... hadas besag tu duduk tempat imam sembahyang.

Anonymous said...

MAD WORLD
adam lambert

Anonymous said...

sekurang2nya ada jgk org yg nak mencegah maksiat....korang semua ni nak menggalakkan maksiat ada la...

Anonymous said...

saya amat hairan dgn PASS..andy lambert datang buat konsert.dia orang bantah kononnya artis gay,padahal penyanyi malaysia berlambak yang gay dan lembut.tu dia orang tak bising,profesor dan penganalisis politik pun ramai yang lembut gemalai..takan nak saya namakan sorang-sorang.

wahai PASS,jgn kuman seberang laut nampak.gajah depan mata buat tak tahu.nampak sgt nak pancing undi dgn taktik kotor...

Anonymous said...

Esperalzi: skali aku telah menyokong kau dlm isu adam lambert ni...tp aku hairan kenapa komen-komen yg lain masih suka dgn kedatngan si Gay tu ke malaysia....ingat lah kawan2 sekalian, yg benar tetap benar, yg salah tetap salah...