Friday, October 15, 2010

PETRA NAK BELI INSURAN


3 minggu lepas dia ugut anwar dan pkr di london. katanya di depan audience pkr dan pakatan tidak fullfill janji manifesto pilihanraya. petra siap cakap dia  akan sabotaj prk dun galas.

2 hari lepas dia memuji bloger umno yang berani menentang kerajaan dan pada masa yang sama melanyak pakatan. ini demokrasi kesukaan rakyat katanya.

sehari yang lepas, dia buat hint kalau pakatan tak perform, dia nak masuk parti gerakan sebagai cara untuk mewujudkan kuasa ketiga.

apa petra nak beli insuran ke ?

percaya cakap petra samalah ceritanya korang percaya ehud barak nak masuk islam.

aku pernah dengar petra cakap dia ada bukti kukuh penglibatan najib dan rosmah dalam kes altantuya. ini aku dengar masa prk ijok tahun 2006. petra siap cakap dia ada bukti bergambar rosmah di lokasi kejadian. 

dah masuk 5 tahun dah dakyah ni keluar. mana buktinya petra ? ya kau memang boleh spin segala input yang datang bersusulan lalu dijadikan cerita yang macam benar. garapan kau boleh buat segelintir rakyat percaya tapi bukan kesemuanya bodoh macam pas.

apa dah habis modal atau gaji tak dapat sampai kau bagi ugutan special kat nuar dan pada masa yang sama lambung umno ? nak beli insuran ke..

1 comment:

joehan said...

hahha..nmpknya rpk dh nmpk yg pr xde harapan pru13 ni..